Рішення
від 31.08.2020 по справі 260/712/20
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

31 серпня 2020 року м. Ужгород№ 260/712/20 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Гебеш С.А. розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області до Дошкільного навчального закладу с. Росішка Рахівського району Закарпатської області щодо застосування заходів реагування, -

В С Т А Н О В И В:

Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Дошкільного навчального закладу с. Росішка Рахівського району Закарпатської області згідно якого просило суд: 1. зобов`язати Дошкільний навчальний заклад с. Росішка Рахівського району Закарпатської області, застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування входу та відключення від джерел енергоживлення Дошкільний навчальний заклад с. Росішка Рахівського району Закарпатської області, розташованого за адресою: 90622, Закарпатська обл., Рахівський район, с. Росішка, буд. 82, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Свої позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що за наслідками позапланової перевірки Дошкільного навчального закладу с. Росішка Рахівського району Закарпатської області розташованого за адресою: 90622, Закарпатська обл., Рахівський район, с. Росішка, буд. 82 складений акт перевірки щодо дотримання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки від 28.12.2019 за №156 (далі - Акт), яким встановлені порушення вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 (далі - ППБУ), Державних будівельних норм України Системи протипожежного захисту , затверджених наказом Мінрегіону України від 13.11.2014 №312 (далі - ДБН В.2.5-56:2014), а саме: п. 1. Будівлі не обладнано системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей III типу. (ДБН 2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту ); п. 2. Не проведено технічне обслуговування (перезарядку) наявних вогнегасників. (РозділУ. З п. 3.17 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 3. Вогнегасники не вивішено на видних легкодоступних місцях. (РозділУ.З п. 3.10 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 4. З`єднання жил проводів в розподільних коробках не виконано за допомогою пайки,опресування або спеціальними зажимами. (Розділ IV. 1 п.І.бППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 5. Не редаговано плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі. (Розділ II п.5 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 6. Приміщення та територію не забезпечено знаками безпеки згідно ГОСТ. (Розділ II п.8 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 7. Електрошафи, групові електрощитки не забезпечено схемами підключення електроспоживачів та не зачинено їх на замок. (Розділ V.1 п.1.16 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 8. На шляхах евакуації улаштовані пороги, виступи, які перешкоджають вільній евакуації людей; також шляхи евакуації захаращені меблями, обладнанням, різними матеріалам. (Розділ III,1 п.2.37 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 9. В приміщеннях використовуються тимчасові дільниці електромережі. (Розділ IV. 1 п. 1.8. ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 10. Не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту (протигази, респіратори). (Пункт 2 частини першої статті 20 КЦЗУ); п. 11. Двері на шляхах евакуації не відчиняються в напрямку виходу з будівель (приміщень). (Розділ III, 1 п.2.27 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 12. Відсутні заміри опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання. (Пункт 1.20 глави 1 розділу IV ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 13. У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності. (Абзац 1 пункту 2.5 глави 2 розділу III ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 14. В електропроводках вибухонебезпечних і пожежонебезпечних зон відгалужувальні та з`єднувальні коробки не закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів. (Пункт 1.7 глави 1 розділу IV ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 15. Працюючий персонал не пройшов навчання з питань техногенної безпеки. (Пункти 1-7 розділу III ПТБ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.).

Ухвалою суду від 30.03.2020 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі за вказаною позовною заявою та встановлено відповідачеві п`ятнадцятиденний строк з дня отримання ухвали суду для подання відзиву на позовну заяву.

Відповідач правом надання відзиву на позовну заяву не скористався, хоча неодноразово надсилав на адресу суду клопотання про відкладення розгляду даної справи та будучи належним чином повідомленим про день, час та місце судового розгляду даної справи у судове засідання не з`явився.

На адресу Закарпатського окружного адміністративного суду 28.08.2020 року надійшло клопотання позивача про розгляд даної справи без участі представника. Позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Судом зазначається, що у даній справі судом не визнавалася необхідність обов`язкової участі учасників справи.

У відповідності до ст. 205 ч. 1, 3 п. 1 КАС України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі, зокрема, неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється відповідно до вимог ст. 229 КАС України.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

Як встановлено судом в ході судового розгляду та вбачається із матеріалів даної адміністративної справи, відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, статті 6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , та на виконання наказу Управління ДСНС України у Закарпатській області від 11.12.2019 № 353 у період з 27 по 28 грудня 2019 року працівниками Управління ДСНС України у Закарпатській області здійснено позапланову перевірку територій, приміщень, будівель та споруд Дошкільного навчального закладу с. Росішка Рахівського району Закарпатської області з метою додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту. За наслідками позапланової перевірки Дошкільного навчального закладу с. Росішка Рахівського району Закарпатської області розташованого за адресою: 90622, Закарпатська обл., Рахівський район, с.Росішка, 82 складений акт перевірки щодо дотримання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки від 28.12.2019 за №156 (далі - Акт), яким встановлені порушення вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 (далі - ППБУ), Державних будівельних норм України Системи протипожежного захисту , затверджених наказом Мінрегіону України від 13.11.2014 №312 (далі - ДБН В.2.5-56:2014), а саме: п. 1. Будівлі не обладнано системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей III типу. (ДБН 2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту ); п. 2. Не проведено технічне обслуговування (перезарядку) наявних вогнегасників. (РозділУ. З п. 3.17 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 3. Вогнегасники не вивішено на видних легкодоступних місцях. (РозділУ.З п. 3.10 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 4. З`єднання жил проводів в розподільних коробках не виконано за допомогою пайки,опресування або спеціальними зажимами. (Розділ IV. 1 п.І.бППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 5. Не редаговано плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі. (Розділ II п.5 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 6. Приміщення та територію не забезпечено знаками безпеки згідно ГОСТ. (Розділ II п.8 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 7. Електрошафи, групові електрощитки не забезпечено схемами підключення електроспоживачів та не зачинено їх на замок. (Розділ V.1 п.1.16 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 8. На шляхах евакуації улаштовані пороги, виступи, які перешкоджають вільній евакуації людей; також шляхи евакуації захаращені меблями, обладнанням, різними матеріалам. (Розділ III,1 п.2.37 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 9. В приміщеннях використовуються тимчасові дільниці електромережі. (Розділ IV. 1 п. 1.8. ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 10. Не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту (протигази, респіратори). (Пункт 2 частини першої статті 20 КЦЗУ); п. 11. Двері на шляхах евакуації не відчиняються в напрямку виходу з будівель (приміщень). (Розділ III, 1 п.2.27 ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 12. Відсутні заміри опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання. (Пункт 1.20 глави 1 розділу IV ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 13. У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності. (Абзац 1 пункту 2.5 глави 2 розділу III ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 14. В електропроводках вибухонебезпечних і пожежонебезпечних зон відгалужувальні та з`єднувальні коробки не закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів. (Пункт 1.7 глави 1 розділу IV ППБУ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.); п. 15. Працюючий персонал не пройшов навчання з питань техногенної безпеки. (Пункти 1-7 розділу III ПТБ, Наказ МВС України №1417 від 30.12.2014 p.).

Зауваження або заперечення до проведеного позапланового заходу зі сторони керівника суб`єкта господарювання не надходили.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

Згідно зі ст. 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до пп. 35 п. 4 Положення про Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області та пп. 57 п. 4 Указу Президента №20/2013 від 16.01.2013 року "Про деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій" Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області, як територіальний орган Державної служби України з надзвичайних ситуацій, уповноважений здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Приписами ч. ч. 1 та 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Згідно зі ст. 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Таким чином, ст.ст. 69 та 70 Кодексу цивільного захисту України передбачені різні санкції за порушення вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами.

При цьому, з аналізу вищенаведеного вбачається, що застосування заходів реагування можливо у разі виявлення порушень, які створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

З матеріалів справи вбачається, що під час проведення позапланової перевірки позивачем встановлено та зафіксовано в акті порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей та в подальшому можуть призвести до тяжких наслідків у сфері цивільного захисту та пожежної безпеки. А саме, щодо виявлених порушень, управлінням роз`яснено наступне: п. 1. Будівлі повинні обладнуватись системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей III типу задля своєчасного виявлення пожежі. п. 2. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння повинно здійснюватися своєчасно, для забезпечення їх спрацювання у випадку виникнення пожежі. п. 3. Для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння, повинні знаходитись вказівні знаки, знаки повинні бути розміщені на видимих місцях на висоті 2-2,5 м від рівня підлоги як усередині так і поза приміщеннями (за потреби), задля забезпечення своєчасного гасіння пожежі на первинних етапах. п. 4. З`єднання жил проводів і кабелів здійснено методом скрутки не дозволяється через небезпеку настання пожежі через коротке замикання. п. 5. Плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі повинні бути відредаговані та затвердженні керівником об`єкта. п. 6. Для попередження людей про можливу небезпеку, заборону чи попередження дій, а також для інформування про розташування об`єктів, використання яких пов`язане зі зниженням наслідків небезпечних або шкідливих виробничих чинників, для регулювання поведінки людей при пожежі з метою забезпечення їх безпечної евакуації, приміщення та будівлі забезпечуються знаками пожежної безпеки. п. 7. Електрошафи, групові електрощитки повинні бути забезпечені схемами підключення електроспоживачів, і повинні бути зачиненні на замок. п. 8. На шляхах евакуації пороги, виступи та інші пристрої, не повинні перешкоджати евакуації людей; шляхи евакуації не повинні бути захаращені меблями, обладнанням, різними матеріалами; забивати, заварювати, замикати на навісні замки, болтові з`єднання та інші запори. п. 9. В приміщеннях не дозволяється використовувати тимчасові дільниці електромережі. п. 10. Працюючий персонал повинен бути забезпечений засобами індивідуального захисту (протигази, респіратори). п. 11. Двері на шляху евакуації повинні відчинятись в напрямку виходу з будівлі задля проведення безпечної та швидкої евакуації людей. п. 12. Один раз на 2 роки повинен проводитись замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання, задля запобігання короткому замиканню. п. 13. У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні бути оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності. п. 14. В електропроводках вибухонебезпечних і пожежонебезпечних зон відгалужувальні та з`єднувальні коробки повинні бути закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів з метою запобігання розповсюдження пожежі. п. 15. Навчання керівного складу, працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки, повинно здійснюватися, задля забезпечення належної поведінки керівників та працівників об`єкту у випадку виникнення надзвичайної ситуації (аварії).

Так, у відповідності до п. 26 ч. 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України, небезпечним чинником є складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини.

Судом встановлено, що порушення зазначені в акті відповідачем не усунено, доказів усунення таких порушень суду не подано.

Як вбачається зі змісту позовної заяви та доданих до неї матеріалів, застосування заходів реагування у вигляді зобов`язання Дошкільного навчального закладу с. Росішка, Рахівського району Закарпатської області, застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування входу та відключення від джерел енергоживлення Дошкільний навчальний заклад с.Росішка Рахівського району Закарпатської області розташованого за адресою: 90622, Закарпатська обл., Рахівський район, с. Росішка, буд. 82, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки є заходом направленим на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Суд звертає увагу сторін, що поняття "загроза життю та/або здоров`ю людини" є оціночним поняттям, який лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.

Відтак, враховуючи, що на час розгляду справи судом, відповідачем не надано суду доказів усунення всіх порушень, вказаних в акті від 28.12.2019 року №156, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування входу та відключення від джерел енергоживлення Дошкільний навчальний заклад с. Росішка, Рахівського району Закарпатської області розташованого за адресою: 90622, Закарпатська обл., Рахівський район, с. Росішка, буд. 82, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Крім того, суд зазначає, що відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідачем не надано відзиву чи заперечень проти позову та доказів на підтвердження того, що зазначені порушення не створюють загрозу життю та здоров`ю людей, чи усунуті позивачем на час розгляду справи судом.

Беручи до уваги викладене, суд дійшов до висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Відповідно до статті 139 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 6, 72-77, 90, 139, 241- 246, 250,255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Болгарська, буд. 2, код ЄДРПОУ 38629032) до Дошкільного навчального закладу с. Росішка, Рахівського району Закарпатської області (с. Росішка, буд. 82, Рахівський район, Закарпатська область, 90622, код ЄДРПОУ - 26464429) щодо застосування заходів реагування - задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування входу та відключення від джерел енергоживлення Дошкільний навчальний заклад с. Росішка, Рахівського району Закарпатської області, розташованого за адресою: 90622, Закарпатська обл., Рахівський район, с. Росішка, буд. 82 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Восьмого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяС.А. Гебеш

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2020
Оприлюднено02.09.2020
Номер документу91241970
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/712/20

Рішення від 31.08.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

Ухвала від 07.08.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

Ухвала від 16.06.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

Ухвала від 30.04.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

Ухвала від 30.03.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні