ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 вересня 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/2127/20 Херсонський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Бездрабка О.І., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 до Чаплинської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
встановив:
ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 (далі - позивачі) звернулися з позовною заявою до Чаплинської селищної ради (далі - відповідач), в якій просять:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо надання позивачам дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність в розмірі земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва загальною площею 50,16 умовних кадастрових гектарів на території землі колишнього колективного сільськогосподарського підприємства (сільськогосподарського кооперативу, сільськогосподарського акціонерного товариства) "імені Карла Маркса", с.Балтазарівка, Чаплинського району Херсонської області;
- зобов`язати Чаплинську селищну раду надати позивачам дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність в розмірі земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва загальною площею 50,16 умовних кадастрових гектарів на території землі колишнього колективного сільськогосподарського підприємства (сільськогосподарського кооперативу, сільськогосподарського акціонерного товариства) "імені Карла Маркса", с.Балтазарівка, Чаплинського району Херсонської області та здійснити дії щодо внесення до Єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідних змін стосовно належності земельної ділянки з кадастровим номером 6525480500:07:011:0001.
В обґрунтування позовних вимог зазначають, що 30.04.2020 р. звернулися до Чаплинської селищної ради із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність в розмірі земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва загальною площею 50,15 в умовних кадастрових гектарах на території землі КСП "імені Карла Маркса", с.Балтазарівка, Чаплинського району Херсонської області. Дану заяву отримано відповідачем 08.05.2020 р., однак станом на сьогоднішній день жодної відповіді щодо результату розгляду заяви від відповідача не надійшло. Вважають таку бездіяльність протиправною, оскільки в частині строків та результату розгляду заяв відповідач порушує вимоги ст.118 ЗК України.
Ухвалою від 12.08.2020 р. позовну заяву залишено без руху та надано позивачам строк для усунення недоліків позовної заяви.
У встановлений суддею строк позивачі усунули недоліки позовної заяви і ухвалою від 28.08.2020 р. у справі відкрито спрощене провадження, вирішено здійснювати розгляд справи без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
09.09.2020 р. від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, згідно якого просить відмовити в задоволенні позову. Вказує на те, що згідно долучених до позовної заяви свідоцтв про право на спадщину від 07.02.2019 р. по спадковій справі № 396/2001 та від 10.04.2019 р. по спадковій справі № 04.2018 слідує, що свого часу право на земельні частки (паї) на підставі сертифікатів на право на земельну частку (пай) набули члени КСП "імені Карла Маркса" ОСОБА_5 , серії ХС № 0187990, зареєстрований від 01.07.1997 р. № 707, ОСОБА_6 , серії ХС № 0185696, зареєстрований 01.07.1997 р., ОСОБА_7 , серії ХС № 0187987, зареєстрований 01.07.1997 р. № 704, ОСОБА_8 , серії ХС № 0224124, зареєстрований від 01.07.1997 р. № 772, ОСОБА_6 , серії ХС № 0185679, зареєстрований від 01.07.1997 р. № 4, ОСОБА_9 , серії ХС № 0185913, зареєстрований 01.07.1997 р. № 238. Оригінали вищезазначених сертифікатів на право на земельну частку (пай) втрачено, а зміна власника з громадян ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_6 , ОСОБА_9 на покупця - ОСОБА_10 відбулася на підставі договору купівлі-продажу від 23.07.1997 р. Позивачі набули 07.02.2019 р. у спадщину вищевказані 6 сертифікатів на земельну частку (пай) від ОСОБА_10 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 . Станом на день смерті ОСОБА_10 спадкування здійснювалося за положеннями Цивільного кодексу УРСР (1963 року). Статтями 548 та 549 ЦК УРСР (який діяв до 01.01.2004 р.) передбачався інститут фактичного прийняття спадщини і це породжувало правові наслідки для спадкоємців, тому факт прийняття спадщини у вигляді сертифікатів на право на земельну частку (пай), яка відкрилася до 01.01.2004 р., мав бути доведений в судовому порядку. За період з моменту смерті ОСОБА_10 (29.01.2001 р.) його спадкоємці фактично не прийняли спадщину на земельні паї. Це підтверджується тим, що упродовж майже 19 років право на 6 земельних часток (паїв) ні ОСОБА_10 , ні його спадкоємці не реалізували свої права щодо виділення в натурі (на місцевості) вищевказаних земельних часток (паїв) та не отримали державних актів на право приватної власності на землю згідно п.4 Указу Президента України від 10.11.1994 р. № 666/94 "Про невідкладні заходи щодо прискорення земельної реформи у сфері сільськогосподарського виробництва", п.6 Указу Президента України від 08.08.1995 р. № 720/95 "Про порядок паювання земель, переданих у колективну власність сільськогосподарським підприємства і організаціям". Станом на 01.06.2020 р. земельні частки (паї) ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_11 ОСОБА_9 обліковуються Чаплинською селищною радою як невитребувані земельні частки (паї) на території земель колишнього КСП "імені Карла Маркса" Чаплинського району Херсонської області. Згідно листа відділу у Чаплинському районі Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 09.06.2020 р. № 0-21-0.35-69/117-20 в Книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) на території с.Балтозарівка Чаплинського району Херсонської області записи про зміни, які вносилися до сертифікатів у зв`язку з передачею права на земельну частку (пай) на ім`я ОСОБА_10 , відсутні. Вважає, що бездіяльність Чаплинської селищної ради є правомірною, адже позивачам не відмовлено у задоволенні їх заяви від 30.04.2020 р., оскільки розгляд заяви запланований на сесії Чаплинської селищної ради, яка відбудеться 17.09.2020 р. Прийняте рішення буде надіслано позивачам засобами поштового зв`язку.
Дослідивши наявні у справі докази, суд приходить до висновку про часткове задоволення позовних вимог виходячи з наступного.
Судом встановлено, що 07.02.2019 р. державний нотаріус Другої Херсонської державної нотаріальної контори Єрьоменко І.О. видав ОСОБА_1 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 свідоцтва про право на спадщину за законом ННО № 74071, ННО № 740074, ННО № 740077 на 1/4 частку спадкового майна - 6 сертифікатів на право на земельну частку (пай): ХС № 0187990, ХС № 0185696, ХС № 0187987, ХС № 0224124, ХС № 0185679, ХС № 0185913.
10.04.2019 р. приватний нотаріус Херсонського міського нотаріального округу Бережна І.О. видала ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_4 свідоцтва про право на спадщину за законом ННТ № 846368, ННТ № 846372, ННТ № 846376 на 1/12 частку спадкового майна - 6 сертифікатів на право на земельну частку (пай): ХС № 0187990, ХС № 0185696, ХС № 0187987, ХС № 0224124, ХС № 0185679, ХС № 0185913.
30.04.2020 р. ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 звернулися до Чаплинської селищної ради із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність в розмірі земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва загальною площею 50,16 в умовних кадастрових гектарах на території землі колишнього колективного сільськогосподарського підприємства (сільськогосподарського кооперативу, сільськогосподарського акціонерного товариства) "імені Карла Маркса", с.Балтазарівка, Чаплинського району Херсонської області.
До заяви було долучено: копії паспортів громадянина України, ідентифікаційних номерів, нотаріально завірених копій свідоцтв про право на спадщину за законом від 07.02.2019 р. ННО № 740071, ННО № 740074, ННО № 740077, виданих державним нотаріусом Другої Херсонської державної нотаріальної контори Єрьоменко І.О., від 14.04.2019 р. ННТ № 846368, ННТ № 846372, ННТ № 846376, виданих приватним нотаріусом Херсонського нотаріального округу Бережною І.О., графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки в межах земельної ділянки кадастровий номер: 6525480500:07:011:0001.
Вказану заяву отримано Чаплинською селищною радою 08.05.2020 р., однак рішення по ній не прийнято.
Позивачі, вважаючи протиправною бездіяльність відповідача щодо не розгляду їх заяви, звернулися з позовною заявою до суду.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступних приписів законодавства.
Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Стаття 14 Конституції України гарантує право власності на землю. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Згідно ч.1 ст.3 ЗК України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
У відповідності до ч.1 ст.122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Водночас, п.34 ч.1 ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.
Нормами ст.46 Закону України "Про місцеве самоврядування" встановлено, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.
Частинами 1 і 2 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" передбачено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.
Тобто, способом волевиявлення ради, яка здійснює право власності від імені відповідної територіальної громади з регулювання земельних відносин, є прийняття рішення сесією.
Положеннями п."а" ч.3 ст.22 ЗК України встановлено, що землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.
Частиною 1 статті 81 ЗК України визначено, що громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі: а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами; б) безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності; в) приватизації земельних ділянок, що були раніше надані їм у користування; г) прийняття спадщини; ґ) виділення в натурі (на місцевості) належної їм земельної частки (паю).
Згідно ч.1 ст.116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Частиною 6 статті 118 ЗК України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
За приписами ч.7 ст.118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
З аналізу даної правової норми слідує, що нею встановлено два альтернативні варіанти правомірної поведінки органу, у разі звернення до нього особи із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою: а) надати дозвіл; б) надати мотивовану відмову у наданні дозволу.
Отже, з урахуванням наведених вище положень Земельного кодексу України та Закону України "Про місцеве самоврядування" громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва подають клопотання (заяву) до відповідного органу місцевого самоврядування, який розглядає їх у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.
При цьому, в даному конкретному випадку, вирішення питання щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або відмови у його наданні є виключною компетенцією Чаплинської селищної ради Херсонської області.
Разом із цим Земельний кодекс України не передбачає можливості не розгляду заяви позивачів про надання дозволу на розробку проекту землеустрою.
Аналогічне розуміння законодавчо визначених варіантів поведінки суб`єкта владних повноважень при надходженні клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою міститься в постановах Верховного Суду від 29.04.2020 р. у справі № 802/191/17-а, від 25.06.2020 р. у справі № 818/1010/17, від 25.06.2020 р. у справі № 509/594/17, від 18.06.2020 р. у справі № 820/4552/17, від 26.05.2020 р. у справі № 806/2532/16, від 14.08.2020 р. у справі № 815/6699/17.
Згідно положень ч.5 ст.242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
З матеріалів справи слідує, а відповідачем у відзиві не заперечується, що Чаплинською селищною радою не розглядалося на засіданні сесії питання та не прийнято рішення по заяві позивачів від 30.04.2020 р., що відповідно свідчить про не вирішення по суті заяви позивачів та не прийняття рішення по цій заяві, і це вказує на відповідну бездіяльність відповідача (не вирішення по суті заяви позивачів), котра є протиправною у цьому випадку.
Аналогічна правова позиція зазначена у постанові Верховного Суду від 13.11.2019 р. у справі № 461/2782/17.
Поновлення ж порушеного права позивачів суд вбачає в зобов`язанні відповідача розглянути на засіданні чергової сесії Чаплинської селищної ради Херсонської області заяву ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 від 30.04.2020 р. про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність в розмірі земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Між тим, позовні вимоги в частині зобов`язання відповідача надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність в розмірі земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва є передчасними та задоволенню не підлягають, оскільки Чаплинською селищною радою у встановлені законодавством строки не прийнято жодного рішення за заявою позивачів від 30.04.2020 р., що судом визнано як протиправну бездіяльність.
При цьому, оскільки відповідач не прийняв жодного передбаченого законом рішення за наслідками розгляду заяви позивачів від 30.04.2020 р., суд не надає оцінки аргументам сторін, вказаних в позовній заяві та відзиві, стосовно наявності або відсутності в ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 правових підстав для отримання земельних ділянок у власність в розмірі земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території землі колишнього КСП "імені Карла Маркса", с.Балтазарівка, Чаплинського району Херсонської області.
Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст.77 КАС України).
Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 підлягають частковому задоволенню.
Частиною 1 статті 139 КАС України передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відповідно до ч.3 ст.139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Оскільки за результатами розгляду справи суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог, то на користь позивачів за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягає стягненню судовий збір по 420,40 грн. кожному.
Керуючись ст.ст.9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255, 262 КАС України, суд -
вирішив:
Позовну заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , рнокпп НОМЕР_2 ), ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 , рнокпп НОМЕР_3 ), ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 , рнокпп НОМЕР_4 ) до Чаплинської селищної ради Херсонської області (75200, Херсонська область, Чаплинський район, смт.Чаплинка, вул.Паркова, буд.40, код ЄДРПОУ 26348829) про визнання бездіяльності протиправною та зобовязання вчинити певні дії задовольнити частково.
Визнати неправомірною бездіяльність Чаплинської селищної ради Херсонської області (75200, Херсонська область, Чаплинський район, смт.Чаплинка, вул.Паркова, буд.40, код ЄДРПОУ 26348829) щодо не розгляду заяви ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 від 30.04.2020 р. про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею 50,16 в умовних кадастрових гектарах на території землі колишнього КСП "імені Карла Маркса", с.Балтазарівка, Чаплинського району Херсонської області.
Зобов`язати Чаплинську селищну раду Херсонської області (75200, Херсонська область, Чаплинський район, смт.Чаплинка, вул.Паркова, буд.40, код ЄДРПОУ 26348829) розглянути на пленарному сесійному засіданні заяву ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 від 30.04.2020 р. про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок в розмірі земельних часток (паїв) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею 50,16 в умовних кадастрових гектарах на території землі колишнього КСП "імені Карла Маркса", с.Балтазарівка, Чаплинського району Херсонської області та прийняти відповідне рішення.
В решті позовних вимог відмовити.
Стягнути з Чаплинської селищної ради Херсонської області (75200, Херсонська область, Чаплинський район, смт.Чаплинка, вул.Паркова, буд.40, код ЄДРПОУ 26348829) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ) судовий збір у сумі 420 (чотириста двадцять) грн. 40 коп.
Стягнути з Чаплинської селищної ради Херсонської області (75200, Херсонська область, Чаплинський район, смт.Чаплинка, вул.Паркова, буд.40, код ЄДРПОУ 26348829) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , рнокпп НОМЕР_2 ) судовий збір у сумі 420 (чотириста двадцять) грн. 40 коп.
Стягнути з Чаплинської селищної ради Херсонської області (75200, Херсонська область, Чаплинський район, смт.Чаплинка, вул.Паркова, буд.40, код ЄДРПОУ 26348829) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 , рнокпп НОМЕР_3 ) судовий збір у сумі 420 (чотириста двадцять) грн. 40 коп.
Стягнути з Чаплинської селищної ради Херсонської області (75200, Херсонська область, Чаплинський район, смт.Чаплинка, вул.Паркова, буд.40, код ЄДРПОУ 26348829) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 , рнокпп НОМЕР_4 ) судовий збір у сумі 420 (чотириста двадцять) грн. 40 коп.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до пп.15.5 п.15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя О.І. Бездрабко
кат. 109020100
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2020 |
Оприлюднено | 17.09.2020 |
Номер документу | 91567878 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Бездрабко О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні