ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
07 вересня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/1229/20
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Шембелян В.С., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Луганській області до комунального підприємства «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора № 3» про стягнення податкової заборгованості в сумі 170956,75 грн,
ВСТАНОВИВ:
23 березня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС у Луганській області (далі - позивач) до Комунального підприємства «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора № 3» (далі - відповідач), в якій позивач, з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог (арк.спр.186-189), просить:
- стягнути податковий борг з податку на додану вартість у загальній сумі 170956,75 грн, з яких основний борг складає - 29773,43 грн, штрафні (фінансові) санкції в сумі 119320,87 грн та пеня в сумі 21862,45 грн за період з 30.01.2020 по 17.02.2020.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за відповідачем, станом на 24.02.2020 року, рахується податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (код БК 14060100) в загальному розмірі 1 059 062,23грн, з яких основний борг складає - 693 089,00 грн, штрафні (фінансові) санкції в сумі 317 839,43 грн та пеня в сумі 48 133,80 гривень.
За порушення статті 201 ПКУ відповідачу було збільшено суму грошового зобов`язання на загальну суму 240 050,11 грн (26 710,00 грн - 10% + 13 587,04 грн - 20% + 39 509,20 грн - 30% + 160 243,87 грн - 40%), яка була визначена у податковому повідомленні - рішенні №0008735005 від 06.06.2019 р., яке було отримано уповноваженою особою відповідача. Залишок не сплаченого боргу за даним податковим повідомленням - рішенням складає 120 298,08 гривень. За порушення статті 201 ПКУ відповідачу було збільшено суму грошового зобов`язання на загальну суму 48 206,37 грн (00,00 грн - 10% + 4 192,38 грн - 20% + 43 524,45 грн - 30% + 489,54 грн - 40%), яка була визначена у податковому повідомленні - рішенні №0016045005 від 07.10.2019 р., яке було надіслане відповідачеві поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення та отримано уповноваженою особою відповідача. За порушення статті 201 ПКУ відповідачу було збільшено суму грошового зобов`язання на загальну суму 30 014,11 грн (7 288,80 грн - 10% + 14 201,43 грн - 20% + 8 523,88 грн - 30% + 00,00 грн - 40%), яка була визначена у податковому повідомленні - рішенні №0018835004 від 18.11.2019 р., яке було надіслане відповідачеві поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення та отримано уповноваженою особою відповідача. За порушення пункту 203.2. статті 203 ПКУ відповідачу було збільшено суму грошового зобов`язання на загальну суму 119 314,87 грн, яка була визначена у податковому повідомленні - рішенні №0001395004 від 03.02.2020, яке було надіслане відповідачеві поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення та отримано уповноваженою особою відповідача. Податкові повідомлення - рішення відповідачем в установленому порядку не оскаржені, контролюючим органом та/або судом не скасовані, отже є чинними.
Крім того позивач зазначив, що відповідачем у зв`язку з самостійним виправленням помилки за грудень 2019 року було нараховано штраф в розмірі 06,00 грн (рядок 18.1), який було відображено в уточнюючому розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість №9010925815 від 30.01.2020 року.
У зв`язку з невиконанням податкового обов`язку відповідачу також була нарахована пеня.
На виконання вимог ПКУ, контролюючим органом виставлена відповідачу податкова вимога № 1371-25 від 25.09.2014 р., яка була отримана уповноваженою особою відповідача, яка також не оскаржена та є чинною.
При цьому, з дати підготовки та направлення до суду адміністративного позову №1863/12-32-08-00-29 від 05.03.2020 відповідачем було частково погашено заявлений позивачем податковий борг комунального підприємства «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора №3» , ЄДРПОУ 21764204 з податку на додану вартість на загальну суму 319 064,70 гривень.
В подальшому, з дати підготовки та направлення до суду адміністративного позову від 05.03.2020 та заяв про зменьшення позовних вимог від 22.04.2020, 22.05.2020 та 30.06.2020, 12.08.2020 по справі №360/1229/20, відповідачем ще було частково погашено заявлений позивачем податковий борг Комунального підприємства Лисичанська житловоексплуатаційна контора №3 з податку на додану вартість.
В подальшому відповідачем, ще частково було погашено податковий борг на загальну суму 159 191,69 гривень.
Сума сплаченого відповідачем податкового боргу була зарахована в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення, відповідно до частини 87.9. статті 87 Податкового кодексу України.
Таким чином, за відповідачем, станом на 01.09.2020, рахується податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (код БК 14060100) в загальному розмірі 170956,75 грн, з яких основний борг складає - 29773,43 грн, штрафні (фінансові) санкції в сумі 119320,87 грн та пеня в сумі 21862,45 грн, яку позивач просить стягнути.
Ухвалою суду від 26.03.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в справі, визначено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження (арк.спр.61-62).
27.04.2020 відкладено підготовче засідання до 25.05.2020 (арк.спр.94).
Ухвалою суду від 25.05.2020 відкладено підготовче засідання до 30.06.2020 (арк.спр.129).
Ухвалою суду від 30.06.2020 відкладено підготовче засідання до 18.08.2020 (арк.спр.151-152).
Ухвалою суду від 18.08.2020 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті (арк.спр.181).
07.09.2020 від представника відповідача до канцелярії суду надійшла заява про визнання позову (арк.спр.196).
Суд розглядає справу в порядку загального позовного провадження з повідомленням сторін в письмовому провадженні відповідно до вимог частини дев`ятої статті 205 КАС України.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статті 90 КАС України, суд встановив такі обставини справи та відповідні правовідносини, що склалися між сторонами.
Комунальне підприємство «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора № 3» зареєстровано як юридична особа 14.02.1991, ідентифікаційний код юридичної особи 21764204, та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Луганській області, Лисичанське управління, ДПІ у м.Лисичанську (арк. спр. 7-9).
Комунальне підприємство «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора № 3» не сплачувало до бюджету узгоджених сум податкових зобов`язань, що призвело до виникнення у підприємства податкового боргу на загальну суму 1059062,23 грн, що вбачається з розрахунку податкового боргу, розрахунку пені, інтегрованої картки платника податків, історії недоїмки з податку на додану вартість (арк.спр.40-56).
Сума основного боргу склалася відповідно до поданих відповідачем до контролюючого органу податкових декларацій та уточненої податкової декларації з ПДВ, а саме:
№ 9129339790 від 18.06.2019 р. в розмірі 32 201,00 гривні (арк.спр.12);
№ 9155379327 від 17.07.2019 р. в розмірі 69 254,00 гривні (арк.спр.13);
№ 9184627879 від 30.08.2019 p. в розмірі 114 616,00 гривні (арк.спр.14);
№ 9211531757 від 16.09.2019 р. в розмірі 38 330,00 гривні (арк.спр.15);
№ 9239947402 від 15.10.2019 р. в розмірі 119 242,00 гривні (арк.спр.16);
№ 9273769729 від 18.11.2019 р. в розмірі 122 889,00 гривні (арк.спр.17);
№ 9302681795 від 16.12.2019 р. в розмірі 76 960,00 гривні (арк.спр.18);
№ 9332136336 від 20.01.2020 р. в розмірі 119 410,00 гривні (арк.спр.19);
№ 9010925815 від 31.01.2020 р. в розмірі 187,00 грн (період, який уточняється - грудень місяць 2019 року) (арк.спр.20).
Відповідачу за порушення статті 201 ПКУ було збільшено суму грошового зобов`язання на загальну суму 240 050,11 грн (26 710,00 грн - 10% + 13 587,04 грн - 20% + 39 509,20 грн - 30% + 160 243,87 грн - 40%), яка була визначена у податковому повідомленні - рішенні № 0008735005 від 06.06.2019, яке було отримано уповноваженою особою відповідача
Залишок не сплаченого боргу за даним податковим повідомленням - рішенням складала 120 298,08 гривень (арк.спр.21).
Відповідачу за порушення статті 201 ПКУ було збільшено суму грошового зобов`язання на загальну суму 48 206,37 грн (00,00 грн - 10% + 4 192,38 грн - 20% + 43 524,45 грн - 30% + 489,54 грн - 40%), яка була визначена у податковому повідомленні - рішенні № 0016045005 від 07.10.2019, яке було надіслане відповідачеві поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення та отримано уповноваженою особою відповідача (арк.спр.26).
Відповідачу за порушення статті 201 ПКУ було збільшено суму грошового зобов`язання на загальну суму 30 014,11 грн (7 288,80 грн - 10% + 14 201,43 грн - 20% + 8 523,88 грн - 30% + 00,00 грн - 40%), яка була визначена у податковому повідомленні - рішенні № 0018835004 від 18.11.2019, яке було надіслане відповідачеві поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення та отримано уповноваженою особою відповідача (арк.спр. 30).
Відповідачу за порушення пункту 203.2. статті 203 ПКУ було збільшено суму грошового зобов`язання на загальну суму 119 314,87 грн, яка була визначена у податковому повідомленні - рішенні № 0001395004 від 03.02.2020, яке було надіслане відповідачеві поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення та отримано уповноваженою особою відповідача (арк.спр.34).
Вищезазначені податкові повідомлення - рішення відповідачем в установленому порядку не оскаржені, контролюючим органом та/або судом не скасовані, отже є чинними.
Крім того відповідачем у зв`язку з самостійним виправленням помилки за грудень 2019 року було нараховано штраф в розмірі 06,00 грн (рядок 18.1), який було відображено в уточнюючому розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість № 9010925815 від 30.01.2020 (арк.спр.20).
Крім того, у зв`язку з невиконанням податкового обов`язку відповідачу також була нарахована пеня. Сума не сплаченої відповідачем пені складала 48 133,80 гривні (арк.спр.41).
ГУ ДПС у Луганській області, з метою погашення податкового боргу відповідно до статті 59 Податкового кодексу України було надіслано на адресу відповідача податкову вимогу від 25.09.2014 № 1371-25, яка отримана уповноваженою особою відповідача 28.09.2014 (арк.спр.39).
Відповідачем було частково погашено заявлений позивачем податковий борг комунального підприємства «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора №3» , ЄДРПОУ 21764204 з податку на додану вартість на загальну суму 319 064,70 гривень (донараховані штрафні санкції згідно з податковим повідомлення - рішення № 0008735005 від 06.06.2019 у сумі 186 050,11 грн - сплачено в повному обсязі: податкова декларація №9129339790 від 18.06.2019 р. у сумі 32 201,00 грн - сплачено в повному обсязі: податкова декларація № 9155379327 від 17.07.2019 р. у сумі 69 254.00 грн - сплачено в повному обсязі; податкова декларація № 9184627879 від 16.08.2019 р. у сумі 114616.00 грн - частково сплачено на загальну суму 31 559,59 гривень), що підтверджується витягом з інтегрованої картки платника податку станом на 31.03.2020 (арк.спр.69-81).
В подальшому, з дати підготовки та направлення до суду адміністративного позову від 05.03.2020 та заяв про зменьшення позовних вимог від 22.04.2020, від 22.05.2020, від 30.06.2020 та від 12.08.2020 по справі №360/1229/20, відповідачем було частково погашено заявлений позивачем податковий борг Комунального підприємства Лисичанська житловоексплуатаційна контора №3 з податку на додану вартість, що підтверджується витягом з інтегрованої картки платника з податку на додану вартість (арк.спр.67-68, 69-80, 99-100, 102-114, 138-140, 141-147, 157-159, 160-178).
В подальшому відповідачем, ще частково було погашено податковий борг на загальну суму 159 191,69 гривень.
Станом на 01.09.2020 сума основного боргу в розмірі 29773,43 грн склалася з наступного: податкова декларація з ПДВ № 9332136336 від 20.01.2020 в розмірі 119 410,00 грн, залишок несплаченого боргу складає 29 586,42 гривні. Уточнена податкова декларація з ПДВ № 9010925815 від 31.01.2020 в розмірі 187,00 грн (період, який уточняється - грудень місяць 2019 року).
Станом на 01.09.2020 сума боргу з штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 119 320,87 грн склалася з наступного.
Відповідачу за порушення пункту 203.2. статті 203 ПКУ було збільшено суму грошового зобов`язання на загальну суму 119 314,87 грн, яка була визначена у податковому повідомленні - рішенні №0001395004 від 03.02.2020, яке було надіслане відповідачеві поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення та отримано уповноваженою особою відповідача.
Відповідачем у зв`язку з самостійним виправленням помилки за грудень 2019 року було нараховано штраф в розмірі 06,00 грн (рядок 18.1), який було відображено в уточнюючому розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість №9010925815 від 30.01.2020 року.
Вищезазначені податкові повідомлення - рішення відповідачем в установленому порядку не оскаржені, контролюючим органом та/або судом не скасовані, отже є чинними.
Станом на 01.09.2020 сума не сплаченої відповідачем пені складає 21 862,45 гривні.
З інтегрованої картки платника податків станом на 31.08.2020 вбачається, що залишок непогашеного грошового зобов`язання станом на 01.09.2020 складає 170956,75 грн (арк.спр.190-195).
Оцінюючи обґрунтованість позовних вимог, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку та розмірах встановлених законом. Норми встановлені та закріплені Конституцією України є нормами прямої дії виходячи з того, що відповідно до ст.8 Конституції в Україні встановлено і діє принцип верховенства права.
Згідно з ст. 15 Податкового кодексу України платниками податків визначаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок зі сплати податків та зборів.
Відповідно до ст. 16 Податкового кодексу України платники податків зобов`язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених вказаним Кодексом та законами з питань митної справи і подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Згідно п. 54.1 ст.54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Згідно з п. п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений вказаним Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Відповідно до п. п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб`єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному вказаним Кодексом.
Як встановлено п.п. 41.1, 41.5 ст. 41 Податкового кодексу України органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби. Органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень є органами стягнення.
Відповідно до п.58.3 ст.58 ПК України, податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному пунктом 42.4 ст. 42 цього Кодексу. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг. У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби у відповідності до вимог п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Судом встановлено, що ГУ ДПС у Луганській області сформовано та надіслано відповідачу податкову вимогу від 25.09.2014 № 1371-25 (арк.спр.39).
Відповідачем доказів оскарження чи скасування вказаної податкової вимоги у встановленому законом порядку суду не надано.
Суд звертає увагу відповідача на те, що згідно п. 59.5. ст. 59 Податкового кодексу, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Оскільки відповідачем не погашено узгоджені суми грошових зобов`язань, то в силу п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України ці суми набули статусу податкового боргу.
В силу підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги (п. 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України).
Пунктом 95.3 цієї статті визначено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Як визначено частиною першою статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Станом на день розгляду справи у суді, відповідач доказів сплати податкового боргу у розмірі 170956,75 грн до суду не надав.
Відповідач позовні вимоги визнав.
Відповідно до положень статті 189 КАС України позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві. У разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог. Суд не приймає відмови від позову, визнання позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.
Підстав для неприйняття визнання адміністративного позову судом не встановлено.
Враховуючи, що податкова заборгованість у загальному розмірі 170956,75 грн КП «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора № 3» у встановлені законом строки не сплачено, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується матеріалами справи, доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду справи не надано, суд приходить висновку, що позов слід задовольнити повністю, стягнувши з рахунків відповідача заборгованість у загальному розмірі 170956,75 грн.
Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючи органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до пункту 41.1 статті 41 ПК України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.
Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 ПК України).
З вищевикладеного слідує, що у межах спірних правовідносин контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини є Головне управління ДПС у Луганській області.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, у зв`язку з чим понесені позивачем судові витрати у вигляді сплати судового збору за подачу адміністративного позову відшкодуванню не підлягають.
Судом також встановлено, що при поданні позовної заяви до суду Головним управлінням ДПС у Луганській області сплачено судовий збір у розмірі 15885,93 грн, що підтверджується платіжним дорученням від 13.03.2020 № 202 (арк.спр.6).
03.09.2020 ГУ ДПС у Луганській області, керуючись ст.ст. 44, 166 КАС України, звернулося до суду з уточненою позовною заявою зі зменшеною сумою позовних вимог на загальну суму 170956,75 грн.
Таким чином, зменшення розміру позовних вимог призводить до зменшення розміру судового збору за подання відповідного позову. Внаслідок цього, розмір судового збору після уточнення позовних вимог дорівнює 2564,35 грн. (170956,75*1,5%). Отже, різниця складає 13321,58 грн. (15882,93 грн. - 2564,35 грн.).
Відповідно до частини другої статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Пунктом першим частини першої статті 7 Закону України «Про судовий збір» встановлено, що сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.
Частиною другою статті 7 Закону України «Про судовий збір» регламентовано, що у випадках, установлених пунктом першим частини першої цієї статті, судовий збір повертається в розмірі переплаченої суми; в інших випадках, установлених частиною першою цієї статті, - повністю.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що судовий збір, сплачений позивачем в більшому розмірі, ніж встановлено законом за подання позовної заяви, підлягає поверненню в сумі 13321,58 грн.
Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління ДПС у Луганській області до комунального підприємства «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора № 3» про стягнення податкової заборгованості в сумі 170956,75 грн задовольнити повністю.
Стягнути на користь Державного бюджету України податковий борг з податку на додану вартість у загальній сумі 170 956,75 грн (сто сімдесят тисяч дев`ятсот п`ятдесят шість гривень 75 коп), з яких основний борг складає - 29 773,43 грн, штрафні (фінансові) санкції в сумі 119 320,87 грн та пеня в сумі 21 862,45 грн, з рахунків суб`єкта підприємницької діяльності - юридичної особи комунального підприємства «Лисичанська житлово-експлуатаційна контора № 3» (код за ЄДРПОУ 21764204, місцезнаходження: 93120, Луганська область, м. Лисичанськ, вул.Круглова, 1А), у банках, обслуговуючих його, та з рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, за період з 30.01.2020 по 17.02.2020.
Повернути Головному управлінню ДПС у Луганській області (Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72, код ЄДРПОУ 43143746) надмірно сплачений судовий збір при зверненні до Луганського окружного адміністративного суду з позовною заявою за платіжним дорученням від 13 березня 2020 року № 202 у розмірі 13321,58 грн (тринадцять тисяч триста двадцять одну гривню 58 коп).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Суддя В.С. Шембелян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.09.2020 |
Оприлюднено | 09.09.2020 |
Номер документу | 91372323 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
В.С. Шембелян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні