Одеський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 420/4389/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 вересня 2020 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Стефанов С.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю Зоря 1 про стягнення суми податкового боргу у розмірі 277 682,46 грн., -
В С Т А Н О В И В :
До Одеського окружного адміністративного суду 22 травня 2020 року надійшов адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю Зоря 1 , в якому позивач, з урахуванням уточнених позовних вимог, просить стягнути з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих товариство з обмеженою відповідальністю Зоря 1 , код ЄДРПОУ 40983361, а саме: ЮЖНЕ ГРУ AT КБ ПРИВАТБАНК , м. Одеса, МФО 328704, рахунок НОМЕР_1 , ЮЖНЕ ГРУ AT КБ ПРИВАТБАНК , м. Одеса, МФО 328704, рахунок НОМЕР_2 , ЮЖНЕ ГРУ AT КБ ПРИВАТБАНК , м. Одеса, МФО 328704, рахунок НОМЕР_3 , AT РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, рахунок НОМЕР_6, Казначейство України (ел. адм. подат.), МФО 899998, рахунок UA678999980385139000000300527 , ЮЖНЕ ГРУ AT КБ ПРИВАТБАНК , м. Одеса, МФО 328704, рахунок НОМЕР_5 кошти за податковим боргом:
- по податку на додану вартість в сумі 52 102,40 грн. на бюджетний рахунок UA608999980313010029000015447, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код ЄДРПОУ отримувача 37907783, отримувач коштів УК у Тарут. р-ні/Тарутин.р-н/14060100;
- по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків в сумі 225 580,06 грн. на бюджетний рахунок UA198999980314040664000015457, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код отримувача 37907783, отримувач коштів УК у Тарут. р-ні/ с. Височанс./18050500.
Адміністративний позов мотивовано наступним
Позивач зазначає, що станом на 20.05.2020 року, відповідно до довідки про суми податкового боргу та інтегрованих карток платника податків (ІКП), податкова заборгованість ТОВ Зоря 1 , яка підлягає стягненню становить 277 682,46 грн., а саме:
- по податку на додану вартість в сумі 52 102,40 грн.;
- по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків в сумі 225 580,06 грн.
Заборгованість по податку на додану вартість на загальну суму 52 102,40 грн. виникла на підставі поданої відповідачем податкової декларації з податку на додану вартість №9216011642 від 20.09.2019 року на суму 5 059 грн., податкової декларації з податку на додану вартість №9276076532 від 20.11.2019 року на суму 40 303 грн., податкового повідомлення-рішення форми Н №0150215204 від 21.10.2019 року про застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 7052,34 грн. 25.11.2019 року в ІКП по податку на додану вартість відображена сплата 311,94 грн.
Таким чином, позивач вважає, що податковий борг по податку на додану вартість, який підлягає стягненню становить: 5059 грн. (основне зобов`язання) + 40303 грн. (основне зобов`язання) + 7052,34 грн. (штрафна санкція) - 311,94 грн. (сплата) = 52102,40 грн.
Заборгованість по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків на загальну суму 225 580,06 грн. виникла на підставі поданої платником податків декларації платника єдиного податку четвертої групи №9025136681 від 18.02.2019 року на суму 216438,18 грн. та податкового повідомлення форми Ш №0162325204 від 11.11.2019 року щодо застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 9180,81 грн.
Позивач зазначає, що 30.10.2019 року в ІКП по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків відображена сплата 38,93 грн.
Таким чином, позивач вважає, що податковий борг по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, який підлягає стягненню становить: 216438,18 грн. (основне зобов`язання) + 9180,81 грн. (штрафна санкція) - 38,93 грн. (сплата) = 225 580,06 грн.
Враховуючи те, що несплата коштів до бюджету завдає шкоди інтересам держави, керуючись пп.19 1 .1.22. п.19 1 .1 ст.19 1 , пп.20.1.34. п.20.1. ст.20, п.95.1, п.95.2, п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України, позивач просить стягнути суму податкового боргу в загальному розмірі 277 682,46 грн.
Відзив відповідача обґрунтовано наступним
Відповідач частково погоджується з позовними вимогами та зазначає, що у зв`язку з форс-мажорними обставинами, які мали місце влітку 2019 року відповідач не зміг своєчасно сплатити передбачені законом податки.
Відповідач визнає основний борг у розмірі 254 396,97 грн. Щодо сплати штрафних санкцій, нарахованих за неналежне виконання зобов`язань в сумі 23 285,49 грн. відповідач вважає, що у зв`язку з форс-мажорними обставинами, які мали місце у 2019 році, він має бути звільнений від сплати штрафних санкцій.
Процесуальні дії у справі та клопотання учасників справи
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 15 червня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами в порядку ст.262 КАС України.
06 липня 2020 року від відповідача надійшов відзив на адміністративний позов (вхід. №25763/20).
Станом на 07 вересня 2020 року, інших заяв по суті справи з боку сторін на адресу суду не надходило.
Вирішуючи дану справу судом враховано, що особливості її розгляду визначені статтею 262 КАС України. Однак розгляд даної справи припав на період дії на території України карантину, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19" (із наступними змінами).
У зв`язку з цим пунктом 9 Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" від 30.03.2020 року №540-IX (далі - Закон України №540-IX від 30.03.2020 року), який набрав чинності 02 квітня 2020 року, розділ VI "Прикінцеві положення" КАС України доповнено пунктом 3, яким передбачено автоматичне продовження визначених статтями 47, 79, 80, 114, 122, 162, 163, 164, 165, 169, 177, 193, 261, 295, 304, 309, 329, 338, 342, 363 цього Кодексу процесуальних строків, в тому числі і строків розгляду справи, подання інших заяв по суті справи, тощо на період дії карантину.
В подальшому, Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" від 18 червня 2020 року №731-IX (далі - Закон України №731-ІХ від 18.06.2020 року) , пункт 3 розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України викладено в новій редакції, згідно якої встановлені цим Кодексом процесуальні строки поновляються судом лише за заявою учасників справи та осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цим Кодексом).
Пунктом 2 Розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України №731-ІХ від 18.06.2020 року також було визначено, що процесуальні строки, які були продовжені відповідно до пункту 3 розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" №540-IX від 30 березня 2020 року, закінчуються через 20 днів після набрання чинності цим Законом. Протягом цього 20-денного строку учасники справи та особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цими кодексами), мають право на продовження процесуальних строків з підстав, встановлених цим Законом.
Закон України №731-ІХ від 18.06.2020 року набрав чинності 17.07.2020 року, відповідно продовжені Законом України №540-IX від 30.03.2020 процесуальні строки закінчилися 06.08.2020 року.
Оскільки жодних заяв від учасників справи щодо можливості продовження процесуальних строків по справі до визначеного терміну подано не було, суд вважає що жодних перешкод для вирішення даної справи та ухвалення судового рішення не має.
Вивчивши матеріали справи, а також дослідивши обставини, якими обґрунтовувалися позовні вимоги та відзив на позовну заяву, перевіривши їх доказами, суд встановив наступні факти та обставини.
Обставини справи встановлені судом
Товариство з обмеженою відповідальністю Зоря 1 є юридичною особою (код ЄДРПОУ 40983361), основним видом діяльності якої є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (01.11), знаходиться на обліку, як платник податків у Головному управлінні ДПС в Одеській області, Ізмаїльському управлінні, Тарутинська ДПІ (Тарутинський район) (а.с.7-8).
02 жовтня 2019 року Головним управління ДФС в Одеській області, у відповідності до ст.59 Податкового кодексу України, сформовано та направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення ТОВ Зоря 1 податкову вимогу №206338-52 (а.с.29), яка вручена адресату 02 жовтня 2019 року.
Згідно податкової вимоги №206338-52 від 02 жовтня 2019 року за відповідачем рахується податковий борг у сумі 17 000,35 грн.
Податкова вимога №№206338-52 від 02 жовтня 2019 року, відповідачем не оскаржувалася, не є скасованою, зміненою або відкликаною, а тому - є узгодженою.
Заборгованість по податку на додану вартість на загальну суму 52 102,40 грн. виникла на підставі поданої відповідачем податкової декларації з податку на додану вартість №9216011642 від 20.09.2019 року на суму 5 059 грн. (а.с.17-18), податкової декларації з податку на додану вартість №9276076532 від 20.11.2019 року на суму 40 303 грн. (а.с.19), податкового повідомлення-рішення форми Н №0150215204 від 21.10.2019 року про застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 7052,34 грн. (а.с.20). 25.11.2019 року в ІКП по податку на додану вартість відображена сплата 311,94 грн. (а.с.12).
Заборгованість по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків на загальну суму 225 580,06 грн. виникла на підставі поданої платником податків декларації платника єдиного податку четвертої групи №9025136681 від 18.02.2019 року на суму 216438,18 грн. (а.с.24-25) та податкового повідомлення форми III №0162325204 від 11.11.2019 року щодо застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 9180,81 грн. (а.с.27).
Відповідно до довідки про суми податкового боргу станом на 20.05.2020 року вбачається, що за підприємством рахується заборгованість:
- по податку на додану вартість (14010100) у сумі 295 770,51 грн., з яких 205 800,06 грн. недоїмка по основному платежу, 89 133,09 грн. недоїмка по фінсанкціям, 837,36 грн. пеня;
- по єдиному податку (18050500) у сумі 315 442,97 грн., з яких 296 262,16 грн. недоїмка по основному платежу, 19 180,81 грн. недоїмка по фінсанкціям (а.с.10).
Згідно розрахунку заборгованості, що підлягає стягненню станом на 20.05.2020 року, загальна заборгованість ТОВ Зоря 1 складає 277 682,46 грн. (а.с.11).
У встановлений Податковим кодексом України строк відповідачем самостійно узгоджену суму податкового зобов`язання не сплачено, у зв`язку з чим, Головне управління ДПС в Одеській області звернулось до суду з даною позовною заявою.
Релевантні джерела права та висновки суду
Спірні правовідносини регулюються нормами Конституції України та Податкового кодексу України (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - ПК України).
Відповідно до п.14.1.137 ст.14 ПК України, орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Контролюючий орган має право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджету та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу.
Згідно п.15.1. ст.15 ПК України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Пунктом 16.1.4. п.16.1. ст.16 ПК України, платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до п.54.1. ст.54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Відповідно до п.56.11. ст.56 ПК України, не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.
Згідно п.57.1. ст.57 ПК України, платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
У відповідності до пп.14.1.39 п.14.1 ст.14 ПК України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Правовими положенням пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України передбачено, що податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень, у відповідності до положень пункту 41.2 статті 41 ПК України.
Відповідно до п.59.1 ст.59 ПК України, у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.
Також податкова вимога надсилається (вручається) коли платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов`язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п.59.4 ст.59 Податкового кодексу України).
Підпунктом 14.1.153 п.14.1 ст.14 ПК України визначено, що податкова вимога - це письмова вимога контролюючого органу до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.
Пунктом 59.5 ст.59 ПК України передбачено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Згідно п.95.1, 95.2 ст.95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Джерела погашення податкового боргу платника податку визначені нормами ст.87 ПК України. Крім того, в силу приписів п.87.9 ст.87 цього Кодексу у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до ст.95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.
Підпунктом 20.1.34. п.20.1 ст.20 ПК України визначено право контролюючих органів у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг.
Відповідно до абз.1 п.95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Згідно з п.95.4 ст.95 ПК України, контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Враховуючи, що з дня надіслання контролюючим органом відповідачу податкової вимоги минуло 30 календарних днів, в першу чергу вживаються заходи щодо погашення податкового боргу платника податків за рахунок стягнення коштів, які перебувають у його власності, з рахунків платника податків у банках за рішенням суду.
Таким чином, беручи до уваги, що відповідачем доказів погашення податкового боргу у сумі 277 682,46 гривень суду не надано, позов Головного управління ДПС в Одеській області є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
Щодо посилань представника відповідача у відзиві на позовну заяву про форс-мажорні обставини, які мали місце влітку 2019 року, що стало причиною несплати передбачених законом податків, суд зазначає, що зазначені обставини не є підставою для несплати податкових зобов`язань, та не є обставиною, що звільняє платника податку від відповідальності за порушення норм діючого податкового законодавства, а лише засвідчує факт, який повинен братись до уваги контролюючим органом для надання платникові розстрочення та/або відстрочення сплати таких зобов`язань (у разі прийняття відповідного рішення) через обставину непереборної сили. При цьому суд зазначає, що відповідачем не надано, а позивачем не зазначено про наявність доказів звернення позивача до Головного управління ДПС в Одеській області щодо розстрочення та/або відстрочення сплати таких зобов`язань
Відповідно до ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
З огляду на задоволення позовних вимог та згідно з вимогами статті 139 КАС України, судові витрати на користь позивача не підлягають стягненню, оскільки він є суб`єктом владних повноважень.
Керуючись ст.ст.2, 6-10, 77, 90, 139, 250, 251, 255, 257, 258, 263, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370) до товариства з обмеженою відповідальністю Зоря 1 (вул. Молодіжна, буд.25, с. Височанське, Тарутинський район, Одеська область, 65511, код ЄДРПОУ 40983361) про стягнення суми податкового боргу у розмірі 277 682,46 грн. - задовольнити .
Стягнути з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих товариство з обмеженою відповідальністю Зоря 1 (код ЄДРПОУ 40983361) а саме: ЮЖНЕ ГРУ AT КБ ПРИВАТБАНК , м. Одеса, МФО 328704, рахунок НОМЕР_1 , ЮЖНЕ ГРУ AT КБ ПРИВАТБАНК , м. Одеса, МФО 328704, рахунок НОМЕР_2 , ЮЖНЕ ГРУ AT КБ ПРИВАТБАНК , м. Одеса, МФО 328704, рахунок НОМЕР_3 , AT РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, рахунок НОМЕР_6, Казначейство України (ел. адм. подат.), МФО 899998, рахунок UA678999980385139000000300527 , ЮЖНЕ ГРУ AT КБ ПРИВАТБАНК , м. Одеса, МФО 328704, рахунок НОМЕР_5 кошти за податковим боргом:
- по податку на додану вартість в сумі 52 102,40 грн. на бюджетний рахунок UA608999980313010029000015447, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код ЄДРПОУ отримувача 37907783, отримувач коштів УК у Тарут. р-ні/Тарутин.р-н/14060100;
- по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків в сумі 225 580,06 грн. на бюджетний рахунок UA198999980314040664000015457, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО банку 899998, код отримувача 37907783, отримувач коштів УК у Тарут. р-ні/ с. Височанс./18050500.
Рішення суду набирає законної сили, згідно ст. 255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено, згідно ст. 295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
При цьому, відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VІІ Перехідні положення КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.
Суддя С.О. Cтефанов
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.09.2020 |
Оприлюднено | 10.09.2020 |
Номер документу | 91374283 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Стефанов С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні