Ухвала
від 07.09.2020 по справі 953/13599/20
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 953/13599/20

н/п 1-кс/953/6939/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"07" вересня 2020 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

за участю секретаря - ОСОБА_2 ,

розглянувши в залісудового засіданняв приміщенніКиївського районногосуду м.Харкова клопотання прокурора відділупрокуратури Харківськоїобласті ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №32020220000000074 від 04.08.2020 р. про арешт майна, -

в с т а н о в и в :

03.09.2020 року до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання прокурора про накладення арешту на майно, згідно наведеного переліку в прохальній частині клопотання прокурора, яке було вилучене під час проведення обшуку в нежитлових приміщеннях № 8, № 10, № 15, № 26 та № 44 (згідно технічного паспорту на будинок) першого поверху та третього поверху будівлі за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 10, яке перебуває у власності Публічного акціонерного товариства «Акціонерного комерційного промислово-інвестиційного банку», та фактично використовується ТОВ «ЛП Діагностік», ТОВ «ЛПД-1», ТОВ «Лабпартнер».

На обґрунтування клопотання прокурор вказує, що слідчим управлінням ГУ ДФС у Харківській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 32020220000000074 від 04.08.2020 за ч. 1 ст. 212, ч. 2 ст. 321-1 КК України.

У ході досудового розслідування встановлюються обставини щодо вчинення службовими особами ТОВ «ЛП Діагностік» (код 43379645), ТОВ «ЛПД-1» (код 43596360) та ТОВ «Лабпартнер» (код 38877184) умисного ухилення від сплати податків, що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку, що призвело до фактичного ненадходження до бюджетів коштів в значних розмірах.

Згідно матеріалів кримінального провадження вбачається, що ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою з ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , використовуючи підконтрольні їм підприємства ТОВ «ЛП Діагностік», ТОВ «ЛПД-1» та ТОВ «Лабпартнер», з метою особистої наживи, в період 2020 року налагодили підпільне виробництво наборів для відбору матеріалу: тампон дакрований, пробірка з транспортним середовищем та подальшу їх реалізацію через підконтрольні суб`єкти господарювання без відображення в податковій звітності отриманих доходів та податкових зобов`язань з ПДВ. Крім цього, при незаконному виготовленні вказаних наборів щоденно використовувалася праця офіційно не оформлених працівників.

Під час проведення слідчих (розшукових) дій встановлено, що з метою прикриття своєї незаконної діяльності, переслідуючи корисливий мотив та діючи свідомо, службові особи ТОВ «ЛП Діагностік» та ТОВ «ЛПД-1», за попередньою змовою з службовими особами ТОВ «Лабпартнер», у супутніх документах до «Комплектів для забору та транспортування біологічних зразків VLM», з метою введення покупців в оману та приховуючи факт фактичного виготовлення «Комплектів для забору та транспортування біологічних зразків VLM» за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 10, що підтверджуються протоколами допиту свідків, навмисно вказують місцезнаходження виробничих потужностей ТОВ «ЛП Діагностік» - м. Харків, вул. Громадська, 25, тобто фактичну адресу ТОВ «Харківська фармацевтична фабрика» (код 33205685). Згідно інформаційних баз даних ІТС «Податковий блок» ДПС України в 2020 році ТОВ «ЛП Діагностік» придбані у ТОВ «Харківська фармацевтична фабрика» послуги з виготовлення «Комплекта для збору та транспортування біологічних зразків «VLM» на суму лише 11500,00 грн. (ПДВ 2 300 грн.), що свідчить про навмисне використання службовими особами товариства реєстраційних даних ТОВ «Харківська фармацевтична фабрика».

Відповідно до Інформаційних баз даних ДПС України в 2020 році ТОВ «ЛП Діагностік» здійснило реалізацію ТМЦ (коробка пакувальна; пакет ПП ф/друк 5,7 та гуанідин гидрохлорид) підконтрольному товариству ТОВ «ЛПД-1» на суму 303484,17 (ПДВ 60696,83) грн. В свою чергу у ТОВ «ЛПД-1» в 2020 році взагалі відсутня будь-яка реалізація ТМЦ.

Під час досудового розслідування встановлено, що службові особи ТОВ «ЛП Діагностік», ТОВ «ЛПД-1» та ТОВ «Лабпартнер» у своїй господарській діяльності використовують нежитлові приміщення за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 10. За вказаною адресою знаходяться офісні, виробничі та складські приміщення.

З метою встановлення фактичних обставин кримінального правопорушення, в період 27.08.2020 - 28.08.2020, на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду м. Харкова від 25.08.2020, проведено обшук в нежитлових приміщеннях № 8, № 10, № 15, № 26 та № 44 (згідно технічного паспорту на будинок) першого поверху та третього поверху будівлі за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 10, належних Публічному акціонерному товариству «Акціонерному комерційному промислово-інвестиційному банку», за місцем фактичного здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ "ЛП Діагностік", ТОВ «Лабпартнер» та ТОВ ЛПД-1», з залученням спеціаліста у відповідній галузі, де було виявлено та вилучено документацію, чорнові записи, комп`ютерну техніку, згідно наведеного переліку в прохальній частині клопотання прокурора.

Постановою старшого слідчого з ОВС третього ВРКП СУ ГУ ДФС у Харківській області ОСОБА_7 від 29.08.2020 вилучені вищевказані речі та документи у відповідності до норм КПК України визнано речовими доказами та долучено їх до матеріалів кримінального провадження.

Прокурор вважає, що вилучені речі та документи мають значення для кримінального провадження та можуть бути використані, як предмет доказування, оскільки вони зберегли на собі сліди кримінального правопорушення та містять на собі відомості, які можливо використати як доказ.

Крім того, комп`ютерна техніка, носії електронної інформації необхідні для проведення судової комп`ютерної експертизи з метою виявлення прихованих та видалених файлів щодо здійснення фінансово-господарської діяльності суб`єктів господарської діяльності, щодо яких здійснюється досудове розслідування.

Прокурор зазначає, що дане кримінальне провадження пов`язане з порушеннями у сфері господарської діяльності внаслідок умисного ухилення від сплати податків, через не відображення в бухгалтерській та податковій звітностях суб`єктів господарської діяльності реальних доходів від реалізації не облікованих товарно-матеріальних цінностей та виплати «заробітної плати в конвертах», а тому вилучення та арешт комп`ютерної техніки, електронних носіїв інформації, чорнових записів, зошитів, видається стороні обвинувачення логічним та обґрунтованим кроком для забезпечення збереження речових доказів.

Прокурор, посилаючись на вимоги ст. 98, 170 КПК України, з метою забезпечення збереження речового доказу, просить накласти арешт на вказане майно.

Крім того, прокурор вказує, що обшук закінчено 28.08.2020 (п`ятниця) о 19:35.

31.08.2020 (понеділок) до Київського районного суду м. Харкова направлено клопотання про арешт вищевказаного тимчасово вилученого майна.

Ухвалою слідчого судді від 31.08.2020, клопотання прокурора про арешт майна повернуто останньому для усунення недоліків. Вказану ухвалу отримано прокурором 03.09.2020.

Прокурор до судового засідання не з`явився, до суду надав заяву про розгляд клопотання у його відсутність, просив задовольнити клопотання.

Власники майна до судового засідання не з`явились, від старшого слідчого з ОВС третього ВРКП СУ ГУ ДФС у Харківській області ОСОБА_7 надано рапорти, в яких вказано, що ним повідомлено власників майна про розгляд клопотання про арешт майна.

Враховуючи вимоги ч.1 ст.172 КПК України, слідчий суддя вважає за можливе розглянути клопотання без участі власників майна та прокурора.

Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими прокурор обґрунтовує доводи клопотання, приходить до наступного.

Слідчим суддею було встановлено, що в провадженні слідчого управління ГУ ДФС у Харківській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32020220000000074 від 04.08.2020 року, за ознаками злочинів, передбачених ч. 1 ст. 212, ч. 2 ст. 321-1 КК України.

В період 27.08.2020 - 28.08.2020, на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду м. Харкова від 25.08.2020, проведено обшук в нежитлових приміщеннях № 8, № 10, № 15, № 26 та № 44 (згідно технічного паспорту на будинок) першого поверху та третього поверху будівлі за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 10, належних Публічному акціонерному товариству «Акціонерному комерційному промислово-інвестиційному банку», за місцем фактичного здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ "ЛП Діагностік", ТОВ «Лабпартнер» та ТОВ ЛПД-1», де було виявлено та вилучено документацію, чорнові записи, комп`ютерну техніку, згідно наведеного переліку в прохальній частині клопотання прокурора (а.с. 25-54).

Постановою старшого слідчого з ОВС третього ВРКП СУ ГУ ДФС у Харківській області ОСОБА_7 від 29.08.2020 вилучене майно визнано речовими доказами та долучено до матеріалів кримінального провадження (а.с. 59).

Згідно протоколу обшуку від 27.08.2020, обшук закінчено 28.08.2020 (п`ятниця) о 19:35 (а.а. 26).

31.08.2020 (понеділок) до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання прокурора про арешт тимчасово вилученого майна (а.с. 131-152).

Ухвалою слідчого судді від 31.08.2020, клопотання прокурора про арешт майна повернуто останньому для усунення недоліків. Копію вказаної ухвали отримано прокурором 03.09.2020 (а.с. 153-154).

03.09.2020 до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання прокурора про арешт тимчасово вилученого майна (а.с. 1-22).

Відповідно довимог ст.116КПК України,строк невважається пропущеним,якщо скаргуабо іншийдокумент зданодо закінченнястроку напошту абопередано особі,уповноваженій їхприйняти.

Тобто клопотання подане у відповідності до вимог глави 7 КПК України.

Згідно п. 7 ч. 2 ст. 131 КПК України, заходом забезпечення кримінального провадження є арешт майна.

Відповідно до ч. 5 ст. 132 КПК України, під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді докази обставин, на які вони посилаються.

Ч. 1 ст. 170 КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Відповідно до вимог п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою збереження речових доказів .

Згідно до ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.

Відповідно до ст. 98 КПК України, речовими доказамиє матеріальніоб`єкти,які булизнаряддям вчиненнякримінального правопорушення,зберегли насобі йогосліди абомістять іншівідомості,які можутьбути використаніяк доказфакту чиобставин,що встановлюютьсяпід часкримінального провадження,в томучислі предмети,що булиоб`єктом кримінальнопротиправних дій,гроші,цінності таінші речі,набуті кримінальнопротиправним шляхомабо отриманіюридичною особоювнаслідок вчиненнякримінального правопорушення. Документи є речовими доказами, якщо вони містять ознаки, зазначені вчастині першійцієї статті.

Згідно п.1ч.2ст.167КПК Українитимчасово вилученимможе бутимайно увигляді речей,документів,грошей тощо,щодо якихє достатніпідстави вважати,що вони: підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди.

Слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав до задоволення клопотання, оскільки прокурор довів наявність вважати, що були вчинені злочини, передбачені ч. 1 ст. 212, ч. 2 ст. 321-1 КК України, а тому з метою забезпечення збереження доказової інформації, яка була отримана під час проведення 27.08.2020 - 28.08.2020 обшуку, на зазначеному в клопотанні майні, яке може містити відомості про факти чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, тобто відповідає критеріям, передбаченим ст. 98 КПК України, як тимчасово вилучене майно, вважає за необхідне накласти арешт на майно.

Незастосування арешту може призвести до наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню, зокрема псуванню, зникненню, знищенню, передачі майна, яке є речовим доказом, тобто зберегло на собі сліди вчинення злочину та містить інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

У тойже часарешт комп`ютерної техніки та носіїв електронної інформації, що були вилучені під час проведення обшуку, на думку слідчого судді, в них може міститься інформація, яка буде мати доказове значення. Однак, з метою уникнення таких наслідків, як зупинення або надмірного обмеження правомірної діяльності товариств, слідчий суддя вважає за потрібне накласти арешт на вищезазначене майно строком до закінчення дослідження експертом (спеціалістом) їх змісту та отримання копії інформації, яка там міститься, з метою надання можливості органу досудового розслідування за участю експерта (спеціаліста) дослідити їх зміст та зробити необхідні копії інформації, що там міститься.

Відповідно до вимог ст.ст. 214, 223 КПК України, після внесення повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, слідчий або прокурор розпочинають досудове розслідування, виконують слідчі (розшукові) дії спрямовані на отримання (збирання) доказів. Повідомлення про підозру, відповідно до ст.276 КПК України, здійснюється тільки за наявності достатніх доказів для підозри особи у вчинені кримінального правопорушення.

На підставі вищевикладеного слідчий суддя задовольняє клопотання прокурора про накладення арешту на майно.

Враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося, що відповідає положенням ч.4 ст.107 КПК України.

Керуючись ст. ст. 170 173, 309, 372 КПК України, слідчий суддя, -

у х в а л и в :

Задовольнити клопотання прокурора про арешт майна.

Накласти арешт на майно, яке було вилучене під час проведення обшуку в нежитлових приміщеннях № 8, № 10, № 15, № 26 та № 44 (згідно технічного паспорту на будинок) першого поверху та третього поверху будівлі за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 10, яке перебуває у власності Публічного акціонерного товариства «Акціонерного комерційного промислово-інвестиційного банку», та фактично використовується ТОВ «ЛП Діагностік», ТОВ «ЛПД-1», ТОВ «Лабпартнер», а саме:

у кабінеті № 8 (першого поверху):

- п`ять паперових ящиків, в кожному з них знаходиться по 20-ть упаковок зонд урогенітальний; п`яти - літрові поліетиленові ємкості в кількості 44 шт., які заповнені повністю рідиною прозорого кольору, без будь-якого характерного запаху, на ємкості міститься бирка з написом LP Diagnostic Середовище Гісса; дев`ять паперовий ящиків, в кожному з них знаходяться по 18 упаковок з LP Diagnostic Вірусне лізуюче середовище;

у кабінеті № 15 (першого поверху):

- договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_8 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_9 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_10 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_11 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_12 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_13 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_14 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_15 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_16 на 2 арк.; підрядником ОСОБА_17 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_18 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_19 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛПД-1» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_20 на 2 арк.; сертифікат якості виданий ФОП ОСОБА_21 на 1 арк.; сертифікати якості видані ТОВ «Торговий дім «Селен» (34750696) на 11 арк.; інструкцію для «Комплекту для забору та транспортування біологічних зразків» на 1 арк. (виробник ТОВ «ЛП Діагностік» м. Харків, майдан Павлівський, 10, адреса потужностей м. Харків, вул. Громадянська, 25 (Харківська фармацевтична фабрика) на 1 арк.; сертифікат якості Комплекту для забору та транспортування біологічних зразків підписаний Левітіним П.Є. 1 арк.; лист видачі заробітної плати особам, на якому вказано 15 позицій (П.І.Б) осіб, які отримали кошти у сумі по 400 грн. та їх підписи на 1 арк.; лист видачі заробітної плати особам від 29.05 на якому вказано 15 позицій (П.І.Б) осіб які отримали кошти у сумі від 200 до 450 грн. та їх підписи на 1 арк.; лист видачі заробітної плати особам від 01.06, на якому вказано 35 позицій (П.І.Б) осіб які отримали кошти у сумі 400 грн. та їх підписи на 3 арк.; три паперові ящики в кожному з них знаходиться по 18 упаковок з LP Diagnostic Вірусне лізуюче середовище; один паперовий ящик в кожному з них знаходиться по 20-ть упаковок зонд урогенітальний; три паперові ящика в кожному з них знаходиться по 8-м упаковок «Комплектів для забору та транспортування біологічних зразків, склад набору: пробірка з лікуючим середовищем VLM 1 мл., зонд для забору біологічного матеріалу з порожнини носа та зонд для забору біологічного матеріалу з рото глотки»;

у кабінеті № 44 (першого поверху):

- сім паперових ящиків в кожному з них знаходиться по 18 упаковок з LP Diagnostic Вірусне лізуюче середовище; дев`ять паперових ящиків в кожному з них знаходиться по 20-ть упаковок зонд урогенітальний; п`ять паперових ящиків в кожному з них знаходиться по 8-м упаковок «Комплектів для забору та транспортування біологічних зразків, склад набору: пробірка з лікуючим середовищем VLM 1 мл., зонд для забору біологічного матеріалу з порожнини носа та зонд для забору біологічного матеріалу з рото глотки»; один паперовий ящик в якому знаходиться 10 пустих пробірок з написом LP Diagnostic Вірусне лізуюче середовище;

у кабінеті № 26 (першого поверху):

- зошит з чорновими записами у клітину заповнений чорнилами синього та чорного кольору на 54 аркушах; видаткову накладну № 5480 від 02.06.2020 на 2 арк.; видаткову накладну № 5635 від 09.06.2020 на 2 арк.; видаткову накладну № 8180 від 30.07.2020 на 2 арк.; видаткову накладну № 8008 від 28.07.2020 на 2 арк.; видаткову накладну № 6548 від 30.06.2020 на 2 арк.; видаткову накладну № 6494 від 26.06.2020 на 2 арк.; видаткову накладна № 4550 від 12.05.2020 на 2 арк.; видаткову накладну № 4549 від 12.05.2020 на 2 арк.; товарно-транспортну накладну БЗС № 527690 на 1 арк.; копію паспорту ОСОБА_22 на 4 арк.; копію паспорту ОСОБА_23 на 1 арк.; копію паспорту ОСОБА_24 на 1 арк.; видаткову накладну № 3425 від 22.08.2020 на 1 арк.; сертифікати якості на якому стоять печатки ОСОБА_25 на 3 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛП Діагностик» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_26 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛП Діагностик» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_27 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛП Діагностик» в особі ОСОБА_4 підрядником підрядником ОСОБА_28 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛП Діагностик» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_29 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, де замовником виступає ТОВ «ЛП Діагностик» в особі ОСОБА_4 підрядником ОСОБА_30 на 2 арк.; лист «Центр громадського здоров`я» до ТОВ «ЛПД-1» на 1 арк.; 34 паперові ящики в кожному з них знаходиться по 18 упаковок з LP Diagnostic Вірусне лізуюче середовище; 45 паперових ящиків в кожному з них знаходиться по 20-ть упаковок зонд урогенітальний; 199 паперових ящиків в кожному з них знаходиться по 8-м упаковок «Комплектів для забору та транспортування біологічних зразків, склад набору: пробірка з лікуючим середовищем VLM 1 мл., зонд для забору біологічного матеріалу з порожнини носа та зонд для забору біологічного матеріалу з ротоглотки»; 395 паперових ящиків, в кожному з яких знаходиться по 10 упаковок пустих пробірок з написом LP Diagnostic Вірусне лізуюче середовище у кожній упаковці 100 шт.; 1 паперовий ящик в якому насипом знаходяться пробки червоно кольору для пробірок з LP Diagnostic Вірусне лізуюче середовище; 1 п`яти літрова поліетиленова ємкість заповнена повністю рідиною прозорого кольору, без будь-якого характерного запаху;

у кабінеті № 309 (третього поверху):

- пропозицію компанії ТОВ «Лабпартнер» на 4 арк.; рахунок-фактуру № 104 від 21.02.2020 на 1 арк.; список лікувально-профілактичних закладів м. Харкова на 9 арк.; лист директора ТОВ «ЛП Діагностік» ОСОБА_4 від 17.02.2020 на 1 арк. та ноутбук АSUS чорного кольору, серійним номер DZ 13GNVK10P031-K 10#;

у кабінеті № 307 (третього поверху):

- договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_31 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_32 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_33 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_34 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_35 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_36 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_29 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_37 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_38 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_27 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_39 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_40 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_41 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_42 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_43 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_44 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_45 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_46 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_47 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛПД-1» підрядник ОСОБА_48 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностик» підрядник ОСОБА_49 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_18 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_50 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_39 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_17 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_13 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_51 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_28 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_52 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_23 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_53 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_54 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_55 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_56 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_57 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_58 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_44 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_59 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_47 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_60 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_61 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_62 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_63 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_64 на 2 арк.; договір підряду на виконання робіт (послуг) без номеру та дати, в особі директора ТОВ «ЛП Діагностік» підрядник ОСОБА_65 на 2 арк.; чорнові записи з зазначенням підрядників та їх ідентифікаційних номерів на 1 арк.; рахунок на оплату № 157 від 28.04.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату № 157 від 22.04.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату № 75 від 29.04.2020 на 1 арк.; рахунок фактура № СФ-0000027 від 12.05.2020 на 1 арк.; договір поставки № 10 від 17.04.2020 на 4 арк.; товарно-транспортну накладну №2 від 28.05.2020 року на 1 арк.; видаткову накладну № РН 0000001 від 28.05.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату № 240 від 01.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату по замовленню № 3309 від 14.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату № 7783 від 16.07.2020 на 1 арк.; рахунок-фактури №СФ-0000031 від 20.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату № 244 від 02.07.2020 на 1 арк.; рахунок-фактури №СФ-0000033 від 04.08.2020 на 1 арк.; рахунок-фактури №СФ-0000032 від 31.07.2020 на 1 арк.; договір постачання № 30/06 від 30.06.2020 з додатками на 7 арк.; договір про надання послуг №4/136 від 06.02.2020 на 3 арк.; вантажно-митну декларацію №П/4/В807.4/27/171 від 27.02.2020 на 3 арк.; наказ ТОВ «ЛП Діагностік» №26/08-2ПР від 26.08.2020 на 1 арк.; наказ ТОВ «ЛП Діагностік» №25/08-1ПР від 25.08.2020 на 1 арк.; інформаційний лист ТОВ «ЛП Діагностік» без дати на номеру на 1 арк.; гарантійний лист № 2 від 10.06.2020 на 1 арк.; контракт (договір купівлі-продажу) від 21.04.2020 в двох примірниках (іноземною та українською мовами) на 4 арк.; інвойс №15492713 від 21.04.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату по замовленню №14003 від 10.08.2020 на 1 арк.; рахунок №3897 від 10.08.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату №642 від 10.08.2020 на 1 арк.; рахунок-фактуру № СФ-0002119 від 10.08.2020 на 1 арк.; рахунок №ЛР020827 від 10.08.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату №2713 від 10.08.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату №1209 від 29.04.2020 на 1 арк.; заяви ТОВ «Лабпартнер» на проведення розслідування по вихідному платежу в іноземній валюті на 3 арк.; рахунок на оплату № 6 від 29.04.2020 на 1 арк.; контракт №15/04/2020 від 15.04.2020 з додатками на 6 арк.; контракт №24/04/2020 від 24.04.2020 з додатками в двох примірниках на 17 арк.; інвойси №15492713 від 21.04.2020 на 2 арк.; контракт (договір купівлі-продажу) №200421С від 21.04.2020 у двох примірниках (іноземною та українською мовами) на 6 арк.; оборотно-сальдову відомість ТОВ «Лабпартнер» за 1 квартал 2020 року на 2 арк.; лист формату А-4 з відбитком печатки ТОВ «ЛПД-1» на 1 арк.; контракт (договір купівлі-продажу) з інвойсами №200717С від 17.07.2020 в двох примірниках (іноземною та українською мовами) на 6 арк.; лист ТОВ «Лабпартнер» №28/07/2020-1 від 28.07.2020 на 1 арк.; платіжне доручення в іноземній валюті або банківських металах №5 від 17.07.2020 на 2 арк.; інвойси №20ORD-02030 від 05.06.2020 на 2 арк.; оборотно-сальдову відомість ТОВ «Лабпартнер» за 1 півріччя 2020 року на 2 арк.; рахунок на оплату № 12 від 23.07.2020 на 1 арк.; рахунок-фактуру №СФ-0451 від 15.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату №100 від 15.07.2020 на 1 арк.; рахунок-фактуру №СФ-0450 від 15.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату №212 від 16.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату по замовленню №73 від 15.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату №21 від 28.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату №22 від 28.07.2020 на 1 арк.; податкову накладну №89 від 29.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату №10 від 21.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату по замовленню №23706 від 10.07.2020 на 1 арк.; податкову накладну №3079 від 24.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату №11 від 21.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату по замовленню №23707 від 10.07.2020 на 1 арк.; податкову накладну №3078 від 24.07.2020 на 2 арк.; рахунок на оплату №20 від 27.07.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату по замовленню №119 від 24.07.2020 на 1 арк.; податкову накладну №20 від 28.07.2020 на 1 арк.; видаткову накладну №РН-0467 від 28.07.2020 на 1 арк.; аркуш паперу формату А4 з чорновими записами із зазначенням прізвищ, імен та номерів телефонів на 1 арк.; рахунок-фактуру №СФ-0000027 від 12.05.2020 на 1 арк.; інформаційний лист ТОВ «ЛП Діагностік» на 1 арк.; гарантійний лист №1 від 01.06.2020 на 1 арк.; аркуш паперу формату А4 з чорновими записами за червень на 1 арк.; чорнові відомості про виплату заробітної плати за травень 2020 року на 5 арк.; жорсткий диск Samsung 860EVO об`ємом 500 GB SN S4BENG0KB29685H у кількості 1 шт., який поміщено до прозорого поліетиленового пакету та опечатано биркою СУ ГУ ДФС у Харківській області на якій знаходяться підписи учасників обшуку та понятих; жорсткий диск Western Digital WD1200 S/N: WCALA1648679 у кількості 1 шт., який поміщено до прозорого поліетиленового пакету та опечатано биркою СУ ГУ ДФС у Харківській області на якій знаходяться підписи учасників обшуку та понятих; печатку ФОП ОСОБА_66 №2942720938 - 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_5 № НОМЕР_1 - 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_67 № НОМЕР_2 - 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_68 № НОМЕР_3 - 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_69 № НОМЕР_4 - 1 шт.; печатку ТОВ «Держзакупівлі. Онлайн Схід» №40437630 - 1 шт.; печатку ТОВ «Стара Фортеця» №31967784 -1 шт.; печатку ТОВ НВФ «Екомет» №31645257 - 1 шт.;

у кабінеті № 307 (третього поверху):

- видаткову накладну № 2 від 2020 року на 1 арк.; лист до КНП «Обласний центр онкології» № 18/07 від 18.08.20 на 1 арк.; видаткову накладну № 5 від 2020 року на 1 аркуші; видаткову накладну № 4 від 2020 року на 1 арк.; замовлення покупця № 15 від 17.08.2020 на 1 арк.; замовлення покупця № 5 від 17.03.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату замовлення № 5536 від 13.02.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату замовлення № 5099 від 12.03.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату замовлення № 4644 від 05.03.2020 на 1 арк.; договір поставки № 116/20 від 30.04.2020 на 2 арк.; договір поставки від 2020 року на 4 арк.; договір купівлі продажу від 13.03.2020 на 2 арк.; замовлення покупця № 9 від 12.03.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату № 18 від 2020 року на 1 арк.; наказ № 1/2019 від 03.12.2019 року на 1 арк.; комерційну пропозицію № 271 від 24.03.2020 на 1 арк.; комерційну пропозицію № 272 від 24.03.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату № 8 від 30.06.2020 року на 1 арк.; рахунок на оплату № 5 від 29.04.2020 на 1 арк.; договір купівлі-продажу від 2020 року 3 арк.; специфікацію до договору від 2020 року на 1 арк.; рахунок на оплату № 1 від 30.06.2020 на 1 арк.; рахунок на оплату № 240 від 01.07.2020 на 1 арк.; видаткову накладну № 293 від 10.08.2020 на 1 арк.; видаткову накладну № 7 від 2020 на 3 арк.; сертифікат якості на 1 арк.; договір купівлі продажу від 2020 року з додатком на 4 арк.; видаткову накладну № 9 від 22.06.2020 на 1 арк.; список фізичних осіб підприємців на 1 арк.; жорсткий диск SAMSUNG S|N S12DJ9DP618768 у кількості 1 шт.; жорсткий диск Western Digital S|N WCAT20150319 у кількості 1 шт.; жорсткий диск Western Digital S|N WCAS22131938 у кількості 1 шт.; ноутбук фірми DELL чорного кольору модель PP27L, DPN:F507F A00 у кількості 1 шт.; печатки ФОП ОСОБА_70 № 2635117664 1 шт.: печатку ФОП ОСОБА_71 № 2878408622 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_72 № 2996512119 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_5 № НОМЕР_1 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_73 № НОМЕР_5 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_74 № 2650600776 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_75 № НОМЕР_6 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_76 № 2060801631 -1шт.; печатку ФОП ОСОБА_77 № НОМЕР_7 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_78 № НОМЕР_8 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_79 № НОМЕР_9 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_80 № НОМЕР_10 1шт.; печатку ФОП ОСОБА_81 № НОМЕР_11 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_82 № 3730003270 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_83 № НОМЕР_12 - 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_84 № НОМЕР_13 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_85 № НОМЕР_14 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_86 № НОМЕР_15 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_87 № НОМЕР_16 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_69 № НОМЕР_4 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_22 № НОМЕР_17 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_88 № НОМЕР_18 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_89 № НОМЕР_19 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_90 № НОМЕР_20 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_91 № НОМЕР_21 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_92 № 2979813620 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_93 № НОМЕР_22 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_94 № НОМЕР_23 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_95 № НОМЕР_24 1 шт.; печатку ФОП ОСОБА_96 № НОМЕР_25 1 шт.; жорсткий диск TOSHIBA об`ємом 500 GB S|n Z55JTVTAS3WD у кількості одна штука; жорсткий диск WESTERN DIgital обємом 160 GB s|n WCAL 827U6527 у кількості 1 штука; ноутбук ASUS S\n DANOCХ 698164436 у кількості 1 шт.; господарські та банківські документи по ТОВ «ЛП Діагностік» за період 2020 рік, які прошито в том № 1 на 164 арк.; документи фінансово-господарської діяльності ТОВ «Лабпартнер» за 2020 рік, які прошито в том № 2 на 134 арк.; розрахункові платіжні відомості та касові ордери ТОВ «Лабпартнер» за 2020 рік, які прошито в том № 3 на 100 арк.; документи фінансово-господарської діяльності ТОВ «ЛП Діагностік» за 2020 рік, які прошито в том № 4 на 157 арк.; печатку ОСОБА_97 № 1815000652 у кіл. 1 шт.; ноутбук ACER s|n LXPVTOCOO1018355471601 у кількості - 1 шт.; зарядний пристрій до ноутбука ASUS Model: ADP-45BM C у кіл. - 1 шт.; зарядний пристрій до ноутбука Liteon ADT AP06503024038327D7PE04 у кількості 1 шт.;

у кабінеті № 301 (третього поверху):

- ноутбук ACER s|n NXEFAEU00260107 D786600 у кількості 1 шт. з зарядним пристроєм модель PA1450-26 у кількості 1 шт.; ноутбук DELL s|n 259-NCS1 у кількості 1 шт. з зарядним пристроєм DELL s|n 0J62H3-71615 у кількості 1 шт.; чеки ТОВ «Нова Пошта» на відправку товарів медичного призначення з чорновими записами, які поміщено в пакет прозорого кольору, опечатано бирками з підписами слідчого, учасників слідчих дій та понятих; відомості про виплату заробітної плати за червень та лист ТОВ «ЛПД-1», які прошито в том № 5 на 36 аркушах.

Строк арештуарештованого майна,а саме: комп`ютерної техніки та носіїв електронної інформації, які були вилучені під час проведення обшуку в нежитлових приміщеннях № 8, № 10, № 15, № 26 та № 44 (згідно технічного паспорту на будинок) першого поверху та третього поверху будівлі за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 10, визначити до закінчення дослідження експертом (спеціалістом) їх змісту та отримання копії інформації, яка там міститься.

Місцем зберігання арештованого майна, а саме: документації, печаток, комп`ютерної техніки, носіїв електронної інформації та товарно-матеріальних цінностей, визначити матеріали кримінального провадження №32020220000000074 від 04.08.2020, камеру схову СУ ГУ ДФС у Харківській області, адреса: місто Харків, вул. Пушкінська, 46 та адресу: місто Харків, вул. Хабарова, 1 (ТОВ «Авангард СВ+» (код 41595674)).

Майно, на яке накладено арешт зберігати у відповідності до порядку, визначеному Постановою Кабінету Міністрів України №1104 від 19.11.2012 «Про затвердження порядку зберігання речових доказів стороною обвинувачення, їх реалізації, технологічної переробки, знищення, здійснення витрат, пов`язаних з їх зберіганням і пересиланням, схоронності тимчасово вилученого майна під час кримінального провадження».

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення07.09.2020
Оприлюднено04.06.2024
Номер документу91418732
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —953/13599/20

Ухвала від 16.10.2020

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 16.10.2020

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 08.09.2020

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 07.09.2020

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 03.09.2020

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 03.09.2020

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 26.08.2020

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 26.08.2020

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 25.08.2020

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні