ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
02 вересня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2190/20
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справу за позовом Головного управління ДПС у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест про стягнення коштів в рахунок погашення податкового боргу в загальній сумі 1067937,24 грн,
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Луганського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовом Головного управління ДПС у Луганській області (далі - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест (далі - відповідач), в якому позивач просить:
- стягнути кошти за податковим боргом з податку на додану вартість з рахунків платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест у банках та з рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість в сумі 1959,03 грн, з яких 728,00 грн - основний платіж, 8,33 грн - штрафні санкції та 1222,70 грн - пеня;
- стягнути кошти за податковим боргом з податку на прибуток приватних підприємств за штрафними санкціями з рахунків платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест у банках в сумі 170,00 грн;
- стягнути кошти за податковим боргом з орендної плати з юридичних осіб з рахунків платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест у банках в сумі 1065196,29 грн, з яких 989927,41 грн - основний платіж, 54311,49 грн - штрафні санкції та 20957,39 грн - пеня;
- стягнути кошти за податковим боргом з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за штрафними санкціями з рахунків платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест у банках в сумі 611,92 грн, а всього в сумі 1067937,24 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за відповідачем рахується податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 1959,03 грн, який виник на підставі самостійно поданої уточнюючої декларації від 04 серпня 2017 року за № 9153685769 за червень 2017 року, прийнятого контролюючим органом податкового повідомлення-рішення від 09 серпня 2018 року № 0041261201 та нарахованої пені.
Також за відповідачем рахується податковий борг з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 170,00 грн, який виник на підставі прийнятого контролюючим органом податкового повідомлення-рішення від 16 листопада 2017 року № 0020261206.
На підставі самостійно поданих відповідачем податкових звітних декларацій від 16 лютого 2017 року № 9021776616, від 02 квітня 2018 року № 9056495925, від 26 лютого 2019 року № 16126371, прийнятих контролюючим органом податкових повідомлень-рішень від 12 липня 2017 року № 0005681203, від 02 квітня 2019 року № 0007635205, від 08 травня 2019 року № 0009235205 та нарахованої пені за відповідачем рахується податковий борг з орендної плати з юридичних осіб в загальній сумі 1065196,29 грн.
На підставі прийнятого контролюючим органом податкового повідомлення-рішення від 04 липня 2017 року № 0004671203 за відповідачем рахується податковий борг з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в сумі 611,92 грн.
Відповідачем у строки, визначені Податковим кодексом України, всупереч вимог пункту 57.1 статті 57, пунктів 137.1, 137.4 статті 137, пункту 203.1 статті 203, пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України не сплачено суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, з податку на прибуток приватних підприємств, з орендної плати з юридичних осіб та з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Позивачем відповідно до вимог статті 59 Податкового кодексу України направлено відповідачу поштою податкову вимогу форми Ю від 04 липня 2016 року № 334-17.
З посиланням на норму підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 та пункту 87.11 статті 87 Податкового кодексу України, Головне управління ДПС у Луганській області просить стягнути з відповідача кошти в рахунок погашення податкової заборгованості.
Ухвалою від 09 червня 2020 року про відкриття провадження в адміністративній справі суд вирішив розглядати дану справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) (арк. спр. 116-118).
Поштове відправлення із ухвалою суду від 09 червня 2020 року про відкриття провадження в адміністративній справі, направлене на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест , повернуто у зв`язку з неврученням адресату (арк. спр. 122, 123). Повідомити відповідача засобами телефонного зв`язку про відкриття провадження в адміністративній справі не виявилось можливим, оскільки за номером засобу телефонного зв`язку (+38 (0642) 2-97-44), зазначеним у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 05 червня 2020 року за № 1006727260, ніхто не відповів, про що складено довідку від 25 червня 2020 року (арк. спр. 124).
Відповідно до положень частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до статей 72-76, 90 КАС України, судом встановлено таке.
Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест (ідентифікаційний код 21774527) зареєстроване юридичною особою, знаходиться у м. Сєвєродонецьку Луганської області та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Луганській області, Сєвєродонецьке управління, ДПІ у м. Сєвєродонецьку (м. Сєвєродонецьк) як платник податків, про що свідчать витяг з реєстраційних та облікових даних платника податків та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 05 червня 2020 року № 1006727260 (арк. спр. 6-9, 112-115).
На підставі положень статті 50 Податкового кодексу України відповідачем до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДПС у Луганській області з метою виправлення помилок, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації, подано уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 04 серпня 2017 року № 9153685769, яким збільшено податкове зобов`язання за червень 2017 року на 707,00 грн та нараховано штраф в сумі 21,00 грн (арк. спр. 22-25).
16 липня 2018 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача, за наслідками якої складено акт від 16 липня 2018 року № 2755/12-32-12-01/21774527 Про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН ТОВ А.О. Мрія-Інвест (код ЄДРПОУ 21774527), виписаних у грудні 2015 року (арк. спр. 26).
Перевіркою встановлено, що в порушення вимог пункту 201.10 статті 201 розділу V Податкового кодексу України в редакції, яка діяла до 01 січня 2017 року, відповідачем несвоєчасно зареєстровано в ЄРПН податкову накладну на суму ПДВ 83,33 грн з порушенням терміну реєстрації до 15 календарних днів.
Акт від 16 липня 2018 року № 2755/12-32-12-01/21774527 отримано відповідачем 26 липня 2018 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 27).
09 серпня 2018 року Головним управлінням ДФС у Луганській області у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест винесено податкове повідомлення-рішення № 0041261201, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 8,33 грн (арк. спр. 28-29).
Податкове повідомлення-рішення від 09 серпня 2018 року № 0041261201 направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням та повернуто до Головного управління ДФС у Луганській області у зв`язку з неврученням відповідачу (арк. спр. 30).
У зв`язку з несвоєчасною сплатою податкових зобов`язань, визначених платником податків у податковій декларації з податку на додану вартість від 20 липня 2016 року № 9126134656, відповідно до вимог пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України 31 липня 2017 року відповідачу нарахована пеня в загальній сумі 1222,70 грн.
Отже, заборгованість відповідача з податку на додану вартість становить 1959,03 грн, з яких 728,00 грн - податкові зобов`язання, 8,33 грн - штрафні (фінансові) санкції (штрафи), 1222,70 грн - пеня, нарахована відповідно до вимог пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України.
26 жовтня 2017 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача, за наслідками якої складено акт від 26 жовтня 2017 року № 1489/12-32-12-06/21774527 Про результати камеральної перевірки декларації з податку на прибуток підприємства Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест (код ЄДРПОУ 21774527) (арк. спр. 36-38).
Перевіркою встановлено факт несвоєчасного подання податкової звітності відповідачем, а саме декларації з податку на прибуток підприємства за 2015 рік.
Акт від 26 жовтня 2017 року № 1489/12-32-12-06/21774527 отримано відповідачем 06 листопада 2017 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 39).
16 листопада 2017 року Головним управлінням ДФС у Луганській області у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест винесено податкове повідомлення-рішення № 0020261206, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 170,00 грн (арк. спр. 40-41).
Податкове повідомлення-рішення від 16 листопада 2017 року № 0020261206 отримано відповідачем 07 грудня 2017 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 42).
Отже, заборгованість відповідача з податку на прибуток підприємства становить 170,00 грн, з яких 170,00 грн - штрафні (фінансові) санкції (штрафи).
На виконання вимог пункту 54.1 статті 54 та пункту 286.2 статті 286 Податкового кодексу України відповідачем до Державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області подано такі податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), у яких визначені податкові зобов`язання з орендної плати за земельні ділянки, а саме:
- податкову декларацію від 16 лютого 2017 року № 9021776616 за 2017 рік на загальну суму 581308,34 грн, у тому числі за червень-грудень 2017 року на суму 317469,89 грн (арк. спр. 62-63);
- податкову декларацію від 02 квітня 2018 року № 9056495925 за 2018 рік на загальну суму 336228,76 грн (арк. спр. 64-65);
- податкову декларацію від 26 лютого 2019 року № 16126371 за 2019 рік на суму на загальну суму 336228,76 грн (арк. спр. 66-67).
05 липня 2017 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведену камеральну перевірку відповідача, за наслідками якої складено акт від 05 липня 2017 року № 591/12-32-12-03/21774527 Про результати камеральної перевірки даних звітності по орендній платі за земельні державної комунальної власності Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест код ЄДРПОУ 21774527 з питань дотримання граничних термінів сплати за 2016 рік, січень 2017 року (арк. спр. 68-70).
Перевіркою встановлено порушення сплати самостійно визначених грошових зобов`язань по орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Акт від 05 липня 2017 року № 591/12-32-12-03/21774527 направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням та повернуто до Головного управління ДФС у Луганській області у зв`язку з неврученням відповідачу (арк. спр. 73).
12 липня 2017 року Головним управлінням ДФС у Луганській області у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест винесено податкові повідомлення-рішення №№ 0005671203, 0005681203, якими до відповідача застосовано штраф у розмірі 7015,72 грн та у розмірі 93972,25 грн відповідно (арк. спр. 71-72, 74-75).
Податкові повідомлення-рішення від 12 липня 2017 року №№ 0005671203, 0005681203 отримано відповідачем 18 липня 2017 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 76).
01 березня 2019 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача, за наслідками якої складено акт від 01 березня 2019 року № 455/12-32-52-05/21774527 Про результати камеральної перевірки своєчасності подання податкової декларації з плати за землю в частині орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2019 рік ТОВ А.О. Мрія-Інвест (податковий номер 21774527) (арк. спр. 77).
Перевіркою встановлено факт несвоєчасного подання відповідачем податкової декларації з плати за землю в частині орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2019 рік.
Акт від 01 березня 2019 року № 455/12-32-52-05/21774527 отримано відповідачем 14 березня 2019 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 78).
02 квітня 2019 року Головним управлінням ДФС у Луганській області у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест винесено податкове повідомлення-рішення № 0007635205, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 170,00 грн (арк. спр. 79-80).
Податкове повідомлення-рішення від 02 квітня 2019 року № 0007635205 отримано відповідачем 10 квітня 2019 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 81).
04 квітня 2019 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача, за наслідками якої складено акт від 04 квітня 2019 року № 704/12-32-52-05/21774527 Про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених грошових зобов`язань з орендної за земельні ділянки державної або комунальної власності за січень-квітень 2017 року та зобов`язань по податкових повідомленнях-рішеннях від 12 липня 2017 року № 5671203 та від 12 липня 2017 року № 5681203 ТОВ А.О. Мрія-Інвест , податковий номер 21774527 (арк. спр. 82-83).
Перевіркою встановлено порушення відповідачем строків сплати грошових зобов`язань по платі за землю (орендна плата) за січень-квітень 2017 року в сумі 164822,75 грн та зобов`язань по податковим повідомленням-рішенням від 12 липня 2017 року № 5671203 та від 12 липня 2017 року № 5681203 в сумі 99763,75 грн.
Акт від 04 квітня 2019 року № 704/12-32-52-05/21774527 отримано відповідачем 10 квітня 2019 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 84).
08 травня 2019 року Головним управлінням ДФС у Луганській області у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест винесено податкове повідомлення-рішення № 0009235205, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 52917,30 грн (арк. спр. 85-86).
Податкове повідомлення-рішення від 08 травня 2019 року № 0009235205 отримано відповідачем 28 травня 2019 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 87).
У зв`язку з несвоєчасною сплатою податкових зобов`язань з орендної плати за землю, визначених платником податків у податковій декларації від 16 лютого 2017 року № 9021776616, та грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом податковими повідомленнями-рішеннями від 12 липня 2017 року №№ 0005671203, 0005681203, відповідно до вимог пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України 18 серпня 2017 року, 13 листопада 2017 року, 26 грудня 2017 року, 19 січня 2018 року, 26 березня 2018 року та 13 червня 2018 року відповідачу нарахована пеня в загальній сумі 20957,39 грн.
З урахуванням сплачених сум, станом на час розгляду справи заборгованість відповідача з орендної плати з юридичних осіб складає 1065196,29 грн, з яких 989927,41 грн - податкові зобов`язання, 54311,49 грн - штрафні (фінансові) санкції (штрафи), 20957,39 грн - пеня, нарахована відповідно до вимог пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України.
19 червня 2017 року посадовою особою Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку відповідача, за наслідками якої складено акт від 19 червня 2019 року № 447/12-32-12-03/21774527 Про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгодженої суми податкового зобов`язання по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за 2016 рік ТОВ А.О. Мрія-Інвест , код ЄДРПОУ 21774527 (арк. спр. 94).
Перевіркою встановлено порушення відповідачем граничних термінів сплати самостійно визначених грошових зобов`язань за 2016 рік у сумі 3161,13 грн по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Акт від 19 червня 2017 року № 447/12-32-12-03/21774527 отримано відповідачем 21 червня 2017 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 97).
04 липня 2017 року Головним управлінням ДФС у Луганській області у відношенні Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест винесено податкове повідомлення-рішення № 0004671203, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 632,24 грн (арк. спр. 95-96).
Податкове повідомлення-рішення від 04 липня 2017 року № 0004671203 отримано відповідачем 10 липня 2017 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 97).
З урахуванням сплачених сум, станом на час розгляду справи заборгованість відповідача з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, складає 611,92 грн.
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, суд виходить з такого.
Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до статті 14 Податкового кодексу України (тут і надалі посилання на норми Податкового кодексу України наводяться в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин):
грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);
пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов`язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 14.1.175 пункту 14.1).
податок; оподаткування; платник податку; оподатковувана операція для цілей розділу V цього Кодексу - відповідно податок на додану вартість; оподаткування податком на додану вартість; платник податку на додану вартість; операція, яка підлягає оподаткуванню податком на додану вартість (підпункт 14.1.186 пункту 14.1);
штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1).
Пунктом 15.1 статті 15 Податкового кодексу України визначено, що платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Кожний з платників податків може бути платником податку за одним або кількома податками та зборами (пункт 15.2 статті 15 Податкового кодексу України).
Згідно з пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Відповідно до пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1 пункту 49.18);
- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2 пункту 49.18);
- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.3 пункту 49.18);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу (підпункт 49.18.4 пункту 49.18);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5 пункту 49.18);
- календарному року для платників податку на прибуток для податкової декларації, яка розраховується наростаючим підсумком за рік, - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.6 пункту 49.18).
Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Абзацом першим пункту 50.1 статті 50 Податкового кодексу України передбачено, що у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов`язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Згідно з абзацами третім-п`ятим пункту 50.1 статті 50 Податкового кодексу України платник податків, який самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє факт заниження податкового зобов`язання минулих податкових періодів, зобов`язаний, за винятком випадків, установлених пунктом 50.2 цієї статті:
а) або надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку. Цей штраф не застосовується у разі подання уточнюючого розрахунку до податкової декларації з податку на прибуток підприємств за попередній податковий (звітний) рік з метою здійснення самостійного коригування відповідно до статті 39 цього Кодексу у строк не пізніше 1 жовтня року, наступного за звітним;
б) або відобразити суму недоплати у складі декларації з цього податку, що подається за податковий період, наступний за періодом, у якому виявлено факт заниження податкового зобов`язання, збільшену на суму штрафу у розмірі п`яти відсотків від такої суми, з відповідним збільшенням загальної суми грошового зобов`язання з цього податку.
Порядок надання податкової декларації та строки розрахунків з бюджетом по податку на додану вартість врегульовані статтею 203 Податкового кодексу України:
- податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (пункт 203.1 статті 203 Податкового кодексу України).
- сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації (пункт 203.2 статті 203 Податкового кодексу України).
В порушення вимог пункту 50.1 статті 50 Податкового кодексу України Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест до подання уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 04 серпня 2017 року № 9153685769 суму недоплати в розмірі 707,00 грн та штраф в розмірі 21,00 грн не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в сумі 728,00 грн.
Контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган (підпункт 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
В порушення вимог 57.3 статті 57 Податкового кодексу України Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест протягом 10 календарних днів після отримання податкового повідомлення-рішення від 09 серпня 2018 року № 0041261201 грошове зобов`язання самостійно не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в загальній сумі 8,33 грн.
Відповідно до пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України (в редакції, яка діла до 01 січня 2019 року) нарахування пені розпочинається:
129.1.1. при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);
129.1.2. при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов`язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);
129.1.3. при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.
У разі скасування нарахованого контролюючим органом грошового зобов`язання (його частини) у порядку адміністративного та/або судового оскарження пеня за період заниження такого грошового зобов`язання (його частини) скасовується (пункт 129.2 статті 129 Податкового кодексу України).
Згідно з підпунктом 129.3.1 пункту 129.3 статті 129 Податкового кодексу України нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов`язань.
У разі часткового погашення податкового боргу сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку (абзац шостий пункту 129.3 статті 129 Податкового кодексу України).
Відповідно до абзацу першого пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов`язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
На суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день (абзац другий пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України в редакції, яка діяла до 01 січня 2019 року).
Згідно з абзацом другим пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України в редакції, яка діяла до 01 січня 2019 року, на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, починаючи з 91 календарного дня (з 271 календарного дня у разі здійснення платником податків самостійного коригування відповідно до підпункту 39.5.4 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Відповідно до пункту 129.5 статті 129 Податкового кодексу України зазначений розмір пені застосовується щодо всіх видів податків, зборів та інших грошових зобов`язань, крім пені, яка нараховується за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється відповідним законодавством.
Нараховану відповідно до статті 129 Податкового кодексу України 31 липня 2017 року пеню з податку на додану вартість в сумі 1222,70 грн Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест самостійно не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в сумі 1222,70 грн.
Таким чином, податковий борг з податку на додану вартість, заявлений до стягнення у даній справі, складає 1959,03 грн (728,00 грн (податкові зобов`язання, визначені платником податків) + 8,33 грн (грошові зобов`язання, визначені платнику податків контролюючим органом) + 1222,70 грн (нарахована відповідно до статті 129 Податкового кодексу України пеня)).
Наявність у відповідача податкового боргу з податку на додану вартість станом на час розгляду даної адміністративної справи в загальній сумі 1959,03 грн підтверджена розрахунком податкового боргу з податку на додану вартість по підприємству-боржнику станом на 15 травня 2020 року (арк. спр. 16), інтегрованою карткою платника податків з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) за 2017-2020 роки (арк. спр. 18, 19, 20, 21, 129) та розрахунком пені з податку на додану вартість по підприємству-боржнику станом на 15 травня 2020 року (арк. спр. 17).
Відповідно до підпункту 133.1.1 пункту 133.1 статті 133 Податкового кодексу України платниками податку - резидентами є суб`єкти господарювання - юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених пунктами 133.4 та 133.5 цієї статті.
Об`єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу (абзац перший підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті 134 Податкового кодексу України.
Податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, крім випадків, передбачених пунктом 137.5 цієї статті, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. При цьому податкова декларація розраховується наростаючим підсумком. Податковий (звітний) період починається з першого календарного дня податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем податкового (звітного) періоду... (пункт 137.4 статті 137 Податкового кодексу України).
В порушення вимог пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест протягом 10 календарних днів після отримання податкового повідомлення-рішення від 16 листопада 2017 року № 0020261206 грошове зобов`язання самостійно не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в загальній сумі 170,00 грн.
Наявність у відповідача податкового боргу з податку на прибуток підприємства станом на час розгляду даної адміністративної справи підтверджена розрахунком податкового боргу з податку на прибуток підприємства (арк. спр. 31), інтегрованою карткою платника податків з податку прибуток приватних підприємств за 2017-2020 роки (арк. спр. 32, 33, 34, 35, 131).
Відповідно до пункту 285.1 статті 285 Податкового кодексу України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв`язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців) (пункт 285.2 статті 285 Податкового кодексу України).
Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі (пункт 286.2 статті 286 Податкового кодексу України).
Згідно з пунктом 286.2 статті 286 Податкового кодексу України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму плати за землю щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а надалі такий витяг подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Відповідно до пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
В порушення вимог пункту 57.1 статті 57 та пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (до 30 числа місяця, наступного за звітним) за період червень-грудень 2017 року, 2018-2019 роки самостійно суму податкового зобов`язання з орендної плати, зазначену у податкових деклараціях, в сумі 989927,41 грн не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг за вказаний період в сумі 989927,41 грн.
В порушення вимог пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест протягом 10 календарних днів після отримання податкових повідомлень-рішень від 12 липня 2017 року №№ 0005671203, 0005681203, від 02 квітня 2019 року № 0007635205 та від 08 травня 2019 року № 0009235205 грошове зобов`язання самостійно сплатило частково, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в загальній сумі 54311,49 грн.
Нараховану відповідно до статті 129 Податкового кодексу України 18 серпня 2017 року, 13 листопада 2017 року, 26 грудня 2017 року, 19 січня 2018 року, 26 березня 2018 року та 13 червня 2018 року пеню з орендної плати з юридичних осіб в сумі 20957,39 грн Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест самостійно не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в сумі 20957,39 грн.
Таким чином, податковий борг з орендної плати з юридичних осіб, заявлений до стягнення у даній справі, складає 1065196,29 грн (989927,41 грн (податкові зобов`язання, визначені платником податків) + 54311,49 грн (грошові зобов`язання, визначені платнику податків контролюючим органом) + 20957,39 грн (нарахована відповідно до статті 129 Податкового кодексу України пеня)).
Наявність у відповідача податкового боргу з орендної плати з юридичних осіб станом на час розгляду даної адміністративної справи в загальній сумі 1065196,29 грн підтверджена розрахунком податкового боргу з орендної плати з юридичних осіб по підприємству-боржнику станом на 15 травня 2020 року (арк. спр. 43-44), інтегрованою карткою платника податків з орендної плати з юридичних осіб за 2017-2020 роки (арк. спр. 46, 47-50, 51-54, 55-61, 128) та розрахунком пені з орендної плати з юридичних осіб по підприємству-боржнику станом на 15 травня 2020 року (арк. спр. 45).
Відповідно до підпункту 266.6.1 пункту 266.6 статті 266 Податкового кодексу України базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
Підпунктом 266.7.5 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України передбачено, що платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об`єкта/об`єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. Щодо новоствореного (нововведеного) об`єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об`єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об`єкт.
Згідно з підпунктом б підпункту 266.10.1 пункту 266.10 статті 266 Податкового кодексу України податкове зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за звітний рік з податку сплачується юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
В порушення вимог пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест протягом 10 календарних днів після отримання податкового повідомлення-рішення від 04 липня 2017 року № 0004671203 грошове зобов`язання самостійно не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в загальній сумі 611,92 грн.
Наявність у відповідача податкового боргу з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, станом на час розгляду даної адміністративної справи підтверджена розрахунком податкового боргу з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (арк. спр. 88), інтегрованою карткою платника податків з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за 2017-2020 роки (арк. спр. 89, 90, 91, 92-93, 130).
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).
13 липня 2016 року Головним управлінням ДФС у Луганській області рекомендованим листом з повідомленням про вручення надіслано Товариству з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест податкову вимогу форми Ю від 04 липня 2016 року № 334-17 (арк. спр. 10, 11).
Оскільки податкова вимога від 04 липня 2016 року № 334-17 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.
Згідно із пунктом 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.
Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 Податкового кодексу України).
Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.
Контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини (підпункт 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України).
Головне управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746) є органом державної влади та зареєстровано юридичною особою, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 05 червня 2020 року за № 1006727313 (арк. спр. 101-104).
Згідно з Положенням про Головне управління ДПС у Луганській області, затвердженим наказом Державної податкової служби України від 12 липня 2019 року № 14 (у редакції наказу Державної податкової служби України від 12 лютого 2020 року № 81), Головне управління ДПС у Луганській області є територіальним органом Державної податкової служби України (далі - ДПС), який підпорядковується ДПС. Головне управління ДПС у Луганській області (далі - ГУ ДПС) є контролюючим органом (органом доходів і зборів). ГУ ДПС є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДФС у Луганській області у відповідних сферах діяльності. Основними завданнями ГУ ДПС (крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій) є забезпечення реалізації державної податкової політики, здійснення у межах повноважень, передбачених законом, контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків, зборів, платежів, державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, пального, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), державної політики у сфері контролю за своєчасністю здійснення розрахунків в іноземній валюті в установлений законом строк, дотримання порядку проведення розрахункових операцій, у тому числі готівкових розрахунків за товари (послуги), а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону. Відповідно до підпунктів 14, 21 пункту 4 вказаного Положення Головне управління ДПС у Луганській області відповідно до покладених на нього завдань здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; звертається до суду у випадках, передбачених законом (арк. спр. 105-111).
З вищевикладеного слідує, що у межах спірних правовідносин контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, на суму податкового боргу або його частини є Головне управління ДПС у Луганській області.
Враховуючи, що відповідачем за час розгляду даної справи податковий борг з податку на додану вартість в сумі 1959,03 грн, з податку на прибуток приватних підприємств в сумі 170,00 грн, з орендної плати з юридичних осіб в сумі 1065196,29 грн та з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в сумі 611,92 грн не сплачений, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.
Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).
З викладеного слідує, що витрати суб`єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб`єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб`єкту владних повноважень, не підлягає.
Такі обмеження у можливостях суб`єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.
Оскільки Головне управління ДПС у Луганській області у вказаній справі є суб`єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.
Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Головного управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746, місцезнаходження: 93401, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72) до Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест (ідентифікаційний код 21774527, місцезнаходження: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вулиця Новікова, будинок 23/112, офіс 3) про стягнення коштів в рахунок погашення податкового боргу в загальній сумі 1067937,24 грн задовольнити повністю.
Стягнути на користь Державного бюджету України кошти Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест , та з рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість за податковим боргом з податку на додану вартість в сумі 1959,03 грн (одна тисяча дев`ятсот п`ятдесят дев`ять грн 03 коп.).
Стягнути на користь Державного бюджету України кошти Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест , за податковим боргом з податку на прибуток приватних підприємств в сумі 170,00 грн (сто сімдесят грн 00 коп.).
Стягнути на користь місцевого бюджету Сєвєродонецької міської ради кошти Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест , за податковим боргом з орендної плати з юридичних осіб в сумі 1065196,29 грн (один мільйон шістдесят п`ять тисяч сто дев`яносто шість грн 29 коп.).
Стягнути на користь місцевого бюджету Сєвєродонецької міської ради кошти Товариства з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю А.О. Мрія-Інвест , за податковим боргом з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в сумі 611,92 грн (шістсот одинадцять грн 92 коп.).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя Т.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.09.2020 |
Оприлюднено | 03.09.2020 |
Номер документу | 91268741 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні