Рішення
від 14.09.2020 по справі 420/6302/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/6302/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 вересня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Харченко Ю.В. розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справу за адміністративним позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю МІКС ПЛАСТ про застосування заходів реагування, -

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Держпраці в Одеській області звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом, у якому просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Товариства з обмеженою відповідальністю МІКС ПЛАСТ шляхом зобов`язання повністю зупинити роботи (виробництво): ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки (технологічне устаткування переробки пластмас); роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що за наслідками проведення позапланової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю МІКС ПЛАСТ фахівцями контролюючого органу встановлено порушення, котрі створюють загрозу життю, та здоров`ю людей.

Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю МІКС ПЛАСТ належним чином та своєчасно повідомлялось про встановлений Ухвалою суду від 16.07.2020р. строк для подання відзиву на позовну заяву, проте наявна у матеріалах справи судова кореспонденція, яка надсилалася на адресу відповідача, повернулась до суду з відповідним поштовим повідомленням з відміткою органу поштового зв`язку - за закінченням терміну зберігання .

При цьому, як вбачається з наявного у матеріалах справи Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходженням Товариства з обмеженою відповідальністю МІКС ПЛАСТ є, зокрема, 65104, Одеська обл., місто Одеса, ПРОСПЕКТ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, 101/10, 101/11.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.127 КАС України часом вручення повістки вважається день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати судову повістку чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, що зареєстровані у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

Згідно з ч.11 ст.126 КАС України розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного,судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю МІКС ПЛАСТ належним чином, та своєчасно повідомлялось про встановлений Ухвалою суду від 16.07.2020р. строк для подання відзиву на позовну заяву.

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності та системно проаналізувавши приписи чинного законодавства, суд встановив наступне.

Як встановлено судом, та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, у період з 24.06.2020р. по 25.06.2020р. фахівцем Головного управління Держпраці в Одеській області на підставі наказу від 18.06.2020р. №904, направлення на перевірку від 18.06.2020р. №15/01-29-1348, проведено позапланову перевірку дотримання ТОВ МІКС ПЛАСТ вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці в частині виконання припису від 08.11.2020р. №15/14.2/11-1268-2000 .

За наслідками вказаної перевірки Головним управлінням Держпраці в Одеській області складено Акт перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) від 26.06.2020р. №15/14.2/11-443, у висновках якого наголошено, що ТОВ МІКС ПЛАСТ не усунуто викладені в приписі від 08.11.2020р. №15/14.2/11-1268-2000 порушення, 9 з яких створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а саме: відсутній дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме: технологічне устаткування переробки пластмас, що є порушенням п.6, дод.3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , ПКМУ №1107 від 26.10.2011р. У зв`язку зі змінами до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р., внесеними Постановою Кабінету Міністрів України №207 від 03.03.2020року Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , внесенні зміни відповідно до яких, суб`єкт господарювання, який експлуатує машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки та виконує роботи підвищеної небезпеки повинен зареєструвати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у журналі обліку суб`єктів господарювання у територіальному органі Держпраці п.6 дод.7 до Порядку Постанови Кабінету Міністрів України №207 від 03.03.2020р. Станом на 25.06.020 року відсутня реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в журналі обліку суб`єктів господарювання у Головному управлінні Держпраці в Одеській області; відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки (технологічне устаткування переробки пластмас), що є порушенням п.2, дод.2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , ПКМУ №1107 від 26.10.2011р. У зв`язку зі змінами до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. внесеними Постановою Кабінету Міністрів України №207 від 03.03.2020року Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , внесенні зміни відповідно до яких, суб`єкт господарювання, який експлуатує машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки та виконує роботи підвищеної небезпеки повинен зареєструвати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у журналі обліку суб`єктів господарювання у територіальному органі Держпраці п.17 дод.6 до Порядку Постанови Кабінету Міністрів України №207 від 03.03.2020р. Станом на 25.06.2020року відсутня реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в журналі обліку суб`єктів господарювання у Головному управлінні Держпраці в Одеській області; не подано до територіального органу Держпраці декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 метра, що є порушенням п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної. У зв`язку зі змінами до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. внесеними Постановою Кабінету Міністрів України №207 від 03.03.2020року Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , внесенні зміни відповідно до яких, суб`єкт господарювання який експлуатує машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки та виконує роботи підвищеної небезпеки повинен зареєструвати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у журналі обліку суб`єктів господарювання у територіальному органі Держпраці п.3 дод.6 до Порядку Постанови Кабінету Міністрів України №207 від 03.03.2020р.; не проведено встановленим порядком ідентифікацію об`єкта підвищеної небезпеки, який розташований за наступною адресою: м.Одеса, просп.Небесної Сотні, 101/10, 101/11, а саме: TOB МІКС ПЛАСТ , що є порушенням п.3 Порядку ідентифікації та обліку об`єктів підвищеної небезпеки , ПКМУ №956 від 11.07.2002р.; не розроблено встановленим порядком декларацію безпеки об`єкту підвищеної небезпеки, який розташований за наступною адресою: м.Одеса, просп.Небесної Сотні, 101/10, 101/11, а саме: ТОВ МІКС ПЛАСТ , що є порушенням п.3 Порядку декларування безпеки об`єктів підвищеної небезпеки , ПКМУ №956 від 11.07.2002р.; не проведено встановленим порядком експертне обстеження, устаткування підвищеної небезпеки перед введенням в експлуатацію, з обов`язковим залученням, виключно, уповноваженої експертної організації яка належить до сфери управління Держпраці і спроможна забезпечити науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці, а також має підтверджену компетенцію для інспекційної діяльності у сфері охорони праці відповідно до чинного законодавства і є суб`єктом одержання відповідного атестату про акредитацію органу з інспектування, що є порушенням п.21 Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , ПКМУ №687 від 26.05.2004р.; не проведено встановленим порядком первинний та черговий технічний огляд устаткування підвищеної небезпеки перед введенням в експлуатацію, а саме: технологічне устаткування переробки пластмас, що є порушенням п.8 Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , ПКМУ №687 від 26.05.2004р.; не проведено опосвідчення безпечного стану електроустановок підприємства до 1000 В, що є порушенням п.8.1 НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів наказ Міністерства праці та соціальної політики України комітету по нагляду за охороною праці від 09.01.1998р. №4, зареєстровано в Мін`юсті 10.02.1998р. за №93/2533; не проведено профілактичні випробування та вимірювання електрообладнання та електромереж, напругою до 1000 В, що є порушенням п.1.3.1 НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів наказ Міністерства праці та соціальної політики України комітету по нагляду за охороною праці від 09.01.1998р. №4, зареєстровано в Мін`юсті 10.02.1998р. за №93/2533.

Вищеозначене слугувало підставою для звернення Головного управлінням Держпраці в Одеській області до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.

Так, на думку суду, позовні вимоги Головного управлінням Держпраці в Одеській області щодо застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до Товариства з обмеженою відповідальністю МІКС ПЛАСТ шляхом зобов`язання повністю зупинити роботи (виробництво): ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки (технологічне устаткування переробки пластмас); роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей, є правомірними, обґрунтованими та такими, що базуються на приписах чинного законодавства України, виходячи з наступного.

Зокрема, судом встановлено, що у період з 01.11.2019р. по 08.11.2019р. головним державним інспектором відділу нагляду на виробництві і на об`єктах підвищеної небезпеки Сіваченко Д.С., у присутності директора ТОВ МІКС ПЛАСТ Гайдай К.О., проведено планову перевірку з питань дотримання вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці на ТОВ МІКС ПЛАСТ , за наслідками якої складено акт перевірки від 08.11.2019р. №15/14.2/11-1268, у якому встановлено порушення вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці.

У зв`язку з чим, 08.11.2019р. головним державним інспектором відділу нагляду на виробництві і на об`єктах підвищеної небезпеки Сіваченко Д.С. директору ТОВ МІКС ПЛАСТ Гайдай К.О. видано Припис від 08.11.2019р. №15/14.2/11-1268-2000 з вимогою усунути порушення вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці у строк до 08.02.2020р.

Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015року №96 Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Пунктом 7 Положення про Державну службу України з питань праці передбачено, що Держпраці України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Наказом Державної служби України з питань праці від 04 лютого 2016року №8, затверджено Положення про Головне управління Держпраці в Одеській області, у пункті 1 якого зазначено, що головне управління є територіальним органом Держпраці України та здійснює свої повноваження на території Одеської області.

Згідно зі статтею 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до вимог статті 38 Закону України Про охорону праці державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Відповідно до ст.1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно з підпунктом 16 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015року №96 Держпраці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення; виробництво, зберігання, використання отруйних речовин у технологічних процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України Про охорону праці державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.

Так, судом встановлено, що під час проведення позапланової перевірки ТОВ МІКС ПЛАСТ фахівцем Головного управління Держпраці в Одеській області встановлено, що ТОВ МІКС ПЛАСТ не усунуто викладені в приписі від 08.11.2020р. №15/14.2/11-1268-2000 порушення, 9 з яких створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), врегульовано положеннями Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності №877-V від 05.04.2007р. (зі змінами та доповненнями), відповідно до ч.5 ст.4 якого виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відповідно до ч.7 ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Отже, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається наступна процедура реалізації контролюючим органом своїх повноважень: у випадку наявності підстав для застосування одного з таких заходів як: 1) повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), 2) реалізації продукції, 3) виконання робіт, 4) надання послуг, будь-який орган контролю без попереднього прийняття розпорядчого документа безпосередньо звертається до суду із адміністративним позовом, предметом якого є застосування одного з вищенаведених заходів.

Відтак, з урахуванням вищевикладеного, судом з`ясовано, що у разі встановлення на Підприємстві загрози життю та здоров`ю людей, Головне управління Держпраці в Одеській області звертається до суду з позовом про зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг тощо.

Таким чином, судом встановлено, що у зв`язку з встановленням фахівцем Головного управління Держпраці в Одеській області під час проведення позапланової перевірки не усунення ТОВ МІКС ПЛАСТ викладених в приписі від 08.11.2020р. №15/14.2/11-1268-2000 порушень, 9 з яких створюють загрозу життю та здоров`ю людей, суд дійшов висновку щодо правомірності позовних вимог Головного управління Держпраці в Одеській області, та необхідності застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до Товариства з обмеженою відповідальністю МІКС ПЛАСТ шляхом зобов`язання повністю зупинити роботи (виробництво): ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки (технологічне устаткування переробки пластмас); роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

Згідно з ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 1 статті 72 КАС України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтю 73 КАС України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до статей 74-76 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Статтею 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Відтак, беручи до уваги вищевикладене, та оцінюючи наявні в матеріалах справи письмові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Головного управління Держпраці в Одеській області правомірні, документально підтверджені, обґрунтовані, базуються на положеннях чинного законодавства, отже підлягають задоволенню повністю.

Керуючись ст.ст.72-77, 139, ч.9 ст.205, ст.ст.241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області (65044, м.Одеса, просп.Шевченка,2, код ЄДРПОУ 39781624) до Товариства з обмеженою відповідальністю МІКС ПЛАСТ (65104, м.Одеса, просп.Небесної сотні,101/10, 101/11, код ЄДРПОУ 38155021) про застосування заходів реагування, задовольнити.

2. Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Товариства з обмеженою відповідальністю МІКС ПЛАСТ шляхом зобов`язання повністю зупинити роботи (виробництво): ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки (технологічне устаткування переробки пластмас); роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст.ст.293,295 КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст.255 КАС України.

Суддя Харченко Ю.В.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.09.2020
Оприлюднено15.09.2020
Номер документу91499089
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/6302/20

Ухвала від 12.04.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 02.04.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 19.03.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 11.03.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Рішення від 14.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні