Рішення
від 17.09.2020 по справі 329/589/20
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 329/589/20

Провадження № 2-а/329/11/2020

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 вересня 2020 року смт Чернігівка

Чернігівський районний суд Запорізької області у складі:

головуючого судді Богослова А.В.,

за участі:

секретаря судового засідання Сивак В.Г., Синяк Л.П.,

позивача - ОСОБА_1 ,

відповідачів - головного спеціаліста відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Мізерної О.А., Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області в особі представника Кісь Р.Б.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до головного спеціаліста відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Мізерної Олени Анатоліївни, Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, про скасування постанови № 348-ДК/0115ПО/08/01/-20 від 13.07.2020,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до головного спеціаліста відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Мізерної О.А., Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, в якому просив скасувати постанову № 348-ДК/0115ПО/08/01/-20 від 13.07.2020,про притягнення позивача до адміністративної відповідальності за ст. 53-1 КУпАП.

Свої позовні вимоги позивач мотивує тим, що 23.06.2020 державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог земельного законодавства України Держгеокадастру у Запорізькій області - головним спеціалістом відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Мізерною О.А. був складений акт обстеження земельної ділянки № 348-ДК/206/АО/10/01/-20. Відповідно до змісту акту, встановлено, що земельна ділянка розміром 4,8214 га контур 554, яка розташована на території Ільїнського старостинського округу Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області, самовільно використовується фермерським господарством ОСОБА_2 , керівником якого є позивач. 03.07.2020 відносно позивача складений протокол про адміністративне правопорушення №348-ДК/0112П/07/01/-20, про вчинення ним правопорушення за ст. 53-1 КУпАП. За результатами розгляду протоколу про адміністративне правопорушення відповідачем винесено стосовно нього постанову № 348-ДК/0115ПО/08/01/-20 від 13.07.2020 про накладення адміністративного стягнення за ст. 53-1 КУпАП у виді штрафу в розмірі 340 грн. Позивач вважає оскаржувану постанову незаконною, оскільки він не здійснював самовільне зайняття земельної ділянки, а зазначена земельна ділянка використовується фермерським господарством ОСОБА_2 для сільськогосподарських потреб на підставі договорів оренди, укладених з власниками земельних часток (паїв). Крім того, позивач зазначає, що він не був належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи про адміністративне правопорушення, та вважає, що відповідач головний спеціаліст відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Мізерна О.А. взагалі не мала права розглядати справу про адміністративне правопорушення та накладати адміністративне стягнення.

Відповідач головний спеціаліст відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Мізерна О.А. надала відзив на позовну заяву,в якому просила суд в задоволенні позовних вимог відмовити. В обґрунтування відзиву вказує, що при перевірці дотримання вимог земельного законодавства відносно земельної ділянки, що розташована за межами населених пунктів на території Ільїнського старостинського округу Чернігівської селищної об`єднаної територіальної громади Чернігівського району Запорізької області , площею 4,8214 га, кадастровий номер 2325585700:03:029:0003, встановлено, що земельна ділянка, самовільно зайнята фермерським господарством ОСОБА_2 під вирощування сільськогосподарських культур, про що було складено акт обстеження земельної ділянки та акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства. Крім того, відповідач вказує, що посилання позивача на використання зазначеної земельної ділянки на підставі договорів оренди, укладених з власниками земельних часток (паїв) не доводять його невинуватості у вчиненні правопорушення та не спростовують факт самовільного зайняття земельної ділянки, оскільки відсутні документи, що підтверджують право власності на паї. Також відповідач вказує, що ОСОБА_1 був належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи про адміністративне правопорушення, однак оскільки у вказаний час до установи не з`явився, справу було розглянуто без його участі та винесено постанову про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення. Відповідач вважає, що його дії при проведенні перевірки, складанні акту обстеження земельної ділянки, акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо земельної ділянки, протоколу про адміністративне правопорушення та винесення постанови про накладення стягнення, вчинені на підставі, в межах повноважень та у спосіб що передбачені Конституцією України та законодавчими актами.

Представник відповідача Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області надала відзив на позовну заяву, в якому зазначила, що постанова про накладення адміністративного стягнення № 348-ДК/0115ПО/08/01/-20 від 13.07.2020 стосовно позивача винесена законно, державний інспектор діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законом. Уповноваженою собою ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області 23.06.2020 проведено перевірку дотримання вимог земельного законодавства, в результаті якої встановлений факт самовільного використання земельної ділянки державної форми власності, яка розташована на території Ільїнського старостинського округу Чернігівської селищної об`єднаної територіальної громади Чернігівського району Запорізької області, площею 4,8214 га, без правовстановлюючих документів. Представник відповідача просив відмовити у задоволенні позову повністю.

В судове засідання, яке відбулося 17.09.2020 позивач не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, надав клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку із неможливістю прибути в судове засідання.

Згідно ч.3 ст.286 КАС України неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи у судах першої та апеляційної інстанцій.

Враховуючи, що участь осіб не є обов`язковою в судовому засіданні і їх неприбуття не є перешкодою для розгляду справи, така справа віднесена до категорії термінових, її розгляд неодноразово відкладався 05.08.2020, 20.08.2020, 02.09.2020, 11.09.2020, у тому числі триччі за клопотанням позивача, суд вважав за можливе проводити розгляд справи. Крім того, позивач не був позбавлений можливості приймати учать в судовому засідання через свого представника.

Відповідач -1 в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлена належним чином.

Представник відповідача-2 в судове засідання 17.09.2020 не з`явився, надав заву про розгляду справи без його участі.

Вивчивши зміст позову та відзивів, дослідивши докази у їх сукупності та взаємозв`язку, надавши їм оцінку, суд доходить до наступних висновків.

На підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області від 10.06.2020 № 348-ДК було проведено перевірку щодо дотримання вимог земельного законодавства стосовно земельної ділянки з кадастровим номером 2325585700:03:029:0003.

Згідно листа Чернігівського відділення поліції Бердянського ВП ГУНП в Запорізькій області від 17.06.2020, земельна ділянка з кадастровим номером 2325585700:03:029:0003, площею 4,8214 га до лютого 2019 року знаходилась в оренді ОСОБА_3 , на теперішній час дію договору оренди не продовжено. Фактично земельна ділянка знаходиться в користуванні фермерського господарства Усенка Дмитра Григоровича.

Так, 23.06.2020 державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України Держгеокадастру у Запорізькій області - головним спеціалістом відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель ОСОБА_4 , обстежено земельну ділянку з кадастровим номером 2325585700:03:029:0003, яка знаходиться за межами населених пунктів на території Ільїнського старостинського округу Чернігівської селищної об`єднаної територіальної громади Чернігівського району Запорізької області, та виявлено, що земельна ділянка використовується для вирощування сільськогосподарських культур. Під час обстеження виявлено факт самовільного використання земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної форми власності, про що свідчить відповідний акт обстеження земельної ділянки № 348-ДК/206/АО/10/01/-20 від 23.06.2020.

23.06.2020, державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Держгеокадастру у Запорізькій області - головним спеціалістом відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Мізерною О.А., проведено перевірку дотримання вимог земельного законодавства, за результатами якої встановлений факт самовільного використання земельної ділянки площею 4,8214 га з кадастровим номером 2325585700:03:029:0003 на території Ільїнського старостинського округу Чернігівської селищної об`єднаної територіальної громади Чернігівського району Запорізької області фермерським господарством ОСОБА_2 , що підтверджується актом перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту земельної ділянки № 348-ДК/294/АП/09/01/-20.

03.07.2020 державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Держгеокадастру у Запорізькій області - головним спеціалістом відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Мізерною О.А. стосовно позивача складений протокол про адміністративне правопорушення № 348-ДК/0112/07/01/-20, у зв`язку з самовільним зайняттям земельної ділянки державної форми власності 4,8214 га з кадастровим номером 2325585700:03:029:0003, що порушує п «б» статей 211, 125, 126 ЗК України.

За результатами розгляду протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи про адміністративне правопорушення головним спеціалістом відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Мізерною О.А. винесено стовно позивача постанову про накладення адміністративного стягнення № 348-ДК/0115ПО/08/01/-20 від 13.07.2020 за ст. 53-1 КУпАП та накладено стягнення у виді штрафу в розмірі 340 грн. 00 коп.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.244 КУпАП центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, розглядає справи про адміністративні правопорушення, пов`язані з порушенням законодавства у сфері використання та охорони земель і порядку та умов ведення насінництва та розсадництва, правил технічної експлуатації самохідних сільськогосподарських машин і правил техніки безпеки під час їх експлуатації (статті 52 - 53-4, 54-56, 104-1, 108 та 188----5).

Від імені зазначеного органу розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право, у тому числі, старші державні інспектори сільського господарства, державні інспектори сільського господарства - штраф на громадян до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно ст.10 Закону України Про державний контроль за використанням і охороною земель державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право, у тому числі, складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності.

Пунктом 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого Постановою КМУ №15 від 14.01.2015 (далі-Положення) передбачено, що Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Згідно п.5-1 Положення головні та провідні спеціалісти, які безпосередньо здійснюють державний нагляд (контроль), є одночасно державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель.

Посадові особи Держгеокадастру та його територіальних органів, які є державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, в межах своїх повноважень мають право: безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель; давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків; складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності; у разі неможливості встановлення особи порушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення; отримувати в установленому законодавством порядку від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності документи, матеріали та іншу інформацію, необхідну для виконання покладених на Держгеокадастр завдань; проводити лабораторний аналіз стану забруднення земель, у тому числі радіоактивного, в зонах безпосереднього впливу викидів і скидів підприємствами забруднюючих речовин, а також у разі виникнення аварій та надзвичайних ситуацій; звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно зайнятих чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився; викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для отримання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства; передавати до органів прокуратури, органів дізнання та досудового слідства акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки злочину; проводити у випадках, установлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства.

Отже в даному випадку в силу приписів ст.244 КУпАП, ст.10 Закону України Про державний контроль за використанням і охороною земель , а також п.5-1 Положення головний спеціаліст відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Мізерна О.А, за посадою є державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель. Тому відповідач-1 є посадовою особою, яка мала повноваження розглядати справу про адміністративне правопорушення стосовно позивача, притягати його до адміністративної відповідальності за ст.53-1 КУпАП та накладати штраф в межах санкції відповідної статті. Отже справа про адміністративне правопорушення розглянута належною посадовою особою в межах її компетенції. Тому доводи позивача в цій частині є необґрунтованими.

Отже, відповідач, розглядаючи справу про адміністративне правопорушення діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Законом України Про державний контроль за використанням та охороною земель та КУпАП.

Згідно зі ст. 268 КУпАП, справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

З протоколу про адміністративне правопорушення №348-ДК/0112/07/01/-20 від 03.07.2020, вбачається, що в ньому міститься відмітка про те, що позивача повідомлено, що розгляд справи про адміністративне правопорушення відбудеться 06.07.2020. Також у протоколі міститься клопотання позивача про відкладення розгляду справи, призначеного на 06.07.2020, та наявний підпис позивача. Відповідачем-1 відкладено розгляд справи на 11 год 00 хв 13.07.2020.

Також, в матеріалах справи наявне повідомлення від 06.07.2020, згідно якого розгляд справи про адміністративне правопорушення повторно призначено на 13.07.2020. Повідомлення було відправлено позивачу поштою зі штриховим кодовим ідентифікатором 6909500950641.

Згідно листа від 03.08.2020 №03-03/08-2 Запорізької дирекції Акціонерного товариства «Укрпошта» , рекомендований лист зі штриховим кодовим ідентифікатором 6909500950641 було вручено 11.07.2020 особисто отримувачу фермерському господарству ОСОБА_2

Таким чином, вищезазначене свідчить, що позивач був повідомлений належним чином про розгляд справи про адміністративне правопорушення, оскільки повідомлення отримав 11.07.2020, тоді як розгляд справи відбувся 13.07.2020.

Однак позивач, бувши належним чином повідомленим про час та місце розгляду справи, вдруге не з`явився в приміщення Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, де відбувався її розгляд.

За результатами розгляду справи про адміністративне правопорушення відповідачем-1 винесена постанова №348-Дк/0115По/08/01/-20 від 13.07.2020, якою притягнуто до адміністративної відповідальності позивача за ст.53-1 КУпАП за самовільне зайняття земельної ділянки державної власності площею 4,8214 га, з кадастровим номером 2325585700:03:029:0003, сільськогосподарського призначення, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, пасовища, розташована на території Ільїнського старостинського округу Чернігівської селищної об`єднаної територіальної громади Чернігівського району Запорізької області

Таким чином, процесуальних порушень під час розгляду справи про адміністративне правопорушення з боку відповідача-1 не встановлено.

Доводи позивача, що нібито його не було належним чином повідомлено про час та місце розгляду справи є неспроможними, оскільки спростовуються листом Запорізької дирекції АТ Укрпошта №03-03/08-2 від 03.08.2020, який підписаний її директором. В свою чергу надана позивачем пояснююча записка , в якій зазначено, що датою вручення є 14.07.2020 не мітить жодного підпису, прізвища уповноваженої посадової особи АТ Укрпошта та зазначення її посади, зі змісту такої пояснюючої записки неможливо навіть встановити особу, яка її склала. Тому суд до уваги такий доказ не приймає.

Доводи позивача, що він не здійснював самовільне зайняття земельної ділянки державної форми власності, а використовував зазначену земельну ділянку на підставі договорів оренди, укладених з фізичними особами, які є власниками земельних часток (паїв), суд до уваги не приймає з огляду на таке.

Відповідно до ст.1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель самовільне зайняття земельної ділянки - будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.

Згідно ст.ст.125,126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Позивачем не надано доказів щодо реєстрації прав власності або інших речових прав за громадянами, з якими, як стверджує позивач, були укладені договори оренди земельних часток (паїв).

В свою чергу відповідачами доведено, що земельна ділянка з кадастровим номером 2325585700:03:029:0003,належить до державної форми власності.

Відповідно до витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, земельна ділянка площею 4,8214 га, з кадастровим номером 2325585700:03:029:0003 перебувала в оренді в ОСОБА_3 з 03.02.2009, строк дії договору оренди 10 років. Таким чином, строк дії договору оренди з іншою особою, а не з позивачем, закінчився та не продовжувався.

Надані позивачем копії типових договорів оренди щодо земельних часток (паїв) в контурі №552, №554 укладених між ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та фермерським господарством ОСОБА_2 , суд до уваги не приймає, оскільки зі змісту вказаних договорів не випливає, що особам земельні ділянки належать на праві власності або іншому речовому праві. Не надано суду позивачем і доказів, що вказані особи взагалі мали будь-які права на земельну ділянку з кадастровим номером 2325585700:03:029:0003. Зі змісту вказаних типових договорів оренди земельної частки (паю)навіть не можливо встановити, що мова йде про ту ж саму земельну ділянки, що обробляв позивач.

Крім того, слід зауважити, що відповідно до ч.3 ст.13 Закону України Про порядок виділення внатурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв) Нерозподілені земельні ділянки, невитребувані частки (паї) після формування їх у земельні ділянки за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до дня державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку. Тобто передавати в оренду невитребувані земельні частки(паї) має повноваження лише сільська, селищна чи міська рада.

Натомість у позивача відсутній відповідний договір, укладений із селищною радою щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером 2325585700:03:029:0003 або навіть рішення селищної ради про передачу йому в оренду земельної ділянки.

Частиною 1 ст.9 КУпАП передбачено, що адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

З аналізу положень ст.9 КУпАП вбачається, що склад адміністративного правопорушення має чотири елементи: 1) об`єкт; 2)об`єктивну сторону; 3)суб`єкт; 4) суб`єктивну сторону.

Під час розгляду справи було встановлено, що усі складові елементи адміністративного правопорушення, передбаченого ст.53-1 КУпАП виявлені головним спеціалістом відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Мізерною О.А., були наявні на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення.

За таких обставин суд доходить до висновку, що підстави для задоволення позову відсутні.

Відповідно до ч.3 ст.256 КАС України за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право: 1) залишити рішення суб`єкта владних повноважень без змін, а позовну заяву без задоволення; 2) скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і надіслати справу на новий розгляд до компетентного органу (посадової особи); 3) скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і закрити справу про адміністративне правопорушення; 4) змінити захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 1,2,3,241-246 КАС України суд,

УХВАЛИВ:

Позов ОСОБА_1 до головного спеціаліста відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Мізерної Олени Анатоліївни, Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області , про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності- залишити без задоволення.

Постанову головного спеціаліста відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Мізерної Олени Анатоліївни №348-Дк/0115По/08/01/-20 від 13.07.2020, якою притягнуто до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст.53-1 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 340 грн-залишити без змін.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Третього апеляційного адміністративного суду області шляхом подання апеляційної скарги через Чернігівський районний суд Запорізької області протягом десяти днів з дня проголошення рішення суду.

Позивач: ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 .

Відповідач-1: Головний спеціаліст відділу здійснення державного контролю за додержанням земельного законодавства та оперативного реагування Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Мізерна Олена Анатоліївна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Українська,50, РНОКПП невідомий.

Відповідач-2: Головне управління Держгеокадастру у Запорізькій області, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Українська,50, код юридичної особи 39820689

Суддя А.В.Богослов

СудЧернігівський районний суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення17.09.2020
Оприлюднено18.09.2020
Номер документу91611080
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —329/589/20

Постанова від 04.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 26.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 26.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Рішення від 17.09.2020

Адміністративне

Чернігівський районний суд Запорізької області

Богослов А. В.

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Чернігівський районний суд Запорізької області

Богослов А. В.

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Чернігівський районний суд Запорізької області

Богослов А. В.

Ухвала від 14.08.2020

Адміністративне

Чернігівський районний суд Запорізької області

Богослов А. В.

Ухвала від 05.08.2020

Адміністративне

Чернігівський районний суд Запорізької області

Богослов А. В.

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

Чернігівський районний суд Запорізької області

Богослов А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні