Постанова
від 12.08.2020 по справі 761/22524/20
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/22524/20

Провадження № 3/761/5906/2020

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 серпня 2020 року суддя Шевченківського районного суду м. Києва Пономаренко Наталія Василівна, розглянувши адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , громадянин України, керівник ТОВ Сервісбуртех , код ЄДРПОУ 41044678, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, буд. 12 А, 03062,

- за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшов протокол, який складений 09 липня 2020 року головним державним ревізором-інспектором відділу контролю за відшкодуванням ПДВ у сфері матеріального виробництва управління координації та моніторингу відшкодування ПДВ Головного управління ДПС у м. Києві Державець Олександром Миколайовичем, при камеральній перевірці правомірності нарахування суми бюджетного відшкодування з ПДВ за квітень 2020 року де зазначено, що посадова особа керівник ТОВ Сервісбуртех ОСОБА_1 вчинив правопорушення, а саме: з метою дотримання вимог платником абз б п. 200.4 ст. 200 Кодексу. Стосовно формування відємного значення та зокрема фактично сплаченої суми податку отримувачем товарів/ послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг, ТОВ Сервісбуртех (код ЄДРПОУ 41044678) було надіслано запит від 01.06.2020 року №84164/10/26-15-43-03-14 для надання відповідних пояснень. Запит було надіслано на податкову адресу платника податків: АДРЕСА_1 та повернуто за зворотною адресою до Головного управляння ДПС у м. Києві у зв`язку із незнаходженням ТОВ Сервісбуртех за даною адресою. Враховуючи вищезазначене, у Головного управління ДПС у м. Києві відсутня інформація щодо фактично сплаченої суми податку, що зокрема передбачено абз б п. 200.4 ст. 200 Кодексу, в зв`язку з чим ТОВ Сервісбуртех відмовлено в отриманні бюджетного відшкодування в розмірі 50 534 грн. яке задекларовано в податковій декларації з ПДВ за квітень 2020 року, що відображено в акті перевірки від 12.06.2020 №2801/26-15-43-03-19/41044678 за квітень 2020, за яке передбачена відповідальність за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

В судове засідання ОСОБА_1 , не з`явився, про дату час та місце розгляду справи повідомлялась належним чином.

Відповідно до ч.1 ст. 163-1 КУпАП передбачено, що відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України, тягне за собою накладення штрафу у розмірі від п`яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 245 КУпАП передбачає, що завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Разом із тим, у відповідності до ч. 2 ст. 251 КУпАП обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, суд приходить до висновку, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

Так, відповідно до ч.1 ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Так, як вбачається, зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення №140/26-15-43-03-23 від 09.07.2020 відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, він притягається до адміністративної відповідальності як посадова особа - керівник ТОВ Сервісбуртех , однак до матеріалів даного протоколу не долучено доказів, які б свідчили про те, що ОСОБА_1 , є керівником ТОВ Сервісбуртех .

За таких обставин, оскільки протокол про адміністративне правопорушення не містить доказів які б підтверджували, що ОСОБА_1 є особою яка підлягає притягненню до адміністративної відповідальності у розумінні ч. 1 ст. 163-1КУпАП та складений з порушенням ст.256 КУпАП, а тому суд виходячи із принципів безсторонності та змагальності сторін, приймаючи справедливе і неупереджене рішення, приходить до висновку, про недоведеність ОСОБА_1 вчинення домашнього насильства.

Відповідно до положень ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Частиною 1 статті 247 КУпАП передбачено, що провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв`язку з відсутність події і складу адміністративного правопорушення.

З огляду на вище викладене, суд вважає за необхідне визнати ОСОБА_1 винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, а провадження по справі закрити у зв`язку з тим, що на момент розгляду справи закінчились строки для накладення адміністративного стягнення.

На підставі викладеного та керуючись ч. 2 ст. 38, ч. 1 ст. 163-1, п. 7 ст. 247 КУпАП,

ПОСТАНОВИВ:

Провадження в справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП - закрити у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом 10 днів з дня винесення постанови до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд м. Києва.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя:

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.08.2020
Оприлюднено02.09.2020
Номер документу91259730
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —761/22524/20

Постанова від 12.08.2020

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Пономаренко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні