ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
справа №380/5903/20
16 вересня 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лунь З.І. розглянув у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
в с т а н о в и в:
фізична особа-підприємець ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) звернулася до суду з позовом до Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації (місцезнаходження: 81100, Львівська область, м. Пустомити, вул.Грушевського, 11, код ЄДРПОУ 03194364), в якому просить суд:
-визнати протиправним та скасувати рішення Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації № 8-500 від 07.05.2020 про відмову ФОП ОСОБА_1 в призначенні допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої та другої групи платників єдиного податку;
-зобов`язати Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації призначити та виплатити ФОП ОСОБА_1 допомогу на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої та другої групи платників єдиного податку відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 329 від 22.04.2020 Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми з моменту звернення із заявою.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивач вважає рішення Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації № 8-500 від 07.05.2020 про відмову у призначенні допомоги на дітей, як фізичній особі-підприємцю, яка обрала спрощену систему оподаткування і належить до першої та другої групи платників єдиного податку, є незаконною та порушує її право на одержання на період карантину та на один місяць після дати його відміни виплату допомоги на дітей фізичним особам - підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, що встановлено Постановою Кабінету Міністрів України № 329 від 22.04.2020 Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми .
Ухвалою від 28.07.2020 призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін та запропоновано відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали подати відзив на позовну заяву.
Ухвалою суду від 28.07.2020 витребувано від Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації рішення № 8-500 від 07.05.2020 про відмову ФОП ОСОБА_1 в призначенні допомоги на дітей фізичним особам- підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої та другої групи платників єдиного податку.
На виконання ухвали суду від 28.07.2020 про витребування доказів, представником Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації скеровано на адресу суду рішення № 8-500 від 07.05.2020 про відмову ФОП ОСОБА_1 в призначенні допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої та другої групи платників єдиного податку.
Водночас відповідач заяви про визнання позову чи відзив на позовну заяву в строки, передбачені ст.261 Кодексу адміністративного судочинства України до суду не надав, про розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін повідомлявся належним чином шляхом направлення ухвали про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі рекомендованою кореспонденцією за адресою відповідно до приписів ч.8 ст.126 КАС України. Ухвалу суду від 28.07.2020 відповідач отримав 11.08.2020.
Суд встановив таке.
ОСОБА_1 є фізичною особою - підприємцем, яка обрала спрощену систему оподаткування і належить до другої групи платників єдиного податку.
06.05.2020 позивач звернулась до Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації через електронну систему Мінсоцполітики із заявою про призначення допомоги на дітей, як фізичній особі-підприємцю, яка обрала спрощену систему оподаткування і належить до першої та другої групи платників єдиного податку у відповідності до Порядку №329 з відповідним пакетом документів.
25.05.2020 позивач повторно звернулась до Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації через електронну систему Мінсоцполітики із заявою про призначення допомоги на дітей, як фізичній особі-підприємцю, яка обрала спрощену систему оподаткування і належить до першої та другої групи платників єдиного податку у відповідності до Порядку №329 з відповідним пакетом документів, оскільки відповіді не отримала.
Заява зареєстрована за №5976 .
Листом Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації від 03.06.2020 №04-1544 надало відповідь на адвокатський запит від 02 .0 6.2020 , в якій повідомило про відмову у призначенні допомоги на дітей по причині несплати ЄСВ за 2019рік.
Вважаючи рішення Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації № 8-500 від 07.05.2020 про відмову ФОП ОСОБА_1 в призначенні допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої та другої групи платників єдиного податку протиправними, позивач звернулася до суду з вказаним адміністративним позовом.
Предмет розгляду даної адміністративної справи становить наявність або відсутність правових підстав для призначення позивачу допомоги на дітей згідно з положеннями Порядку №329 та правомірність відмови органу соціального захисту у призначенні такої допомоги з підстав несплати ЄСВ за 2019рік .
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог суд виходить з наступного.
Згідно з ст. 46 Конституції України, норми якої є нормами прямої дії, громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.
Відповідно до Конституції України гарантований державою рівень матеріальної підтримки сімей з дітьми шляхом надання державної грошової допомоги з урахуванням складу сім`ї, її доходів та віку дітей, забезпечення пріоритету державної допомоги сім`ям з дітьми у загальній системі соціального захисту населення встановлює Закон України Про державну допомогу сім`ям з дітьми , абз . 5 ст . 1 якого визначено, що роботу щодо призначення та виплати державної допомоги сім`ям з дітьми організовує центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення.
Статтею 5 зазначеного Закону на органи соціального захисту населення за місцем проживання батьків (усиновлювачів, опікуна, піклувальника) покладений обов`язок призначення та виплати всіх видів державної допомоги сім`ям з дітьми.
З метою посилення соціального захисту сімей з дітьми на період вжиття заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, Кабінет Міністрів України Постановою Кабінету Міністрів України № 329 від 22 квітня 2020 року Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми запроваджено на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та на один місяць після дати його відміни виплату допомоги на дітей фізичним особам - підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку.
Умови призначення і виплати допомоги на дітей фізичним особам - підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку (далі - допомога на дітей) визначені у затвердженому вказаною Постановою Кабінету Міністрів України Порядку виплати допомоги на дітей фізичним особам - підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку (надалі - Порядок №329).
Так, пунктом 3 Порядку №329, допомога на дітей призначається і виплачується фізичним особам - підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, які:
-сплатили єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року після державної реєстрації фізичної особи - підприємця; або
-зареєструвалися як фізичні особи - підприємці у січні - березні 2020 р.; або
-отримують пенсію за віком, або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст . 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу та звільнені від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Допомога на дітей призначається і виплачується також фізичним особам - підприємцям, які до березня 2020р. (включно) перейшли на спрощену систему оподаткування та обрали першу або другу групу платників єдиного податку.
Допомога на дітей фізичним особам - підприємцям, зазначеним в абзацах третьому та четвертому цього пункту, які звернулися за її призначенням у травні - червні 2020 р., призначається та виплачується починаючи з травня 2020 року.
Допомога на дітей призначається і виплачується громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають в Україні (п. 4 Порядку №329).
Призначення і виплата допомоги на дітей здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за зареєстрованим місцем проживання або місцем проживання фізичної особи - підприємця (далі - заявник).
Допомога на дітей за місцем проживання призначається за умови неотримання зазначеної допомоги за зареєстрованим місцем проживання заявника. Перевірка відомостей щодо неотримання допомоги проводиться органами соціального захисту населення з використанням інформаційних систем (п. 5 Порядку №329).
У відповідності до п.14 Порядку №329, документи, необхідні для призначення допомоги на дітей, розглядаються органом соціального захисту населення протягом трьох робочих днів з дня отримання заяви з усіма необхідними документами.
Перевірка належності фізичної особи - підприємця до першої або другої групи платників єдиного податку проводиться органом соціального захисту населення з використанням даних з Реєстру платників єдиного податку.
Про призначення допомоги на дітей чи про відмову в її призначенні із зазначенням причини відмови та порядку оскарження такого рішення орган соціального захисту населення видає чи надсилає заявникові письмове повідомлення, у тому числі в електронній формі (у разі подання заяви та документів в електронній формі).
Як видно з матеріалів справи, за результатами розгляду заяви позивача від 06.05.2020 відповідачем було винесене Рішення від 07.05.2020 про відмову у наданні допомоги на дитину, з посиланням на довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7) та відсутність сплати ЄСВ за усі місяці 2019 року .
При цьому, суд звертає увагу, що згідно з довідкою ОК-7 в 2019 ОСОБА_1 отримувала доходи від управління соціального захисту населення Жовківської районної державної адміністрації (код 25257384): допомогу при народженні дитини, з якої сплачено страхові внески, а також здійснювала сплату страхових внесків, як Фізична особа - підприємець (код НОМЕР_1 ).
По коду НОМЕР_1 (РНОКПП ОСОБА_1 ) в довідці ОК-7 зазначено: помісячно в чисельнику - сума фактичного заробітку 0,00 грн., в знаменнику - ліва частина кількість трудових або цивільно-правових відносин в місяці - 30 або 31, а в знаменнику - права частина: позначка про сплату страхових внесків - Так. А також в підсумку всього за рік в межах максимальної величини: 100152,00 грн.
Згідно з ч.4 п.1 ст. 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 8 липня 2010 року № 2464- VI платниками єдиного внеску є:
4) фізичні особи - підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування; Пункт 4 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 7 7-VIII від 28.12.2014 .
Згідно з п . 3 ч. 1 ст. 7 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 08.07. 2010 № 2464- VI Єдиний внесок нараховується: 3) для платників, зазначених у п . 4 ч.1 ст. 4 цього Закону, які обрали спрощену систему оподаткування, - на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску; Абзац 2 п . 3 ч.1 ст. 7 виключено на підставі Закону № 2148-VIII від 03.10.2017 Пункт 3 ч.1 ст.7 в редакції № 77-VIII від 28.12.2014 .
Закон визначає, що Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
Суд установив, що сплата ЄСВ у 2019 році була проведена ФОП ОСОБА_1 за усі місяці 2019 року, що підтверджується не тільки довідкою ОК-7, де вказано про сплату ЄСВ позначка про сплату страхових внесків - Так , а також платіжними дорученнями (квитанціями банку), що знаходяться у матеріалах справах.
Крім того, згідно із звітом про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (Форма №Д5 (річна)) за 2019 рік, поданого ФОП ОСОБА_1 в ДПС у Пустомитівському районі відображено суму нарахованого єдиного внеску за 2019 рік , звіт по ЄСВ за 2019 рік із квитанцією № 2 наявний у матеріалах справах. Зауважень щодо поданого звіту чи його неприйняття у квитанції № 2 про прийняття звіту від ГУ ДПС у Львівській області (Пустомитівський район) не було, натомість у квитанції № 2 вказано, що автоматична обробка електронного документу/звіту виконана вдало. Дані завантажено до Реєстру застрахованих осіб .
Тобто ФОП ОСОБА_1 виконано вимоги щодо сплати ЄСВ за усі місяці 2 0 19 року і відповідно неприйняття Управлінням соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації довідки з Пенсійного фонду країни про сплату єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7) за 2019рік є протиправним, оскільки порушує право ФОП ОСОБА_1 на отримання допомоги на дітей фізичним особам - підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку згідно Постанови КМ України № 329 від 22,04.2020 року Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми на період карантину.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що відмова у призначенні допомоги з наведених відповідачем у рішенні підстав є неправомірною .
Відповідачем під час розгляду справи правомірність відмови в у призначенні спірної допомоги перед судом не доведена.
Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про задоволення позову.
Щодо вимоги позивача про стягнення витрат на правничу допомогу у розмірі 2000,00грн. за рахунок бюджетних Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч.1 ст.16 КАС України учасники справи мають право користуватися правничою допомогою.
При цьому, представництво в суді, як вид правничої допомоги, здійснюється виключно адвокатом (професійна правнича допомога), крім випадків, встановлених законом (п.2 ст.16 КАС України).
Приписами ч.1 ст.132 КАС України, передбачено, що судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать, витрати, зокрема: на професійну правничу допомогу; сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду (ч.3 ст.132 КАС України).
Витрати на професійну правничу допомогу регулюються ст.134 КАС України.
При цьому, витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.
Пунктом 3 вказаної статті визначено, що для цілей розподілу судових витрат:
1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою;
2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.
Водночас, для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги (п.4 ст.134 КАС України).
Проте, принцип співмірності витрат на оплату послуг адвоката запроваджено у частині 5 ст.134 КАС України, тобто розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із:
1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг);
2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг);
3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт;
4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
При цьому, розмір витрат на правничу допомогу встановлюється судом на підставі оцінки доказів щодо детального опису робіт, здійснених адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Тобто, питання розподілу судових витрат пов`язане із суддівським переконанням (дискреційні повноваження).
Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду, у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 22.12.2018 (справа №826/856/18), від 16.05.2019 № 823/2638/18, від 17.09.2019 № 810/3806/18 де вказав, що суд не зобов`язаний присуджувати стороні, на користь якої ухвалене судове рішення, всі понесені нею витрати на професійну правничу допомогу, якщо, керуючись принципами справедливості та верховенства права, встановить, що розмір гонорару, визначений стороною та його адвокатом, є завищеним щодо іншої сторони спору, враховуючи такі критерії, як складність справи, витрачений адвокатом час, значення спору для сторони тощо.
Як видно з укладеного між позивачем та ОСОБА_4 договору про надання правової допомоги від 01 . 06.2020 правова допомога оплачується відповідно до акта виконаних робіт.
Відповідно до акта про здачі-приймання робіт №ОУ-0000016 від 21 . 07.2020, адвокатом ОСОБА_4 надано позивачу правничу допомогу, а саме:
-подання адвокатського запиту 30хв-500,00грн;
-складання позовної заяви 90хв-1500,00грн.;
Загальна сума послуг становить 2000,00грн.
Зазначені грошові кошти були сплачені позивачем у повному обсязі, що підтверджується квитанцією про отримання коштів №0.0.1752996770.1 від 30 . 06.2020 на суму 2000,00 грн.
Щодо зазначених витрат відповідач не заперечив.
Відповідно до ч. 9 ст. 139 КАС України при вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує:
1) чи пов`язані ці витрати з розглядом справи;
2) чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес;
3) поведінку сторони під час розгляду справи, що призвела до затягування розгляду справи, зокрема, подання стороною явно необґрунтованих заяв і клопотань, безпідставне твердження або заперечення стороною певних обставин, які мають значення для справи, тощо;
4) дії сторони щодо досудового вирішення спору (у випадках, коли відповідно до закону досудове вирішення спору є обов`язковим) та щодо врегулювання спору мирним шляхом під час розгляду справи, стадію розгляду справи, на якій такі дії вчинялись.
При визначенні суми відшкодування суд повинен керуватися критерієм реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерієм розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та суті виконаних послуг.
Також суд зважає на немайновий характер позову, нескладність предмету позову, відсутність репутаційних ризиків та публічного інтересу до справи.
Таким чином з врахуванням принципу співмірності та розумності судових витрат, пропорційності до ціни позову та розміру судового збору, виходячи з конкретних обставин справи та змісту виконаних послуг, суд вважає за необхідне покласти на відповідача понесені позивачем судові витрати на оплату правничої допомоги адвоката в суді першої інстанції в сумі 2000,00 грн.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Тому, на користь позивача з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань необхідно стягнути судовий збір в розмірі 2102 ,0 0грн.
Керуючись ст.ст. 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд
в и р і ш и в :
адміністративний позов фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) до Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації (місцезнаходження: 81100, Львівська область, м. Пустомити, вул.Грушевського, 11, код ЄДРПОУ 03194364) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації № 8-500 від 07.05.2020 про відмову ФОП ОСОБА_1 в призначенні допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої та другої групи платників єдиного податку .
Зобов`язати Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації призначити та виплатити ФОП ОСОБА_1 допомогу на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої та другої групи платників єдиного податку відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 329 від 22.04.2020 Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми з моменту звернення із заявою.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації (місцезнаходження: 81100, Львівська область, м. Пустомити, вул.Грушевського, 11, код ЄДРПОУ 03194364) на користь фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) судові витрати в сумі 2102(дві тисячі сто два) грн. 0 0 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації (місцезнаходження: 81100, Львівська область, м. Пустомити, вул.Грушевського, 11, код ЄДРПОУ 03194364) на користь фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) витрати на правову допомогу в сумі 2000(дві тисячі) грн.00коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду із урахуванням п.п.15.5 п.15 Р.VII Перехідні положення КАС України протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя Лунь З.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2020 |
Оприлюднено | 17.09.2020 |
Номер документу | 91566112 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Лунь Зоряна Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні