Рішення
від 31.08.2020 по справі 560/4374/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/4374/19

РІШЕННЯ

іменем України

31 серпня 2020 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Матущака В.В.,

за участю:секретаря судового засідання Голуб О.Р. представника позивача: Войналовича О.М. розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Гранд-Палас" до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області про скасування припису та постанови,

ВСТАНОВИВ:

І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН

ТОВ "Гранд-Палас" звернулося до адміністративного суду з позовом до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області, в якому просить:

- скасувати припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 27.11.2019;

- скасувати постанову №60/1022-1.18/4211-19 від 09.12.2019 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що за результатами проведення заходу державного нагляду щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності на об`єкті: "Будівництво комплексу житлових будинків з вбудованими та прибудованими приміщеннями комерційного призначення з почерговим введенням в експлуатацію по вул. Подільській, 115 в м. Хмельницькому" був складений Акт №582 від 27.11.2019, де виявлено порушення позивачем частини 1 статті 37 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та абзацу 2 пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України №466 від 13.04.2011 "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт".

На підставі акту винесено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності та припис про усунення виявлених порушень, а також постанову № 60/1022-1.18/4211-19 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

Вказана постанову та припис позивач вважає протиправними, такими, що винесені з порушенням норм чинного законодавства та повинні бути скасовані, оскільки пунктом 29 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт №466 визначено, що орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви приймає рішення про надання дозволу або відмову у його видачі. У разі, якщо протягом зазначеного строку не буде видано дозвіл на виконання будівельних робіт або відмову в його видачі, право на виконання будівельних робіт виникає на десятий робочий день з дня реєстрації письмового звернення.

Враховуючи, що в період часу з 22.02.2019 по 11.03.2019 (10 робочих днів) жодних відомостей щодо розгляду звернення ТОВ "Гранд-Палас" позивач не отримував, позивач вважає, що набув право на виконання будівельних робіт та дозвіл вважається виданим, а тому висновок Управління державної архітектурно будівельної інспекції в Хмельницькій області про виявлене правопорушення є необґрунтованим та незаконним.

В судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги, просив позов задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, про час, місце та дату розгляду справи повідомлений належним чином.

Подав до суду відзив на позов, в якому вказав, що Управління під час притягнення позивача до відповідальності діяло в межах та в порядку, визначеному містобудівним законодавством. Крім того, відповідачем жодним чином не було позбавлено позивача права на захист. Всі документи складені посадовою особою Управління були направлені позивачу вчасно, що давало можливість йому звернутися до Управління з поясненнями та документами по суті перевірки.

Твердження позивача у позовній заяві про те, що він звертався до Інспекції про видачу дозволу на виконання будівельних робіт та не отримав відповіді не відповідає дійсності, оскільки, відмови у видачі дозволу на виконання будівельних робіт офіційно оприлюднені на офіційному сайті Держархбудінспекції в електронному сервісі "Прозора ДАБІ", зокрема, Держархбудінспекцією видано відмова у видачі дозволу на виконання будівельних № ІУ 133183552332 від 26.12.2018та № ІУ 133190430621 від 12.02.2019.

Враховуючи викладені обставини, Держархбудінспекція не погоджується із заявленим позовом та просить суд відмовити у його задоволенні.

ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою від 21.01.2020 суд відкрив провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначив підготовче засідання.

Відповідно до ухвали від 11.03.2020 суд вирішив закрити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду.

У зв`язку із встановленням на всій території України карантину, ухвалами від 16.04.2020 та 30.04.2020 суд відкладав розгляд даної справи, продовжив строк розгляду справи на більш тривалий, розумний термін.

ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

ТОВ "Гранд-Палас" здійснює будівництво комплексу житлових будинків з вбудованими та прибудованими приміщеннями комерційного призначення з почерговим введенням в експлуатацію в м. Хмельницькому по вул. Подільській. 115.

Для досягнення цієї мети товариство отримало в користування земельну ділянку, містобудівні умови та обмеження використання земельної ділянки та проектну документацію на будівництво, яка пройшла експертизу.

05.02.2019 позивач звернувся до Державної архітектурно-будівельної інспекції України із заявою про видачу дозволу.

Не отримавши протягом 10 робочих днів відомостей щодо видачі дозволу чи відмови у видачі дозволу, позивач 20.02.2019 звернувся до Державної архітектурно-будівельної інспекції України з проханням для вжиття протягом десяти робочих днів заходів, пов`язаних з видачею дозволу або відмовою в його видачі.

В період часу з 22.02.2019 по 11.03.2019 (10 робочих днів) відомостей щодо розгляду такого звернення позивач не отримував.

Вказане стало підставою звернення до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання бездіяльність Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо видачі дозволу на об`єкт "Будівництво комплексу житлових будинків з вбудованими та прибудованими приміщеннями комерційного призначення з почерговим введенням в експлуатацію" по вул. Подільській, 115 в м. Хмельницькому протиправною та зобов`язати Державну архітектурно-будівельну інспекцію України видати дозвіл на об`єкт "Будівництво комплексу житлових будинків з вбудованими та прибудованими приміщеннями комерційного призначення з почерговим введенням в експлуатацію" по вул. Подільській, 115 в м. Хмельницькому.

Рішенням від 06.05.2019 суд вирішив адміністративний позов ТОВ "Гранд-Палас" задовольнити. Визнати протиправною бездіяльність Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо видачі дозволу на об`єкт "Будівництво комплексу житлових будинків з вбудованими та прибудованими приміщеннями комерційного призначення з почерговим введенням в експлуатацію" по вулиці Подільській, 115 в місті Хмельницькому. Зобов`язати Державну архітектурно-будівельну інспекцію України видати дозвіл на об`єкт "Будівництво комплексу житлових будинків з вбудованими та прибудованими приміщеннями комерційного призначення з почерговим введенням в експлуатацію" по вулиці Подільській, 115 в місті Хмельницькому.

25.10.2019 до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області надійшла вимога Управління Служби безпеки України у Хмельницькій області про проведення перевірки законності будівництва комплексу житлових будинків з вбудованими та прибудованими приміщеннями комерційного призначення з почерговим введенням в експлуатацію по вул. Подільській, 115 в м. Хмельницький.

01.11.2019 Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області №496 видало направлення для проведення позапланового заходу, наказ №138П та направило лист з повідомленням позивача про проведення позапланового заходу.

Відповідно до направлення №582 від 25.11.2019 та наказу №161П від 25.11.2019 термін проведення перевірки продовжено на два дні.

Перевірка проводилася в присутності представника позивача за довіреністю від 11.11.2019 ОСОБА_1 .

Під час проведення перевірки посадовою особою Інспекції було встановлено, що позивачем розпочато будівельні роботи (влаштовано котлован) по будівництву комплексу житлових будинків з вбудованими та прибудованими приміщеннями комерційного призначення з почерговим введенням в експлуатацію по вул. Подільській, 115 в м. Хмельницькому (II та III черга). Клас наслідків об`єкта (згідно проектної документації) ССЗ. Будівельні роботи здійснюються без дозволу на їх виконання.

За результатами перевірки 27.11.2019 посадовою особою Інспекції було складено акт перевірки та протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, винесено припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, з вимогою в строк до 27.01.2020 усунути виявлені порушення.

За результатами розгляду справи посадовою особою Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області було винесено постанову №60/1022-1.18/4211-19 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та визнано винним ТОВ "Гранд-Палас" у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 3 частини 2 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

Вважаючи припис та постанову про накладення штрафу протиправною та такою, що порушує його права, позивач звернувся з позовом до суду.

IV. ЗАКОНОДАВСТВО ТА ОЦІНКА СУДУ

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлює Закон України від 17.02.2011 №3038-VI "Про регулювання містобудівної діяльності", який також спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Згідно з частиною 1 статті 41 Закону №3038-VI, державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №553 затверджений Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю ( далі Порядок № 553).

Пунктом 5 Порядку №553 передбачено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Відповідно до пункту 7 Порядку №553 позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Під час проведення позапланової перевірки посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю зобов`язана пред`явити службове посвідчення та направлення для проведення позапланової перевірки (абзац 11 пункту 7 Порядку № 553).

Згідно з пунктом 9 Порядку №553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб`єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об`єкт будівництва.

Підпунктом 1 пункту 11 Порядку №553 встановлено, що посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час проведення перевірки мають право безперешкодного доступу до місць будівництва об`єктів та до об`єктів, що підлягають обов`язковому обстеженню.

Пунктом 12 зазначеного Порядку передбачено, що посадові особи органу державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю зобов`язані, зокрема, розміщувати на офіційному веб-сайті органу державного архітектурно-будівельного контролю інформацію про проведення позапланової перевірки в день її початку.

Суб`єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, зобов`язаний: допускати посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю до проведення перевірки за умови дотримання порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю; виконувати вимоги органу державного архітектурно-будівельного контролю щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності; подавати документи, пояснення, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю. У разі відмови суб`єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, у допуску посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю до проведення перевірки складається відповідний акт (пункт 14 Порядку № 533).

У разі відмови суб`єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, у допуску посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю до проведення перевірки, відмови суб`єкта містобудування в наданні документів, необхідних для здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю, відсутності суб`єкта містобудування, якому у визначений цим Порядку строк було надіслано повідомлення про проведення перевірки, або його уповноваженої особи (за довіреністю) на об`єкті під час перевірки складається відповідний акт (пункт 12 Порядку № 533).

Відповідальність юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (суб`єктів містобудування) за правопорушення у сфері містобудівної діяльності встановлена Законом України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності".

Відповідно до частини 2 статті 2 вказаного Закону, суб`єкти містобудування, які є замовниками будівництва об`єктів (у разі провадження містобудівної діяльності), або ті, що виконують функції замовника і підрядника одночасно, несуть відповідальність у вигляді штрафу за такі правопорушення, зокрема, за виконання будівельних робіт без отримання дозволу на їх виконання.

Частиною 3 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" визначено, що суб`єкти містобудування, які виконують будівельні роботи, несуть відповідальність у вигляді штрафу за виконання будівельних робіт без отримання дозволу на їх виконання на об`єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із значними наслідками (СС3), - у розмірі дев`ятисот прожиткових мінімумів для працездатних осіб.

Як зазначалося вище, Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 06.05.2019 у справі № 560/676/19 досліджувалися обставини звернення ТОВ "Гранд-Палас" до відповідача з заявою про видачу дозволу на виконання будівельних робіт "Будівництво комплексу житлових будинків з вбудованими та прибудованими приміщеннями комерційного призначення з почерговим введенням в експлуатацію" (ІІ та ІІІ черги будівництва) за формою, встановленою у додатку 10 Порядку №466 із переліком додатків, встановлених частиною 3 статті 37 Закону України від 17.02.2011 №3038-VI "Про регулювання містобудівної діяльності" та пунктом 28 Порядку №466.

Вказаним рішенням була встановлена бездіяльність Державної архітектурно-будівельної інспекції України, що полягала в неприйнятті рішення про надання дозволу або відмову у його видачі протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.

Суд зобов`язав Державну архітектурно-будівельну інспекцію України видати дозвіл на об`єкт "Будівництво комплексу житлових будинків з вбудованими та прибудованими приміщеннями комерційного призначення з почерговим введенням в експлуатацію" по вулиці Подільській, 115 в місті Хмельницькому.

Рішення суду в справі №560/676/19 набрало законної сили 06.06.2019 та в силу приписів частини 4 статті 78 КАС України дослідженні обставини не підлягають повторному доказуванню.

Отже, в силу положень статті 37 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" позивач набув право на виконання будівельних робіт та дозвіл вважається виданим, що підтверджується судовим рішенням в справі №560/676/19, що набрало законної сили 06.06.2019.

Щодо оприлюднення відомостей про те, що відповідач приймав рішення про відмову у видачі дозволу на виконання будівельних робіт та, що така відмова була оприлюднена на сайті "Прозора ДАБІ", суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 24.06.2011 №92 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.07.2015 № 165) затверджений Порядок ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - Порядок).

Згідно пункту 1 Порядку, цей Порядок визначає механізм ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, як єдиної комп`ютерної бази даних.

Пунктом 2 Порядку визначено, що реєстр ведеться з метою забезпечення відкритості, доступності інформації щодо документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

Відповідно до абзацу а) пункту 9 Порядку, до реєстру вносяться відомості про назву, дату та номер повідомлення, декларації, дозволу, сертифіката, у тому числі відомості про повернення декларації на доопрацювання для усунення виявлених недоліків та надання відмови у видачі дозволів чи сертифікатів.

При цьому, відповідно до частини 4 статті 37 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", відмова у видачі дозволу на виконання будівельних робіт видається заявнику в письмовому вигляді з відповідним обґрунтуванням у строк, передбачений для видачі дозволу.

Крім того, пунктом 31 Порядку визначено, що у разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу орган державного архітектурно-будівельного контролю надсилає замовнику (його уповноваженій особі) протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви відмову в паперовій або електронній формі через електронний кабінет з обґрунтуванням причин за формою, наведеною у додатку 11 до цього Порядку.

З системного аналізу вказаних норм, вбачається, що орган державного архітектурно- будівельного контролю, у разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу не тільки оприлюднює його у єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, а й обов`язково надсилає таку відмову заявнику письмово.

Як зазначає позивач та встановив суд, відмова у видачі дозволу на виконання будівельних робіт не надіслана заявнику, що вказує на необґрунтованість твердження відповідача щодо прийняття рішення про відмову у видачі дозволу на виконання будівельних робіт та оприлюднена її на сайті "Прозора ДАБІ".

Враховуючи викладене, суд вважає, що оскаржуваний припис Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 27.11.2019, видані ТОВ "Гранд-Палас" з порушенням вимог чинного законодавства України.

Суд враховує, що постанова №60/1022-1.18/4211-19 від 09.12.2019 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності винесена за вчинення правопорушення щодо виконання будівельних робіт без отримання дозволу на їх виконання.

Проте, під час судового розгляду справи відповідач не довів вчинення позивачем вказаного порушення, а саме виконання будівельних робіт без отримання дозволу на їх виконання.

Отже, постанова №60/1022-1.18/4211-19 від 09.12.2019 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності також є протиправною.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. При цьому, в силу положень частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

В ході судового розгляду відповідач не довів правомірність постанови №60/1022-1.18/4211-19 від 09.12.2019 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, припису про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил від 27.11.2019, тому позовні вимоги про їх скасування необхідно задовольнити.

Щодо розподілу судових витрат у справі, суд зазначає, що відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підтвердження судових витрат у справі позивач подав квитанцію №1/1_2 від 16.01.2020 про сплату судового збору в сумі 21131,00 грн. Доказів понесення позивачем інших судових витрат суду не подано. Також відсутні докази понесення судових витрат у справі відповідачем.

Отже, позивачу необхідно присудити за рахунок бюджетних асигнувань Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області 21131,00 грн. судових витрат по сплаті судового збору.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Гранд-Палас" до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області задовольнити.

Скасувати припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 27.11.2019.

Скасувати постанову №60/1022-1.18/4211-19 від 09.12.2019 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Гранд-Палас" судовий збір в розмірі 21131 (двадцять одна тисяча сто тридцять одна) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 09 вересня 2020 року

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд-Палас" (вул. Свободи, 14, м.Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 38303679) Відповідач:Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області (вул. Грушевського, 87/2, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29013 , код ЄДРПОУ - 37471912) Головуючий суддя В.В. Матущак

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2020
Оприлюднено11.09.2020
Номер документу91439330
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/4374/19

Рішення від 31.08.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 30.04.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 16.04.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 11.03.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 21.01.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 02.01.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні