Рішення
від 08.09.2020 по справі 420/5123/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/5123/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 вересня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стефанова С.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до фермерського господарства АМПЕЛ про стягнення суми податкового боргу у розмірі 319 114,61 грн., -

В С Т А Н О В И В :

До Одеського окружного адміністративного суду 16 червня 2020 року надійшов адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області до фермерського господарства АМПЕЛ , в якому позивач з урахуванням уточненої позовної заяви просить стягнути з фермерського господарства АМПЕЛ (код ЄДРПОУ 31908252), а саме з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих підприємство, а саме: ПАТ ЧБРР , МФО банку 384577, номери рахунків № НОМЕР_1 від 12.12.2011 року, назва валюти: українська гривня (код 980), № НОМЕР_1 від 12.12.2011 року, назва валюти євро (код 978), № НОМЕР_1 від 12.12.2011 року, назва валюти долар США (код 840), № НОМЕР_1 від 12.12.2011 року, назва валюти російський рубль (код 643); Южне ГРУ АТ КБ ПриватБанк , м. Одеса, МФО банку 328704, номери рахунків № НОМЕР_2 від 29.12.2015 року, назва валюти російський рубль (код 643), № НОМЕР_3 від 29.12.2015 року, назва валюти долар США (код 840), № НОМЕР_4 від 29.12.2015 року, назва валюти євро (код 978), № НОМЕР_5 від 02.12.2015 року, назва валюти українська гривня (код 980), № НОМЕР_6 від 02.12.2015 року, назва валюти українська гривня (код 980); Одеське обласне управління АТ Ощад м. Одеса, МФО банку 328845, номери рахунків № НОМЕР_7 від 28.01.2015 року, назва валюти євро (код 978), № НОМЕР_8 від 28.01.2015 року, назва валюти долар США (код 840), № НОМЕР_9 від 01.09.2014 року, назва валюти українська гривня (код 980); Казначейство України (ел. адм. подат.), номер рахунку № НОМЕР_10 від 24.12.2014 року, назва валюти українська гривня (код 980) на загальну суму 319 114 грн. 61 коп. по:

- податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 28 692 грн. 53 коп. на бюджетний рахунок №UA60899980313010029000015447, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 37907783, КБК 14010100, отримувач коштів УДКСУ в Тарутинському р-ні/14010100;

- по податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 3 403 грн. 90 коп. на бюджетний рахунок №UA608999980313040002000015447, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 37907783, КБК 11021000, отримувач коштів УДКСУ в Тарутинському р-ні/11021000;

- по орендній платі з юридичних осіб у розмірі 287 018 грн. 18 коп. на бюджетний рахунок №UA238999980334149812000015449, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 37907783, КБК 18010600, отримувач коштів УДКСУ в Тарутинському р-ні/18010600.

Адміністративний позов мотивовано наступним

Позивач зазначає, що станом на 10.06.2020 року відповідно довідки про суми податкового боргу та інтегрованої картки платника (ІКП), податковий борг ФГ АМПЕЛ перед бюджетом становить 469 746 грн. 12 коп. Проте, згідно розрахунку податкового боргу станом на 10.06.2020 року стягненню підлягає 319 114 грн. 61 коп., а саме:

- по податку на прибуток приватних підприємств - 3 403 грн. 90 коп.;

- по орендній платі з юридичних осіб -287 018 грн. 18 коп.;

- по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) - 28 692 грн. 53 коп.

Як вказує позивач, заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 3 403 грн. 90 коп. виникла в результаті:

- нарахування по податковій декларації з податку на прибуток №9308834741 від 27.01.2019 року на загальну суму 2 383 грн. 90 коп. (2 961 грн. 00 коп. (основний платіж) - 307 грн. 10 коп. (переплата));

- проведення камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток та прийняття акту №002829/15-32-52-04/31908252 від 17.03.2020 року, на підставі якого винесено податкове повідомлення рішення №0053185204 від 08.04.2020 року на загальну суму 1 020 грн. 00 коп. (штрафна санкція).

Заборгованість по орендній платні з юридичних осіб на загальну суму 287 018 грн. 18 коп. виникла в результаті:

- проведення камеральної перевірки податкової звітності з плати за землю та прийняття акту №2634/15-32-12-09/31908252 від 23.06.2017 року, на підставі якого винесено податкове повідомлення рішення №0008881209 від 10.07.2017 року на загальну суму 9 367 грн. 98 коп. (штрафна санкція); нарахування по податковому розрахунку земельного податку №9026154902 від 20.02.2018 року на загальну суму 90 521 грн. 34 коп. (основний платіж) за період січень-грудень 2018 року;

- проведення камеральної перевірки податкової звітності з плати за землю та прийняття акту №2961/15-32-12-09/31908252 від 20,02.2018року, на підставі , якого винесено податкове повідомлення рішення №0039111209 від 03.06.2018 року на загальну суму 2 000 грн. 00 коп. (штрафна санкція);

- проведення камеральної перевірки податкової звітності з плати за землю та прийняття акту №17954/15-32-12-09/31908252 від 07.06.2018року, на підставі якого винесено податкове повідомлення рішення №0135321209 від 22.06.2018 року на загальну суму 2 000 грн. 00 коп. (штрафна санкція);

- проведення камеральної перевірки податкової звітності з тати за землю та прийняття акту №26026/15-32-12-09/31908252 від 03.09.2018року, на підставі якого винесено податкове повідомлення рішення №0191071209 від 14.09.2018 , року на загальну суму 2 000 грн. 00 коп. (штрафна санкція);

- нарахування по податковому розрахунку земельного податку №4534 від 20.02.2019 року на загальну суму 90 521 грн. 34 коп. (основний платіж) за період січень-грудень 2019 року;

- нарахування по податковому розрахунку земельного податку №99031342007 від 20.02.2020 року на загальну суму 85 607 грн. 84 коп. (основний платіж) за період січень-квітень 2020року.

Також, платнику податків була нарахована пеня на загальну суму - 1 681 грн. 08 коп., відповідно до ст.129 Податкового кодексу України та ч.4 гл.2 розділу III Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних і та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 року №422.

Позивач також вказує на те, що заборгованість по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 28 692 грн. 53 коп. виникла в результаті:

- проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та прийняття акту №2978/15-32-12-09/31908252 від 26.06.2017року, на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення №0011991209 від 13.07.2017 року на загальну суму 10 220 грн. 37 коп. (штрафна санкція);

- нарахування по податковій декларації з податку на додану вартість №9244264116 від 20.11.2017 року на загальну суму 5 715 грн. 00 коп. (основний платіж);

- проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та прийняття акту №12461/15-32-12-09/31908252 від 08.11.2017 року, на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення №0104681209 від 22.11.2017 року на загальну суму 2 333 грн. 33 коп. (штрафна санкція);

- проведення перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість та прийняття акту №1086/15-32-12-09/31908252 від 23.01.2018 року, на підставі якого винесені податкові повідомлення-рішення: №0019921209 від 06.02.2018 року на загальну суму 146 грн. 44 коп. (штрафна санкція); №0019901209 від 06.02.2018 року на загальну суму 808 грн. 20 коп. (штрафна санкція);

- проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та прийняття акту №25110/15-32-12-09/31908252 від 15.08.2018 року, на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення №176541209 від 23.08.2018 року на загальну суму 333 грн. 34 коп. (штрафна санкція);

- нарахування по податковій декларації з податку на додану вартість №9229358098 від 19.10.2018 року на загальну суму 150 грн. 00 коп. (основний платіж);

- нарахування по податковій декларації з податку на додану вартість №9284806614 від 20.12.2018 року на загальну суму 5 282 грн. 00 коп. (основний платіж);

- проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та прийняття акту №001195/15-32-52-06/31908252 від 08.12.2018 року, на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення №0059295206 від 26.12.2018 року на загальну суму 2 728 грн. 05 коп. (штрафна санкція);

- проведення перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних та прийняття акту №003800/15-32-52-06/31908252 від 02.08.2019 року, на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення №126305206 від 19.08.2019року на загальну суму 170 грн. 00 коп. (штрафна санкція).

Також, платнику податків була нарахована пеня на загальну суму - 472 грн. 47 коп., відповідно до ст.129 Податкового кодексу України та ч.4 гл.2 розділу ІІІ Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 року №422.

Таким чином, враховуючи те, що несплата коштів до бюджету завдає шкоди інтересам держави, керуючись пп.19 1 .1.22. п.19 1 .1 ст.19 1 , пп.20.1.34. п.20.1. ст.20, п.95.1, п.95.2, п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України, позивач просить стягнути суму податкового боргу в загальному розмірі 319 114 грн. 61 коп.

Процесуальні дії у справі та клопотання учасників справи

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 10 липня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами в порядку ст.262 КАС України.

Копію ухвали Одеського окружного адміністративного суду від 10 липня 2020 року про відкриття провадження по справі вручено особисто відповідачу 18 липня 2020 року, що підтверджується підписом представника відповідача на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення, яке наявне в матеріалах справи.

Відповідач відзив на позовну заяву, будь-яких пояснень, заяв чи клопотань до суду не надіслав. У відповідності до частини 4 статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи.

У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Станом на 08 вересня 2020 року, інших заяв по суті справи з боку сторін на адресу суду не надходило.

Вивчивши матеріали справи, а також дослідивши обставини, якими обґрунтовувалися позовні вимоги, перевіривши їх доказами, суд встановив наступні факти та обставини.

Обставини справи встановлені судом

Фермерське господарство АМПЕЛ є юридичною особою (код ЄДРПОУ 31908252), основним видом діяльності якого є вирощування зернових культур (крім рису) бобових культур і насіння олійних культур (01.11). Відповідач зареєстрований Тарутинською РДА Одеської області 23.10.2003 року за №15481200000000011 та перебуває за основним місцем обліку як платник податків у ГУ ДПС в Одеській області, Чорноморському управлінні, Тарутинській ДПІ (Тарутинський район) з 29.10.2003 року та зареєстрований за №864 (а.с.80).

18 березня 2016 року Арцизькою ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області, у відповідності до ст.59 Податкового кодексу України, сформовано та направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення ФГ АМПЕЛ податкову вимогу №62-17 від 18 березня 2016 року (а.с.13) яка вручена особисто представнику відповідача 23 березня 2016 року, що підтверджується підписом представника на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення.

Згідно податкової вимоги №62-17 від 18 березня 2016 року за відповідачем рахується податковий борг у сумі 121 495,43 грн.

Податкова вимога №62-17 від 18 березня 2016 року, відповідачем не оскаржувалася, не є скасованою, зміненою або відкликаною, а тому - є узгодженою.

З довідки про суми податкового боргу, що підлягають стягненню в судовому порядку станом на 10 червня 2020 року вбачається, що за ФГ АМПЕЛ рахується заборгованість перед бюджетом: по податку на додану вартість (14010100) в загальному розмірі 30 079,15 грн.; по податку на прибуток (11021000) в загальному розмірі 3 403,90 грн.; по орендній платі за землю (18010600) в загальному розмірі 436 263,07 грн. Всього 469 746,12 грн. (а.с.12).

Відповідно до розрахунку податкового боргу ФГ АМПЕЛ станом на 10.06.2020 року за відповідачем рахується загальна заборгованість у розмірі 319 114,61 грн. (а.с.10-11).

У встановлений Податковим кодексом України строк, відповідачем самостійно узгоджену суму податкового зобов`язання не сплачено, у зв`язку з чим, Головне управління ДПС в Одеській області звернулось до суду з даною позовною заявою.

Релевантні джерела права та висновки суду

Спірні правовідносини регулюються нормами Конституції України та Податкового кодексу України (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - ПК України).

Відповідно до п.14.1.137 ст.14 ПК України, орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Контролюючий орган має право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджету та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу.

Згідно п.15.1. ст.15 ПК України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Пунктом 16.1.4. п.16.1. ст.16 ПК України, платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п.54.1. ст.54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п.56.11. ст.56 ПК України, не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.

Згідно п.57.1. ст.57 ПК України, платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

У відповідності до пп.14.1.39 п.14.1 ст.14 ПК України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Правовими положенням пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України передбачено, що податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень, у відповідності до положень пункту 41.2 статті 41 ПК України.

Відповідно до п.59.1 ст.59 ПК України, у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.

Також податкова вимога надсилається (вручається) коли платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов`язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п.59.4 ст.59 Податкового кодексу України).

Підпунктом 14.1.153 п.14.1 ст.14 ПК України визначено, що податкова вимога - це письмова вимога контролюючого органу до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.

Пунктом 59.5 ст.59 ПК України передбачено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Згідно з п. 95.1 ст.95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі, однак не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Джерела погашення податкового боргу платника податку визначені нормами ст.87 ПК України. Крім того, в силу приписів п.87.9 ст.87 цього Кодексу у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до ст.95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Підпунктом 20.1.34. п.20.1 ст.20 ПК України визначено право контролюючих органів у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг.

Відповідно до абз.1 п.95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Згідно з п.95.4 ст.95 ПК України, контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Враховуючи, що з дня надіслання контролюючим органом відповідачу податкової вимоги минуло 60 календарних днів, в першу чергу вживаються заходи щодо погашення податкового боргу платника податків за рахунок стягнення коштів, які перебувають у його власності, з рахунків платника податків у банках за рішенням суду.

Таким чином, беручи до уваги, що відповідачем відзиву на позов та доказів погашення податкового боргу у сумі 319 114,61 гривень суду не надано, позов Головного управління ДПС в Одеській області є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З огляду на задоволення позовних вимог та згідно з вимогами статті 139 КАС України, судові витрати на користь позивача не підлягають стягненню, оскільки він є суб`єктом владних повноважень.

Керуючись ст.ст.2, 6-10, 77, 90, 139, 250, 251, 255, 257, 258, 263, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370) до фермерського господарства АМПЕЛ (вул. Першотравнева, буд.45, кв.8, смт. Березине, Тарутинський район, Одеська область, 67801, код ЄДРПОУ 31908252) про стягнення суми податкового боргу у розмірі 319 114,61 грн. - задовольнити.

Стягнути з фермерського господарства АМПЕЛ (код ЄДРПОУ 31908252), з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих підприємство, а саме: ПАТ ЧБРР , МФО банку 384577, номери рахунків № НОМЕР_1 від 12.12.2011 року, назва валюти: українська гривня (код 980), № НОМЕР_1 від 12.12.2011 року, назва валюти євро (код 978), № НОМЕР_1 від 12.12.2011 року, назва валюти долар США (код 840), № НОМЕР_1 від 12.12.2011 року, назва валюти російський рубль (код 643); Южне ГРУ АТ КБ ПриватБанк , м. Одеса, МФО банку 328704, номери рахунків № НОМЕР_2 від 29.12.2015 року, назва валюти російський рубль (код 643), № НОМЕР_3 від 29.12.2015 року, назва валюти долар США (код 840), № НОМЕР_4 від 29.12.2015 року, назва валюти євро (код 978), № НОМЕР_11 від 02.12.2015 року, назва валюти українська гривня (код 980), № НОМЕР_6 від 02.12.2015 року, назва валюти українська гривня (код 980); Одеське обласне управління АТ Ощад м. Одеса, МФО банку 328845, номери рахунків № НОМЕР_7 від 28.01.2015 року, назва валюти євро (код 978), № НОМЕР_8 від 28.01.2015 року, назва валюти долар США (код 840), № НОМЕР_9 від 01.09.2014 року, назва валюти українська гривня (код 980); Казначейство України (ел. адм. подат.), номер рахунку № НОМЕР_10 від 24.12.2014 року, назва валюти українська гривня (код 980) на загальну суму 319 114 грн. 61 коп. по:

- податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 28 692 грн. 53 коп. на бюджетний рахунок №UA60899980313010029000015447, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 37907783, КБК 14010100, отримувач коштів УДКСУ в Тарутинському р-ні/14010100;

- по податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 3 403 грн. 90 коп. на бюджетний рахунок №UA608999980313040002000015447, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 37907783, КБК 11021000, отримувач коштів УДКСУ в Тарутинському р-ні/11021000;

- по орендній платі з юридичних осіб у розмірі 287 018 грн. 18 коп. на бюджетний рахунок №UA238999980334149812000015449, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 37907783, КБК 18010600, отримувач коштів УДКСУ в Тарутинському р-ні/18010600.

Рішення суду набирає законної сили, згідно ст. 255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено, згідно ст. 295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

При цьому, відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VІІ Перехідні положення КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Суддя С.О. Cтефанов

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.09.2020
Оприлюднено11.09.2020
Номер документу91405872
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/5123/20

Рішення від 08.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

Ухвала від 10.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

Ухвала від 22.06.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні