Рішення
від 09.09.2020 по справі 440/3598/20
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 вересня 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/3598/20

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецмеханіка" про стягнення податкового боргу, -

В С Т А Н О В И В:

Головне управління ДПС у Полтавській області /далі - позивач, ГУ ДПС у Полтавській області/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 01 вересня 2020 року) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецмеханіка" /далі - відповідач, ТОВ "Спецмеханіка"/ про стягнення коштів з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецмеханіка" у розмірі податкового боргу з податку на додану вартість, що становить 27686,45 грн /а.с. 1-4, 90/.

Позов обґрунтований тим, що за Товариством з обмеженою відповідальністю "Спецмеханіка" обліковується податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у загальній сумі 27686,45 грн. Вказана сума боргу виникла у зв`язку з несплатою відповідачем грошових зобов`язань, визначених контролюючим органом у податкових повідомленнях-рішеннях №0025291203 від 02 травня 2018 року, №0025281203 від 02 травня 2018 року, №0025301203 від 02 травня 2018 року, №0011155112 від 20 березня 2019 року, №0022465112 від 23 травня 2019 року, №0024985112 від 10 червня 2019 року, №0024975112 від 10 червня 2019 року, та визначених відповідачем самостійно у податкових деклараціях №9124169898 від 20 червня 2018 року, №9175367092 від 20 серпня 2018 року, №9201626670 від 19 вересня 2018 року, №9255410744 від 19 листопада 2018 року, №9283986532 від 19 грудня 2018 року, №9308119497 від 21 січня 2019 року, №9051123176 від 20 березня 2019 року, №9079499215 від 22 квітня 2019 року, №9106747559 від 23 травня 2019 року, №9130206345 від 19 червня 2019 року, №9158606866 від 21 липня 2019 року, №9241411429 від 16 жовтня 2019 року, №9306980647 від 20 грудня 2019 року, №9085090681 від 21 квітня 2020 року та в уточнюючому розрахунку №9050923328 від 20 березня 2019 року, а також пені, нарахованої на суму грошових зобов`язань, визначених податковими повідомленнями-рішеннями №0025291203 від 02 травня 2018 року, №0036541203 від 21 листопада 2017 року, №0036551203 від 21 листопада 2017 року, податковими деклараціями №9137831298 від 17 липня 2017 року, №9168240661 від 21 серпня 2017 року, №9191981216 від 20 вересня 2017 року, №9272235981 від 20 грудня 2017 року, №9025710144 від 20 лютого 2018 року, №9073086274 від 20 квітня 2018 року, №9097536132 від 21 травня 2018 року та уточнюючим розрахунком №9050923328 від 20 березня 2019 року.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 13 липня 2020 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, а також вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

Копія вказаної ухвали надіслана відповідачу на адресу, внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та вручена адресату 23 липня 2020 року /а.с.82/.

Відповідач правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався.

Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи відповідно до пункту 10 частини шостої статті 12, статей 257, 258 та 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 вказаного Кодексу.

Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецмеханіка" (квартал 287, буд. 28, кв. 74, м. Кременчук, Полтавська область, 39622, ідентифікаційний код 37227676) зареєстроване як юридична особа 10 серпня 2010 року та перебуває на обліку як платник податків в ГУ ДФС у Полтавській області з 11 серпня 2010 року /а.с. 16, 107-109/.

02 травня 2018 року Головним управлінням ДФС у Полтавській області на підставі акта камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ "Спецмеханіка" за жовтень 2015 року, червень, липень, вересень 2017 року №2702/16-31-12-03-11/37227676 від 22 березня 2018 року /а.с. 51-55/ винесено податкові повідомлення-рішення №0025291203 /а.с. 57/, яким ТОВ "Спецмеханіка" збільшено суму грошового зобов`язання за платежем "податок на додану вартість" за податковими зобов`язаннями у сумі 3560,00 грн та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у сумі 890,00 грн, та №0025301203 /а.с. 57-зворот/, яким до ТОВ "Спецмеханіка" застосовано штраф за платежем "податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)" у загальній сумі 6371,45 грн.

Податкове зобов`язання у сумі 3560,00 грн за платежем "податок на додану вартість", яке визначене у податковому повідомленні-рішенні №0025291203 від 02 травня 2018 року, частково сплачено відповідачем, несплаченою залишилась сума 788,15 грн /а.с.91, 93-109/.

Також 02 травня 2018 року Головним управлінням ДФС у Полтавській області на підставі акта камеральної перевірки з питань своєчасності сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання з податку на додану вартість ТОВ "Спецмеханіка" №2701/16-31-12-03-11/37227676 від 22 березня 2018 року /а.с. 55-зворот - 56/ винесено податкове повідомлення-рішення №0025281203 /а.с. 58/, яким до ТОВ "Спецмеханіка" застосовано штраф за платежем "податок на додану вартість" у сумі 29,35 грн.

Податкові повідомлення - рішення №0025281203 від 02 травня 2018 року, №0025291203 від 02 травня 2018 року та №0025301203 від 02 травня 2018 року направлено відповідачу на адресу, внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та вручено адресату 15 травня 2018 року /а.с.56-зворот/.

20 червня 2018 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9124169898, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за травень 2018 року у сумі 7,00 грн /а.с. 35/.

20 серпня 2018 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9175367092, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за липень 2018 року у сумі 307,00 грн /а.с. 32/.

19 вересня 2018 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9201626670, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за серпень 2018 року у сумі 608,00 грн /а.с. 31/.

19 листопада 2018 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9255410744, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за жовтень 2018 року у сумі 2651,00 грн /а.с. 29/.

19 грудня 2018 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9283986532, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за листопад 2018 року у сумі 1066,00 грн /а.с. 28/.

21 січня 2019 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9308119497, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за грудень 2018 року у сумі 633,00 грн /а.с. 26/.

20 березня 2019 року Головним управлінням ДФС у Полтавській області на підставі акта перевірки даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ "Спецмеханіка" №11091/16-31-51-12-12/37227676 від 19 березня 2019 року /а.с. 61/ винесено податкове повідомлення-рішення №0011155112 /а.с. 60/, яким до ТОВ "Спецмеханіка" застосовано штраф за платежем "податок на додану вартість" у сумі 440,94 грн.

Вказане податкове повідомлення-рішення №0011155112 від 20 березня 2019 року вручено представнику ТОВ "Спецмеханіка" 20 березня 2019 року, що підтверджується підписом такого представника на копії такого рішення /а.с.60/.

20 березня 2019 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9051123176, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за лютий 2019 року у сумі 1508,00 грн /а.с. 38/.

Також 20 березня 2019 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок №9050923328, в якому самостійно визначило до сплати податкове зобов`язання за вересень 2016 року у сумі 212,00 грн та суму штрафу, нараховану платником самостійно у зв`язку з виправленням помилки, у розмірі 6,00 грн /а.с.39/.

22 квітня 2019 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9079499215, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за березень 2019 року у сумі 1432,00 грн /а.с. 37/.

23 травня 2019 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9106747559, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за квітень 2019 року у сумі 1137,00 грн /а.с. 36/.

Також 23 травня 2019 року Головним управлінням ДФС у Полтавській області на підставі акта перевірки даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ "Спецмеханіка" за лютий 2019 року №19313/16-31-51-12-12/37227676 від 11 травня 2019 року /а.с. 63/ винесено податкове повідомлення-рішення №0022465112 /а.с. 62/, яким до ТОВ "Спецмеханіка" застосовано штраф за платежем "податок на додану вартість" у сумі 499,60 грн.

Вказане податкове повідомлення-рішення №0022465112 від 23 травня 2019 року вручене керівнику ТОВ "Спецмеханіка" 23 травня 2019 року, що підтверджується підписом такого представника на копії такого рішення /а.с.62/.

10 червня 2019 року Головним управлінням ДФС у Полтавській області на підставі акта камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ "Спецмеханіка" за квітень 2019 року №20696/16-31-51-12-12/37227676 від 29 травня 2019 року /а.с. 65/, винесено податкове повідомлення-рішення №0024985112 /а.с. 64/, яким до ТОВ "Спецмеханіка" застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за платежем "податок на додану вартість" у сумі 170,00 грн.

Вказане податкове повідомлення-рішення №0024985112 від 10 червня 2019 року вручено керівнику ТОВ "Спецмеханіка" 10 червня 2019 року, що підтверджується підписом такого представника на копії такого рішення /а.с.64/.

Також 10 червня 2019 року Головним управлінням ДФС у Полтавській області на підставі акта камеральної перевірки даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ "Спецмеханіка" за травень 2019 року №21096/16-31-51-12-12/37227676 від 10 червня 2019 року /а.с. 67/ винесено податкове повідомлення-рішення №0024975112 /а.с. 66/, яким до ТОВ "Спецмеханіка" застосовано штраф за платежем "податок на додану вартість" у сумі 178,00 грн.

Вказане податкове повідомлення-рішення №0024975112 від 10 червня 2019 року вручено керівнику ТОВ "Спецмеханіка" 10 червня 2019 року, що підтверджується підписом такого представника на копії такого рішення /а.с.66/.

19 червня 2019 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9130206345, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за травень 2019 року у сумі 645,00 грн /а.с. 34/.

21 липня 2019 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9158606866, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за червень 2019 року у сумі 1319,00 грн /а.с. 33/.

16 жовтня 2019 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9241411429, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за вересень 2019 року у сумі 776,00 грн /а.с. 30/.

20 грудня 2019 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9306980647, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за листопад 2019 року у сумі 411,00 грн /а.с. 27/.

21 квітня 2020 року ТОВ "Спецмеханіка" подано до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість №9085090681, в якій самостійно визначило до сплати податок на додану вартість за березень 2020 року у сумі 1530,00 грн /а.с. 25/.

Згідно з письмовою інформацією позивача вищевказані податкові повідомлення-рішення в адміністративному та судовому порядку не оскаржувалися /а.с. 3, 90/.

Відповідно до частини першої статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Порядок сплати податків і зборів встановлений Податковим кодексом України /далі - ПК України/.

Згідно з підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Пунктом 50.1 статті 50 ПК України визначено, що у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов`язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Положеннями пункту 54.1 статті 54 ПК України визначено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно з пунктом 56.11 статті 56 вказаного Кодексу не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.

Пунктом 57.1 статті 57 ПК України встановлено, що платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до пункту 57.3 статті 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

У встановлені Податковим кодексом України строки вказані суми грошових зобов`язань відповідачем не сплачені.

За приписами підпунктів 129.1.1, 129.1.2, 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 ПК України нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) (підпункт 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 ПК України); при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов`язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) (підпункт 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 ПК України); при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (підпункт 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 ПК України).

Відповідно до пункту 129.4 статті 129 ПК України на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов`язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

Пунктом 1 підрозділу 7 розділу 3 Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 422 від 07 квітня 2016 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 травня 2016 року за № 751/28881, встановлено, що нарахування пені розпочинається: після закінчення строків погашення узгодженого грошового зобов`язання на суму податкового боргу нараховується пеня: 1) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов`язання платником податків - після спливу 90 днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного Податковим кодексом України; 2) при нарахуванні суми грошового зобов`язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно з Податковим кодексом України; у день настання строку погашення податкового зобов`язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); у день настання строку погашення податкового зобов`язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб та/або органом ДФС під час перевірки такого податкового агента.

У зв`язку з несвоєчасною сплатою (несплатою) сум грошового зобов`язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), визначених податковими повідомленнями-рішеннями №0025291203 від 02 травня 2018 року /а.с. 57/, №0036541203 від 21 листопада 2017 року /а.с. 47/, №0036551203 від 21 листопада 2017 року /а.с. 48-50/, податковими деклараціями №9137831298 від 17 липня 2017 року /а.с. 40/, №9168240661 від 21 серпня 2017 року /а.с. 41/, №9191981216 від 20 вересня 2017 року /а.с. 42/, №9272235981 від 20 грудня 2017 року /а.с. 43/, №9025710144 від 20 лютого 2018 року /а.с. 44/, №9073086274 від 20 квітня 2018 року /а.с. 45/, №9097536132 від 21 травня 2018 року /а.с. 46/ та уточнюючим розрахунком №9050923328 від 20 березня 2019 року /а.с. 39/, відповідачу нараховано пеню у загальній сумі 4040,96 грн, що підтверджується витягами з інтегрованої картки з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), копії яких наявні в матеріалах справи /а.с. 68-76, 93-104/.

Вказана сума пені відповідачем не сплачена.

Таким чином, загальна сума несплачених зобов`язань становить - 27686,45 грн, що також підтверджується наявним у матеріалах справи витягами з інтегрованої картки з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), копії яких наявні в матеріалах справи /а.с. 68-76, 93-104/.

Заявлена позивачем до стягнення сума боргу в 27686,45 грн відповідає визначенню податкового боргу, наведеному у підпункті 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, а саме: "податковий борг" - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.

Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує шістдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків.

Згідно з пунктом 59.5 статті 59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Судом встановлено, що Головним управлінням ДПС у Полтавській області сформовано податкову вимогу форми "Ю" №3527-17/1603 від 16 січня 2020 року, яку направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення на адресу, внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, проте податкова вимога повернута до контролюючого органу відділенням поштового зв`язку з відміткою "за закінченням терміну зберігання" /а.с. 24/.

Пунктом 42.2 статті 42 ПК України передбачено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Відповідно до абзацу третього пункту 58.3 статті 58 ПК України у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

З огляду на приписи наведених норм, податкова вимога форми №3527-17/1603 від 16 січня 2020 року вважається врученою відповідачу.

Доказів оскарження цієї вимоги матеріали справи не містять.

Докази повної оплати чи погашення відповідачем в інший спосіб спірної суми боргу в матеріалах справи також відсутні. Натомість, наявні у матеріалах справи копії інтегрованої картки особового рахунку відповідача з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) свідчать про наявність у відповідача податкового боргу з вказаного виду платежу у загальній сумі 27686,45 грн /а.с. 68-76, 93-104/.

Згідно з підпунктом 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Таким чином, позовна вимога до Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецмеханіка" про стягнення податкового боргу на загальну суму 27686,45 грн заявлена позивачем правомірно, а тому підлягає задоволенню.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки позивач, який є суб`єктом владних повноважень, витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, не поніс, то підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд.4, м.Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 43142831) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецмеханіка" (квартал 287, буд. 28, кв. 74, м. Кременчук, Полтавська область, 39622, ідентифікаційний код 37227676) про стягнення податкового боргу у сумі 27686,45 грн задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Святобор 2018" Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецмеханіка" (квартал 287, буд. 28, кв. 74, м. Кременчук, Полтавська область, 39622, ідентифікаційний код 37227676) грошові кошти у сумі 27686,45 грн (двадцять сім тисяч шістсот вісімдесят шість гривень сорок п`ять копійок) за податковим боргом з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на розрахунковий рахунок UA748999980313050029000016008, отримувач: УК у м. Кременчук/м. Кременчук/14060100, код отримувача: 37965850, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги у порядку, встановленому статтею 297 з урахуванням положень підпункту 15.5 пункту 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Н.І. Слободянюк

Дата ухвалення рішення09.09.2020
Оприлюднено11.09.2020
Номер документу91411075
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —440/3598/20

Рішення від 09.09.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні