Рішення
від 12.09.2020 по справі 240/15443/20
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 вересня 2020 року м. Житомир справа № 240/15443/20

категорія 101030000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді Єфіменко О.В.,

секретаря судового засідання Магдич В.М.,

за участю позивача ОСОБА_1 ,

представника відповідача Шакури Ю.Л.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Чижівської сільської Територіальної виборчої комісії Новоград-Волинського району Житомирської області про визнання протиправною та скасування постанови,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 , із позовом, в якому просить визнати незаконною та скасувати постанову Чижівської сільської Територіальної виборчої комісії Новоград-Волинського району Житомирської області №3 від 06.09.2020 "Про утворення багатомандатних виборчих округів з чергових виборів депутатів Чижівської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області 25.10.2020".

Аргументуючи заявлені позовні вимоги, позивач вказує, що оскаржувана постанова порушує виборче право громадян України передбачене ст.70 Конституцією України, в тому числі його виборче право, як громадянина України, яке полягає у порушенні порядку підготовки до місцевих виборів.

На думку позивача, відповідно до інформації, яка зазначена у оскаржуваній постанові територія поділена на 7 багатомандатних округів, але з порушенням імперативної норми частини третьої статті 199 Виборчого кодексу України, зокрема наявне відхилення у першому, п`ятому та сьомому багатомандатних виборчих округах від орієнтовної кількості виборців, що припадає на кожний мандат, більше ніж на 15 відсотків.

Вказані порушення вважає такими, що порушують його права, як суб`єкта виборчого процесу - виборця та слугують підставою для скасування постанови Чижівської сільської територіальної виборчої комісії Новоград-Волинського району Житомирської області Про утворення багатомандатних виборчих округів з чергових виборів депутатів Чижівської сільської територіальної виборчої комісії Новоград-Волинського району Житомирської області 25 жовтня 2020 року №3 від 06.09.2020.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 11.09.2020 прийнято позовну заяву та відкрите провадження у справі. Справу призначено до розгляду суддею Житомирського окружного адміністративного суду одноособово за правилами загального позовного провадження на 12.09.2020 о 12:00. Встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позов.

Відповідач користуючись своїм процесуальним правом подав до суду відзив на позов, в якому просить залишити позов без задоволення. В обґрунтування своєї правової позиції представник відповідача у відзиві звертає увагу суду на те, що Чижівською сільською Територіальною виборчою комісією Новоград-Волинського району Житомирської області при винесенні оскаржуваної постанови, за прийняття якої проголосували всі присутні члени виборчої комісії (13 осіб), які є представниками різних політичних партій, взято до уваги відомості Державного реєстру виборців щодо кількості виборців Чижівської об`єднаної територіальної громади та керуючись статтею 199 Виборчого кодексу України утворено багатомандатні виборчі округи, а тому підстави для її скасування відсутні.

Під час судового засідання позивач підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити у повному обсязі, з підстав викладених у позовній заяві.

Наголосив, що звернувся до суду у зв`язку із порушенням його конституційних прав, як суб`єкта виборчого процесу. Вказав, що при утворенні багатомандатних виборчих округів з чергових виборів депутатів Чижівської сільської територіальної виборчої комісії Новоград-Волинського району Житомирської області було допущене відхилення у першому, п`ятому та сьомому багатомандатних виборчих округів від орієнтовної середньої кількості виборців, що припадає на кожен мандат, більше ніж 15 відсотків, а тому прийнята постанова суперечить нормам виборчого законодавства та підлягає скасуванню. Вважає, що п`ятий та сьомий багатомандатні виборчі округи слід об`єднати та добавити одного депутата, якого вилучити з першого багатомандатного виборчого округу.

Представник відповідача просила відмовити у задоволенні позовних вимог за безпідставністю. Пояснила, що під час прийняття оскаржуваної постанови Чижівська сільська Територіальна виборча комісія Новоград-Волинського району Житомирської області діяла відповідно до вимог Виборчого кодексу України, при цьому застосувала найоптимальніший з багатьох можливих варіантів.

Заслухавши пояснення позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає про таке.

06.09.2020 Чижівська сільська територіальна виборча комісія Новоград-Волинського району Житомирської області прийняла постанову Про утворення багатомандатних виборчих округів з чергових виборів депутатів Чижівської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області 25 жовтня 2020 року № 3 від 06.09.2020. В якій зазначила, що відповідно до п.1 ч.1 ст. 196, частин 2-3 ст. 197, ст.199, п.2 ч.2 ст. 206 Виборчого кодексу України, Постанов Центральної виборчої комісії: Про Роз`яснення щодо утворення виборчих округів для організації і проведення місцевих виборів №204 від 28.08.2020, Про Порядок інформування Центральної виборчої комісії про перебіг виборчого процесу місцевих виборів №200 від 25.08.2020 та керуючись ст. 36-37 Виборчого кодексу України Чижівська сільська територіальна виборча комісія Новоград-Волинського району Житомирської області постановила утворити багатомандатні виборчі округи з чергових виборів депутатів Чижівської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області 25.10.2020 та встановити кількість мандатів, що розподіляються на кожному окрузі, згідно з додатком.

Судом встановлено, що станом на 01.08.2020 загальна кількість виборців на чергових виборах депутатів Чижівської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області 25.10.2020 становить 5490 осіб.

25.10.2020 позивач має право голосу на чергових виборах депутатів Чижівської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області на виборчій дільниці №1890275, про що свідчить копія повідомлення про включення виборця до Державного реєстру виборців (а.с.12).

Відповідно до додатку до оскаржуваної постанови виборча дільниця №1890275 (с. Сербо-Слобідка) відноситься до багатомандатного виборчого округу №5, з кількістю виборців - 604 та кількістю депутатів - 2.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд вказує наступне.

Положення пункту 2 частини 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Згідно з частиною 3 статті 9 КАС України кожна особа, яка звернулася за судовим захистом, розпоряджається вимогами на свій розсуд, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Разом з тим, положеннями ст.55 Конституції України передбачено, що кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

При цьому, статтею 69 Конституції України передбачено, що народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.

Право голосу на виборах і референдумах мають громадяни України, які досягли на день їх проведення вісімнадцяти років (ч. 1 ст.70 Конституції України).

Вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Виборцям гарантується вільне волевиявлення (ст.71 Конституції України).

В той час, гарантії права громадян на участь у виборах, регулювання підготовки та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, старост села, селища визначає Виборчий кодекс України № 396-IX від 19.12.2019.

Виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів. Виборчий процес є безперервним та не може бути скасованим, зупиненим або перенесеним (абз. 1-2 ч.1 ст. 20 Виборчого кодексу України).

Пунктом 1 частини 1 статті 22 вказаного Кодексу передбачено, що суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є виборець, який має право голосу на відповідних виборах.

Виборчий процес кожних виборів, передбачених цим Кодексом, здійснюється на засадах: гарантії реалізації виборчих прав громадян, визначених Конституцією України та цим Кодексом; дотримання основних принципів виборчого права, визначених Конституцією України та цим Кодексом; законності та заборони протиправного втручання будь-кого у виборчий процес; політичного плюралізму та багатопартійності; публічності і відкритості виборчого процесу, усіх його процедур з урахуванням обмежень, встановлених законом, належного інформування виборців та інших суб`єктів виборчого процесу; свободи передвиборної агітації, рівного доступу всіх кандидатів і суб`єктів їх висування на відповідних виборах до засобів масової інформації незалежно від їх форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками яких є партії (організації партій); неупередженості органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, закладів, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до кандидатів, партій.

Згідно з ч. 1 ст. 64 Виборчого кодексу України суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

При цьому, рішення чи дії окружної виборчої комісії, рішення чи дії територіальної виборчої комісії, крім встановлених цим Кодексом випадків оскаржуються виключно до суду шляхом подання позовної заяви (п. 1-1 ч. 2 ст. 64 Виборчого кодексу України).

Особливості провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій визначені статтею 273 КАС України.

Частинами 1 статті 273 КАС України передбачено, що право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

Частиною другою ст.65 Виборчого кодексу України передбачено, що виборець може оскаржити до відповідної виборчої комісії рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів оскарження, якщо такі рішення, дії чи бездіяльність порушують особисто його виборчі права або охоронювані законом інтереси щодо участі у виборчому процесі, у тому числі на участь у роботі виборчої комісії, на здійснення спостереження, на присутність на засіданні виборчої комісії у визначених цим Кодексом випадках, під час проведення голосування відповідно до цього Кодексу, незабезпечення встановлених цим Кодексом умов для голосування виборців з порушенням здоров`я (у зв`язку з інвалідністю, тимчасовим розладом здоров`я, віком).

Вищевказана норма Виборчого кодексу України кореспондується з положеннями КАС України, зокрема виборець, учасник всеукраїнського референдуму (громадянин України, який має право голосу у відповідних виборах або референдумі) може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій, якщо такі рішення, дія чи бездіяльність безпосередньо порушують його виборчі права або інтереси щодо участі у виборчому процесі чи процесі референдуму (ч.2 ст.73 КАС України).

Аналіз вищевикладених норм, дає підстави вважати, що судовому захисту підлягає лише особисто порушені виборчі права або охоронювані законом інтереси щодо участі у виборчому процесі виборця.

У зв`язку із чим, звертаючись до суду з позовом, позивач повинен довести перед судом факт порушення Центральною виборчою комісією, окружною виборчою комісією чи територіальною виборчою комісією, безпосередньо його виборчого права або інтересу щодо участі у виборчому процесі, як того вимагає частина друга статті 273 КАС України, яка кореспондується із положеннями частин першої та третьої статті 64 та з частиною другою статті 65 Виборчого кодексу України.

В свою чергу, суд під час розгляду справи повинен встановити факт або обставини, які б свідчили про порушення прав, свобод чи інтересів позивача з боку відповідача - суб`єкта владних повноважень, створення перешкод для їх реалізації або чи мають місце інші порушення прав та свобод позивача.

Положеннями частини другої статті 65 Виборчого кодексу України визначено вичерпний перелік обставин, які законодавцем визначаються такими, що становлять законний інтерес виборця у виборчому процесі. Крім того, таке порушення має бути реальним, стосуватися індивідуально виражених права чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.

Як свідчать матеріали справи позивач доводячи порушення свого виборчого права, як суб`єкта виборчого процесу - виборця наголошує, що оскаржувана постанова є протиправною, з підстав допущення відповідачем відхилення у першому, п`ятому та сьомому багатомандатних виборчих округах від орієнтовної кількості виборців, що припадає на кожний мандат, більше ніж 15 відсотків.

Відтак, як стверджує у позовній заяві ОСОБА_1 щоб визначити кількість голосів, яка припадає на один мандат необхідно загальну кількість виборців поділити на кількість депутатів у раді, тобто 5490 виборців/22 депутата = 249,54 виборців, при цьому 15% відхилення від орієнтовної середньої кількості виборців, що припадає на кожний мандат становить: 249,54 х 15%=37,4 виборців, а тому відхилення не можу бути меншим 212 (249,54-37,4) та не може бути більшим 287 (249,54+37,4).

При цьому, із розрахунків позивача, відслідковується, що у багатомандатному виборчому окрузі №1 з кількістю виборці 1256 передбачили 6 мандатів, при цьому на один мандат кількість становить 209 виборців (1256/6), тобто відхилення більше ніж 15 % від середньої кількості виборців.

У багатомандатному виборчому окрузі №5 з кількістю виборців 604, до якого і відноситься позивач, передбачили 2 мандати, при цьому на один мандат становить 302 виборці (604/2), тобто відхилення більше ніж 15 % від середньої кількості виборців.

У багатомандатному виборчому окрузі №7 з кількістю виборців 593 передбачили 2 мандати, при цьому на один мандат становить 296 виборців (593/2), тобто відхилення більше ніж 15 % від середньої кількості виборців.

У зв`язку із чим, позивач вважає, що оскаржувана постанова прямо порушує виборче право громадян України передбачене ст. 70 Конституцією України, в тому числі його виборче право, як громадянина України у формі порушення порядку підготовки до місцевих виборів. Своє виборче право, як виборця позивач вважає порушеним, у зв`язку із допущення відхилень відповідачем при утворенні багатомандатних виборчих округів з чергових виборів від орієнтовної середньої кількості виборців, що припадає на кожний мандат, більше ніж на 15 відсотків.

Під час судового розгляду даної справи, судом досліджувалося питання щодо порядку та вимог, які слід дотримуватися територіальній виборчої комісії при утворенні багатомандатних виборчих округів з чергових виборів. З даного приводу суд вважає за необхідне вказати наступне.

Територіальна організація виборів депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч) передбачена статтею 199 Виборчого кодексу України.

Систему територіальної організації виборів депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч) складають: багатомандатні виборчі округи та виборчі дільниці.

З метою обрання депутатів сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) територія відповідної громади поділяється на багатомандатні виборчі округи. Середня орієнтовна кількість таких багатомандатних округів визначається як ціла частка від ділення кількісного складу відповідної ради на три. При утворенні багатомандатних виборчих округів відхилення від їх середньої орієнтовної кількості не може становити більше ніж один округ.

Багатомандатні виборчі округи включають приблизно однакову кількість виборців у відношенні до депутатських мандатів, які розподіляються у таких виборчих округах. Відхилення кількості виборців у багатомандатному виборчому окрузі, утвореному в межах території відповідної сільської, селищної, міської громади, за можливості, не може перевищувати 15 відсотків орієнтовної середньої кількості виборців в окрузі з розрахунку на один депутатський мандат. Орієнтовна середня кількість виборців в окрузі визначається як частка від ділення загальної кількості виборців, встановленої на підставі відомостей Державного реєстру виборців, на кількість багатомандатних виборчих округів.

Багатомандатні виборчі округи з виборів депутатів сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) утворюються відповідною територіальною виборчою комісією не пізніш як на другий день виборчого процесу з дотриманням принципу неперервності меж (зв`язності територій) таких округів.

При утворенні багатомандатних виборчих округів територіальна виборча комісія визначає межі кожного округу. Кожному округу присвоюється порядковий номер.

Межі багатомандатного виборчого округу не повинні перетинати межі звичайних виборчих дільниць.

Територіальна виборча комісія при утворенні багатомандатних виборчих округів встановлює кількість мандатів, що розподіляються на кожному такому окрузі, на засадах рівноправності голосів виборців, що за можливості допускає відхилення від орієнтовної середньої кількості виборців, що припадає на кожний мандат, не більше ніж на 15 відсотків. Орієнтовна середня кількість виборців, що припадає на кожний мандат, визначається як частка від ділення загальної кількості виборців, встановленої на підставі відомостей Державного реєстру виборців, на кількісний склад відповідної місцевої ради.

Перелік утворених багатомандатних виборчих округів не пізніше наступного дня після прийняття рішення про їх утворення оприлюднюється в спосіб, визначений територіальною виборчою комісією, з урахуванням положень цього Кодексу.

Орієнтовна середня кількість виборців у багатомандатних виборчих округах, що утворюються для виборів депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), визначається територіальною виборчою комісією на підставі відомостей Державного реєстру виборців про кількість виборців, які мають право голосу на відповідних місцевих виборах, що подаються органом ведення Державного реєстру виборців до територіальної виборчої комісії не пізніш як за п`ять днів до дня початку виборчого процесу відповідних місцевих виборів.

Кількість виборців, які мають право голосу на відповідних місцевих виборах, визначається станом на перший день місяця, що передує місяцю, в якому розпочинається виборчий процес відповідних місцевих виборів.

Таким чином, ознайомившись із розрахунками позивача щодо кількості виборців у відношенні до депутатських мандатів, які було прийнято спірною постановою відповідача при утворенні багатомандатних виборчих округів з чергових виборів, суд погоджується із твердженнями позивача, що відповідачем допущено відхилення у першому, п`ятому та сьомому багатомандатних виборчих округах від орієнтовної кількості виборців, що припадає на кожний мандат, більше ніж на 15 відсотків, проте суд зауважує, що гарантоване статтею 55 Конституції України й конкретизоване в законах України право на судовий захист передбачає можливість звернення до суду за захистом порушеного права, але вимагає, щоб стверджування порушення було обґрунтованим та підтверджене відповідними доказами.

Статтею 6 Виборчого кодексу України передбачено, що виборчі права громадян України - це гарантовані Конституцією України та цим Кодексом їхні права на участь у виборах, які проводяться в Україні.

Основні виборчі права громадян України включають: право вільно обирати (право голосу на виборах) та право бути обраним.

Громадяни України мають також інші права на участь у виборчому процесі, пов`язані з їхніми основними виборчими правами, які здійснюються в обсязі і порядку, передбачених виборчим законодавством.

З огляду на викладене, суд зазначає, що ОСОБА_1 скориставшись своїм правом на звернення до суду із позовом до Чижівської сільської Територіальної виборчої комісії Новоград-Волинського району Житомирської області про визнання незаконною та скасування постанови Чижівської сільської Територіальної виборчої комісії Новоград-Волинського району Житомирської області №3 від 06.09.2020 "Про утворення багатомандатних виборчих округів з чергових виборів депутатів Чижівської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області 25.10.2020 не надав належних доказів того, що відповідачем порушено його безпосередньо особисті виборчі права або інтереси щодо участі у виборчому процесі як виборця на виборчому окрузі 180275. Іншого, під час розгляду даної справи позивачем не доведено.

Слід відмітити, що в аспекті положень частини 2 статті 273 КАС України щодо визначення суб`єктів судового захисту порушеного виборчого права, законодавець забезпечив неможливість спотворення конституційно визначеного захисту виборчого права, шляхом впровадження ефективного контролю, що має на меті унеможливити будь-які зловживання та маніпулювання, а тому передбачив, що виборець має право оскаржити рішення, дії чи бездіяльність виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій, якщо такі рішення, дія чи бездіяльність безпосередньо порушують його виборчі права або інтереси щодо участі у виборчому процесі чи процесі референдуму.

Оцінюючи, перевіряючи, аналізуючи та надаючи належну правову оцінку, наведеними сторонами, які беруть участь у справі, аргументам та доводам, суд вважає, що правові підстави для задоволення позову відсутні, оскільки безпосередньо виборчі права або інтереси позивача щодо участі у виборчому процесі прийнятою постановою Чижівської сільської Територіальної виборчої комісії Новоград-Волинського району Житомирської області не порушені.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, що в даному випадку ним виконано, а позивачем доводи відповідача не спростовано.

Виходячи з системного аналізу фактичних обставин справи, позовні вимоги ОСОБА_1 та його доводи не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи та не можуть бути підставою для задоволення позовних вимог.

У зв`язку з відмовою у задоволенні позовних вимог, розподіл судових витрат відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України не здійснюється.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6-9, 32, 77, 90, 139, 270 - 273, 278 КАС України, суд,

вирішив:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 . РНОКПП/ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) до Чижівської сільської Територіальної виборчої комісії Новоград-Волинського району Житомирської області (вул. Шевченка, 9, с. Чижівка, Новоград-Волинський р-н, Житомирська область,11700. РНОКПП/ЄДРПОУ: 43777467 ) про визнання протиправною та скасування постанови - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в дводенний строк з дня його проголошення.

Рішення у повному обсязі складене у нарадчій кімнаті та проголошене 12.09.2020 о 14 год. 45 хв.

Суддя О.В. Єфіменко

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.09.2020
Оприлюднено15.09.2020
Номер документу91495221
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/15443/20

Постанова від 16.09.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 15.09.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 15.09.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Рішення від 12.09.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 11.09.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні