КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
31 серпня 2020 року справа №320/1845/20
Суддя Київського окружного адміністративного суду Терлецька О.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТІМ-КЛІМАТ" до Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ-КЛІМАТ" з позовом до Державної податкової служби України, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення №1414552/41386839 комісії Державної податкової служби України про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.12.2019 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 39292197, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська Площа, будинок 8) зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "ТІМ-КЛІМАТ" (код ЄДРПОУ 41386839, адреса місцезнаходження: 07403 Київська область, Броварський район, м. Бровари, вулиця Олега Оникієнка, будинок 125, офіс 15) від 28.11.2019 № 7 (номер в ЄДРПН 9301511692).
Позивач в обґрунтування своїх вимог зазначає, що оскаржуваним рішенням протиправно відмовлено у реєстрації податкової накладної, незважаючи на її відповідність всім вимогам та критеріям, що встановлені Податковим кодексом України та відповідними підзаконними нормативно-правовими актами. При цьому, оскаржуване рішення комісії ДПС України не містить жодної інформації щодо невідповідності накладних законодавчо встановленій нормі, або щодо порушення законодавства при її складанні та поданні до реєстрації в ЄРПН.
Позивач стверджує, що оскаржуване рішення прийняте відповідачем з порушенням процедури, встановленої приписами ПК України, та всупереч вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, рішення по своїй суті не відображає фактичних обставин справи, не ґрунтується на первинних документах, складених позивачем та його контрагентом для підтвердження господарських операцій між ними та базується на доказово і юридично непідтверджених суб`єктивних припущеннях членів комісії ДПС України.
Ухвалою суду від 05.03.2020 відкрито загальне позовне провадження в даній адміністративній справі.
Відповідач позов не визнав, подав до суду письмовий відзив, в якому просили суд відмовити у задоволенні позову з тих підстав, що позивач не надав документів, необхідних для прийняття Комісією рішення про реєстрацію податкової накладної\розрахунку коригування в Реєстрі, встановлених п.14 Порядку зупинення реєстрації ПН\РК.
Відповідач вказує, що під час перевірки реальності здійснення фінансово-господарської операції по даних ПН встановлено, що обсяг поданих позивачем документів не відповідає вичерпному переліку (п. 14 Порядку зупинення реєстрації ПН/РК), а їх зміст не дозволяє однозначно з`ясувати фактичні обставини здійснення фінансово-господарської операції. Тому відповідач вважає обґрунтованим рішення Комісії про відмову у реєстрації ПН в ЄРПН.
Таким чином, на думку відповідача, позивачем не надано обґрунтованих доводів щодо порушення його прав та законних інтересів з боку відповідача та неправомірності дій останнього, що свідчить про необґрунтованість позовних вимог.
Протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 02.07.2020 вирішено подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження.
20.08.2020 до суду надійшло клопотання відповідача, в якому просить суд залучити у якості співвідповідача комісію Державної податкової служби України - ГУ ДПС у м. Києві.
Водночас суд відмовляє у задоволенні поданого клопотання, оскільки зазначена комісія підпорядкована відповідачу та останнє рішення приймає саме Державна податково служба України.
Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі з огляду на таке.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ-КЛІМАТ", згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з 09.06.2017 року є зареєстрованою належним чином юридичною особою.
Основний вид економічної діяльності за даними органів статистики - код КВЕД 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ-КЛІМАТ" є платником податку на додану вартість на підставі витягу №2010294500016 з реєстру платників податку на додану вартість з 01.04.2019 року.
Згідно Договору суборенди №19/12-9А від 21.12.2019 року, офісне приміщення знаходиться за адресою: Київська область, Броварський район, м. Бровари, вул. Олега Оникієнка, буд.125, офіс 15.
01 листопада 2019 року між ТОВ ТІМ-КЛІМАТ (ПІДРЯДНИК) та ТОВ МОНОЛІТ-В (ЗАМОВНИК) було укладено Договір підряду №191901 на виконання комплексу робіт з влаштування металевих конструкцій фасаду та седвіч-пнелей на Об`єкті за адресою: Київська область, Бородянський район, смт.Немішаєве, вул.Біохімічна, буд.33, згідно затвердженого кошторису (Специфікація (Додаток 1).
05 грудня 2019 року згідно платіжного доручення №73 замовником TOB MOHOЛIT-B було здійснено платіж в розмірі 150 000, 00 грн. (оплата за виконані роботи, згідно Договору підряду №191901 від 01.11.2019р.) на користь ТОВ TIM-KJIIMAT з яких 25 000,00 гривень складає податок на додану вартість.
13 грудня 2019 року згідно платіжного доручення №79 замовником TOB MOHOJIIT-B було здійснено платіж в розмірі 77 535, 00 грн. (оплата за виконані роботи, згідно Договору підряду №191901 від 01.11.2019р.) на користь ТОВ TIM-KJIIMAT з яких 12 922,50 гривень складає податок на додану вартість.
Роботи згідно Договору підряду №191901 від 01.11.2019 року, згідно акту №1 приймання виконання будівельних робіт за листопад 2019 рік, були виконані в повному обсязі, акт був підписаний сторонами, роботи прийнято, оплату здійснено.
27 листопада 2019 року позивачем було складено податкову накладну № 7 за наведеною вище господарською операцією.
Згідно квитанції про реєстрацію податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 13.12.2019 року податкову накладну було прийнято та надано їй номер № 9301511692, однак реєстрація даної податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, оскільки податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6. п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Згідно повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по зазначеній податковій накладній, позивачем 21.12.2019 на підтвердження правомірності складення податкової накладної через електронну систему реєстрації податкових накладних надано пояснення разом з додатками, щодо неправомірного віднесення TOB TIM-KJIIMAT до критеріїв ризиковості. Було надано копії наступних документів:
- документів, що характеризують господарську діяльність позивача - виписку з єдиного державного реєстру юридичних - фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, витяг з реєстру платників ПДВ;
- первинних документів, що стосуються господарської операції щодо виконання комплексу робіт з влаштування металевих конструкцій фасаду та седвіч-пнелей на Об`єкті за адресою: Київська область, Бородянський район, смт.Немішаєве, вул.Біохімічна, буд.33, згідно затвердженого кошторису (Специфікація (Додаток 1), згідно Договіру підряду №191901, його копію та платіжні доручення та акт приймання виконання робіт №1 від 05.12.2019 року.
- первинних документів на підтвердження виконання робіт із субпідрядною організацією ТОВ РЕЧ-ТРАНС , платіжних доручень, акті виконаних робіт та самого договору субпідряду.
12 листопада 2019 року між TOB TIM-KJIIMAT (Підрядник) та ТОВ РЕЧ- ТРАНС (Субпідрядник) було укладено Договір підряду №12-11-19 на залучення Субпідрядника до виконання комплексу робіт з влаштування металевих конструкцій фасаду та седвіч-пнелей на Об`єкті за адресою: Київська область, Бородянський район, смт.Немішаєве, вул.Біохімічна, буд.33 (Замовника).
10 грудня 2019 року згідно платіжного доручення №27 підрядником TOB TIM-KJIIMAT було здійснено платіж в розмірі 145 000, 00 грн. (оплата за виконані роботи, згідно Договору підряду №12-11-19 від 12.11.2019р.) на користь ТОВ РЕЧ-ТРАНС з яких 24 166.67 гривень складає податок на додану вартість.
13 грудня 2019 року згідно платіжного доручення №29 підрядником TOB TIM-KJIIMAT було здійснено платіж в розмірі 65 000, 00 грн. (оплата за виконані роботи, згідно Договору підряду №12-11-19 від 12.11.2019р.) на користь ТОВ РЕЧ-ТРАНС з яких 10 833,33 гривень складає податок на додану вартість.
Роботи згідно Договору підряду №№12-11-19 від 12.11.2019 року, згідно акту №2 виконаних робіт від 27.11.2019 року, були виконані в повному обсязі, акт був підписаний сторонами, роботи прийнято, оплату здійснено.
27.12.2019 року ТОВ РЕЧ-ТРАНС було зареєстровано податкову накладну №88 по фінансово господарським операціям з TOB TIM-KЛІMAT .
Проте, комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, було прийнято спірне рішення відносно реєстрації податкової накладної №7 від 27.11.2019 року по фінансово господарським операціям TOB ТІМ-КЛІМАТ з TOB MOHOJIIT-B від 26.12.2019 №1414552/41386839, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної позивача. Підставою для відмови у реєстрації податкової накладної зазначено ненадання платником податків первинних документів відповідно до пункту 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117.
Не погодившись з вказаним рішенням про відмову у реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходив з наступного.
Згідно статті 187.1 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117. (далі-Порядок №117).
Згідно з вимогами п. 4 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті З цього Порядку, такі податкова накладна/розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.
Як слідує з п. 5 Порядку № 117, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Згідно з вимогами п. п. 6 та 7 Порядку № 117 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:
1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;
2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.
Таким чином, вимоги п.п. 6 та 7 Порядку № 117 є чіткими і не припускають неоднозначне (множинне) трактування обов`язків контролюючих органів.
Згідно з вимогами п. 14 Порядку № 117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Як встановлюється з п. 15 Порядку № 117, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).
Пунктом 16 Порядку № 117 визначено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис". Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Згідно з вимогами п.п. 18-20 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Зазначені комісії приймають рішення про; реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до вимог п. 21 Порядку № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
У відповідності до п. 22 Порядку № 117, рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.
Згідно пункту 23 Порядку №117, таке рішення приймається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку.
ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Тобто, окремими положеннями Порядку № 117 не визначено конкретних критеріїв оцінки ступеня ризиків. достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, натомість на підставі пункту 10 цього Порядку зобов`язано Державну Фіскальну службу України визначити такі критерії та погодити їх з Міністерством фінансів України.
Реалізація механізму зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних поставлена у залежність від наявності критеріїв ризиковості господарських операцій.
Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170), перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку (погоджений Міністерством фінансів згідно листа від 22.03.2018 № 26010-06-10/7849), визначені у відповідності до вимог пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117.
Тобто, Єдиним документом, яким затверджені Критерії ризиковості платника податку платника податку і здійснення операцій, є лист ДФС України затверджений керівником Державної Фіскальної служби України 05.11.2018.
ДПС блокує господарську діяльність підприємства, беручи до уваги і посилаючись виключно на Лист ДФС України від 05.11.2018 року №4065/99-99-07-05-04- 18 щодо Критеріїв блокування ПН/РК, який скасований рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.04.2019 р. (справа №640/1240/19).
Суд зазначає, що дії комісії ДПС України у даному випадку є протиправними, адже у зупиненні реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН остання керується листом від 05 листопада 2018 року №4065/99-99-07-05-04-18 Критерії ризиковості платника податків , який суд зобов`язав відкликати як такий, що не підлягає виконанню. Вказані Критерії ризиковості платника податку не затверджені нормативним актом ДПС України та не погоджені Міністерством фінансів України, що суперечить вимогам п. 10 Порядку №117. Це означає: лист щодо критеріїв визнаний Верховним Судом таким, що не має сили нормативно-правового акту.
Верховний Суд у своїй постанові від 02.04.2019 по справі № 822/1878/18 зазначив, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні ст. 117 Конституції, а відтак не є джерелом права, відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства. Акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у встановленому порядку. А тому Верховний Суд погодився із судами інших інстанцій щодо безпідставності зупинення реєстрації ПН платника ПДВ на підставі критеріїв, затверджених листом ДФС України від 21.03.2018 № 95/99-99-07-18 та протиправності рішення податкового органу про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, адже Товариством були надані первинні документи на підтвердження реальності господарських операцій.
Отже, враховуючи противоправні дії податкового органу щодо зупинення реєстрації ПН, на підставі критеріїв ризиковості, визначених інформаційними листами Державної фіскальної служби України, оскільки такі листи не є правовими актами, а вимога податкового органу у квитанціях щодо надання пояснень та документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, вказана без зазначення чіткої ознаки ризиковості, така відмова є незаконною і необґрунтованою.
Суд звертає увагу, що відповідно до норм ПК України та Порядку № 117 предмет стадії реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування передбачає перевірку виключно електронної форми документа на дотримання формальних ознак, і не передбачає дії відповідача по перевірці змісту і правомірності господарських операцій за участю платника податку.
Відповідно податкові органи під час прийняття рішення щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, в обхід процедури проведення належних перевірок з наданням платнику податку права подати пояснення щодо змісту господарських операцій, та в обхід складання відповідних актів щодо фіктивності (безтоварності) господарських операцій, - не мають права відмовляти у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування на підставі власних висновків про фіктивність (безтоварність) господарських операцій.
Відповідач не може підміняти формальні вимоги щодо реквізитів податкових накладних/розрахунків коригування, своїми контролюючими дискреційними повноваженнями при здійсненні перевірки правомірності адміністрування оподаткування ПДВ платником податку, які можуть бути реалізовані виключно у спосіб визначений ПК України - через проведення податкових перевірки.
Як встановлено частиною другою статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Статтею 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Під час розгляду справи відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали до суду достатньо належних і достовірних доказів, а відтак, не довели правомірності свого рішення.
У підсумку, з урахування вищезазначеного у сукупності, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог, тому визнає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
При зверненні до суду позивачем сплачено судовий збір у сумі 4204,00 грн, що підтверджується наявною у матеріалах справи квитанцією від 25.02.2020.
Тому понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору підлягають присудженню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення №1414552/41386839 комісії Державної податкової служби України про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.12.2019 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 39292197, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська Площа, будинок 8) зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "ТІМ-КЛІМАТ" (код ЄДРПОУ 41386839, адреса місцезнаходження: 07403 Київська область, Броварський район, м. Бровари, вулиця Олега Оникієнка, будинок 125, офіс 15) від 28.11.2019 № 7 (номер в ЄДРПН 9301511692).
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ТІМ-КЛІМАТ" (код ЄДРПОУ 41386839, адреса місцезнаходження: 07403 Київська область, Броварський район, м. Бровари, вулиця Олега Оникієнка, будинок 125, офіс 15) понесені судові витрати у розмірі 4 204 ( чотири тисячі двісті чотири) грн 00 коп за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 39292197, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська Площа, будинок 8).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Суддя Терлецька О.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.08.2020 |
Оприлюднено | 03.09.2020 |
Номер документу | 91268384 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Терлецька О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні