Рішення
від 04.09.2020 по справі 910/7722/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

04.09.2020Справа № 910/7722/20 За позовом Акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" в особі філії - Харківське обласне управління Публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України"

до Приватного підприємства "Фармація 2011"

про стягнення 7150,68 грн.

Суддя Усатенко І.В.

Представники сторін: не викликались

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Акціонерне товариство "Державний ощадний банк України" в особі філії - Харківське обласне управління Публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" звернулося до Господарського суду міста Києва із позовом до Приватного підприємства "Фармація 2011" про стягнення 7150,68 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач у повному обсязі не виконав свої грошові зобов"язання за договором № 05-15 від 01.01.2015, в зв"язку з чим позивач просить стягнути з нього заборгованість з оплати інкасаторських послуг.

Ухвалою суду від 09.06.2020 позовну заяву залишено без руху, надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви.

23.06.2020 від позивача через канцелярію суду надійшов супровідний лист на виконання ухвали від 09.06.2020 про усунення недоліків позовної заяви.

Ухвалою суду від 30.06.2020 відкрито провадження у справі № 910/7722/20, постановлено, розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження, без виклику учасників справи, надано відповідачу строк у 15 днів з дати отримання ухвали на подання відзиву.

Згідно з ч. 4 ст. 89 Цивільного кодексу України відомості про місцезнаходження юридичної особи вносяться до Єдиного державного реєстру.

За приписами частини 1 статті 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Так, з метою повідомлення відповідача про розгляд справи судом та про його право подати відзив на позовну заяву, на виконання приписів Господарського процесуального кодексу України, процесуальні документи були направлені судом рекомендованим листом з повідомленням про вручення на адресу місцезнаходження відповідача, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: 01001, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 2.

Станом на дату розгляду справи поштове відправлення № 01054 7175032 4, яким направлено відповідачу ухвалу від 30.06.2020 про відкриття провадження у справі не було вручене під час доставки, про що вказано у довідці форми 20: "за закінченням терміну зберігання".

Згідно з ч. 6 ст. 242 Господарського процесуального кодексу України днем вручення судового рішення є: 1) день вручення судового рішення під розписку; 2) день отримання судом повідомлення про доставлення копії судового рішення на офіційну електронну адресу особи; 3) день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про вручення судового рішення; 4) день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, повідомленою цією особою суду; 5) день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

Відтак, в силу положення пункту 5 частини 6 статті 242 Господарського суду міста Києва, день невдалої спроби вручення поштового відправлення за адресою місцезнаходження відповідача, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, вважається днем вручення відповідачу ухвал суду.

У даному випаду судом також враховано, що за приписами частини 1 статті 9 Господарського процесуального кодексу України ніхто не може бути позбавлений права на інформацію про дату, час і місце розгляду своєї справи або обмежений у праві отримання в суді усної або письмової інформації про результати розгляду його судової справи. Будь-яка особа, яка не є учасником справи, має право на доступ до судових рішень у порядку, встановленому законом.

Відповідно до частини 2 статті 2 Закону України "Про доступ до судових рішень" усі судові рішення є відкритими та підлягають оприлюдненню в електронній формі не пізніше наступного дня після їх виготовлення і підписання.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 3 Закону України "Про доступ до судових рішень" для доступу до судових рішень судів загальної юрисдикції Державна судова адміністрація України забезпечує ведення Єдиного державного реєстру судових рішень. Єдиний державний реєстр судових рішень - автоматизована система збирання, зберігання, захисту, обліку, пошуку та надання електронних копій судових рішень.

Судові рішення, внесені до Реєстру, є відкритими для безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі судової влади України (ч. 1 ст. 4 Закону України "Про доступ до судових рішень").

Враховуючи наведене, господарський суд зазначає, що відповідач не був позбавлений права та можливості ознайомитись з процесуальними документами у справі № 910/7722/20 в Єдиному державному реєстрі судових рішень ( www.reyestr.court.gov.ua ).

Відповідач не скористався своїм правом, забезпеченим ст. 165 Господарського процесуального кодексу України, відзив суду не надав.

Відповідно до положень ст. 165 Господарського процесуального кодексу України справа розглядається за наявними в ній матеріалами.

Згідно з ч. 2 ст. 178 Господарського процесуального кодексу України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні дані, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

01 січня 2015 між Публічним акціонерним товариством Державний ощадний банк України (виконавець) та Приватним підприємством Фармація 2011 (замовник) укладено Договір №05-15 від 01.01.2015 на інкасацію готівкових коштів (далі - Договір).

Відповідно до п. 1.1. договору, виконавець на умовах викладених у цьому договорі, надає замовнику за плату послуги з інкасації готівкових коштів.

Відповідно до п. 2.1.2. договору, виконавець зобов`язаний надавати послуги власними силами та засобами, шляхом приймання інкасаторами виконавця опломбованих інкасаторських сумок (мішків) з готівковими коштами безпосередньо в касах замовника, в погоджені сторонами дні та години. Умови надання послуг вказано в додатку № 1 до цього договору Перелік та адреси місць інкасації .

Відповідно до п. 2.2.4. договору, замовник зобов`язаний своєчасно оплачувати надані послуги в розмірах і в строки, передбачені цим договором.

Відповідно до п. 3.2. договору, сумка (мішок) з готівковими коштами опломбовується здавачем таким чином, щоб пломба знаходилась якомога ближче до замка та здає разом з накладною інкасатору виконавця тільки після перевірки його службового посвідчення з фотокарткою, пред`явлення доручення на право приймання інкасаторських сумок з цінностями і завіреної печаткою виконавця явочної картки. Після цього здавач здійснює в явочній картці всі передбачені в ній записи звіряє підпис інкасатора виконавця а копії супровідної відомості до сумки з готівкою зі зразком його підпису на дорученні, перевіряє наявність печатки підрозділу інкасації виконавця і одержує від інкасатора виконавця порожню сумку (мішок), закріплену за замовником.

Відповідно до п. 4.1. - 4.4. договору, розмір комісійної винагороди за надані виконавцем послуги визначено в додатку № 1 до цього договору. Розмір комісійної винагороди за кожний повторний заїзд інкасаторів виконавця на вимогу здавача, відповідно до п. 3.3. цього договору та за додатковий заїзд становить 100,00 грн. При цьому додатковим вважається заїзд інкасаторів здійснений на письмове звернення замовника, в особі здавача, поза графіку інкасації, вказаного в додатку № 1 до цього договору, що здійснюється при наявності у виконавця технічної можливості її проведення. Звітний період ( тобто період, за який замовник сплачує виконавцю комісійну винагороду за надані послуги) встановлюється з першого по останнє число включно кожного календарного місяця строку дії цього договору. У разі надання послуг протягом неповного звітного періоду, розмір комісійної винагороду, передбачених п. 4.1. цього договору, розраховується виходячи з фактичних днів надання таких послуг. Розмір комісійної винагороди за кожний повторний (додатковий) заїзд інкасаторів виконавця передбачений в п. 4.2. цього договору, розраховується виходячи з фактичних заїздів інкасаторів виконавця протягом звітного періоду. Виконавець щомісячно не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним, направляє замовнику акт наданих послуг за цим договором. Оплата за надані виконавцем послуги в розмірах, передбачених п 4.1. та п. 4.2. цього договору, проводиться замовником після отримання від виконавця акту наданих послуг, але не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому було одержано акт наданих послуг. Під банківським днем сторони розуміють день в який банківські установи в України в установленому порядку здійснюють розрахунково - касове обслуговування своїх клієнтів.

Відповідно до п. 5.5. договору, у разі невиконання або несвоєчасного виконання грошових зобов`язань, передбачених п. 5.4. та розділом 4 цього договору, замовник сплачує виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, яка діяла в період, за який сплачується пеня, від суми простроченого грошового зобов`язання за кожний день прострочення.

Відповідно до п. 8.1. - 8.2. договору, цей договір набуває чинності з дня його підписання уповноваженими представниками сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток сторін і діє до 31 грудня 2015 року включно. Дія договору автоматично продовжується на кожний наступний календарний рік і на тих самих умовах, якщо кожна зі сторін не попередить у письмовій формі іншу сторону про припинення його дії не пізніше ніж за 30 календарних днів до закінчення відповідного строку дії цього договору.

Відповідно до п. 9.2. договору, внесення змін та доповнень до цього договору здійснюється шляхом укладення додаткових договорів, які підписуються обома сторонами. Сторони домовились, що внесення змін до додатку № 1 - Перелік та адреси місць інкасації здійснюється без укладання окремого додаткового договору до цього договору. У випадку необхідності внесення змін до Переліку та адреси місць інкасації , сторони викладають Перелік та адреси місць інкасації в новій редакції, який набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток сторін і стає невід`ємною частиною договору. При цьому попередній Перелік та адреси місць інкасації втрачає чинність з дати підписання сторонами Переліку та адреси місць інкасації .

До матеріалів справи додано додаток № 1 від 01.01.2015 до договору № 05 - 15 на інкасацію готівкових коштів від 01.01.2015. В додатку визначено адресу розташування кас замовника, дні та години здійснення інкасації, розмір комісійної винагороди - 800,00 грн. за місяць.

До матеріалів справи додано додаткові договори № 11 від 01.11.2016, № 12 від 11.11.2016, № 14 від 18.11.2016, № 15 від 23.11.2016, № 15 від 29.11.2016 до договору № 05 - 15 від 01.01.2015 року на інкасацію готівкових коштів, якими було викладено додаток № 1 до договору № 05 - 15 від 01.01.2015 у нових редакціях. У нових редакціях додатку № 1 сторонами доповнювався перелік розташування кас замовника, дні та години здійснення інкасації, розмір комісійної винагороди було визначено у розмірі - 1200,00 грн. за місяць.

До матеріалів справи додано акт надання послуг від 30.11.2016, відповідно до якого Публічним акціонерним товариством Державний ощадний банк України було надано Приватному підприємству Фармація 2011 послуги з інкасації та доставки готівкових коштів в період з 01.11.2016 по 30.11.2016 вартістю 16341,43 грн. Акт містить підпис Публічного акціонерного товариства Державний ощадний банк України (виконавець), підпис Приватного підприємства Фармація 2011 (замовник) - відсутній.

Відповідно до глави 5, п. 2, Постанови правління НБУ Про затвердження Інструкції з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей у банківських установах в Україні від 14.02.2007 (втратила чинність 08.04.2017, проте, діяла на момент виконання сторонами договірних відносин), під час інкасації коштів використовуються явочна картка і супровідна відомість до сумки з готівкою або супровідний касовий ордер до сумки з валютними цінностями й інші документи, визначені в Положенні .

В підтвердження надання послуг з інкасації за договором № 05 - 15 від 01.01.2015, позивачем (Публічним акціонерним товариством Державний ощадний банк України ) до матеріалів справи додано явочні картки: № 36, № 40 , № 49 , № 81, № 95, № 97 на листопад 2016 року. Дані явочні картки містять записи передбачені п. 3.2. договору № 05 - 15 від 01.01.2015 зі сторони Приватного підприємства Фармація 2011 (відповідач).

Згідно розрахунку простроченої заборгованості зі сплати комісійної винагороди за надані послуги згідно договору на інкасацію готівкових коштів № 05 - 15 від 01.01.2015, наданої позивачем станом на 09.08.2018, заборгованість відповідача з оплати послуг інкасації перед позивачем складає 17127,01 грн.

Листом №118.15-12/15/47601/2018-20/вих. від 22.05.2018 позивач звертався до відповідача із претензією про сплату суми боргу, до якої було долучені вищезазначені акти надання послуг. Сума боргу за листопад 2016 року визначена в розмірі 16341,43 грн. В підтвердження даної обставини до матеріалів справи позивачем додано опис цінного листа, поштове відправлення № 6100303869111, відповідно до якого, відправлення не було вручене під час доставки, про що вказано у довідці форми 20: "за закінченням терміну зберігання".

Відповідно до акту наданих послуг від 30.11.2016, листа №118.15-12/15/47601/2018-20/внх від 22.05.2018 заборгованість відповідача перед позивачем з оплати наданих послуг складала 16341,43 грн.

Відповідно до ч.1 статті 202 ЦК України, правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Відповідно п.1 ч. 2 статті 11 ЦК України, підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Згідно з ч. 1 статті 626 ЦК України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків

Стаття 509 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України ) визначає, що зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.

Зобов`язання в силу вимог статей 525 , 526 Цивільного кодексу України , має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог даного Кодексу й інших актів законодавства. Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Аналогічна за змістом норма міститься і у ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України (далі - ГК України ).

Укладений між сторонами договір за своєю правовою природою є договором про надання послуг, а за умовами ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Тоді як, за приписами ч. 1 ст. 530 ЦК України якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

При цьому, п. 2 ст. 193 Господарського кодексу України встановлено, що кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.

Порушенням зобов`язання, у відповідності до ст. 610 Цивільного кодексу України , є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Частину від загальної заборгованість відповідача за договором №05-15 від 01.01.2015 у розмірі 10785,58 грн., з відповідача на користь позивача було стягнуто рішенням Господарського суду м. Києва № 910/10992/18 від 19.02.2019, з яких 10000,00 грн. було стягнуто з відповідача за послуги надані позивачем у листопаді 2016 року.

Крім того, рішенням Господарського суду м. Києва № 910/10992/18 від 19.02.2019 встановлено, що: згідно виписки банку заборгованість в розмірі 16 341,43 грн за листопад 2016 складається з сум:

- 400 грн (нарахування комісійних доходів Фармація 2011 Аптека 24 Дергачівська 2 , адреса: м.Дергачі, вул.Петровського, 2-А/ пл.Перемоги,23) - явочна картка №1223

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 Чаклун) - явочна картка №1755 (дві аналогічні копії)

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 Больниця №22) - явочна картка №1730

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 Валки , адреса: м.Валки, пр.Радянської армії, 3 згідно Додаткового договору 31) - явочна картка №1564

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 Героїв Сталінграда-2) - явочна картка №1732

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 Аптека 911 Барвенково) - відсутня явочна картка

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 Больниця №22-2) - явочна картка №1731

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 Люботинська , адреса: м.Люботин, вул.Шевченко 98) - явочна картка №757

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 Салтівське шосе-2) - явочна картка №1758

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 , м.Краснодар, вул.Полтавська, 91-А) - відсутня явочна картка

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 , м.Краснодар, вул.Шевченка, 107/2) - відсутня явочна картка

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 , Аптека 911 Борова) - відсутня явочна картка

- 341,43 грн (ПП Фармація 2011 , Ізюмська №2 ) - відсутня явочна картка

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 , Дергачівська , м.Дергачі, вул.Революції 61) - явочна картка №727

- 1200 грн (ПП Фармація 2011 , Сахновщина ) - відсутня явочна картка

Таким чином, вищезазначеними явочними картками підтверджується надання позивачем відповідачу послуг за листопад 2016р. в розмірі 10 000,00 грн.

Оскільки Акт надання послуг від 30.11.2016 було відправлено у травні 2018р., оплата наданих послуг згідно даного акту мала б бути здійснена не пізніше 30.05.2018р, а тому прострочення за вказаним актом має місце з 31.05.2018 .

Відповідно до ч. 4, ст. 75 ГПК України, обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Зважаючи на додані до матеріалів справи докази, а також, на обставини встановлені рішенням Господарського суду м. Києва № 910/10992/18 від 19.02.2019 заборгованість відповідача перед позивачем з оплати послуг з інкасації за листопад 2016 року складала 16341,43 грн., з яких 10000,00 грн. було стягнуто з відповідача на користь позивача. Саме на зазначену суму позивачем складений Акт надання послуг за листопад 2016 року та надісланий відповідачу, як того вимагали умови договору.

Позивачем до матеріалів справи не додано доказів в обґрунтування різниці вартості послуг наданих за явочною карточкою № 49 (ПП Фармація 2011 , Ізюмська № 2 - 1150,68 грн.) вказаної у позовній заяві у справі № 910/7722/20 та вартості цих же послуг, за цією ж явочною карткою вартість яких встановлена рішенням Господарського суду м. Києва № 910/10992/18 від 19.02.2019 (ПП Фармація 2011 , Ізюмська № 2 - 341,43 грн. згідно виписки банку).

Пунктом 4.4. договору №05-15 від 01.01.2015 визначений порядок оплати послуг за договором: Виконавець щомісячно не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним, направляє замовнику акт наданих послуг за цим договором. Оплата за надані виконавцем послуги в розмірах, передбачених п 4.1. та п. 4.2. цього договору, проводиться замовником після отримання від виконавця акту наданих послуг, але не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому було одержано акт наданих послуг.

В матеріалах справи не міститься актів наданих послуг, документів визначених договором № 05 - 15 від 01.01.2015, або інших доказів які б свідчили про те, що позивачем у листопаді 2016 року було додатково надано відповідачу послуг вартістю 809,25 грн.

Позивачем не подано суду доказів надсилання відповідачу іншого Акту наданих послуг, ніж того, що оцінений Господарським судом при розгляді справи № 910/10992/18.

Отже, зважаючи на обставини встановлені рішенням Господарського суду м. Києва № 910/10992/18 від 19.02.2019, а також, на умови договору №05-15 від 01.01.2015 (п.4.4. договору) та на докази додані до матеріалів справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині стягнення основної заборгованості за договором на інкасацію готівкових коштів № 05 - 15 від 01.01.2015, підлягають частковому задоволенню на суму 6341,43 грн.

Позовні вимоги, щодо стягнення основного боргу у розмірі 809,25 грн. є необґрунтованими та такими що задоволенню не підлягають.

Статтею 13 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Відповідно до ст. 76-79 Господарського процесуального кодексу України , обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються. Достовірними є докази, створені (отримані) за відсутності впливу, спрямованого на формування хибного уявлення про обставини справи, які мають значення для справи. Наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування. Питання про вірогідність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

За приписами ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).Відповідач під час розгляду справи не надав суду жодних доказів, які б спростовували заявлені позовні вимоги або свідчили про відсутність у відповідача обов`язку сплати заборгованості у заявленому позивачем розмірі, як і не скористався своїм правом на подання відзиву.

За таких обставин, оцінивши подані докази, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог частково.

Витрати по сплаті судового збору відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, покладаються на відповідача пропорційно розміру задоволених вимог.

Керуючись ст. 13 , 73 , 74 , 76-80 , 86 , 129 , 232 , 236-242 , 252 Господарського процесуального кодексу України , Господарський суд міста Києва -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити частково.

2. Стягнути з Приватного підприємства Фармація 2011 (01001, м. Київ, вул.. Богдана Хмельницького, будинок 2; ідентифікаційний код 37658062) на користь Акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" (01001, м. Київ, вул Госпітальна, будинок 12-Г, ідентифікаційний код 00032129) в особі філії - Харківське обласне управління Публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" (61003, м. Харків, Конституції Майдан, будинок 22; ідентифікаційний код 09351600) суму основного боргу у розмірі 6341 (шість тисяч триста сорок одну) грн. 43 коп. та судовий збір у розмірі 1861 (одна тисяча вісімсот шістдесят одна) грн. 11 коп..

3. В частині позовних вимог про стягнення основного боргу у розмірі 809,25 грн - відмовити.

4. Після набрання рішенням законної сили, видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя І.В. Усатенко

Дата ухвалення рішення04.09.2020
Оприлюднено07.09.2020
Номер документу91319188
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 7150,68 грн

Судовий реєстр по справі —910/7722/20

Рішення від 04.09.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

Ухвала від 30.06.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

Ухвала від 09.06.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні