Ухвала
від 02.09.2020 по справі 640/13881/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

02 вересня 2020 року м. Київ № 640/13881/20

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Погрібніченка І.М. розглянувши без виклику учасників справи заяву представника Антимонопольного комітету України про розгляд справи за правилами загального позовного провадження

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Енеретично-дорожнє будівництво" доАнтимонопольного комітету України (Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель") треті особи про 1. Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації, 2. Державне підприємство "ЛИДЕР", 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "РОСТДОРСТРОЙ", 4. Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління № 50 , 5. Приватне підприємство "Будівельна фірма "МИКОЛАЇВАВТОДОР", 6. Публічне акціонерне товаритсво "СМТ № 8", ТОВ "СОФІЯ-ГРАНІТ , 7. Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", 8. Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНІТ-001" визнання протиправними та скасування рішень, В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "Енеретично-дорожнє будівництво" з адміністративним позовом до Антимонопольного комітету України (Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель"), в якому просить:визнати незаконним та скасувати рішення № 9293-р/пк від 13.05.2020 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 липня 2020 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Одночасно, зазначеною вище ухвалою суду до участі у справі залучено Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації, ДП "ЛИДЕР", ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ", ПрАТ "Броварське шляхово-будівельне управління № 50 , ПП "Будівельна фірма "МИКОЛАЇВАВТОДОР", ПАТ "СМТ № 8", ТОВ "СОФІЯ-ГРАНІТ , ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" та ТОВ "ГРАНІТ-001" в якості третіх осіб які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.

31 липня 2020 року представником Антимонопольного комітету України одночасно з відзивом на позовну заяву подано до суду заяву про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Необхідність розгляду даної справи за правилами загального позовного провадження, на думку представника відповідача, з посиланням на очікувану вартість процедури закупівлі (145 273 676, 00 грн.), полягає у значному суспільному інтересі, що має вагоме значення для сторін.

Також представник відповідача звертав увагу, що спірне рішення прийняте колегіальним органом Антимонопольного комітету України на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" (який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади), що свідчить про значну складність даної категорії справ.

Розглянувши матеріали справи та вказане клопотання відповідача, суд зазначає наступне.

Згідно ч.ч. 1-3 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує:

1) значення справи для сторін;

2) обраний позивачем спосіб захисту;

3) категорію та складність справи;

4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо;

5) кількість сторін та інших учасників справи;

6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес;

7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідно до ч. 4 ст. 12, ч. 4 ст. 257 КАС України виключно за правилами загального позовного провадження розглядаються справи у спорах:

1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом;

2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності;

4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

5) щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917 - 1991 років".

У той же час, спірні правовідносини не відносяться до категорії справ, передбачених ч. 4 ст. 12 КАС України та надають суду право їх розглядати за правилами спрощеного позовного провадження, а наведені представником Антимонопольного комітету України доводи не є такими, які б вказували на існування обставин доцільності розгляду даної справи в порядку загального позовного провадження.

Згідно п. 10 ч. 6 ст. 12 КАС України для цілей цього Кодексу справами незначної складності є інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.

Дослідивши клопотання представника відповідача, матеріали справи, предмет та підстави позову, склад учасників справи, тощо, беручи до уваги п. 20 ч. 1 ст. 4 та ч. 6 ст. 12 КАС України, суд дійшов висновку, що дана справа є справою незначної складності, а характер спірних правовідносин та предмет доказування не вимагають її розгляд в порядку загального позовного провадження, а тому у задоволенні зазначеного клопотання необхідно відмовити.

Керуючись статтями 12, 243, 248, 260, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, -

УХВАЛИВ:

Відмовити представнику Антимонопольного комітету України в задоволенні клопотання про розгляд справи в порядку загального позовного провадження.

Відповідно до ч. 2 ст. 256 КАС України ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями). Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя І.М. Погрібніченко

Дата ухвалення рішення02.09.2020
Оприлюднено04.09.2020
Номер документу91298134
СудочинствоАдміністративне
Суть1. Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації, 2. Державне підприємство "ЛИДЕР", 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "РОСТДОРСТРОЙ", 4. Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління № 50 , 5. Приватне підприємство "Будівельна фірма "МИКОЛАЇВАВТОДОР", 6. Публічне акціонерне товаритсво "СМТ № 8", ТОВ "СОФІЯ-ГРАНІТ , 7. Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", 8. Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНІТ-001" визнання протиправними та скасування рішень

Судовий реєстр по справі —640/13881/20

Ухвала від 15.02.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Жукова Є.О.

Ухвала від 13.12.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Жукова Є.О.

Ухвала від 02.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні