Ухвала
від 13.09.2020 по справі 200/8444/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

13 вересня 2020 р. Справа №200/8444/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Кошкош О.О., розглянувши матеріли позовної заяви ОСОБА_1 до Костянтинівської міської територіальної виборчої комісії Краматорського району Донецької області про скасування постанови від 06 вересня 2020 року № 7, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

12 вересня 2020 року (20 год. 03 хв.) ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Костянтинівської міської територіальної виборчої комісії Краматорського району Донецької області (ідентифікаційний код 43756410, 85114, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Тихого Олекси, 260 кімната 105) про скасування постанови Костянтинівської міської територіальної виборчої комісії Краматорського району Донецької області від 06 вересня 2020 року № 7, зобов`язання утворити територіальні виборчі округи з виборів депутатів Костянтинівської міської ради та Костянтинівського міського голови 25 жовтня 2020 року відповідно до вимог Виборчого кодексу України.

Крім того, просила визнати причини пропуску строку звернення до суду поважними, оскільки у достовірності прийняття територіальною виборчою комісією цієї постанови позивач впевнилась лише 10 вересня 2020 року.

Дослідивши матеріали позовної заяви, суд зазначає наступне.

Відповідно до п.6 ч.1 ст. 19 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах щодо правовідносин, пов`язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.

Кодексом адміністративного судочинства України (далі КАС України) визначено певні особливості розгляду даної категорії справ.

Відповідно до ч.1 ст. 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

Відповідно до п.5 ч.1 ст. 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи позов подано у строк, установлений законом.

Відповідно до ч.2 ст. 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Відповідно до ч.6 ст. 273 КАС України позовні заяви щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій може бути подано до адміністративного суду у п`ятиденний строк із дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності.

Як вбачається з вимог та матеріалів позовної заяви, позивачем оскаржується постанова Костянтинівської міської територіальної виборчої комісії Краматорського району Донецької області від 06 вересня 2020 року (16 год. 00 хв.) № 7 Про утворення територіальних виборчих округів , згідно якої утворені чотири територіальні виборчі округи №1, №2, №3, №4.

Враховуючи викладене, перебіг строку для звернення до адміністративного суду починається з моменту прийняття постанови, тобто з 06 вересня 2020 року. При цьому, останній день звернення до адміністративного суду із даною позовної заявою - 11 вересня 2020 року.

Враховуючи те, що позовну заяву подано 12 вересня 2020 року, суд дійшов висновку щодо порушення п`ятиденного строку звернення до адміністративного суду.

Відповідно до ч.5 ст. 270 КАС України днем подання позовної заяви, апеляційної скарги є день їх надходження до відповідного суду. Строки подання позовних заяв і апеляційних скарг, встановлені у справах, визначених цією статтею, не може бути поновлено. Позовні заяви, апеляційні скарги, подані після закінчення цих строків, суд залишає без розгляду.

Таким чином, в разі подання позовної заяви з пропущенням строку звернення до адміністративного суду, вона залишається без розгляду без можливості поновити строк звернення до адміністративного суду.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про залишення позовної заяви без розгляду з підстави пропуску строку звернення до адміністративного суду.

Керуючись ст.19, 122, 248, 270, 273 КАС України, -

УХВАЛИВ:

Позовну заву ОСОБА_1 до Костянтинівської міської територіальної виборчої комісії Краматорського району Донецької області про скасування постанови від 06 вересня 2020 року № 7, зобов`язання вчинити певні дії залишити без розгляду.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд у дводенний строк з дня її проголошення.

Суддя О.О. Кошкош

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.09.2020
Оприлюднено14.09.2020
Номер документу91493937
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/8444/20-а

Ухвала від 13.09.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні