ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 серпня 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/1661/20
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючої судді: Дубровної В.А.,
при секретарі: Мельник О.О.,
за участю представників
позивача - Киселевич Ю.А.
відповідача - Оперчук О.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Тачанка" до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення,
встановив:
I. Зміст позовних вимог
25 червня 2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Тачанка" (далі - позивач, ТОВ "Тачанка") звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (далі - відповідач, ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі), у якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі від 05.03.2020 р. № 0064305004 про застосування штрафу у сумі 21 439,55 за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних.
II. Позиція позивача та заперечення відповідача
Вказані вимоги позивач обґрунтовує тим, оскаржуване рішення ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі від 05.03.2020 р. № 0064305004 прийнято на підставі висновку акту камеральної перевірки від 22.01.2020 р. № 0068/21-22-50-04/31542044, згідно яким встановлено порушено ТОВ "Тачанка" терміну реєстрації податкових/розрахунків коригування за грудень 2019 р., внаслідок чого позивачу нараховано штраф в розмірі 21 439,55 грн. Позивач не погоджується з таким висновком відповідача, вважає його протиправним, оскільки відповідно до абз. 13 п.201.10 ст.201 ПК України позивачем 29.12.2019 року було подано на реєстрацію усі податкові накладні/розрахунки коригування, відносно яких ДПС встановлено порушення термінів реєстрації. Разом з тим, не отримавши від ДПС даних про їх реєстрацію, позивач повторно 31.12.2019 р. шляхом використання особистого кабінету платника податків в електронному ресурсі "Електронний кабінет" вніс ті самі податкові/розрахунки коригування, але тільки 03.01.2020 р. отримав квитанції щодо кожної податкової накладної/розрахунку коригування з відповіддю "документ не прийнято". Враховуючи, що позивачем своєчасно були надіслані для реєстрації податкові накладні, тому відповідач безпідставно нарахував штрафні санкції за оскаржуваним рішенням.
22.07.2020 р. до суду надійшов відзив на позовну заяву відповідача, яким заперечує проти вказаних вимог, посилаючись на те, що відповідачем проведено камеральну перевірку дотримання термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН позивача за грудень 2019 року, за результатами якої складено акт від 22.01.2020 р. № 68/21-22-50-04/31542044. Під час проведення перевірки було встановлено порушення позивачем термінів реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування за грудень 2019 р., що стало підставою для прийняття податкового повідомлення-рішення від 05.03.2020 р. № 0064305004, яким нараховані позивачу штрафні санкції в сумі 21 439,55 грн. на підставі пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України.
III. Процесуальні дії у справі
Ухвалою суду від 30.06.2020 р. у справі відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням сторін, судове засідання призначено на 30.07.2020 р.
30.07.2020 року судом без виходу до нарадчої кімнати, шляхом занесення секретарем судового засідання до протоколу судового засідання, відкладено судове засідання до 25.08.2020 року.
В судовому засіданні 25.08.2020 року проголошено вступну та резолютивну частини судового рішення.
IV. Обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин, з посиланням на докази, на підставі яких встановлені відповідні обставини.
22.01.2020 р. ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі проведено камеральну перевірку дотримання термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН відповідачем за грудень 2019 р., за результатами якої складено акт від 22.01.2020 р. № 0068/21-22-50-04/31542044.
Висновками даного акту є несвоєчасна реєстрація податкових накладених/розрахунків за грудень 2019 р., що є порушенням п. 201.10 ст. 201 розділу V Податкового кодексу України.
На підставі вказаних висновків акту перевірки ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі прийнято податкове повідомлення - рішення від 05.03.2020 р. № 0064305004 про застосування штрафу у сумі 21 439,55 грн.
Не погоджуючись із рішенням контролюючого органу щодо нарахування штрафу за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, позивач звернувся до суду за захистом свого порушеного права.
V. Норми права, які застосував суд
Приписами ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).
Відповідно до пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу контролюючі органи мають право проводити, зокрема, камеральні перевірки.
Згідно з підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України (у редакції, що діяла на момент виникнення правовідносин) камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального (у редакції, чинній на момент проведення перевірки).
Отже, предметом камеральної перевірки, у розумінні підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України в редакції, що діяла до 1 січня 2017 року та з урахуванням внесених змін, охоплюються питання своєчасності реєстрації податкових накладних.
Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
За умовами, визначеними пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі Порядок №1246), який визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр).
Як визначено пунктами 2, 3 Порядку №1246, операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації. Операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.
Згідно з пунктом 4 Порядку №1246 до Реєстру вносяться відомості щодо податкових накладних та/або розрахунків коригування, які прийняті до Реєстру та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.
Відповідно до пункту 5 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200-1.3, 200-1.9 статті 200-1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України "Про електронний цифровий підпис", ";Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Пунктом 11 Порядку № 1246 обумовлено, що після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", " Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.
Згідно з пунктами 12-16 Порядку№1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.
Якщо платником податку надіслано для реєстрації кілька примірників однієї податкової накладної та/або розрахунку коригування, зареєстрованими вважаються податкова накладна та/або розрахунок коригування, відомості яких внесені до Реєстру, та платнику податку надіслана відповідна квитанція.
VI. Оцінка суду
З аналізу вказаних норм слідує, що строки, визначені для реєстрації податкових накладних, встановлені у календарних днях, при цьому право платника податку для реєстрації податкових накладних пов`язане виключно з операційним днем, який відповідно до Порядку №1246 триває з 8-ї до 20-ї години. Разом з тим, податковий орган в будь-якому випадку зобов`язаний протягом операційного дня надіслати платнику податку одну з квитанцій: або про прийняття податкової накладної, або про її неприйняття із зазначенням відповідних причин, або зупинення реєстрації податкової накладної.
Отже, законодавством встановлено чіткі та обмежені строки для реєстрації податкових накладних.
При цьому, з метою уникнення порушення платником податків граничних строків для реєстрації податкових накладних у випадку коли гранична дата припадає на вихідний чи святковий день, положеннями Порядку № 1246 та пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу встановлено, що якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Як встановлено судом, 29.12.2019 р. використовуючи сервіс електронної здачі звітності та електронного адміністрування ПДВ FREDO позивачем з метою реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних направлено 28 податкових накладних на загальну суму ПДВ 214 395,50 грн.
Не отримавши від ДПС протягом операційного дня квитанції про їх прийняття або неприйняття, 31.12.2019 р. позивач через особистий електронний кабінет платника податків в електронному ресурсі " Електронний кабінет" повторно направив вказані податкові накладні реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
03.01.2020 року позивач отримав від ДПС 28 квитанцій з відміткою " документ прийнято".
При цьому, 03.01.2020 р. позивач отримав 28 квитанцій з відміткою " документ не прийнято " - виявлені помилки - подання декількох документів однаковим файлом не допускається.
Вказані обставини не заперечувались сторонами у справі, а тому відповідно до п. 1 ст. 78 КАС України не підлягають додатковому доказуванню.
Позивач вважає, що підтвердженням того, що ТОВ "Тачанка" своєчасно направлено для реєстрації 28 податкових накладних на загальну суму ПДВ 214 395,50 грн. є отриманні від ДПС України 03.01.2020 р. квитанції з відміткою " документ не прийнято " з підстав повторного їх отримання та відповідна податкова накладна вже знаходиться в ЄРПН з такими самими реквізитами.
При цьому, за позицією представника відповідача розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2019 року № 7-р "Про перенесення робочих днів у 2019 році" робочий день понеділка 31 грудня 2019 року перенесено на суботу 21 грудня 2019 року, робочий день вівторка 31 грудня перенесено на суботу 28 грудня, а тому останнім робочим днем та відповідно операційним днем функціонування ЄРПН у 2019 році була субота 28 грудня. Повідомлення щодо Регламенту роботи ІТС та електронних сервісів ДПС у святкові дні було розміщено на офіційному порталі Державної податкової служби України 27.01.2020 року. Вказані обставини за позицією представника відповідача підтверджують висновки камеральної перевірки про порушення позивачем строків реєстрації податкових накладних.
Надаючи правову оцінку вказаним позиціям сторін, суд вказує про таке.
Суд зазначає, що за приписами пункту 3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246, якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.
Також у Європейській конвенції про обчислення строків (ETS N 76) від 16 травня 1972 року, яка застосовується до обчислення строків у цивільних, комерційних і адміністративних справах, у статті 5 вказано, що при обчисленні строку суботи, неділі та офіційні свята враховуються. Однак, якщо diesadquem (для цілей цієї Конвенції термін "diesadquem" означає день, у який строк спливає) строку, до спливу якого має бути здійснена та чи інша дія, припадає на суботу, неділю, офіційне свято чи день, який вважається офіційним святом, встановлений строк продовжується на перший робочий день, який настає після них.
Крім того, суд вказує, що зазначене відповідачем перенесення робочого дня з 31.12.2019 на 28.12.2019, було вчинено з урахуванням підзаконного нормативно - правового акту, що має рекомендаційний характер, а тому з порушенням імперативної норми зазначеної у пункті 3 вказаного Порядку.
Як зазначалось вище, позивач 29.12.2019 надіслав на реєстрацію спірні податкові накладні в межах операційного дня, тобто своєчасно виконав свої зобов`язання, передбачені податковим законодавством з реєстрації 28 податкових накладних на загальну суму ПДВ 214 395,50 грн.
При цьому, суд наголошує, що квитанції про їх прийняття або неприйняття повинні бути надіслані ДПС на адресу позивача в межах операційного дня, тривалість якого визначена пунктом 3 Порядку №1246.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що позивачем в межах граничного строку реєстрації податкових накладних надіслано спірні податкові накладні для їх реєстрації до ДПС України, що свідчить про те, що ним добросовісно вживалися заходи для виконання вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України щодо їх реєстрації. Натомість, відповідачем не виконано обов`язку протягом операційного дня надіслати платнику податку одну з квитанцій: або про прийняття податкової накладної, або про її неприйняття із зазначенням відповідних причин.
При цьому, суд вказує, що у розумінні приписів пунктом 201.10 Податкового кодексу податкові накладні вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних в день їх надіслання, а тому в межах даних спірних правовідносин такою датою є 29.12.2019 р.
VII. Висновок суду
Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно частини 1 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи, що в ході розгляду справи встановлено, що позивач, у встановлений спосіб, подав до реєстрації 28 податкових накладних на загальну суму ПДВ 214 395,50 грн., тобто не порушив граничний строк її подачі, тому у відповідача не було правових підстав для застосування до позивача штрафу у розмірі 10 % від суми ПДВ 214 395,50 грн., що складає 21 439,55 грн. згідно податкового повідомленням-рішенням від 05.03.2020 р. № 0064305004.
Таким чином, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.
VIII. Розподіл судових витрат
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з матеріалів справи, при зверненні до суду позивачем був сплачений судовий збір у розмірі 2 102.00 грн., що підтверджується платіжним документом від 22.06.2020 р. № 339, який підлягає відшкодуванню йому у повному обсязі за рахунок відповідача.
Доказів понесення позивачем інших витрат, пов`язаних з розглядом справи, матеріали справи не містять.
Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90,143, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -
вирішив :
Позов товариства з обмеженою відповідальністю "Тачанка" (місце знаходження 74824, Херсонська область, Каховський район, с. Коробки, вул. Терни, буд. 5, код ЄДРПОУ 31542044) до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі місце знаходження 73026, м. Херсон, пр.Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 43143201) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі від 05.03.2020 р. № 0064305004 про застосування за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних штрафу у сумі 21 439,55 грн.
Стягнути з Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (місце знаходження 73026, м. Херсон, просп. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 43143201) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Тачанка" (місце знаходження 74824, Херсонська область, Каховський район, с. Коробки, вул. Терни, буд. 5, код ЄДРПОУ 31542044) судовий збір в сумі 2 102,00 грн. ( дві тисячі сто дві грн. 00 коп.).
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції,який ухвалив відповідне рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст рішення виготовлений та підписаний 30 серпня 2020 р.
Суддя В.А. Дубровна
кат. 111010000
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.08.2020 |
Оприлюднено | 09.09.2020 |
Номер документу | 91349196 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Дубровна В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні