Рішення
від 04.09.2020 по справі 260/1125/20
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

04 вересня 2020 року м. Ужгород№ 260/1125/20 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гебеш С.А.

при секретарі судових засідань - Кустрьо В. М.

та осіб, які беруть участь у справі:

позивача - ОСОБА_1

представника позивача - Джуган Н.Б.

представник відповідача - не з`явився

представник третьої особи - не з`явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради в особі відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, третя особа без самостійних вимог на предмет спору - ДП "Український державний інститут по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад" про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради в особі відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, згідно якого просила суд: 1. Зобов`язати Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Ужгородської міської ради виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості щодо ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , як керівника Ужгородського відділу Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад".

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 30.06.2020 року судом залучено до розгляду даної справи в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору Державне підприємство "Український державний інститут по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад".

Свої позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що 01 листопада 2017 року ОСОБА_1 була звільнена з посади начальника Ужгородського відділу Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад" за власним бажанням. В лютому 2020 року позивач звернулася до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Ужгородської міської ради із заявою про її виключення з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, як керівника ДП "Укрдіпросад". Повідомленням державного реєстратора відділу державної реєстрації Ужгородської міської ради Горохової O.K. від 18.02.2020 зупинено розгляд документів позивача через відсутність відомостей щодо призначення керівника. Однак, відповідно до Положення про Ужгородський Відділ комплексного проектування Українського Державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад", розробленого на підставі статуту Українського державного інституту "Укрдіпросад", затвердженого розпорядженням Міністерства Аграрної політики України №43 від 13.03.2001 року, п. 4.2 якого передбачено, що "Начальник відділу призначається й звільняється наказом директора інституту "Укрдіпросад". Повідомленням відповідача від 04.03.2020 року відмовлено у проведенні внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах Ужгородського відділу Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад" на підставі: п.4 ч.1 ст. 28 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" - не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку. Тобто, позивач був звільнений з посади начальника Ужгородського відділу Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад" за власним бажання уже понад трьох років, але відомості щодо посади позивача на цьому підприємстві не змінені по теперішній час. Позивач вважає, що наявність в реєстрі відомостей щодо позивача, як керівника відділу ДП "Укрдіпросад" порушує її приватні інтереси, у зв`язку з чим така звернулась до суду за захистом свого порушеного права.

Позивач та її представник в судовому засіданні позовні вимоги підтримали з підстав наведених у позовній заяві та просили суд даний адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, хоча належним чином повідомлявся судом про дату, час та місце судового розгляду даної справи, правом надання відзиву на позовну заяву не скористався, у зв`язку з чим, судом в силу вимог ч.1 ст. 205 КАС України вирішено проводити розгляд справи за відсутності уповноваженого представника Виконавчого комітету Ужгородської міської ради в особі відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Представник третьої особи в судове засідання не з`явився, хоча належним чином повідомлявся судом про дату, час та місце судового розгляду даної справи, письмових пояснень щодо предмета позову на адресу суду не направляв, у зв`язку з чим, судом в силу вимог ч.1 ст. 205 КАС України вирішено проводити розгляд справи за відсутності представника третьої особи.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення з приводу даного позову позивача та її представника, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Як встановлено судом в ході судового розгляду даної справи та вбачається із матеріалів такої, 01 листопада 2017 року ОСОБА_1 була звільнена з посади начальника Ужгородського відділу Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад" за власним бажанням, що підтверджується наказом (розпорядженням) №01 від 01.11.2017 року про припинення трудового договору (контракту).

В лютому 2020 року позивач звернулася до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Ужгородської міської ради із заявою про її виключення з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, як керівника ДП "Укрдіпросад".

Повідомленням державного реєстратора відділу державної реєстрації Ужгородської міської ради Горохової O.K. від 18.02.2020 зупинено розгляд документів позивача через відсутність відомостей щодо призначення керівника (а.с.14). Однак, відповідно до Положення про Ужгородський Відділ комплексного проектування Українського Державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад", розробленого на підставі статуту Українського державного інституту "Укрдіпросад", затвердженого розпорядженням Міністерства Аграрної політики України №43 від 13.03.2001 року, п. 4.2 якого передбачено, що "Начальник відділу призначається й звільняється наказом директора інституту "Укрдіпросад". Повідомленням відповідача від 04.03.2020 року відмовлено у проведенні внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах Ужгородського, відділу Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад" на підставі: п.4 ч.1 ст. 28 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" - не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку (а.с.15).

Враховуючи те, що позивач була звільнена з посади начальника Ужгородського відділу Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад" за власним бажання уже понад трьох років, але відомості щодо посади позивача на цьому підприємстві не змінені по теперішній час, така звернулась до суду за захистом свого порушеного права.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склались між сторонами, суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації регулюються Конституцією України, Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 15.05.2003 №755-IV(далі - Закон №755-IV) та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

За змістом частини першої статті 1 Закону №755-IV (тут і далі - в редакції станом на день звернення із заявою про державну реєстрацію змін від 04.12.2019) Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи (п.7); державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - державний реєстратор) - особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб`єктом державної реєстрації, нотаріус (п.5); державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом (п.4).

Пунктом 8 частини першої статті 4 Закону № 755-IV визначений один із основних принципів, на яких базується державна реєстрація, а саме - внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону.

Згідно з частиною 2 статті 6 Закону №755-IV державний реєстратор:

1) приймає документи;

1-1) встановлює черговість розгляду поданих документів для державної реєстрації;

2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;

3-1) під час проведення реєстраційних дій у випадках, передбачених цим Законом, обов`язково використовує відомості реєстрів, автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи, а також використовує відомості, отримані у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів;

3-2) перевіряє дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, за допомогою Єдиного реєстру довіреностей;

3-3) перевіряє використання спеціальних бланків нотаріальних документів, на яких викладені документи, що подаються для здійснення реєстраційних дій, за допомогою Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів;

4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

5) веде Єдиний державний реєстр;

6) веде реєстраційні справи;

6-1) надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про виконавче провадження", інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю;

7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Отже, відповідно до вимог вищезазначеної правової норми, державний реєстратор зобов`язаний прийняти документи від заявника та вчинити дії щодо перевірки відомостей, які зазначені в документах.

За умови подання визначених документів, державний реєстратор зобов`язаний вчинити відповідні реєстраційні дії та внести до Єдиного державного реєстру відповідні записи.

Натомість, у разі наявності недоліків при поданні документів для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, державний реєстратор наділений правом залишити подані документи без розгляду або відмовити у державній реєстрації.

Згідно з частиною 2 статті 25 Закону №755-IV порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає:

1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника);

2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі;

3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі;

4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру;

5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації;

7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об`єднання;

8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів;

10) видача за бажанням заявника виписки з Єдиного державного реєстру у паперовій формі за результатами проведеної реєстраційної дії (у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі).

Виписка з Єдиного державного реєстру у паперовій формі надається з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.

Частиною 4 ст. 17 Закону № 755-1V визначено, що для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються такі документи:

заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв`язку з юридичною особою;

реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи, - у разі внесення змін до відомостей про громадські об`єднання, політичні партії;

документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру, - у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування;

відомості про керівні органи громадського формування (ім`я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний помер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв`язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів;

документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі змін, пов`язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи;

документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону;

установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу - у разі внесення змін, пов`язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа;

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), справжність підпису на якій нотаріально засвідчена, та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, га/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі внесення змін, пов`язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи;

заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ га організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника у разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему його оподаткування.

Згідно з ч. 1 ст. 27 Закону № 755-IV підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації є:

подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі;

невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону;

невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 цього Закону;

подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

Відповідно повідомлення відповідача, підставою для відмови у вчиненні "реєстраційної дії є неподання позивачем усіх необхідних документів, що передбачені ч. 4 ст. 17 Закону № 755-1V, а саме через відсутність відомостей щодо призначення керівника.

Зважаючи на вищевикладені норми, суд зазначає, що позивачем вчинено усі можливі заходи для надання належного пакету документів для вчинення реєстраційних дій, адже в її компетенцію не входить призначення чи звільнення начальника відділу ДП "Укрдіпросад", що прямо передбачено Положенням про Ужгородський Відділ комплексного проектування Українського Державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад", розробленого на підставі статуту Українського державного інституту "Укрдіпросад", затвердженого розпорядженням Міністерства Аграрної політики України №43 від 13.03.2001 року.

Оскільки позивачем вчинено усіх можливих заходів для надання належного пакету документів для вчинення реєстраційної дії, відмова державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Виконавчого комітету Ужгородської міської ради у проведенні державної реєстрації щодо виключення з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей щодо ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , як керівника Ужгородського відділу Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад", викладена у повідомленні б/н від 04.03.2020 року, не відповідає вимогам Закону № 755-IV.

Відповідно до частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. При цьому в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи те , що Виконавчим комітетом Ужгородської міської ради в особі відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не доведено правомірність доводів про неможливість проведення реєстраційних дій, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог позивача, а отже і задоволення даного позову в повному обсязі.

Відповідно до частини 2 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти рішення, зокрема, про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Частиною 3 цієї статті передбачено, що у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

При цьому у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, адміністративний суд, виконуючи завдання адміністративного судочинства щодо перевірки відповідності їх прийняття (вчинення), передбаченим частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям, не втручається та не може втручатися у дискрецію (вільний розсуд) суб`єкта владних повноважень поза межами перевірки за такими критеріями.

У свою чергу ознакою дискреційних повноважень є право суб`єкта владних повноважень приймаючи рішення, вчиняючи дії чи утримуючись від їх вчинення, діяти з певною свободою розсуду, тобто можливістю обрати одне з кількох юридично допустимих рішень.

Разом з тим, за відсутності визначених чинним законодавством підстав для зупинення розгляду документів, поданих заявником, та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру, державний реєстратор повинен провести реєстраційні дії щодо змін до відомостей про юридичну особу.

Суд констатує, що задоволення вимоги про зобов`язання відповідача вчинити передбачені чинним законодавством дії, відступити від яких він не мав права, однак незаконно відмовився їх вчиняти, чим порушив конституційні права людини і громадянина, не є втручанням у дискрецію (вільний розсуд) суб`єкта владних повноважень.

При цьому суд, керуючись положеннями частини четвертої статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України, розцінює неподання відповідачем відзиву на позовну заяву без поважних причин як визнання ним позову у повному обсязі.

За наведених обставин, з метою ефективного захисту порушених прав позивача, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Виконавчого комітету Ужгородської міської ради в особі Відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внести зміни до відомостей про юридичну особу - Ужгородський відділ Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад", а саме - :виключити запис про ОСОБА_1 як про керівника Ужгородського відділу Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад".

Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради в особі відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, третя особа без самостійних вимог на предмет спору - ДП "Український державний інститут по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад" про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Зобов`язати Виконавчий комітет Ужгородської міської ради в особі Відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, буд. 3, код ЄДРПОУ - 04053699) внести зміни до відомостей про юридичну особу - Ужгородський відділ Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад" (код ЄДРПОУ - 20434634), а саме: виключити запис про ОСОБА_1 як про керівника Ужгородського відділу Комплексного проектування українського державного інституту по проектуванню садів та виноградників "Укрдіпросад".

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Восьмого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено та підписано судом 14.09.2020 року.

Суддя С.А. Гебеш

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.09.2020
Оприлюднено15.09.2020
Номер документу91498700
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/1125/20

Рішення від 04.09.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

Ухвала від 19.08.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гебеш С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні