ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 вересня 2020 р. м. Чернівці Справа № 600/735/20-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Анісімова О.В., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Керівника Сторожинецької місцевої прокуратури до Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації, Багринівської сільської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
І. РУХ СПРАВИ
1.1. Керівник Сторожинецької місцевої прокуратури (далі - позивач або прокурор) діючи в інтересах держави звернувся до суду із позовом до Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації (далі - відповідач-1), Багринівської сільської ради (далі - відповідач-2), в якому просить:
- визнати незаконною бездіяльність Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області та Багринівської сільської ради щодо неоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями та спорудами Багринівської ЗОШ І-ІІІ ст. в межах населеного пункту вул. Центральна, 42, с. Багринівка Глибоцького району Чернівецької області;
- зобов`язати Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями та спорудами Багринівської ЗОШ І-ІІІ ст. в межах населеного пункту вул. Центральна, 42, с. Багринівка Глибоцького району Чернівецької області.
1.2. Ухвалою суду від 04.06.2020 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі.
ІІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
2.1. Сторожинецькою місцевою прокуратурою встановлено, що у користуванні Багринівської ЗОШ І-ІІІ ст., розташованої за адресою: вул. Центральна, 42, с. Багринівка Глибоцького району Чернівецької області перебуває земельна ділянка загальною площею 2,8 га, на яку відсутні правовстановлюючі документи, що створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування навчального закладу та учбового процесу і може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.
2.2. За таких обставин позивач вважає, що обов`язковою умовою фактичного використання земельної ділянки є наявність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, оформлених у відповідності до вимог закону. При цьому, відсутність правовстановлюючих документів порушує передбачені державою принципи раціонального та ефективного використання, охорони земель і призводить до неефективного управління земельними ресурсами та землекористуванням. Зазначене і обумовило звернення до суду із цим позовом.
ІІІ. АРГУМЕНТИ СТОРІН
3.1. Керівник Сторожинецької місцевої прокуратури, у поданій до суду позовній заяві, зазначає, що згідно інформації Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області за Багринівською ЗОШ І-ІІІ ступенів закріплено земельну ділянку загальною площею 2,8 га, однак правовстановлюючі документи на вказану земельну ділянку не виготовлені. Багринівська ЗОШ І-ІІІ ступенів перебуває на балансі Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької РДА, правовстановлюючі документи оформлені лише на будівлі Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, документи на земельну ділянку не оформлені через відсутність коштів.
3.2. Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на переконання позивача, створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, формує ризики для нормального функціонування навчально-виховного комплексу та учбового процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей та інтересів держави у сфері охорони дитинства.
3.3. Враховуючи те, що органом місцевого самоврядування не приймалось рішення на виготовлення технічної документації із землеустрою, правовстановлюючі документи не виготовлені, з огляду на це вбачається, що ні відділом освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької РДА, ні Багринівською сільською радою як власником будівель Багринівської ЗОШ I-III ступенів, договір про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки із ліцензованою організацією не укладено, кошти для оплати цих послуг не виділено та не передано вказану документацію на затвердження сесії вказаної сільської ради.
3.4. Зволікання відділом освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької РДА та Багринівською сільською радою з оформленням правовстановлюючих документів на вказану земельну ділянку порушує законодавчо встановлений порядок регулювання земельних відносин, а тим самим інтереси держави у сфері контролю за використанням та охороною земель, що є підставою для захисту інтересів держави органами прокуратури шляхом звернення до суду з позовною заявою.
3.5. Відповідачі правом на подачу відзиву на позовну заяву не скористалися, хоча ухвала про відкриття провадження у справі була надіслана їм на офіційну електронну адресу 09.06.2020 року. У зв`язку із цим, суд, керуючись положеннями частини 6 статті 162 КАС України, вирішує справу за наявними матеріалами.
3.6. Разом з цим, 25.06.2020 року до суду надійшла заява від відповідача-2, згідно якої Багринівський сільський голова вказує, що Багринівська сільська рада дійсно є власником Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та до даного часу не вживала заходи до оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями. Вказане пояснюється, можливо, недостатнім фінансуванням та наявністю інших нагальних проблем в діяльності територіальної громади. В подальшому Багринівська сільська рада зобов`язується вжити відповідних заходів до оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
IV. ЗАЯВИ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ
4.1. Заяв та клопотань іншого характеру від учасників справи до суду не надходило.
V. ОБСТАВИНИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ
5.1. Згідно наявного у матеріалах справи статуту Багринівська ЗОШ І-ІІІ ступенів є закладом освіти, засновником якої є Багринівська сільська рада Глибоцького району (а.с. 26-28). Окрім цього, дослідженням матеріалів справи судом встановлено, що Багринівська ЗОШ І-ІІІ ступенів перебуває на балансі, фінансовому та управлінському підпорядкуванні Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації (правонаступник управління освіти Глибоцької РДА з 01 січня 2020 року) (а.с. 10).
5.2. Згідно наявного у справі витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно №26001294 від 28.04.2010 року власником будівель та споруд Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розташованих по вул. Центральна, 42, с. Багринівська Глибоцького району, є територіальна громада в особі Багринівської сільської ради, свідоцтво про право власності САС 511752 від 19.11.2009 р. (а.с. 31).
5.3. Дослідженням матеріалів справи, зокрема, відповіді на запит Сторожинецької місцевої прокуратури, яка оформлена Багринівською сільською радою листом від 13.04.2020 року №38, судом також встановлено, що сільською радою не оформлено правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташована Багринівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, у зв`язку із відсутністю коштів (а.с. 29). Вказане також підтверджується листом Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області від 24.03.2020 року №10-24-0.21-1210/2-20 щодо надання Сторожинецькій місцевій прокуратурі інформації (а.с. 32).
VІ. ПОЗИЦІЯ СУДУ
6.1. Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
6.2. У даній справі позов пред`явлено керівником Сторожинецької місцевої прокуратури в інтересах держави, а тому, суд перевірить наявність підстав для звернення Прокурора з позовом та надасть їм відповідну оцінку.
6.3. Так, згідно частини 3 статті 53 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.
6.4. Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу (частина 4 статті 53 КАС України).
6.5. Разом з тим, частиною 3 статті 23 Закону України «Про прокуратуру» від 14.10.2014 року № 1697-VII визначено, що прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
6.6. Аналіз частин 3 та 4 статті 53 КАС України у взаємозв`язку з частиною 3 статті 23 Закону України Про прокуратуру дає підстави вважати, що участь прокурора в судовому процесі в судах загальної юрисдикції стає можливою за умови, крім іншого, обґрунтування підстав для звернення до суду, а саме нездійснення або неналежного здійснення захисту інтересів держави у спірних правовідносинах органом державної влади, органом місцевого самоврядування чи іншим суб`єктом владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, або підтвердження відсутності такого органу.
6.7. Дослідженням матеріалів справи судом встановлено відсутність органу до компетенції якого віднесені відповідні повноваження щодо контролю за належним оформленням права власності на будівлі та права постійного користування земельною ділянкою.
6.8. Згідно частини 5 статті 53 КАС України у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.
6.9. Разом з цим, згідно частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
6.10. Так, у поданому до суду позові керівником Сторожинецької місцевої прокуратури доведено необхідність захисту інтересів держави саме прокурором з наданням належних доказів, які підтверджують встановлення прокурором наявності підстав для представництва у відповідності до статті 23 Закону України Про прокуратуру .
6.11. Враховуючи зазначене, суд вважає, що звернення керівника Сторожинецької місцевої прокуратури з даним позовом є обґрунтованим та таким що відповідає меті представництва інтересів держави в суді. При цьому, згідно положень частини 5 статті 53 КАС України, в даному випадку прокурор набуває статусу позивача.
Щодо обов`язку оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку суд зазначає наступне.
6.12. Суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов`язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначає компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти, врегульовані Законом України «Про освіту» від 05.09.2017 року № 2145-VIII (далі - Закон № 2145-VIII).
6.13. Статтею 80 Закону України Про освіту визначено, що до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об`єкти права інтелектуальної власності, зокрема, інформаційні системи, об`єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством. Порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.
6.14. Згідно частини 2 статті 13 Закону № 2145-VIII з метою створення умов для здобуття повної загальної середньої освіти, запровадження профільного навчання, забезпечення всебічного розвитку особи, раціонального та ефективного використання наявних ресурсів і матеріально-технічної бази закладів освіти, їх модернізації створюється освітній округ.
6.15. Повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин визначені статтею 12 Земельного кодексу України від 25.10.2001 року №2768-III (далі - ЗК України) до, яких, зокрема, належать: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; організація землеустрою; координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
6.16. З аналізу викладених норм слідує, що органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень повинні забезпечувати реалізацію державної політики у сфері освіти на відповідній території, у тому числі щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки та на будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна закладів освіти, з метою нормального їх функціонування.
6.17. Згідно частини другої статті 83 ЗК України у комунальній власності перебувають: а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності; б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування.
6.18. Відповідно до пункту «г» частини 2 статті 92 ЗК України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають заклади освіти незалежно від форми власності.
6.19. Приписами статей 125, 126 ЗК України визначено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» .
6.20. Відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень від 01.07.2004 року № 1952-IV (далі - Закон № 1952-IV) державною реєстрацією прав є офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
6.21. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .
6.22. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 3 Закону № 1952-IV державна реєстрація прав є обов`язковою.
6.23. Проте, в порушення вказаних норм законодавства, до тепер правовстановлюючі документи земельну ділянку, на якій розташована Багринівська ЗОШ І-ІІІ ступенів не оформлені. При цьому, за наявності підстав та відповідних повноважень, Багринівською сільською радою заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів земельну ділянку зазначеного навчального закладу не вживались.
6.24. Зокрема, відповідне рішення сільською радою не приймалось, дозволи на виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку не надавались, питання фінансування розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування на розгляд сесії Багринівської сільської ради не виносилось, замовлення проекту відводу земельної ділянки та виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, технічна документація із землеустрою не виготовлялась.
6.25. Як вбачається зі змісту листа Багринівської сільської ради від 13.04.2020 року №38 правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташована Багринівська ЗОШ І-ІІІ ступенів не оформлено (див. пункт 5.3 рішення).
6.26. Разом з цим, відповідно до пункту 7 розділу І Статуту Багринівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, затвердженого рішенням Багринівської сільської ради від 30.03.2012 року № 39-9/12, Багринівська ЗОШ І-ІІІ ступенів є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах державного казначейства, банках, гербову печатку, штамп, ідентифікаційний номер, а також директор має право першого підпису банківських фінансових документів. Відповідно до положення пункту 8 розділу І Статуту заклад освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, рішенням, засновника, Положення про загальноосвітній навчальний заклад та цим Статутом (а.с. 27).
6.27. Враховуючи зазначене, суд приходить до висновку, що відповідачем-2 не було забезпечено виконання вимог чинного законодавства в частині оформлення права постійного користування на земельну ділянку, на якій розташований заклад освіти - Багринівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, що свідчить про протиправну бездіяльність з боку відповідача-2.
6.28. Як зазначено судом вище, 25.06.2020 року до суду надійшла заява від відповідача-2, згідно якої Багринівський сільський голова вказує, що Багринівська сільська рада дійсно є власником Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та до даного часу не вживала заходи до оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями (див. пункт 3.6 цього рішення).
Щодо позовних вимог про визнання протиправною бездіяльності Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області та зобов`язання відповідача-1 вчинити дії суд зазначає наступне.
6.29. Згідно Положення про Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області, затвердженого розпорядженням Глибоцької районної державної адміністрації від 02.01.2020 №04, відділ здійснює загальну координацію діяльності закладів освіти та сприяє їх матеріально-технічному забезпеченню, однак повноважень щодо виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку закладів освіти вказаним Положенням не визначено (а.с. 11-25). Окрім цього, згідно листа від 24.03.2020 р. №342 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області повідомив Сторожинецьку місцеву прокуратуру, що Багринівська ЗОШ І-ІІІ ступенів хоч і перебуває на балансі, фінансовому та управлінському підпорядкуванні відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації (правонаступник управління освіти Глибоцької РДА з 01 січня 2020 року), однак Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької райдержадміністрації не є безпосереднім власником будівлі і земельної ділянки Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, а також не володіє фінансовими ресурсами для впорядкування правовстановлюючих документів закладу (а.с. 10).
6.30. Відтак, суд зазначає, що Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області не уповноважений вживати заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями та спорудами Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ
7.1. Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На розвиток зазначених положень Конституції України частиною 2 статті 2 КАС України визначені критерії законності рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, яким є відповідач.
7.2. Дослідженням матеріалів справи встановлено, що відповідач-2, допустивши бездіяльність щодо оформлення права правовстановлюючих документів на земельну ділянку, діяв не на підставі Конституції та законів України.
7.3. Разом з цим, у цій справі судом встановлено, що відповідачем-1 не допущено протиправної бездіяльності стосовно невжиття заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями та спорудами Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, відтак позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області та зобов`язання його вчинити дії, у цій частині задоволенню не підлягають.
7.4. За таких обставин суд прийшов до висновку, що зазначений позов підлягає задоволенню частково з підстав викладених у його мотивувальній частині.
7.5. Разом з цим, суд зазначає, що статтею 245 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) визначено повноваження суду при вирішенні справи. Зокрема відповідно до пункту 4 частини 2 цієї статті у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
7.6. Так, чинний КАС України передбачає можливість суду зобов`язати суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд (частина 4 статті 245 КАС України), однак такий спосіб захисту порушеного права можливий у випадку, визначеному пунктом 4 частини 2 цієї статті (визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії).
7.7. У цій справі, судом встановлено, що з боку відповідача-1 було допущено бездіяльність, яка є протиправною, а відтак, враховуючи положення пункту 2 частини 2 статті 245 КАС щодо способу захисту порушеного права у разі визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною, а також положення частини 2 статті 9 КАС України щодо права суду вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, суд вважає за необхідним у цій справі вийти за межі позовних вимог та зобов`язати Багринівську сільську ради вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями та спорудами Багринівської ЗОШ І-ІІІ ст. в межах населеного пункту вул. Центральна, 42, с. Багринівка Глибоцького району Чернівецької області.
VІІІ. ЩОДО СУДОВИХ ВИТРАТ
8.1. Частиною 2 статті 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
8.2. Оскільки, позивач в розумінні КАС України є суб`єктом владних повноважень, який не поніс витрати пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, суд не стягує на його користь судові витрати.
На підставі викладеного, керуючись статтями 73-77, 90, 241-246, 250 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. Позов керівника Сторожинецької місцевої прокуратури до Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації, Багринівської сільської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
2. Визнати протиправною бездіяльність Багринівської сільської ради щодо неоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями та спорудами Багринівської ЗОШ І-ІІІ ст. в межах населеного пункту вул. Центральна, 42, с. Багринівка Глибоцького району Чернівецької області.
3. Зобов`язати Багринівську сільську ради вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями та спорудами Багринівської ЗОШ І-ІІІ ст. в межах населеного пункту вул. Центральна, 42, с. Багринівка Глибоцького району Чернівецької області.
4. У частині визнання протиправною бездіяльність Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області щодо неоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями та спорудами Багринівської ЗОШ І-ІІІ ст. в межах населеного пункту вул. Центральна, 42, с. Багринівка Глибоцького району Чернівецької області та зобов`язання Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під будівлями та спорудами Багринівської ЗОШ І-ІІІ ст. в межах населеного пункту вул. Центральна, 42, с. Багринівка Глибоцького району Чернівецької області - у задоволенні позову відмовити.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне найменування учасників процесу:
Позивач - Керівник Сторожинецької місцевої прокуратури (59000, Чернівецька обл., м. Сторожинець, вул. Першотравнева, 1)
Відповідач-1 - Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації (60400, Чернівецька обл., смт. Глибока, вул. Шевченка, 1, код ЄДРПОУ 02147300).
Відповідач-2 - Багринівська сільська рада (60441, Чернівецька обл., Глибоцький район, с. Багринівка, вул. Центральна, 42, код ЄДРПОУ 21418689).
Суддя О.В. Анісімов
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2020 |
Оприлюднено | 07.09.2020 |
Номер документу | 91297962 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні