Ухвала
від 19.08.2020 по справі 10/5026/995/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"20" серпня 2020 р. Черкаси справа № 10/5026/995/2012

Господарський суд Черкаської області у складі судді Кучеренко О.І., з секретарем судового засідання Юхименко О.В.,

за участю ліквідатора Смілянця С.М.

та за участю представників:

Недоступ О.О., за посадою (Головне управління ДПС у Черкаській області),

Новохатько К.Ю., за довіреністю (Головне управління ПФУ у Черкаській області),

Лисенко Н.В., за довіреністю (Управління виконавчої дирекції Фонду страхування від нещасних випадків на виробництві у Черкаській області)

Лук`яненко А.В. (військова прокуратура Черкаського гарнізону),

Микитенко Н.М., за довіреністю (Міністерство юстиції України),

розглянув у відкритому судовому засіданні заяву ліквідатора Державного підприємства «Рубін» Смілянця Сергія Миколайовича про затвердження звіту та ліквідаційного балансу у справі за заявою управління Пенсійного фонду України в м. Умані та Уманському районі Черкаської області до Державного підприємства «Рубін» про визнання банкрутом,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 04.07.2012 порушено провадження у справі про банкрутство Державного підприємства «Рубін».

Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 22.11.2012 затверджено реєстр вимог кредиторів.

Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 03.12.2013 введено процедуру санації Державного підприємства «Рубін», призначено керуючого санацією Занька М.М.

Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 09.09.2014 припинено повноваження арбітражного керуючого Бєлого О.С. та призначено арбітражного керуючого Смілянця С.М.

Постановою Господарського суду Черкаської області від 12.02.2015 Державне підприємство «Рубін» визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Смілянця Сергія Миколайовича.

Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 25.08.2016 затверджено реєстр вимог кредиторів, визнано судом такі вимоги: Уманської ОДПІ ГУ Міндоходів у Черкаській області 518 376,72 грн. (3 черга), 21 822,53 грн. (6 черга); управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у Черкаській області 498 554,33 грн. (2 черга); Уманського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Черкаської області 57 989,59 грн. (2 черга); військової частини НОМЕР_1 147 269,22 грн. (6 черга); квартирно-експлуатаційного відділу м. Біла Церква 43 094,95 грн. (4 черга); військової частини НОМЕР_2 30 223,72 грн. (6 черга); заборгованість із заробітної плати 262 162,27 грн. (1 черга).

10.06.2019 Головне управління ДФС у Черкаській області подало до суду заяву від 07.06.2019 про заміну первісного кредитора його правонаступником, у якій просить суд замінити первісного кредитора у справі Уманську ОДПІ ГУ ДФС у Черкаській області на правонаступника ГУ ДФС у Черкаській області у зв`язку з реорганізацією територіальних органів державної фіскальної служби.

20.11.2019 ГУ ДПС у Черкаській області подало до суду клопотання від 19.11.2019 про заміну первісного кредитора його правонаступником, у якій просить суд замінити первісного кредитора у справі ГУ ДФС у Черкаській області на правонаступника Головне управління ДПС у Черкаській області у зв`язку з реорганізацією територіальних органів державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних Державної податкової служби.

Суд дослідивши заяву та клопотання про заміну кредитора по справі на його правонаступника, встановив, що 28.03.2018 Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову №296 «Про реформування територіальних органів державної фіскальної служби», якою передбачено реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання як структурних підрозділів до відповідних територіальних органів Служби за переліком згідно з додатком.

Згідно з переліком територіальних органів, які реорганізуються, Уманська ОДПІ ГУ ДФС у Черкаській області приєднується до Головного управління ДФС у Черкаській області, як структурний підрозділ. Наказом Державної фіскальної служби України від 01.02.2019 №80 затверджено Положення Головного управління ДФС у Черкаській області. Частиною 1 цього Положення визначено, що Головне управління ДФС у Черкаській області є правонаступником усіх прав та обов`язків Уманської ОДПІ ГУ ДФС у Черкаській області.

11.05.2019 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис 10251120013002286 про припинення юридичної особи (Уманської ОДПІ ГУ ДФС у Черкаській області) за рішенням власника.

У подальшому Постановою Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» від 19.06.2019 №537 постановлено реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 2, зокрема: ГУ ДФС у Черкаській області приєднано до ГУ ДПС у Черкаській області.

Статтею 2 Кодексу України з процедур банкрутства (далі-Кодекс) передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Відповідно до статті 52 Господарського процесуального кодексу України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.

Статтею 43 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Розглянувши заяву та клопотання, суд дійшов висновку про їх обґрунтованість та можливість заміни кредитора у справі Уманську ОДПІ ГУ ДФС у Черкаській області на її правонаступника ГУ ДФС у Черкаській області, а ГУ ДФС у Черкаській області на правонаступника Головне управління ДПС у Черкаській області (вул. Хрещатик, 235, м. Черкаси, 18002, код ЄДРПОУ 43142920).

03.07.2020 від ліквідатора боржника до суду надійшло клопотання, у якому він просить суд затвердити: звіт про нарахування і виплату грошової винагороди (оплати послуг) за період ліквідаційної процедури з 12.02.2015 до 30.06.2020 на суму 970061,25 грн (виплачено 818534,25 грн + заборгованість 148482,00 грн); затвердити звіт про здійснення та відшкодування витрат за період ліквідаційної процедури з 12.02.2015 до 30.06.2020 на загальну суму 2097840,76 грн; затвердити звіт ліквідатора у справі; затвердити ліквідаційний баланс Державного підприємства «Рубін» станом на 30.06.2020; винести ухвалу для внесення запису про ліквідацію юридичної особи.

18.08.2020 ліквідатор надіслав до суду листа від 17.08.2020 №31 з додатком ліквідаційним балансом станом на 30.06.2020, у якому, у зв`язку з допущеною арифметичною помилкою у статтях балансу, просить суд вважати недійсним поданий ліквідаційний баланс від 02.07.2020 №16 та приєднати до матеріалів справи уточнений ліквідаційний баланс станом на 30.06.2020.

20.08.2020 ліквідатор подав до суду заяву від 19.08.2020, у якій просить суд не розглядати пункт 7 клопотання ліквідатора від 02.07.2020 №16 в частині винесення ухвали про ліквідацію Державного підприємства «Рубін».

Згідно з поданим ліквідатором Звітом та ліквідаційним балансом Державного підприємства «Рубін», у банкрута відсутні грошові та майнові активи, що підтверджується наступним:

Великовантажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, машини, механізми, парові та водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, устаткування підвищеної небезпеки, об`єктів нафтогазового комплексу за банкрутом не зареєстровані, що підтверджується листами Управління Держпраці у Полтавській області за №08-11/1766 від 04.04.2017; Головного управління Держпраці у Київській області від 06.03.2017 №11/2436; Головного управління Держпраці у Кіровоградській області від 31.03.2017 №01-22-09/1377; Головного управління Держпраці у Херсонській області від 14.03.2017 №01-08/1/568; Головного управління Держпраці у Запорізькій області від 15.03.2017 №08/02.6-21/1706; Головного управління Держпраці у Львівській області від 14.03.2017 №2765/1/9-09; Головного управління Держпраці у Волинській області від 13.03.2017 №652/01-06; Головного управління Держпраці у Миколаївській області від 14.03.2017 №18/901; Головного управління Держпраці у Харківській області від 09.03.2017 №2316/05-18/2319; Головного управління Держпраці у Луганській області від 13.03.2017 №01-15/797; Головного управління Держпраці у Хмельницькій області від 07.03.2017 №1486/17; Головного управління Держпраці у Житомирській області від 22.03.2017 №1443; Головного управління Держпраці у Закарпатській області від 03.03.2017 №07-07/771; Головного управління Держпраці у Черкаській області від 10.03.2017 №1883/8; Головного управління Держпраці у Донецькій області від 10.03.2017 №11/10.03-396; Головного управління Держпраці у Сумській області від 07.03.2017 №1835/1525/03/1528/2017.

Відповідно до листа Державної служби геології та надр України від 31.05.2017 за №12456/12-17 згідно відомостей Державного науково-виробничого підприємства «Державний інформаційний геологічний фонд України», яке веде облік наданих дозволів щодо спеціального дозволу на користування надрами у боржника відсутні.

У Державному водному кадастрі інформація по артезіанських свердловинах, які обліковуються на Державному підприємстві «Рубін», відсутня. Разом з цим повідомлено, що ведення державного реєстру артезіанських свердловин тимчасово не здійснюється.

Банківські рахунки, відкриті Державним підприємством «Рубін», що були надані органом податкової служби, закриті ліквідатором. На даний час у ліквідаційній процедурі використовується єдиний рахунок №26009491115733 (р/р НОМЕР_3 ) у філії Черкаського ОУ АТ «Ощадбанк» м. Черкаси.

За Державним підприємством «Рубін» земельні ділянки не обліковуються.

У власності Державного підприємства «Рубін» нерухоме майно відсутнє.

За результатами пошуку об`єктів промислової власності, що належить Державному підприємству «Рубін», не виявлено

У державному реєстрі цивільних повітряних суден України за Державним підприємством «Рубін» повітряні судна не зареєстровані.

Рішенням зборів комітету кредиторів банкрута, яке оформлене протоколом №21 від 02.07.2020 погоджено звіт ліквідатора за результатами ліквідаційної процедури Державного підприємства «Рубін» та ліквідаційний баланс банкрута.

Розглянувши клопотання ліквідатора про затвердження Звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, звітів про нарахування і виплату грошової винагороди (оплати послуг) за період ліквідаційної процедури та про здійснення та відшкодування витрат за період ліквідаційної процедури, суд зазначає таке:

Відповідно до статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

Після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.

У судовому засіданні представники комітету кредиторів та інші учасники справи проти задоволення клопотань ліквідатора не заперечували, підтвердили, що наданий ліквідатором звіт був розглянутий комітетом кредиторів та затверджений відповідним рішенням.

Щодо затвердження звіту ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди (оплати послуг) за період ліквідаційної та про здійснення та відшкодування витрат за період ліквідаційної процедури, то згідно з частиною 1 статті 30 Кодексу арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду.

Згідно з абзацом 5 частини 2 статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі. У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Відповідно до частини 6 статті 30 Кодексу звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Судом встановлено, що нарахування і виплату грошової винагороди (оплати послуг) за період ліквідаційної процедури з 12.02.2015 до 30.06.2020 на суму 970061,25 грн та про здійснення та відшкодування витрат за цей же період на суму 2097840,76 грн також були розглянуті комітетом кредиторів, вказані нарахування та витрати затвердженні рішеннями комітету кредиторів протягом усієї тривалості ліквідаційної процедури. Крім того, рішенням засідання зборів комітету кредиторів банкрута, яке оформлене протоколом №21 від 02.07.2020 також погоджено звіт ліквідатора банкрута про нарахування і виплату грошової винагороди на суму 970061,25 грн за весь період ліквідаційної процедури Державного підприємства «Рубін».

Отже, з урахуванням погодження комітетом кредиторів розміру витрат, а також нарахування і виплату грошової винагороди ліквідатору за період ліквідаційної процедури, суд дійшов висновку, що звіт арбітражного керуючого Смілянця Сергія Миколайовича про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період ліквідаційної процедури підлягає затвердженню судом.

Відповідно до частини 1 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Як вбачається з поданого ліквідатором Звіту та ліквідаційного балансу після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатором виконані передбачені у статті 65 Кодексу дії з завершення ліквідаційної процедури, зокрема, подано інформацію щодо інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори, копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури, реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідку архівної установи про прийняття документів. Отже, з огляду на усе вищенаведене, суд вважає, що Звіт ліквідатора Державного підприємства «Рубін» підлягає затвердженню судом.

Частиною 5 статті 65 Кодексу встановлено, що якщо майна банкрута вистачило для задоволення вимог кредиторів у повному обсязі, він вважається таким, що не має боргів і може продовжувати свою підприємницьку діяльність. У такому разі ліквідатор протягом п`яти днів з дня прийняття господарським судом відповідного рішення повідомляє про це орган або посадову особу органу, до компетенції яких належить призначення керівника (органів управління) боржника, та за потреби скликає загальні збори чи засідання відповідного органу і продовжує виконувати повноваження керівника (органів управління) боржника до їх призначення в установленому порядку.

Підстави закриття провадження у справі про банкрутство передбачені у статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства. Так, згідно з пунктом 5 частини 1 цієї статті, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Частина друга статті 90 Кодексу визначає, що провадження у справі про банкрутство може бути закрито у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 5 і 7 частини першої цієї статті, на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство (до та після визнання боржника банкрутом), у випадках, передбачених пунктами 3, 4, 8 і 9 частини першої цієї статті, - лише до визнання боржника банкрутом, а у випадку, передбаченому пунктом 6 частини першої цієї статті, - лише після визнання боржника банкрутом.

У випадках, передбачених пунктами 4-6 частини 1 цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню (частина 4 статті 90 Кодексу).

З огляду на наведені правові норми, затвердження судом звіту ліквідатора Державного підприємства «Рубін», провадження у справі №10/5026/995/2012 про банкрутство цього підприємства підлягає закриттю.

Керуючись статтями 30, 43, 65, 90 Кодексу України з питань банкрутства, статтями 52, 233-235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Заяву та клопотання про заміну кредитора правонаступником задовольнити, здійснивши заміну кредитора по справі Уманську ОДПІ ГУ ДФС у Черкаській області на правонаступника ГУ ДФС у Черкаській області, а ГУ ДФС у Черкаській області на правонаступника Головне управління ДПС у Черкаській області (вул. Хрещатик, 235, м. Черкаси, 18002, код ЄДРПОУ 43142920).

2. Затвердити звіт арбітражного керуючого Смілянця Сергія Миколайовича про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період ліквідаційної процедури у загальній сумі 2097840,76 грн.

3. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Державного підприємства «Рубін» (20300, Черкаська область, м. Умань, вул. Європейська, 57; код ЄДРПОУ 07665754).

4. Закрити провадження у справі №10/5026/995/2012 про банкрутство Державного підприємства «Рубін».

5. Зобов`язати ліквідатора протягом п`яти днів з дня прийняття господарським судом цієї ухвали повідомити про це орган або посадову особу органу, до компетенції яких належить призначення керівника (органів управління) боржника.

Вимоги конкурсних кредиторів Державного підприємства «Рубін», які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена протягом десяти днів з дня набрання нею чинності до Північного апеляційного господарського суду.

Повна ухвала підписана 28.08.2020

Суддя О.І.Кучеренко

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення19.08.2020
Оприлюднено12.09.2022
Номер документу91218000
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/5026/995/2012

Ухвала від 01.06.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Васьковський О.В.

Ухвала від 13.05.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Васьковський О.В.

Ухвала від 19.08.2020

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Кучеренко О.І.

Ухвала від 17.08.2020

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Кучеренко О.І.

Ухвала від 29.07.2020

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Кучеренко О.І.

Рішення від 03.07.2020

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Рішення від 03.07.2020

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Рішення від 03.07.2020

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Рішення від 03.07.2020

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Ухвала від 25.06.2020

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні