ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 вересня 2020 року м. Київ № 640/6593/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Погрібніченка І.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу
за позовомГромадської організації Україна без сміття до 1. Головного управління Державної податкової служби України у м. Києві, 2. Державної фіскальної служби України провизнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулась Громадська організація Україна без сміття (далі - ГО Україна без сміття , позивач) з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві (далі - ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві, відповідач 1) та Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України, відповідач 2), у якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві щодо невключення ГО Україна без сміття до Реєстру неприбуткових установ та організацій з датою присвоєння ознаки неприбутковості - 10 серпня 2016 року;
- зобов`язати ДФС України включити ГО Україна без сміття до Реєстру неприбуткових установ та організацій, з датою присвоєння ознаки неприбутковості - 10 серпня 2016 року.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що ГО Україна без сміття у серпні 2016 року подано до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві заяву за формою 1-РН та завірені належним чином установчі документи. Рішенням ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві від 10 серпня 2016 року №116/26-50-12-04-12 ГО Україна без сміття включено до Реєстру з ознакою неприбутковості 0032 громадські об`єднання . Також позивач зазначив, що 02 квітня 2019 року він отримав повідомлення від ГУ ДФС у м. Києві №42997/10/26-15-12-08-11 від 06 березня 2019 року, з якого йому стало відомо про невключення до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У зв`язку з викладеним, вважає, що така бездіяльність відповідача підлягає визнанню протиправною, оскільки суперечить нормам чинного законодавства України.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 квітня 2019 року відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику сторін) та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.
Вказаною ухвалою суду відповідачу надано п`ятнадцятиденний строк з дня вручення йому даної ухвали надати відзив на позовну заяву, який повинен відповідати вимогам статті 162 КАС України, або заяву про визнання позову.
27 травня 2019 року представником ДФС України надано суду відзив, в якому він, заперечуючи проти задоволення позовних вимог, посилається на те, що ГО Україна без сміття було включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій у серпні 2016 року. За приписами Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій від 17 липня 2017 року №652-VІІІ, неприбуткові установи та організації, що не відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов`язані були до 01 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами Податкового кодексу України та подати копію таких документів контролюючому органу. ГО Україна без сміття до 01 липня 2017 року не подала необхідних документів до контролюючого органу на підставі чого ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві було прийнято рішення №42997/10/26-15-12-08-11 від 06 березня 2019 року про виключення її з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
27 травня 2019 року представником ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві був наданий відзив на позовну заяву, у якому він, заперечуючи проти задоволення позовних вимог, зазначив, що відповідно до пункту 35 підрозділу 4 розділу ХХ Перехідні положення ПК України неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій , що не відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, з метою включення їх до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов`язані були до 01 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами податкового законодавства та подати копії відповідних документів до контролюючого органу. Ті організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, після 01 липня 2017 року були виключені контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій. Оскільки ГО Україна без сміття не було подано відповідних документів до контролюючого органу у встановлений законодавством строк, її було виключено з Реєстру неприбуткових установ та організацій на підставі рішення ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві було прийнято рішення №42997/10/26-15-12-08-11 від 06 березня 2019 року.
07 червня 2019 року позивачем була надана відповідь на відзив ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві, у якому він зазначив, що статут ГО Україна без сміття відповідає вимогам пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України. Крім того, заява 1-РН та відповідні документи були подані ГО Україна без сміття 10 серпня 2016 року, тобто до 01 липня 2017 року.
Також, 07 червня 2019 року позивачем була надана відповідь на відзив ДФС України, у якій він зазначив, що 10 серпня 2016 року ним була подана заява 1-РН та відповідні документи до контролюючого органу, тобто до 01 липня 2017 року, відтак вимоги законодавства ним виконані у повному обсязі.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 17 квітня 2020 року замінено відповідача Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві його правонаступником Головним управлінням Державної податкової служби України у м. Києві.
25 травня 2020 року ГУ ДПС у м. Києві подано до суду письмові пояснення, згідно яких відповідач 1 зазначив, що рішення від 06.03.2019 №42997/10/26-15-12-08-11 не є рішенням про виключення ГО Україна без сміття з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Документ, від 06.03.2019 №42997/10/26-15-12-08-11 є листом, яким ГО Україна без сміття повідомлено про відмову у прийнятті звітності.
Крім того, станом на дату надання відповіді (21.05.2020 року), ГО Україна без сміття перебуває в Реєстрі неприбуткових установ та організацій.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ГО Україна без сміття є юридичною особою, основним видом діяльності якої є: Діяльність інших громадських організацій, н. в. і. у. (КВЕД 94.99) та з 15 січня 2016 року перебуває на обліку у ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві.
У відповідності до рішення ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві №116/26-50-12-04-12 від 10 серпня 2016 року ГО Україна без сміття було включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій та присвоєно підприємству ознаку неприбутковості 0032 з 10 серпня 2016 року.
ГУ ДФС у м. Києві листом №42997/10/26-15-12-08-11 від 06 березня 2019 року повідомило позивача про те, що відповідно до підпунктів 49.11, 49.15 статті 49 Податкового кодексу України, за результатами перевірки наявності та достовірності обов`язкових реквізитів (пункт 49.8 статті 49 Податкового кодексу України) Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2018 рік, який було прийнято 28 лютого 2019 року за №9311079908, вважається неподаним у зв`язку з порушенням вимог нормативно - правових актів, а саме: зазначено недостовірне зазначення обов`язкового реквізиту дата та номер рішення про включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій (пункт 48.4 статті 48 Податкового кодексу України), оскільки неприбутковим підприємством, установою, організацією є підприємство, установа, організація, що одночасно відповідає пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, зокрема внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Позивач вважаючи бездіяльність відповідача щодо невнесення ГО Україна без сміття до Реєстру неприбуткових установ та організацій, звернувся до адміністративного суду за захистом своїх прав.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Згідно з підпунктом 14.1.121 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (тут і далі в редакції, чинній на момент прийняття відповідачем рішення про включення позивача до реєстру неприбуткових установ та організацій - 10 серпня 2016 року) неприбуткові підприємства, установи та організації - неприбуткові підприємства, установи та організації, які не є платниками податку на прибуток підприємств відповідно до пункту 133.4 статті 133 цього Кодексу.
У відповідності до пункту 134.4 статті 134 Податкового кодексу України не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.
Неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація (далі - неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам:
утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;
установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб;
установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об`єднання та асоціації об`єднань співвласників багатоквартирних будинків;
внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
До неприбуткових організацій, що відповідають вимогам цього пункту і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені:
бюджетні установи;
громадські об`єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди;
спілки, асоціації та інші об`єднання юридичних осіб;
житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово-будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства);
об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, асоціації власників жилих будинків;
професійні спілки, їх об`єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об`єднання;
сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи, кооперативні об`єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;
інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам цього пункту.
Згідно з підпунктом 133.4.5 пункту 133.4 статті 134 Податкового кодексу України Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлює Кабінет Міністрів України.
Суд зазначає, що Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 (далі - Порядок №440).
Згідно з пунктами 3 та 4 Порядку №440 створення і ведення Реєстру здійснюється ДФС.
До Реєстру включаються неприбуткові організації - юридичні особи за кодом згідно з ЄДРПОУ, які включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, та юридичні особи за кодом згідно з ЄДРПОУ, для яких законом встановлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до зазначеного Єдиного державного реєстру.
Ознака неприбутковості організації присвоюється за окремими групами підприємств, установ та організацій відповідно до підпункту 133.4.6 пункту 133.4 статті 133 Кодексу за такою структурою:
(0031) - бюджетні установи;
(0032) - громадські об`єднання;
(0033) - політичні партії;
(0034) - творчі спілки;
(0035) - релігійні організації;
(0036) - благодійні організації;
(0037) - пенсійні фонди;
(0038) - спілки;
(0039) - асоціації та інші об`єднання юридичних осіб;
(0040) - житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, що настає за місяцем, в якому відповідно до закону прийнято в експлуатацію закінчений будівництвом житловий будинок і такий будинок споруджувався або придбавався житлово-будівельним (житловим) кооперативом);
(0041) - дачні (дачно-будівельні) кооперативи;
(0042) - садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства);
(0043) - об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, асоціації власників жилих будинків;
(0044) - професійні спілки, їх об`єднання та організації профспілок;
(0045) - організації роботодавців та їх об`єднання;
(0046) - сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи;
(0047) - кооперативні об`єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;
(0048) - інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам, встановленим пунктом 133.4 статті 133 Кодексу, утворені та зареєстровані в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.
Дата присвоєння/скасування ознаки неприбутковості вказує на початок/закінчення її дії.
Присвоєння неприбутковій організації ознаки неприбутковості здійснює контролюючий орган за основним місцем обліку неприбуткової організації (далі - контролюючий орган).
Згідно з пунктами 5, 6 та 7 Порядку №440 включення неприбуткової організації до Реєстру здійснюється контролюючим органом з присвоєнням їй ознаки неприбутковості згідно з пунктом 4 цього Порядку.
Для включення до Реєстру неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Закон), а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом. Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, відповідно до закону подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН згідно з додатком 1 засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.
Реєстраційна заява та копії зазначених документів можуть бути подані (надіслані) неприбутковою організацією в один із таких способів:
особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;
поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону;
державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи або змін до відомостей про юридичну особу. Така заява передається в електронній формі в установленому порядку технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань до контролюючих органів разом з відомостями про державну реєстрацію створення юридичної особи або змін до відомостей про юридичну особу згідно із Законом.
Контролюючий орган може проводити перевірку відомостей, що містяться в поданих документах, щодо відповідності вимогам, встановленим Податковим кодексом України та законодавством, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.
Контролюючий орган отримує доступ до установчих документів, що оприлюднені на порталі електронних сервісів, відповідно до порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого Мін`юстом.
Контролюючий орган здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру за умови відповідності такої організації вимогам, визначеним підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Кодексу.
Пунктом 8 Порядку №440 передбачено, що за результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом трьох робочих днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення про:
включення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру;
виключення неприбуткової організації з Реєстру;
зміну ознаки неприбутковості.
Контролюючий орган відмовляє неприбутковій організації у включенні до Реєстру в разі:
подання неприбутковою організацією неповного пакета документів, визначених пунктом 6 цього Порядку;
невідповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 статті 133 Кодексу.
У разі відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючий орган зобов`язаний протягом трьох робочих днів з дня отримання контролюючим органом реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, внести до Реєстру відповідний запис про включення (повторне включення) такої неприбуткової організації до Реєстру, присвоєння (зміну) ознаки неприбутковості.
У разі наявності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або для виключення неприбуткової організації з Реєстру контролюючим органом готується відповідне рішення за формою згідно з додатком 2 у двох примірниках, один з яких вручається такій організації у порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, а другий залишається в контролюючому органі.
Після отримання рішення про відмову у включенні (повторному включенні) до Реєстру неприбуткова організація може усунути недоліки та повторно подати документи до контролюючого органу відповідно до пункту 6 цього Порядку, не змінюючи при цьому положення установчих документів, до яких контролюючим органом не висловлено зауважень. Повторно надіслана реєстраційна заява розглядається в строки, зазначені в абзаці першому цього пункту.
Крім того, суд зазначає, що форму рішення про включення/виключення до Реєстру неприбуткових установ та організацій та присвоєння ознаки неприбутковості затверджено Додатком 2 до Порядку №440.
Судом з матеріалів справи встановлено, що ГО Україна без сміття до ГУ ДФС у м. Києві (Голосіївський р-н м. Києва) засобами телекомунікаційного зв`язку подано звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2018 рік (№ 9311079908 від 28.02.2019), про що отримано квитанцію № 2.
Листом від 06.03.2019 № 42997/10/26-15-12-08-11 ГУ ДФС у м. Києві повідомило ГО Україна без сміття про відмову у прийнятті звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2018 рік у зв`язку з недостовірним зазначенням обов`язкового реквізиту дата та номер рішення про включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій відповідно до п. 48.4 ст. 48 Податкового кодексу України.
Як свідчать матеріали справи, дану відмову позивачем було оскаржено в адміністративному порядку до ДПС України, за результатами розгляду якою, рішенням від 03.09.2019 року № 25526/6/99-99-12-03-06-15 скаргу ГО Україна без сміття задоволено та визнано звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2018 рік від 28.02.2019 року № 9311079908, як податкову звітність, що подана 28.02.2019 року.
Водночас, суд звертає увагу, що жодного рішення про виключення ГО Україна без сміття з Реєстру неприбуткових установ та організацій, яке б відповідало формі, встановленій Додатком 2 до Порядку №440 матеріали адміністративної справи не містять.
З огляду на викладене, та за відсутності доказів протилежного зі сторони відповідачів, рішення ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві №116/26-50-12-04-12 від 10 серпня 2016 року про включення ГО Україна без сміття до Реєстру неприбуткових установ та організацій та присвоєння підприємству ознаки неприбутковості 0032 з 10 серпня 2016 року є чинним.
Вказаний факт не заперечувався також і ГУ ДФС у м. Києві у поданих до суду письмових поясненнях від 25.05.2020 року.
У той же час, при вирішенні даної справи, суд звертає увагу, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень (ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України).
Тобто, зміст вказаної норми, свідчить про те, що задоволенню підлягають лише вимоги, які відновлюють порушені права та охоронювані законом інтереси позивача.
Таким чином, з огляду на відсутність рішення про виключення ГО Україна без сміття до Реєстру неприбуткових установ та організацій, суд приходить до переконання про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог, оскільки можливість застосування обраного позивачем способу захисту його порушеного права у спірних правовідносинах не буде мати на меті поновлення прав та охоронюваних законом інтересів.
Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи, суд приходить до висновку про те, що заявлені позовні вимоги не підлягають задоволенню.
Згідно з ч. 5 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі відмови у задоволенні вимог позивача, звільненого від сплати судових витрат, або залишення позовної заяви без розгляду чи закриття провадження у справі, судові витрати, понесені відповідачем, компенсуються за рахунок коштів, передбачених Державним бюджетом України, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
В даному випадку позивач в силу норм Закону України "Про судовий збір" від сплати судового збору не звільнений та відомості щодо понесених відповідачем судових витрат відсутні, а тому судові витрати за рахунок позивача на користь відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 2, 6, 8, 9, 77, 243 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
В И Р І Ш И В:
В задоволенні адміністративного позову Громадської організації Україна без сміття (код ЄДРПОУ 40218263, адреса: 03039, м. Київ, вул. Саперно - Слобідська, 25) відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Відповідно до п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення КАС України в редакції Закону № 2147-VIII до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя І.М. Погрібніченко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2020 |
Оприлюднено | 14.09.2020 |
Номер документу | 91479723 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Погрібніченко І.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні