Ухвала
від 01.09.2020 по справі 320/1931/20
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

01 вересня 2020 року м. Київ Справа № 320/1931/20

Суддя Київського окружного адміністративного суду Харченко С.В., розглянувши клопотання представника Головного управління ДПС у Донецькій області про розгляд за правилами загального позовного провадження адміністративної справи за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "КВЕСТ-МОСТ" до 1) Головного управління ДПС у Донецькій області, 2) Державної податкової служби України провизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВЕСТ-МОСТ" (далі - позивач) звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі - відповідач-1), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2), в якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 18.12.2019 № 1357052/43156755, 18.12.2019 № 1357059/43156755, 18.12.2019 № 1357061/43156755, 18.12.2019 № 1357060/43156755, 18.12.2019 № 1357050/43156755, 18.12.2019 № 1357068/43156755, 18.12.2019 № 1357058/43156755, 18.12.2019 № 1357054/43156755, 18.12.2019 № 1357057/43156755, 18.12.2019 № 1357066/43156755, 18.12.2019 № 1357067/43156755, 18.12.2019 № 1357074/43156755, 18.12.2019 № 1357049/43156755, 18.12.2019 № 1357047/43156755, 18.12.2019 № 1357073/43156755, 18.12.2019 № 1357055/43156755, 18.12.2019 № 1357062/43156755, 18.12.2019 № 1357048/43156755, 18.12.2019 № 1357069/43156755, 18.12.2019 № 1357051/43156755, 18.12.2019 № 1357056/43156755, 18.12.2019 № 1357065/43156755, 18.12.2019 № 1357070/43156755, 18.12.2019 № 1357045/43156755, 18.12.2019 № 1357063/43156755, 18.12.2019 № 1357071/43156755, 18.12.2019 № 1357072/43156755, 18.12.2019 № 1357064/43156755, 18.12.2019 № 1357053/43156755 та 18.12.2019 № 1357046/43156755;

- зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 11.12.2019 № 104, 11.12.2019 № 11, 11.12.2019 № 1211, 11.12.2019 № 12214, 11.12.2019 № 125, 11.12.2019 № 2, 11.12.2019 № 201, 11.12.2019 № 202, 11.12.2019 № 203, 11.12.2019 № 204, 11.12.2019 № 3240, 11.12.2019 № 3612, 11.12.2019 № 3723, 11.12.2019 № 6, 11.12.2019 № 6495, 11.12.2019 № 6496, 11.12.2019 № 6497, 11.12.2019 № 6499, 11.12.2019 № 6500, 11.12.2019 № 6501, 11.12.2019 № 6502, 11.12.2019 № 6503, 11.12.2019 № 6504, 11.12.2019 № 6505, 11.12.2019 № 6506, 11.12.2019 № 6507, 11.12.2019 № 72, 11.12.2019 № 73, 11.12.2019 № 77 та 11.12.2019 № 84 датами їх фактичного отримання.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 06.04.2020 відкрито провадження в адміністративній справі № 320/1931/20 та прийнято рішення про її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 27.05.2020 позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "КВЕСТ-МОСТ" роз`єднано у самостійні провадження; вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "КВЕСТ-МОСТ" про визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 18.12.2019 № 1357052/43156755 та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 11.12.2019 № 104 датою її фактичного отримання вирішено розглядати в межах провадження адміністративної справи № 320/1931/20.

27.08.2020 до суду надійшло клопотання представника Головного управління ДПС у Донецькій області про розгляд адміністративної справи № 320/1931/20 за правилами загального позовного провадження.

В обґрунтування заявленого клопотання представник відповідача-1 посилається на те, що позивач відноситься до особливої категорії суб`єктів податкових правовідносин, а саме: підпадає під критерії ризиковості здійснення операцій, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11.12.2019 № 1165, а відтак дана адміністративна справа не може бути розглянута за правилами спрощеного позовного провадження.

Вирішуючи питання щодо наявності підстав для розгляду даної адміністративної справи за правилами загального позовного провадження, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини першої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

За змістом частин другої, третьої статті 12 та пункту 20 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності, тобто справ, у яких характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин, а загальне позовне провадження - для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження (частина третя статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України).

При цьому згідно з положеннями частини другої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі (частина перша статті 260 Кодексу адміністративного судочинства України).

У свою чергу в силу положень частини четвертої статті 260 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо відповідач в установлений судом строк подасть заяву із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, суд залежно від обґрунтованості заперечень відповідача протягом двох днів із дня її надходження до суду постановляє ухвалу про: залишення заяви відповідача без задоволення; розгляд справи за правилами загального позовного провадження та заміну засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

Розглянувши клопотання представника відповідача-1, враховуючи характер спірних правовідносин та предмет доказування у даній справі, зважаючи на те, що для її розгляду і вирішення відсутня необхідність у заслуховуванні свідків чи експертів, суд дійшов висновку, що дана адміністративна справа належить до категорії справ незначної складності та, як наслідок, про можливість її розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

За наведених обставин клопотання представника Головного управління ДПС у Донецькій області про розгляд адміністративної справи № 320/1931/20 за правилами загального позовного провадження є таким, що задоволенню не підлягає.

На підставі викладеного, керуючись статтями 12, 243, 248, 257, 260 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

1. Клопотання представника Головного управління ДПС у Донецькій області про розгляд адміністративної справи № 320/1931/20 за правилами загального позовного провадження залишити без задоволення.

2. Копію ухвали надіслати сторонам (їх представникам).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

Суддя Харченко С.В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.09.2020
Оприлюднено07.09.2020
Номер документу91317777
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/1931/20

Ухвала від 20.09.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 01.09.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 27.05.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні