ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 855/50/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 вересня 2020 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді Оксененка О.М.,
суддів: Лічевецького І.О.,
Мельничука В.П.,
При секретарі: Пономаренко О.О.,
За участю представника позивача: Шерстюк Г.М.,
представника відповідача: Максименко А.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Політичної партії Справжні дії до Центральної виборчої комісії про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В :
10 вересня 2020 року Політична партія Справжні дії звернулась до Шостого апеляційного адміністративного суду із адміністративним позовом до Центральної виборчої комісії, в якому просила:
- визнати протиправною бездіяльність Центральної виборчої комісії щодо не включення Політичної партії Справжні дії до Переліку політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
- зобов`язати Центральну виборчу комісію включити Політична партія Справжні дії до переліку політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
Позовні вимоги мотивовані тим, що на виконання вимог частини першої статті 217 Виборчого кодексу України, та відповідно до Календарного плану основних організаційних заходів з підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року Політичною партією Справжні дії 02.09.2020 о 18:13 відправлено на адресу відповідача рішення про участь її місцевих організаціях у відповідних місцевих виборах 25 жовтня 2020 року через відділення спеціального зв`язку Запорізький ОВСЗ ДПСЗ.
Однак, вказане відправлення було вручено уповноваженому представнику Центральної виборчої комісії лише 07.09.2020 об 11 год. 23 хв. через незалежні від позивача причини.
На думку, позивача, Політична партія Справжні дії належним чином виконала вимоги норм ст. 217 Виборчого кодексу України, та до 6 вересня 2020 року включно подала до Центральної виборчої комісії рішення вищого керівного органу політичної партії про участь її місцевих організацій у місцевих виборах.
Як наслідок, Центральна виборча комісія здійснила протиправну бездіяльність щодо не включення Політичної партії Справжні дії до переліку партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах.
Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 11 вересня 2020 року відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду у відкритому судовому засіданні на 12 вересня 2020 року о 16 год. 30 хв.
Відповідачем подано відзив на адміністративний позов разом із додатками, в якому він просить відмовити в його задоволенні у повному обсязі.
В обґрунтування своїх доводів Центральна виборча комісія зазначає, що останнім днем строку подання до Центральної виборчої комісії копії рішення до Центральної виборчої комісії вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах було саме 06 вересня 2020 року.
Вказаний строк, на думку відповідача є присічним, оскільки виборчий процес є незворотнім, безперервним та усі виборчі процедури здійснюються у чіткій послідовності та у регламентовані строки, які не підлягають поновленню.
Враховуючи, що рішення Політичної партії Справжні дії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах надійшло на адресу відповідача 07 вересня 2020 року, та зареєстровано того ж дня за вх. №21-34-9776, тобто поза межами строку, визначено у статті 217 Виборчого кодексу України, відтак Центральна виборча комісія вважає про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав позов в повному обсязі, просив його задовольнити з підстав, викладених у ньому.
Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти позову, посилаючись на те, що відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, не порушуючи прав позивача.
Заслухавши суддю-доповідача, представників позивача та відповідача, перевіривши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, оцінивши письмові докази, що мають юридичне значення для вирішення даного спору, колегія суддів встановила наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, пунктом 1 Постанови Верховної Ради України Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році від 15 липня 2020 року №795-IX призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю 25 жовтня 2020 року.
Центральна виборча комісія постановою від 08 серпня 2020 року № 160 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року призначила на неділю, 25 жовтня 2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.
30 серпня 2020 року Центральною виборчою комісією прийнято постанову № 208 Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року , якою оголошено з 05 вересня 2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня 2020 року.
Позачерговим З`їздом Політичної партії Справжні дії від 26.08.2020 прийнято рішення про участь Запорізької обласної організації Політичної партії Справжні дії у перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року.
Також, вказаним рішенням центральним керівним органом Політичної партії Справжні дії , який погоджуватиме рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії визначено Комітет Партії. Голову Партії - Данилова Сергія Володимировича, визначено керівником партії, уповноваженим посвідчувати своїм підписом копії рішень зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії.
02 вересня 2020 року Політичною партією Справжні дії за допомогою засобів спеціального зв`язку Запорізького ОВСЗ ДПЗС на адресу Центральної виборчої комісії передано відправлення за №1954 та вручено останнє уповноваженому представнику відповідача 07 вересня 2020 року об 11 год 23 хв., що підтверджується листом Державного підприємства спеціального зв`язку від 09.09.2020 №6-07-2841.
Враховуючи, що Центральна виборча комісія допустила протиправну бездіяльність шляхом не внесення Політичної партії Справжні дії до переліку політичних партій, якими прийнято рішення про участь її місцевих організаціях у відповідних місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, що розміщений на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії, зважаючи на належне подання такою партією до 06 вересня 2020 року відповідного рішення, позивач, вважаючи свої права порушеними, звернувся за захистом своїх прав до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку правовідносинам в межах доводів адміністративного позову, колегія суддів зазначає наступне.
Спеціальним законом, який регламентує визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів є Виборчий кодекс України.
Згідно статті 3 Виборчого кодексу України відповідно до Конституції України в Україні проводяться такі типи виборів, зокрема: місцеві вибори.
Так, постановою Верховної Ради України від 15 липня 2020 року №795-IX Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25 жовтня 2020 року.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України Про Центральну виборчу комісію від 30 червня 2004 року № 1932-IV (надалі - Закон №1932-IV) Центральна виборча комісія (далі - Комісія) є постійно діючим колегіальним державним органом, який діє на підставі Конституції України та законів України і наділений повноваженнями щодо організації підготовки і проведення виборів Президента України, у порядку та в межах, встановлених законами України.
Статтею 2 вказаного Закону встановлено, що Комісія відповідно до своїх повноважень забезпечує дотримання передбачених Конституцією України та законами України принципів і засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України. Комісія будує свою діяльність на принципах верховенства права, законності, незалежності, об`єктивності, компетентності, професійності, колегіальності розгляду і вирішення питань, обґрунтованості прийнятих рішень, відкритості і публічності.
Приписи п. 1, 2, 3 частини першої статті 21 Закону №1932-IV визначають, що Комісія:
1) здійснює контроль за організацією підготовки і проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів;
2) здійснює контроль за дотриманням виборчого законодавства України, забезпечує його однакове застосування на всій території України під час підготовки і проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів;
3) здійснює контроль за дотриманням законодавства України в частині прийняття у встановлені законом строки рішень з питань, пов`язаних з підготовкою і проведенням виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів.
Крім того, відповідні повноваження Центральної виборчої комісії щодо призначення і проведення перших виборів депутатів, сільських, селищних, міських голів, додаткових виборів до сільської, селищної ради територіальної громади депутатів від територіальної громади, що приєдналася у порядку, визначеному Законом України Про добровільне об`єднання територіальних громад врегульовано статтею 205 Виборчого кодексу України.
Аналіз наведених норм свідчить про те, що Центральна виборча комісія наділена відповідними повноваженнями, зокрема щодо здійснення контролю за організацією підготовки і проведення виборів депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів та прийняття відповідних рішень з питань підготовки та проведення таких виборів.
У свою чергу, пунктом 2 частини першої статті 12 Закону України Про політичні партії в Україні передбачено, що політичні партії мають право: брати участь у виборах Президента України, до Верховної Ради України, до інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб у порядку, встановленому відповідними законами України.
Так, у відповідності до абзаців першого та третього частини першої статті 217 Виборчого кодексу України висування кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови місцевою організацією партії відбувається на підставі цього Кодексу, статуту політичної партії за рішенням вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних чергових, позачергових, перших, повторних, проміжних виборах, прийнятого після прийняття рішення про призначення відповідних виборів.
Копія рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах, засвідчена підписом керівника та печаткою партії, не пізніш як за 48 днів до дня голосування подається до Центральної виборчої комісії.
У свою чергу, абзацом четвертим частини першої статті 217 Виборчого кодексу України передбачено, що Центральна виборча комісія не пізніш як за 45 днів до дня голосування оприлюднює перелік політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, на своєму офіційному веб-сайті.
Згідно з частиною четвертою статті 4 Виборчого кодексу України останнім днем обчисленого у днях строку, який відповідно до цього Кодексу має закінчитись у зв`язку з настанням певної події є день, що передує дню вказаної події.
З огляду на вказані норми, колегія суддів приходить до висновку, що у даному випадку подання до Центральної виборчої комісії копії рішення вищого керівного органу політичної партії про участь її місцевих організацій у місцевих виборах повинно здійснюватись не пізніш як за сорок вісім днів до дня голосування, тобто обмежується кінцевим терміном до 06 вересня 2020 року включно, а відповідно оприлюднення на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії переліку партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах - не пізніш як за сорок п`ять днів до дня голосування, тобто до 09 вересня 2020 року.
Вказані обставини підтверджуються пунктами 33 та 34 Календарного Плану основних організаційних заходів з підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року, затвердженого Постановою Центральної виборчої комісії від 08.08.2020 №163 (у редакції Постанови №212 від 30.08.2020).
Як свідчать матеріали справи, позачерговим З`їздом Політичної партії Справжні дії від 26.08.2020 прийнято рішення про участь Запорізької обласної організації Політичної партії Справжні дії у перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року.
У подальшому, 02.09.2020 Політична партія Справжні дії за допомогою засобів спеціального зв`язку Запорізького ОВСЗ ДПЗС направила на адресу Центральної виборчої комісії відповідні документи.
У той же час, листом Державне підприємство спеціального зв`язку від 09.09.2020 №6-07-2841 повідомило Політичну партію Справжні дії про те, що відправлення №1954 було прийнято до пересилання 02.09.2020, 2 класом, з повідомленням про вручення Запорізьким обласним вузлом спецзв`язку на адресу Центральної виборчої комісії (м. Київ, площа Лесі Українки, 1), втім вручено лише 07.09.2020 об 11 год. 23 хв. під підпис ОСОБА_1 та печатку.
Також у вказаному листі зазначено, що за фактами, вказаними у зверненні Політичної партії Справжні дії , проведено службову перевірку, якою виявлено порушення термінів доставки, так як вказане відправлення потрібно було вручити адресату на пізніше 04.09.2020. Причиною порушення термінів доставки, у даному випадку, стала несправність службового автомобіля, який здійснював міжобласний автомаршрут.
Відтак, позивач вважає, що Політична партія Справжні дії належним чином виконала вимоги норм ст. 217 Виборчого кодексу України, Календарного плану основних організаційних заходів з підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року та до 06 вересня 2020 року включно подала до Центральної виборчої комісії рішення вищого керівного органу політичної партії про участь її місцевих організацій у місцевих виборах.
У свою чергу, на думку позивача, Центральна виборча комісія допустила протиправну бездіяльність - не внесла і не розмістила на своєму офіційному веб-сайті Політичну партію Справжні дії у переліку політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у відповідних місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
Так, на офіційному сайті Центральної виборчої комісії (https://www.cvk.gov.ua/vibory_category/mistsevi-vibori/vibori-deputativ-verhovnoi-radi-avtonomnoi-respubliki-krim-oblasnih-rayonnih-miskih-rayonnih-silskih-selishhnih-rad-25-10-2020.html) у розділі Місцеві вибори на виконання вимог абзацу 4 частини першої статті 217 Виборчого кодексу України станом на 10 вересня 2020 року розміщений Перелік політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, в якому наявна інформація про 194 політичні партії, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
Однак, серед таких партій відсутня інформація про Політичну партію Справжні дії .
Слід зазначити, що процедурі оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії Політичної партії Справжні дії як партії, якою прийнято рішення про участь її місцевих організацій у всіх місцевих виборах призначених на 25.10.2020 у відповідності до абзацу першого частини першої статті 217 Виборчого кодексу України передує факт подачі до Центральної виборчої комісії не пізніш як за 48 днів до дня голосування (тобто до 06 вересня 2020 року включно), копії рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах, засвідчена підписом керівника та печаткою партії.
Як свідчать матеріали справи, та не спростовано позивачем, Центральною виборчою комісією було отримано документи від Політичної партії Справжні дії лише 07 вересня 2020 року.
Вказані обставини підтверджуються як листом Державного підприємство спеціального зв`язку від 09.09.2020 №6-07-2841, так і копією реєстру №32/1, складеного в м. Києві ДПСЗ, з якого вбачається факт вручення вказаного відправлення 07.09.2020.
Окрім того, відповідач у відзиві на позовну заяву зазначає, що документи від Політичної партії Справжні дії було зареєстровано 07.09.2020 за вхідним №21-34-9776.
Також, факт не надходження на адресу відповідача документів від позивача до 06 вересня 2020 року включно, підтверджується наявною на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії станом на 13 год 00 хв. 07 вересня 2020 року інформації щодо надходження до Комісії рішень вищих керівних органів політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
Однак, позивач вважає, що він належним чином виконав вимоги статті 217 Виборчого кодексу України, оскільки до 06 вересня 2020 року подав відповідні документи та через незалежні від нього причини, до Центральної виборчої комісії було доставлено такі документи 07.09.2020.
Разом з тим, вказані положення статті 217 Виборчого кодексу України, на думку суду, необхідно тлумачити з урахуванням приписів частини першої статті 64 Виборчого кодексу України та частини шостої статті 273 КАС України, якими визначений строк оскарження рішення Центральної виборчої комісії.
Положеннями частини першої ст. 270 КАС України імперативно встановлено, що на обчислення строків, встановлених статтями 273-277, 280-283 цього Кодексу, не поширюються правила частин другої - десятої статті 120 цього Кодексу.
Суд зауважує, що чіткість визначення термінів у Виборчому кодексі України для здійснення суб`єктами виборчого процесу відповідних дій під час виборчого процесу зумовлена встановленням у законодавстві скороченого строку для оскарження рішення або бездіяльності виборчої комісії до суду, який складає п`ять днів саме з дня прийняття такого рішення або допущення бездіяльності.
У даному випадку, запровадження таких строків обумовлене досягненням юридичної визначеності у публічно-правових відносинах.
Системний аналіз норм КАС України та Виборчого кодексу України свідчить, що виборчий процес є незворотнім та безперервним, усі виборчі процедури жорстко взаємопов`язані та здійснюються в чіткій послідовності та регламентовані строки, які не підлягають поновленню.
При цьому, Конституційний Суд України у Рішенні від 10 червня 2009 року № 14-рп/2009 вказав, що строки проведення виборів є важливим інститутом гарантії реалізації виборчих прав громадян.
Тобто, виборчому процесу притаманний темпоральний аспект, сутність якого полягає у тому, що цілеспрямована діяльність суб`єктів виборчого процесу неминуче розгортається у часі.
Під час виборів часові параметри (строки) здійснення тих чи інших виборчих дій впливають на реалізацію виборчих прав та законних інтересів суб`єктів виборчого процесу.
Темпоральний вимір виборчого процесу порівняно з іншими юридичними процесами особливо важливий у зв`язку з винятковою роллю виборів як форми здійснення волевиявлення народу, адже проміжок часу, в межах якого відбувається виборчий процес, характеризується специфічним станом суспільства і держави.
Виборчий процес не може тривати безмежно, отже, повинен закінчуватися у певний нормативно встановлений момент часу.
Як наслідок, в умовах швидкоплинного виборчого процесу місцевих виборів, порушення будь-якого строку тягне за собою недотримання строків наступних процедур, що може мати наслідком не лише порушення прав чи законних інтересів окремого суб`єкта виборчого процесу, але й прав інших суб`єктів, а головне права народу-суверена на формування складу органу законодавчої влади, як це визначено у статті 3 Першого протоколу до Європейської конвенції прав людини.
Вказане узгоджується з правовою позицією Верховного Суду, викладеною в постанові від 08.07.2019 у справі №855/244/19.
Так, Виборчий кодекс України не містить застережень щодо можливості перенесення (продовження) строку, визначеного у статті 217 вказаного Кодексу для подачі до Центральної виборчої комісії копії рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах.
Крім того, вказаний кодекс також не містить застережень щодо іншого способу обрахування строків, у разі, якщо до закінчення таких строків відповідні матеріали чи документи було здано на пошту чи передано іншими відповідними засобами зв`язку, як це передбачено у частині дев`ятій статті 120 КАС України.
Відтак, останнім днем строку подання до Центральної виборчої комісії копії рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах було саме 06 вересня 2020 року.
Слід відзначити, що у даному випадку на Центральну виборчу комісію покладено обов`язок лише опублікувати перелік політичних партій, якими прийнято рішення про участь її місцевих організаціях у місцевих виборах, копії рішень яких подано у визначений законом строк, однак не передбачено прийняття відповідних рішень, якими затверджувався такий перелік партій про не включення до такого переліку суб`єктів виборчого процесу.
З огляду на вказані норми, колегія суддів приходить до висновку, що враховуючи імперативні приписи частини першої статті 217 Виборчого кодексу України, який встановлює присічний термін подачі копії рішення до Центральної виборчої комісії вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах, не пізніш як за 48 днів до дня голосування, тобто до 06 вересня 2020 року включно незалежно від поважності причин пропуску такого строку, та відповідно отримання Центральною виборчою комісією таких документів не пізніше вказаного часу, подача відповідних документів поза межами спливу такого терміну виключає можливість розглядати їх як такі, що відповідають вимогам Виборчого кодексу України.
Таким чином, Комісією не допущено будь-якої протиправної бездіяльності, у тому числі такої, що порушила виборчі права або інтереси позивача щодо участі у виборчому процесі, з огляду на що колегія суддів приходить до висновку, що ознак порушення прав позивача та вчинення відповідачем протиправної бездіяльності, у межах заявлених позовних вимог не встановлено.
Враховуючи зазначені обставини та докази у їх сукупності, судова колегія вважає, що правові підстави для задоволення позовних вимог про визнання протиправною бездіяльності Центральної виборчої комісії щодо не включення Політичної партії Справжні дії до Переліку політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року відсутні.
Зважаючи на те, що позовні вимоги про зобов`язання Центральну виборчу комісію включити Політичну партію Справжні дії до переліку політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року є похідними від першої позовної вимоги у задоволенні якої було відмовлено, відтак вказані вимоги є також необгрунтованими та такими, що не підлягають до задоволення.
Відповідно до частини дев`ятої статті 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
У силу вимог до ст.4 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
За подання до адміністративного суду позову немайнового характеру юридичною особою передбачено сплату судового збору за ставкою, що становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
У відповідності до Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01 січня 2020 року становив 2102 грн.
Таким чином, судовий збір за подання адміністративного позову складає 2102 грн.
За приписами ст.143 КАС України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.
Враховуючи, що при поданні адміністративного позову судовий збір позивачем сплачено не було, а доказів щодо наявності у позивача пільг щодо сплати судового збору матеріали справи не містять, колегія суддів, відповідно до приписів статті 139 КАС України, дійшла висновку про необхідність стягнення з позивача судового збору за подання позовної заяви у розмірі 2102 грн. 00 коп.
Керуючись ст.ст.241, 242, 243, 245, 246, 250, 268, 269, 271, 273, 277, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ :
У задоволенні адміністративного позову Політичної партії Справжні дії до Центральної виборчої комісії про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії - відмовити.
Стягнути з Політичної партії Справжні дії (код ЄДРПОУ 00041430) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду (отримувач коштів - УК у Печер. Р-ні/Печерс.р-н, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38004897, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО) 899998, рахунок отримувача UA638999980313171206081026007, код класифікації доходів бюджету 22030101) судовий збір за подання позовної заяви у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві гривні) грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження в порядку частини першої ст. 272 КАС України та може бути оскаржене до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду в порядку та строки визначені статтею 278 КАС України.
Відповідно до пп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу - тобто через Шостий апеляційний адміністративний суд.
Головуючий суддя О.М. Оксененко
Судді І.О. Лічевецький
В.П. Мельничук
Головуючий суддя Оксененко Олег Миколайович
Судді: Мельничук Володимир Петрович
Лічевецький Ігор Олександрович
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2020 |
Оприлюднено | 14.09.2020 |
Номер документу | 91484468 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні