Справа № 199/4041/20
(1-кс/199/1007/20)
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16.09.2020 року м. Дніпро
Слідчий суддя Амур-Нижньодніпровського районного суду міста Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської області ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні № 42020042630000217, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань15.06.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
До суду надійшло клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 Дніпропетровської області ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні № 42020042630000217, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 15.06.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, вилученого під час проведення обшуку, за фактичним розташуванням КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 39754779), що знаходиться за адресою: м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 35.
Клопотання обґрунтовується тим, що
ОСОБА_4 будучи директором комунального підприємства «Міська інфраструктура», організувала злочинну схему привласнення бюджетних коштів виділених на фонд заробітньої плати. Діючи відповідно до вказівок ОСОБА_4 , керівник скверу «Амурський парк» ОСОБА_5 спільно з бухгалтером ОСОБА_6 здійснюють підбір осіб з метою подальшого фіктивного «працевлаштування». При цьому, посадові особи здійснюють нарахування заробітної плати на картки фіктивно «працевлаштованих» працівників та в подальшому здійснюють зняття готівки з метою особистого збагачення.
На виконання доручення прокурора, працівниками УСР в Дніпропетровській області було попередньо встановлено, що протягом 2018-2019 рр. посадовими особами КП «Міська інфраструктура» прийнято на роботу 15 осіб, які фактично жодного дня не працювали «мертві душі». Банківські картки на які нараховуються заробітна плата розподілені між фігурантами.
Аналізом податкового розрахунку за формою 1-ДФ було встановлено, що велика кількість людей приймаються на роботу до комунального підприємства та звільняються в один день. За оперативною інформацією звільнення відбуваються перед перевірками Східного офісу Держаудитслужби.
Також аналізом податкового розрахунку за формою 1-ДФ було встановлено наявність працівників, які отримували одночасно заробітню плату за ознакою доходу №101 заробітня плата за основним місцем роботи в КП «Міська інфраструктура» та інших підприємствах різних форм власності. Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_7 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , іпн. НОМЕР_1 ) одночасно отримає заробітню плату за ознакою доходу №101 в КП «Міська інфраструктура» та КЗПО «ДМЦ «ЛІДЕР» (ЄДРПОУ 37538678), ОСОБА_8 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , іпн. НОМЕР_2 ) одночасно отримає заробітню плату за ознакою доходу №101 в КП «Міська інфраструктура» та КЗ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» (ЄДРПОУ 01985423).
В ході досудового розслідування, на підставі слідчого судді Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська отримано тимчасовий доступ у АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ 14360570) до розрахункового рахунку КП «Міська інфраструктура», та встановлено номера рахунків вищевказаних осіб.
Під час аналізу інформації, отриманої у АТ КБ «Приватбанк» встановлено, що зняття грошових коштів з зарплатних рахунків вищевказаних посадових осіб КП «Міська інфраструктура» здійснювалось одними і тими ж особами, котрі не є працівниками комунального підприємства.
Додатково, в ході досудового розслідування встановлено, що між КП «Міська інфраструктура» (ЄДРПОУ 39754779) в особі директора ОСОБА_4 та ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен-1» в особі директора ОСОБА_9 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договір на надання «Послуги з охорони» від 07.05.2019 на загальну суму 1780000 грн.
В свою чергу, відповідно до п. 1.6. термін надання послуг становить з 01 квітня 2019 по 31 липня 2019. Ціна 1 місяця надання послуг складає 440000 грн.
Відповідно до п. 1 ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», цей закон розповсюджується на замовників, які визначені пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Тому в органу досудового розслідування наявні підстави вважати, що відбулось безпідставне перерахування коштів КП «Міська інфраструктура» на розрахункові рахунки ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен-1».
Відповідно до рапорту оперуповноваженого УСР в Дніпропетровській області, було проведено аналіз податкового розрахунку за формою 1-ДФ підприємства ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен-1» (ЄДРПОУ 40388615) та встановлено, що протягом квітня-травня 2019 року на підприємстві був працевлаштований лише 1 працівник, що свідчить про неможливість виконання умов договору з боку ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен-1», та дає підстави вважати про привласнення коштів з боку посадових осіб КП «Міська інфраструктура» та ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен-1».
Відповідно до висновку судово-економічної експертизи встановлено, що ТОВ «ОКК «БОРИСФЕН-1», відобразило у податковому розрахунку за 2 кв. 2019р. нараховані та виплачені доходи співробітникам тільки за червень 2019р., оскільки за даними розрахунку усі 20 осіб прийняті на роботу 01.06.2019р.
За умови, що дані податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку ТОВ «ОКК «БОРИСФЕН-1» тотожні даним бухгалтерського обліку, нарахування заробітної плати робітникам, які виконували послуги з охорони за договором б/н від 07.05.2019р. за квітень та травень 2019р. не проводилося.
Додатково встановлено, що між КП «Міська інфраструктура» (ЄДРПОУ 39754779) в особі директора ОСОБА_4 та ФОП ОСОБА_10 укладено 3 договори «Поточного ремонту тротуарного покриття у сквері «Амурський парк»: договір №10/05-1 від 10.05.2019 на загальну суму 198 945 грн, договір №24/06 від 24.06.2019 на загальну суму 367 985 грн, договір №б/н від 14.02.2020 на загальну суму 147 000 грн. На виконання доручення прокурора, працівниками УСР в Дніпропетровській області було здійснено огляд території скверу «Амурський парк».
Під час огляду було встановлено, що ремонт тротуарного покриття не виконувався, що дає підстави вважати про внесення недостовірних відомостей до актів КБ-2в, КБ-3.
Таким чином, в органу досудового розслідування є підстави вважати, що посадові особи КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 39754779) за попередньою змовою з службовими особами ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен-1» (ЄДРПОУ 40388615), ФОП ОСОБА_10 та іншими суб`єктами господарювання шляхом вкладання фіктивних договорів щодо наданих послуг заволоділи бюджетними коштами, чим спричинили істотну шкоду державним інтересам.
11.09.2020 на підставі ухвали слідчого судді Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська справа№ 199/4041/20 (1-кс/199/983/20) проведено обшук за місцем фактичного розташування КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 39754779), а саме за адресою: м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 35в ході проведення якого виявлено та вилучено:
1.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_7 інн. НОМЕР_4 яка прийнята 02.02.2018 на посаду фахівця КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №221-к від 31.01.2018), звільнена 28.02.2019 (наказ № 551-к від 25.02.2019).
2.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_11 інн. НОМЕР_5 яка прийнята 23.12.2017 на посаду контролер квитків парк Зелений Гай «Містечко зимових розваг» КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №174-к від 22.12.2017), звільнена 31.03.2018 (наказ № 254-к від 30.03.2018)
3.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_12 інн. НОМЕР_6 який прийнятий 22.12.2017 на посаду водій транспортно-прибиральної машини парк Зелений Гай «Містечко зимових розваг» КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №176-к від 22.12.2017), звільнена 31.03.2018 (наказ № 262-к від 30.03.2018).
4.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_11 інн. НОМЕР_5 яка прийнята 02.04.2018 на посаду робітник з благоустрою парк ім. В. Дубініна КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №255-к від 30.03.2018).
5.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_13 інн. НОМЕР_7 яка прийнятий 02.04.2018 на посаду комірник парку ім. В. Дубініна КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №266-к від 30.03.2018).
6.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_14 інн. НОМЕР_8 яка прийнята 08.02.2019 на посаду економіста відділу бухгалтерського обліку та фінансового контролю КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №538-к від 07.02.2019)
7.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_15 інн. НОМЕР_9 яка прийнята 08.02.2019 на посаду провідного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та фінансового контролю КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №539-к від 08.02.2019)
8.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_16 інн. НОМЕР_10 який прийнятий 14.02.2019 на посаду фахівця технічного відділу КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №542-к від 13.02.2019)
9.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_17 інн. НОМЕР_11 який прийнято 26.03.2019 на посаду провідного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та фінансового контролю КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №568-к від 25.03.2019)
10.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_18 інн. НОМЕР_12 який прийнято 26.03.2019 на посаду фахівця технічного відділу КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №569-к від 25.03.2019)
11.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_19 інн. НОМЕР_13 якого прийнято 19.01.2018 на посаду фахівця садово-паркового господарства КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №198-к від 18.01.2018)
12.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_20 інн. НОМЕР_14 який прийнятий 02.04.2018 на посаду робітник з комплексного обслуговування парку ім. В. Дубініна КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №249-к від 27.03.2018).
13.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_21 інн. НОМЕР_15 який прийнятий 02.01.2019 на посаду двірник парку ім. Володі Дубініна КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №249-к від 27.03.2018) звільнений 02.01.2020 наказ № 827-к від 02.01.2020
1.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_3 ( НОМЕР_16 ) на _1_ аркушах, та оригінал на 64 аркушах;
2.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_4 ( НОМЕР_17 ) на _1__ аркушах та оригінал на 64 аркушах;
3.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_5 (БТ-1 №5767727) на __1_ аркуші та оригінал на 79 аркушах;
4.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_6 ( НОМЕР_18 ) на _1__ аркушах та оригінал на 32 аркушах;
5.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_7 ( НОМЕР_19 ) на _1_ аркушах та оригінал на 64 аркушах;
6.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_17 1946 р.н. на 1__ аркушах та оригінал на 31 аркуші;
7.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_8 ( НОМЕР_20 ) на _1__ аркушах та оригінал на 79 аркушах;
8.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_9 ( НОМЕР_21 ) на _1_ аркушах та оригінал на 79 аркушах;
9.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_10 ( НОМЕР_22 ) на _1_ аркушах та оригінал на 64 аркушах;
1.Довідка доходів за період з 19.01.2018 по 31.12.2019 видана на ім`я ОСОБА_19 № НОМЕР_23 від 11.09.2020
2.Довідка доходів за період з 14.02.2019 по 31.12.2019 видана на ім`я ОСОБА_16 № НОМЕР_24 від 11.09.2020
3.Довідка доходів за період з 26.03.2019 по 31.12.2019 видана на ім`я ОСОБА_18 № НОМЕР_25 від 11.09.2020
4.Довідка доходів за період з 08.02.2019 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_15 № НОМЕР_26 від 11.09.2020
5.Довідка доходів за період з 08.02.2019 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_14 № НОМЕР_27 від 11.09.2020
6.Довідка доходів за період з 26.03.2019 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_17 № НОМЕР_28 від 11.09.2020
7.Довідка доходів за період з 02.04.2018 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_13 № НОМЕР_29 від 11.09.2020
8.Довідка доходів за період з 02.01.2019 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_21 № НОМЕР_30 від 11.09.2020
9.Довідка доходів за період з 02.04.2018 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_20 Довідка доходів за період з 02.04.2018 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_20 № МІ00-000261 від 11.09.2020 а № МІ00-000261 від 11.09.2020
10.Довідка доходів за період з 02.02.2018 по 28.02.2019 виданої на ім`я ОСОБА_7 № НОМЕР_31 від 11.09.2020
11.Довідка доходів за період з 01.04.2018 по 01.04.2018 виданої на ім`я ОСОБА_7 № МІ00-000263 від 11.09.2020
12.Особова справа № 121 ОСОБА_11 табельний номер 0000000121 на 15 аркушах;
13.Особова справа № 120 ОСОБА_20 табельний номер 0000000120 на 15 аркушах
14.Особова справа № 100 ОСОБА_7 табельний номер 0000000100 на 23 аркушах ( з позначкою звільнений)
15.Особова справа № 181 ОСОБА_16 табельний номер 0000000181 на 13 аркушах
16.Особова справа № 186 ОСОБА_18 табельний номер 0000000186 на 18 аркушах
17.Особова справа № 91 ОСОБА_19 табельний номер 0000000091 на 14 аркушах
18.Особова справа № 185 ОСОБА_17 табельний номер 0000000185 на 13 аркушах
19.Особова справа № 123 ОСОБА_13 табельний номер 0000000123 на 15 аркушах
20.Особова справа № 179 ОСОБА_15 табельний номер 0000000179 на 12 аркушах
21.Особова справа № 178 ОСОБА_14 табельний номер 0000000178 на 19 аркушах
22.Особова справа № 172 ОСОБА_21 табельний номер 0000000172 на 23 аркушах ;
23.Договір послуг від 07 травня 2019 року підписаний з КП «Міська інфраструктура» ДМР та ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія» БОРИСФЕН-1» на 6 аркушах;
24.Дислокація постів КП «Міська інфраструктура» ДМР м. Дніпро на 2 аркушах;
25.Інструкція по охороні об`єкта КП «Міська інфраструктура» ДМР на 5 аркушах;
26.Кошторис на 1 аркуші;
27.Протокол погодження договірної ціни на 1 аркуші;
28.Ксерокопія листу на ім`я КП «Міська інфраструктура» ДМР ОСОБА_4 на ім`я ОСОБА_9 на 1 аркуші
29.7. Платіжне доручення № 214 від 08.05.2019 платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші
30.Акт № 1 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші
31.Рахунок-фактура № 39754779-01 від 07 травня 2019 року на 1 аркуші
32.Платіжне доручення № 220 від 15.05.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» на 1 аркуші;
33.Акт № 2 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші
34.Рахунок-фактура № 39754779-02 від 13 травня 2019 року;
35.Платіжне доручення № 250 від 31.05.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші;
36.Акт № 3 здачі-прийняття робіт (надання послуг) на 1 аркуші
37.Рахунок-фактура № 39754779-03 від 30 травня 2019 року на 1 аркуші;
38.Платіжне доручення № 275 від 18.06.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші;
39.Акт № 4 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші;
40.Платіжне доручення № 371 від 04.07.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші;
41.Акт № 5 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші;
42.Рахунок фактура № 39754779-05 від 30 червня 2019 року на 1 аркуші;
43.Платіжне доручення № 409 від 19.07.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші;
44.Акт № 4 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші
45.Рахунок-фактура № 39754779-06 від 11 липня 2019 р. на 1 аркуші;
46.Платіжне доручення № 436 від 02.08.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші;
47.Акт № 7 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші;
48.Рахунок-фактура № 39754779-07 від 12 липня 2019 на 1 аркуші;
1.Договір про надання послуг № 24/06 від 24 червня 2019 року укладений між КП «Міська інфраструктура» ДМР та ФОП ОСОБА_10 на 2 аркушах;
2.Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва (без номеру) на 1 аркуші;
3.Договірна ціна на поточний ремонт тротуарного покриття у сквері «Амурський парк» що здійснюється в 2019 році на 1 аркуші;
4.Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на поточний ремонт тротуарного покриття у сквері «Амурський парк» Амурський парк на 2 аркушах;
5.Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Поточний ремонт тротуарного покриття у сквері «Амурський парк» на 2 аркушах;
6.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1 на поточний ремонт тротуарного покриття у сквері «Амурський парк» на 2 аркушах;
7.Протокол погодження договірної ціні на 1 аркуші;
8.Дефектний акт на поточний ремонт тротуарного покриття у сквері «Амурський Парк» на 1 аркуші;
9.Додаткова угода № 1 до Договору № 24/06 від 24.06.2019 на 1 аркуші;
10.Додаткова угода № 2 до договору про надання послуг від 24.06.2019 за № 24/06 на 1 аркуші
11.Додаткова угода № 3 до договору про надання послуг від 24.06.2019 за № 24/06 на 1 аркуші
12.Акт приймання виконаних робіт будівельних робіт за червень 2019 на 2 аркушіх;
13.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2019 на 1 аркуші;
14.Рахунок загально виробничих витрат до Акту КБ-2В № на Амурсий парк на 1 аркуші;
15.Підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: Амурський парк (витрати за прийнятими нормами) на 2 аркушах;
16.Платіжне доручення № 7 від 18 липня 2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші
17.Прозорий поліетиленовий файл в середині якого знаходяться фотокартки турніків, дитячих, лавочок, пісочниць, дитячих гірка та їх вартість у вигляді скрін-шоту на 57 аркушах;
18.Акт огляду парку ім. Писаржевського датований 2018 роком без підписів членів комісії на 39 аркушах;
19.Аркуш паперу формату А4 на якому мається запис Амур та 6 пунктів, 1 Банер «Викидати сміття заборонено» сменить исправить, Короб под счетчик и ГРЩ, опора (бух), Опора, доска для обьявлений (акт), флашток перекресллено, Блоки бетонніе перекресллено, плити бетонніе перекресллено також до вказаного аркушу паперу скріпкою прикріплено 10 цвітних фотографій;
20.Акт №9 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-09 від 16 серпня 2019 на 2 аркушах;
21.Акт № 11 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-11 від 16 вересня 2019 на 2 аркушах;
22.Акт № 10 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-10 від 02 вересня 2019 на 2 аркушах;
23.Акт № 12 здачі-приймання роботі (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-12 від 03 жовтня 2019 на 2 аркушах;
24.5. Акт № 13 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-13 від 16 жовтня 2019 на 2 аркушах;
25.Акт № 14 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-14 від 04 листопада 2019 на 2 аркушах;
26.Акт № 15 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-15 від 16 листопада на 2 аркушах;
27.Акт № 16 здачі-прийняття робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-16 від 04 грудня 2019 на 2 аркушах;
28.Акт № 17 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші;
29.Акт № 8 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші;
30.Вище вказані документи були добровільно наданні, однак у зв`язку із відмовою у завірянні копій вилучених документів, були вилученні оригінали. Обшук продовжено у кабінеті бухгалтерії під час обшуку якої було виявлено та вилучено наступне:
31.Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за липень 2020 року поточного ремонту дорожнього покриття у парку «Зелений Гай» на 3 аркушах, та підсумкова відомість ресурсів до нього на 2 аркушах, розрахунок загально виробничих витрат до акуту № 1 на 1 аркуші; довідка про вартість виконаних робіт та витрат за липень 2020 до нього на 1 аркуші, також 1 аркуш паперу скрін екрану на 1 аркуші.
32.Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за липень 2020 року поточного ремонту елементів благоустрою парку «Зелений Гай» за липень 2020 на 6 аркушах, довідка про вартість виконання будівельних робіт за липень 2020 року поточного ремонту елементів благоустрою парку «Зелений Гай» на 1 аркуші, підсумкова відомість ресурсів до даного акту на 4 аркушах, розрахунок загально виробничих витрат на 1 аркуші, також 1 аркуш паперу скрін екрану на 1 аркуші.
33.Видаткова накладна № 17/07 від 17 липня 2020 року на 2 аркушах
34.Видаткова накладна № 04/09 від 04 вересня 2020 на 2 аркушах
35.Видаткова накладна № 1/1 від 03 квітня 2020 на 2 аркушах
36.Видаткова накладна № 08/04 від 08.04.2020 на 1 аркуші
37.Видаткова накладна № 06/04 від 06.04.2020 на 1 аркуші
38.Видаткова накладна № 21/02/2020 від 21.02.2020 на 1 аркуші
39.Видаткова накладна № 01/04 від 01 квітня 2020 на 2 аркуші
40.Видаткова накладна № 1 від 03 квітня 2020 на 1 аркуші
41.Видаткова накладна без номеру та дати 2020 на 1 аркуші
42.Видаткова накладна № 1 від 18 травня 2020 на 2 аркушах
43.Видаткова накладна № 27/04 від 27 квітня 2020 на 2 аркушах
44.Видаткова накладна № 2307/1 від 23 липня 2019 на 1 аркуші
45.Видаткова накладна № 1 від 24 липня 2019 на 1 аркуші
46.Видаткова накладна без номеру та дати 2019р. на 1 аркуші
47.Видаткова накладна № 24/7 від 24.07.2019 на 1 аркуші
48.Видаткова накладна без номеру та дати 2019 на 1 аркуші
49.Видаткова накладна № 258 від 25 липня 2019 на 1 аркуші
50.Рахунок на оплату № 258 без дати на 1 аркуші
51.Видаткова накладна № 16/07-1 від 17липня 2019 на 1 аркуші
52.Видаткова накладна № 16/07 від 17 липня 2019 на 1 аркуші
53.Видаткова накладна № 12/03 від 12 березня 2020 на 1 аркуші
54.Видаткова накладна № 441 від 26 листопада 2019 на 1 аркуші
55.Рахунок на оплату № 441 від 26 листопада 2019 на 1 аркуші
56.Видаткова накладна № 436 від 20 листопада 2019 на 3 аркушах
57.Видаткова накладна № 437 від 19 листопада 2019 на 1 аркуші
58.Рахунок на оплату № 437 від 19 листопада 2019 на 1 аркуші
59.Видаткова накладна № 112/1 від 11.12.2019 на 1 аркуші
60.Видаткова накладна № 16/12 від 16.12.2019 на 1 аркуші
61.Видаткова накладна без номеру та дати 2019 на 1 аркуші
62.Видаткова накладна № 1 від 08 серпня 2019 на 2 аркушах
63.Видаткова накладна № 1 від 07 серпня 2019 на 1 аркуші
64.Видаткова накладна № 07/08/1 від 07 серпня 2019 на 1 аркуші
65.Видаткова накладна № 0808/1 від 08 серпня 2019 на 1 аркуші
66.Видаткова накладна № 0808/2 від 08 серпня 2019 на 1 аркуші
67.Видаткова накладна № 350 від 07 жовтня 2019 на 2 аркушах
68.Видаткова накладна № 2 від 25 травня 2020 на 2 аркушах
69.Видаткова накладна № 3/09 від 03.09.2019 на 2 аркушах
70.Видаткова накладна № 04/09 від 04.09.2019 на 2 аркушах
71.Видаткова накладна № 13/09 від 13 вересня 2019 на 1 аркуші
72.Розрахунок без номеру та дати 2019 на 1 аркуші
73.Видаткова накладна № 23/09 від 23 вересня 2019 на 1 аркуші
74.Рахунок на оплату № 23/09 від 23 вересня 2019 на 1 аркуші
75.Акт № 19 здачі-приймання робіт (надання послуг) по договору послуг з охорони від 31 січня 2020 року на 1 аркуші, рахунок-фактура № 39754779-19 від 16 січня 2020 на 1 аркуші,
76.Акт № 3 здачі-приймання робіт (надання послуг) по договору послуг з охорони від 16 квітня 2020 року на 1 аркуші, рахунок-фактура № 39754779-03 від 10 квітня 2020 на 1 аркуші,
77.Акт № 119 надання послуг з встановлення програм та заправки картриджів від 13 квітня 2020 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 119 від 13 квітня 2020 на 1 аркуші,
78.Акт № 138 надання послуг з встановлення програм та заправки картриджів від 05 травня 2020 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 138 від 05 травня 2020 на 1 аркуші,
79.Акт № 178 надання послуг з встановлення програм та заправки картриджів від 30 червня 2020 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 178 від 30 червня 2020 на 1 аркуші,
80.Акт № 283 надання послуг з встановлення програм та заправки картриджів від 22 серпня 2019 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 283 від 22 серпня 2019 на 1 аркуші,
81.Акт № 428 надання послуг з встановлення програм та заправки картриджів від 11 листопада 2019 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 428 від 11 листопада 2019 на 1 аркуші,
82.Акт № 471 надання послуг з заправки картриджів від 09 грудня 2019 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 471 від 09 грудня 2019 на 1 аркуші,
83.53. Акт № 6 здачі приймання робіт надання послуг з охорони надання послуг з охорони від 31 травня 2020 року на 1 аркуші, рахунок-фактура № 39754779-06 від 28 травня 2020 на 1 аркуші,
84.Акт № 1 приймання надання послуг по договору № б/н від 18.05.2020 з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на 1 аркуші
85.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за січень 2020 року «Поточного ремонту тротуарного покриття у парку Зелений Гай » на 1 аркуші, Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за січень 2020 по ремонту бетонного покриття у парку зелений гай на 3 аркушах, підсумкова відомість ресурсів обьєкт: Зелений Гай за січень 2020 року на 2 аркушах, розрахунок загально виробничих витрат до акут КБ2В № 1 на Зелений Гай за січень 2020 на 1 аркуші.
86.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2020 року з Поточного ремонту тротуарного покриття у сквері Амурський парк на 1 аркуші, Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за лютий 2020 по ремонту ремонту тротуарного покриття у сквері Амурський парк на 2 аркушах, підсумкова відомість ресурсів обьєкт: поточний ремонт тротуарного покриття у сквері Амурський парк за лютий 2020 року на 2 аркушах, розрахунок загально виробничих витрат до акут КБ2В № 1 на ремонту тротуарного покриття у сквері Амурський парк за лютий 2020 на 1 аркуші.
87.Акт № 1 здачі приймання виконаних будівельних робіт за лютий місяць 2020 року між КП «Міська інфраструктура» ДМР та ФОП ОСОБА_10 на 2-х арк. та додаток на 4-х арк.;
88.Акт № 1 здачі приймання виконаних будівельних робіт за лютий місяць 2020 року між КП «Міська інфраструктура» ДМР та ФОП ОСОБА_10 за послуги ремонту «Парк Писаржевського» на 2-х арк. та додаток на 3-х арк.;
89.Акт № 1 здачі приймання виконаних будівельних робіт за лютий місяць 2020 року між КП «Міська інфраструктура» ДМР та ФОП ОСОБА_10 за послуги ремонту «Парк Івана Старова» на 4-х арк. та додаток на 4-х арк.;
90.Акт № 1 здачі приймання виконаних будівельних робіт за лютий місяць 2020 року між КП «Міська інфраструктура» ДМР та ФОП ОСОБА_10 за послуги ремонту «парк Зелений Гай» на 2-х арк. та додаток на 4-х арк.;
91.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2020 року з Поточного ремонту елементів благоустрою у сквері Івана Старова на 9 аркушах;
92.Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за червень 2019 по ремонту тротуарного покриття у сквері Амурський парк на 7 аркушах;
93.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року з Поточного ремонту елементів благоустрою у парку Зелений Гай на 8 аркушах;
94.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2019 року з Поточного ремонту елементів благоустрою у сквері Івана Старова на 7 аркушах;
95.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2019 року з Поточного ремонту елементів благоустрою у сквері Івана Старова на 10 аркушах
96.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2019 року з Поточного ремонту елементів благоустрою у сквері Івана Старова 1 аркуші з додатком на 9 аркушах.
Після виявлення вказаних документів, посадовим особам КП «Міська інфраструктура» ДМР запропоновано зробити копії вказаних документів, а саме завірити документи підписами та печаткою підприємства (відповідно до наказу Держпродспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55). На що службовими особами КП «Міська інфраструктура» ДМР надано відмову.
В зв`язку з викладеним, для виконання ухвали слідчого судді Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська, вищевказані документи вилучено до органу досудового розслідування.
Після проведення обшуку вилучене майно визнано речовим доказом в рамках кримінального провадження № 42020042630000217, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 15.06.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбачених ч.3 ст.191 КК України, оскільки вказані матеріальні об`єкти були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди та містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Враховуючи той факт, що вилучене майно, є предметом вчинення злочину, має суттєве значення у даному кримінальному провадженні; з метою збереження речових доказів та запобігання будь-якими особами будь-яким способом знищення чи приховання такого майна прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_3 просив суд накласти арешт на вилучене майно в ході обшукуза фактичним розташуванням КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 39754779), що знаходиться за адресою: м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 35
В судовому засіданні прокурор Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_3 підтримав клопотання про арешт майна та просив його задовольнити.
Представник КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради в судове засідання не зявився про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином.
Вислухавши пояснення учасників процесу, вивчивши подане клопотання та надані матеріали, якими обґрунтовується необхідність арешту майна, приходжу до наступного.
Відповідно до чч. 1, 4ст. 41 Конституції Україникожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
Статтею 1 Першого протоколу доКонвенції про захист прав людини і основоположних свободпередбачено, що кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
Проте попередні положення жодним чином не обмежують право держави вводити в дію такі закони, які вона вважає за необхідне, щоб здійснювати контроль за користуванням майном відповідно до загальних інтересів або для забезпечення сплати податків чи інших зборів або штрафів.
Згідно з ч. 7ст. 236 КПК Українивилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.
Як передбачено ч. 2ст. 168 КПК України, тимчасове вилучення майна може здійснюватися також під час обшуку, огляду.
Відповідно до п. 1 ч. 2ст. 167 КПК Українитимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди.
Згідно з чч. 1, 2, 5, 11ст. 170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.Арешт майнаскасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Арешт майнадопускається з метою забезпечення:
1) збереження речових доказів;
2) спеціальної конфіскації;
3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;
4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98 цього Кодексу.
Заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Згідно з ч. 1ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Так, частиною 1ст. 173 КПК Українипередбачено, що слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання проарешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першоїстатті 170 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2ст. 173 КПК Українипри вирішенні питання проарешт майнаслідчий суддя, суд повинен враховувати:
1) правову підставу для арешту майна;
2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщоарешт майнанакладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другоїстатті 170 цього Кодексу);
3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщоарешт майнанакладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другоїстатті 170 цього Кодексу);
3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщоарешт майнанакладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другоїстатті 170 цього Кодексу);
4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщоарешт майнанакладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другоїстатті 170 цього Кодексу);
5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження;
6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Ухвалою слідчого судді Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська справа№ 199/4041/20 (1-кс/199/983/20) надано дозвіл на проведення обшуку за місцем фактичного розташування КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 39754779), а саме за адресою: м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 35, з метою відшукання та вилучення копій наступних документів:
1) договору з послуг охорони від 07.05.2019, укладеного між КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 39754779) та ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен-1» (ЄДРПОУ 40388615), а також іншої документації, що стосується виконання робіт з охорони за період з 07.05.2019 року по 31.12.2019 року;
2)договору з послуг №24/06 від 24.06.2019, укладеного між КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 39754779) та ФОП ОСОБА_10 , а також іншої документації, що стосується виконання робітпоточного ремонту покриття у сквері «Амурський парк» за період з 24.06.2019 року по 31.12.2019 року;
3) усіх речей та документів, що стосуються працевлаштування, виплат заробітних плат, зарплатних карток, а також особових справ наступних осіб: ОСОБА_19 іпн. НОМЕР_13 ; ОСОБА_23 іпн. НОМЕР_10 ; ОСОБА_18 іпн. НОМЕР_12 ; ОСОБА_15 іпн. НОМЕР_9 ; ОСОБА_14 іпн. НОМЕР_8 ; ОСОБА_17 іпн. НОМЕР_11 ; ОСОБА_13 іпн. НОМЕР_7 ; ОСОБА_21 іпн. НОМЕР_15 ; ОСОБА_20 іпн. НОМЕР_14 ; ОСОБА_11 іпн. НОМЕР_5 ; ОСОБА_7 іпн. НОМЕР_32 за період з 01.01.2019 року по 23.06.2020 року.
Зі змісту зазначеної вище ухвали від 07.09.2020 вбачається, що дозвіл на обшук було надано з метою відшукання документів та інформації із можливістю вилучення копій документів.
Однак під час проведено обшук за місцем фактичного розташування КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 39754779), а саме за адресою: м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 35в ході проведення якого виявлено та вилучено оригінали документів, а саме:
1.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_7 інн. НОМЕР_4 яка прийнята 02.02.2018 на посаду фахівця КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №221-к від 31.01.2018), звільнена 28.02.2019 (наказ № 551-к від 25.02.2019).
2.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_11 інн. НОМЕР_5 яка прийнята 23.12.2017 на посаду контролер квитків парк Зелений Гай «Містечко зимових розваг» КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №174-к від 22.12.2017), звільнена 31.03.2018 (наказ № 254-к від 30.03.2018)
3.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_12 інн. НОМЕР_6 який прийнятий 22.12.2017 на посаду водій транспортно-прибиральної машини парк Зелений Гай «Містечко зимових розваг» КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №176-к від 22.12.2017), звільнена 31.03.2018 (наказ № 262-к від 30.03.2018).
4.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_11 інн. НОМЕР_5 яка прийнята 02.04.2018 на посаду робітник з благоустрою парк ім. В. Дубініна КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №255-к від 30.03.2018).
5.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_13 інн. НОМЕР_7 яка прийнятий 02.04.2018 на посаду комірник парку ім. В. Дубініна КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №266-к від 30.03.2018).
6.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_14 інн. НОМЕР_8 яка прийнята 08.02.2019 на посаду економіста відділу бухгалтерського обліку та фінансового контролю КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №538-к від 07.02.2019)
7.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_15 інн. НОМЕР_9 яка прийнята 08.02.2019 на посаду провідного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та фінансового контролю КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №539-к від 08.02.2019)
8.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_16 інн. НОМЕР_10 який прийнятий 14.02.2019 на посаду фахівця технічного відділу КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №542-к від 13.02.2019)
9.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_17 інн. НОМЕР_11 який прийнято 26.03.2019 на посаду провідного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та фінансового контролю КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №568-к від 25.03.2019)
10.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_18 інн. НОМЕР_12 який прийнято 26.03.2019 на посаду фахівця технічного відділу КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №569-к від 25.03.2019)
11.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_19 інн. НОМЕР_13 якого прийнято 19.01.2018 на посаду фахівця садово-паркового господарства КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №198-к від 18.01.2018)
12.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_20 інн. НОМЕР_14 який прийнятий 02.04.2018 на посаду робітник з комплексного обслуговування парку ім. В. Дубініна КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №249-к від 27.03.2018).
13.Особова картка нарахування заробітної плати на працівника ОСОБА_21 інн. НОМЕР_15 який прийнятий 02.01.2019 на посаду двірник парку ім. Володі Дубініна КП «Міська Інфраструктура» ДМР (наказ №249-к від 27.03.2018) звільнений 02.01.2020 наказ № 827-к від 02.01.2020
1.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_3 ( НОМЕР_16 ) на _1_ аркушах, та оригінал на 64 аркушах;
2.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_4 ( НОМЕР_17 ) на _1__ аркушах та оригінал на 64 аркушах;
3.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_5 (БТ-1 №5767727) на __1_ аркуші та оригінал на 79 аркушах;
4.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_6 ( НОМЕР_18 ) на _1__ аркушах та оригінал на 32 аркушах;
5.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_7 ( НОМЕР_19 ) на _1_ аркушах та оригінал на 64 аркушах;
6.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_17 1946 р.н. на 1__ аркушах та оригінал на 31 аркуші;
7.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_8 ( НОМЕР_20 ) на _1__ аркушах та оригінал на 79 аркушах;
8.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_9 ( НОМЕР_21 ) на _1_ аркушах та оригінал на 79 аркушах;
9.Копія трудової книжка видана на ім`я ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_10 ( НОМЕР_22 ) на _1_ аркушах та оригінал на 64 аркушах;
1.Довідка доходів за період з 19.01.2018 по 31.12.2019 видана на ім`я ОСОБА_19 № НОМЕР_23 від 11.09.2020
2.Довідка доходів за період з 14.02.2019 по 31.12.2019 видана на ім`я ОСОБА_16 № НОМЕР_24 від 11.09.2020
3.Довідка доходів за період з 26.03.2019 по 31.12.2019 видана на ім`я ОСОБА_18 № НОМЕР_25 від 11.09.2020
4.Довідка доходів за період з 08.02.2019 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_15 № НОМЕР_26 від 11.09.2020
5.Довідка доходів за період з 08.02.2019 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_14 № НОМЕР_27 від 11.09.2020
6.Довідка доходів за період з 26.03.2019 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_17 № НОМЕР_28 від 11.09.2020
7.Довідка доходів за період з 02.04.2018 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_13 № НОМЕР_29 від 11.09.2020
8.Довідка доходів за період з 02.01.2019 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_21 № НОМЕР_30 від 11.09.2020
9.Довідка доходів за період з 02.04.2018 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_20 Довідка доходів за період з 02.04.2018 по 31.12.2019 виданої на ім`я ОСОБА_20 № МІ00-000261 від 11.09.2020 а № МІ00-000261 від 11.09.2020
10.Довідка доходів за період з 02.02.2018 по 28.02.2019 виданої на ім`я ОСОБА_7 № НОМЕР_31 від 11.09.2020
11.Довідка доходів за період з 01.04.2018 по 01.04.2018 виданої на ім`я ОСОБА_7 № МІ00-000263 від 11.09.2020
12.Особова справа № 121 ОСОБА_11 табельний номер 0000000121 на 15 аркушах;
13.Особова справа № 120 ОСОБА_20 табельний номер 0000000120 на 15 аркушах
14.Особова справа № 100 ОСОБА_7 табельний номер 0000000100 на 23 аркушах ( з позначкою звільнений)
15.Особова справа № 181 ОСОБА_16 табельний номер 0000000181 на 13 аркушах
16.Особова справа № 186 ОСОБА_18 табельний номер 0000000186 на 18 аркушах
17.Особова справа № 91 ОСОБА_19 табельний номер 0000000091 на 14 аркушах
18.Особова справа № 185 ОСОБА_17 табельний номер 0000000185 на 13 аркушах
19.Особова справа № 123 ОСОБА_13 табельний номер 0000000123 на 15 аркушах
20.Особова справа № 179 ОСОБА_15 табельний номер 0000000179 на 12 аркушах
21.Особова справа № 178 ОСОБА_14 табельний номер 0000000178 на 19 аркушах
22.Особова справа № 172 ОСОБА_21 табельний номер 0000000172 на 23 аркушах ;
23.Договір послуг від 07 травня 2019 року підписаний з КП «Міська інфраструктура» ДМР та ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія» БОРИСФЕН-1» на 6 аркушах;
24.Дислокація постів КП «Міська інфраструктура» ДМР м. Дніпро на 2 аркушах;
25.Інструкція по охороні об`єкта КП «Міська інфраструктура» ДМР на 5 аркушах;
26.Кошторис на 1 аркуші;
27.Протокол погодження договірної ціни на 1 аркуші;
28.Ксерокопія листу на ім`я КП «Міська інфраструктура» ДМР ОСОБА_4 на ім`я ОСОБА_9 на 1 аркуші
29.7. Платіжне доручення № 214 від 08.05.2019 платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші
30.Акт № 1 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші
31.Рахунок-фактура № 39754779-01 від 07 травня 2019 року на 1 аркуші
32.Платіжне доручення № 220 від 15.05.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» на 1 аркуші;
33.Акт № 2 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші
34.Рахунок-фактура № 39754779-02 від 13 травня 2019 року;
35.Платіжне доручення № 250 від 31.05.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші;
36.Акт № 3 здачі-прийняття робіт (надання послуг) на 1 аркуші
37.Рахунок-фактура № 39754779-03 від 30 травня 2019 року на 1 аркуші;
38.Платіжне доручення № 275 від 18.06.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші;
39.Акт № 4 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші;
40.Платіжне доручення № 371 від 04.07.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші;
41.Акт № 5 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші;
42.Рахунок фактура № 39754779-05 від 30 червня 2019 року на 1 аркуші;
43.Платіжне доручення № 409 від 19.07.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші;
44.Акт № 4 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші
45.Рахунок-фактура № 39754779-06 від 11 липня 2019 р. на 1 аркуші;
46.Платіжне доручення № 436 від 02.08.2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші;
47.Акт № 7 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші;
48.Рахунок-фактура № 39754779-07 від 12 липня 2019 на 1 аркуші;
1.Договір про надання послуг № 24/06 від 24 червня 2019 року укладений між КП «Міська інфраструктура» ДМР та ФОП ОСОБА_10 на 2 аркушах;
2.Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва (без номеру) на 1 аркуші;
3.Договірна ціна на поточний ремонт тротуарного покриття у сквері «Амурський парк» що здійснюється в 2019 році на 1 аркуші;
4.Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на поточний ремонт тротуарного покриття у сквері «Амурський парк» Амурський парк на 2 аркушах;
5.Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Поточний ремонт тротуарного покриття у сквері «Амурський парк» на 2 аркушах;
6.Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1 на поточний ремонт тротуарного покриття у сквері «Амурський парк» на 2 аркушах;
7.Протокол погодження договірної ціні на 1 аркуші;
8.Дефектний акт на поточний ремонт тротуарного покриття у сквері «Амурський Парк» на 1 аркуші;
9.Додаткова угода № 1 до Договору № 24/06 від 24.06.2019 на 1 аркуші;
10.Додаткова угода № 2 до договору про надання послуг від 24.06.2019 за № 24/06 на 1 аркуші
11.Додаткова угода № 3 до договору про надання послуг від 24.06.2019 за № 24/06 на 1 аркуші
12.Акт приймання виконаних робіт будівельних робіт за червень 2019 на 2 аркушіх;
13.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2019 на 1 аркуші;
14.Рахунок загально виробничих витрат до Акту КБ-2В № на Амурсий парк на 1 аркуші;
15.Підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: Амурський парк (витрати за прийнятими нормами) на 2 аркушах;
16.Платіжне доручення № 7 від 18 липня 2019 року платник КП «Міська інфраструктура» ДМР на 1 аркуші
17.Прозорий поліетиленовий файл в середині якого знаходяться фотокартки турніків, дитячих, лавочок, пісочниць, дитячих гірка та їх вартість у вигляді скрін-шоту на 57 аркушах;
18.Акт огляду парку ім. Писаржевського датований 2018 роком без підписів членів комісії на 39 аркушах;
19.Аркуш паперу формату А4 на якому мається запис Амур та 6 пунктів, 1 Банер «Викидати сміття заборонено» сменить исправить, Короб под счетчик и ГРЩ, опора (бух), Опора, доска для обьявлений (акт), флашток перекресллено, Блоки бетонніе перекресллено, плити бетонніе перекресллено також до вказаного аркушу паперу скріпкою прикріплено 10 цвітних фотографій;
20.Акт №9 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-09 від 16 серпня 2019 на 2 аркушах;
21.Акт № 11 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-11 від 16 вересня 2019 на 2 аркушах;
22.Акт № 10 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-10 від 02 вересня 2019 на 2 аркушах;
23.Акт № 12 здачі-приймання роботі (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-12 від 03 жовтня 2019 на 2 аркушах;
24.5. Акт № 13 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-13 від 16 жовтня 2019 на 2 аркушах;
25.Акт № 14 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-14 від 04 листопада 2019 на 2 аркушах;
26.Акт № 15 здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-15 від 16 листопада на 2 аркушах;
27.Акт № 16 здачі-прийняття робіт (надання послуг) та рахунок-фактура № 39754779-16 від 04 грудня 2019 на 2 аркушах;
28.Акт № 17 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші;
29.Акт № 8 здачі-приймання робіт (надання послуг) на 1 аркуші;
30.Вище вказані документи були добровільно наданні, однак у зв`язку із відмовою у завірянні копій вилучених документів, були вилученні оригінали. Обшук продовжено у кабінеті бухгалтерії під час обшуку якої було виявлено та вилучено наступне:
31.Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за липень 2020 року поточного ремонту дорожнього покриття у парку «Зелений Гай» на 3 аркушах, та підсумкова відомість ресурсів до нього на 2 аркушах, розрахунок загально виробничих витрат до акуту № 1 на 1 аркуші; довідка про вартість виконаних робіт та витрат за липень 2020 до нього на 1 аркуші, також 1 аркуш паперу скрін екрану на 1 аркуші.
32.Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за липень 2020 року поточного ремонту елементів благоустрою парку «Зелений Гай» за липень 2020 на 6 аркушах, довідка про вартість виконання будівельних робіт за липень 2020 року поточного ремонту елементів благоустрою парку «Зелений Гай» на 1 аркуші, підсумкова відомість ресурсів до даного акту на 4 аркушах, розрахунок загально виробничих витрат на 1 аркуші, також 1 аркуш паперу скрін екрану на 1 аркуші.
33.Видаткова накладна № 17/07 від 17 липня 2020 року на 2 аркушах
34.Видаткова накладна № 04/09 від 04 вересня 2020 на 2 аркушах
35.Видаткова накладна № 1/1 від 03 квітня 2020 на 2 аркушах
36.Видаткова накладна № 08/04 від 08.04.2020 на 1 аркуші
37.Видаткова накладна № 06/04 від 06.04.2020 на 1 аркуші
38.Видаткова накладна № 21/02/2020 від 21.02.2020 на 1 аркуші
39.Видаткова накладна № 01/04 від 01 квітня 2020 на 2 аркуші
40.Видаткова накладна № 1 від 03 квітня 2020 на 1 аркуші
41.Видаткова накладна без номеру та дати 2020 на 1 аркуші
42.Видаткова накладна № 1 від 18 травня 2020 на 2 аркушах
43.Видаткова накладна № 27/04 від 27 квітня 2020 на 2 аркушах
44.Видаткова накладна № 2307/1 від 23 липня 2019 на 1 аркуші
45.Видаткова накладна № 1 від 24 липня 2019 на 1 аркуші
46.Видаткова накладна без номеру та дати 2019р. на 1 аркуші
47.Видаткова накладна № 24/7 від 24.07.2019 на 1 аркуші
48.Видаткова накладна без номеру та дати 2019 на 1 аркуші
49.Видаткова накладна № 258 від 25 липня 2019 на 1 аркуші
50.Рахунок на оплату № 258 без дати на 1 аркуші
51.Видаткова накладна № 16/07-1 від 17липня 2019 на 1 аркуші
52.Видаткова накладна № 16/07 від 17 липня 2019 на 1 аркуші
53.Видаткова накладна № 12/03 від 12 березня 2020 на 1 аркуші
54.Видаткова накладна № 441 від 26 листопада 2019 на 1 аркуші
55.Рахунок на оплату № 441 від 26 листопада 2019 на 1 аркуші
56.Видаткова накладна № 436 від 20 листопада 2019 на 3 аркушах
57.Видаткова накладна № 437 від 19 листопада 2019 на 1 аркуші
58.Рахунок на оплату № 437 від 19 листопада 2019 на 1 аркуші
59.Видаткова накладна № 112/1 від 11.12.2019 на 1 аркуші
60.Видаткова накладна № 16/12 від 16.12.2019 на 1 аркуші
61.Видаткова накладна без номеру та дати 2019 на 1 аркуші
62.Видаткова накладна № 1 від 08 серпня 2019 на 2 аркушах
63.Видаткова накладна № 1 від 07 серпня 2019 на 1 аркуші
64.Видаткова накладна № 07/08/1 від 07 серпня 2019 на 1 аркуші
65.Видаткова накладна № 0808/1 від 08 серпня 2019 на 1 аркуші
66.Видаткова накладна № 0808/2 від 08 серпня 2019 на 1 аркуші
67.Видаткова накладна № 350 від 07 жовтня 2019 на 2 аркушах
68.Видаткова накладна № 2 від 25 травня 2020 на 2 аркушах
69.Видаткова накладна № 3/09 від 03.09.2019 на 2 аркушах
70.Видаткова накладна № 04/09 від 04.09.2019 на 2 аркушах
71.Видаткова накладна № 13/09 від 13 вересня 2019 на 1 аркуші
72.Розрахунок без номеру та дати 2019 на 1 аркуші
73.Видаткова накладна № 23/09 від 23 вересня 2019 на 1 аркуші
74.Рахунок на оплату № 23/09 від 23 вересня 2019 на 1 аркуші
75.Акт № 19 здачі-приймання робіт (надання послуг) по договору послуг з охорони від 31 січня 2020 року на 1 аркуші, рахунок-фактура № 39754779-19 від 16 січня 2020 на 1 аркуші,
76.Акт № 3 здачі-приймання робіт (надання послуг) по договору послуг з охорони від 16 квітня 2020 року на 1 аркуші, рахунок-фактура № 39754779-03 від 10 квітня 2020 на 1 аркуші,
77.Акт № 119 надання послуг з встановлення програм та заправки картриджів від 13 квітня 2020 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 119 від 13 квітня 2020 на 1 аркуші,
78.Акт № 138 надання послуг з встановлення програм та заправки картриджів від 05 травня 2020 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 138 від 05 травня 2020 на 1 аркуші,
79.Акт № 178 надання послуг з встановлення програм та заправки картриджів від 30 червня 2020 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 178 від 30 червня 2020 на 1 аркуші,
80.Акт № 283 надання послуг з встановлення програм та заправки картриджів від 22 серпня 2019 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 283 від 22 серпня 2019 на 1 аркуші,
81.Акт № 428 надання послуг з встановлення програм та заправки картриджів від 11 листопада 2019 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 428 від 11 листопада 2019 на 1 аркуші,
82.Акт № 471 надання послуг з заправки картриджів від 09 грудня 2019 року на 1 аркуші, рахунок на оплату № 471 від 09 грудня 2019 на 1 аркуші,
83.53. Акт № 6 здачі приймання робіт надання послуг з охорони надання послуг з охорони від 31 травня 2020 року на 1 аркуші, рахунок-фактура № 39754779-06 від 28 травня 2020 на 1 аркуші,
84.Акт № 1 приймання надання послуг по договору № б/н від 18.05.2020 з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на 1 аркуші
85.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за січень 2020 року «Поточного ремонту тротуарного покриття у парку Зелений Гай » на 1 аркуші, Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за січень 2020 по ремонту бетонного покриття у парку зелений гай на 3 аркушах, підсумкова відомість ресурсів обьєкт: Зелений Гай за січень 2020 року на 2 аркушах, розрахунок загально виробничих витрат до акут КБ2В № 1 на Зелений Гай за січень 2020 на 1 аркуші.
86.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2020 року з Поточного ремонту тротуарного покриття у сквері Амурський парк на 1 аркуші, Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за лютий 2020 по ремонту ремонту тротуарного покриття у сквері Амурський парк на 2 аркушах, підсумкова відомість ресурсів обьєкт: поточний ремонт тротуарного покриття у сквері Амурський парк за лютий 2020 року на 2 аркушах, розрахунок загально виробничих витрат до акут КБ2В № 1 на ремонту тротуарного покриття у сквері Амурський парк за лютий 2020 на 1 аркуші.
87.Акт № 1 здачі приймання виконаних будівельних робіт за лютий місяць 2020 року між КП «Міська інфраструктура» ДМР та ФОП ОСОБА_10 на 2-х арк. та додаток на 4-х арк.;
88.Акт № 1 здачі приймання виконаних будівельних робіт за лютий місяць 2020 року між КП «Міська інфраструктура» ДМР та ФОП ОСОБА_10 за послуги ремонту «Парк Писаржевського» на 2-х арк. та додаток на 3-х арк.;
89.Акт № 1 здачі приймання виконаних будівельних робіт за лютий місяць 2020 року між КП «Міська інфраструктура» ДМР та ФОП ОСОБА_10 за послуги ремонту «Парк Івана Старова» на 4-х арк. та додаток на 4-х арк.;
90.Акт № 1 здачі приймання виконаних будівельних робіт за лютий місяць 2020 року між КП «Міська інфраструктура» ДМР та ФОП ОСОБА_10 за послуги ремонту «парк Зелений Гай» на 2-х арк. та додаток на 4-х арк.;
91.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2020 року з Поточного ремонту елементів благоустрою у сквері Івана Старова на 9 аркушах;
92.Акт № 1 приймання виконання будівельних робіт за червень 2019 по ремонту тротуарного покриття у сквері Амурський парк на 7 аркушах;
93.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року з Поточного ремонту елементів благоустрою у парку Зелений Гай на 8 аркушах;
94.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2019 року з Поточного ремонту елементів благоустрою у сквері Івана Старова на 7 аркушах;
95.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2019 року з Поточного ремонту елементів благоустрою у сквері Івана Старова на 10 аркушах
96.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2019 року з Поточного ремонту елементів благоустрою у сквері Івана Старова 1 аркуші з додатком на 9 аркушах.
Як встановлено ч. 4ст. 173 КПК України, у разі задоволення клопотання слідчий суддя, суд застосовує найменш обтяжливий спосіб арешту майна. Слідчий суддя, суд зобов`язаний застосувати такий спосіб арешту майна, який не призведе до зупинення або надмірного обмеження правомірної підприємницької діяльності особи, або інших наслідків, які суттєво позначаються на інтересах інших осіб.
Слідчий суддя зазначає, що прокурором не доведено необхідність вилучення та накладення арешту на оригінали документів, та потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи КП «Міська інфраструктура», як накладення арешту на оригінали документів. До того ж, вилучення перелічених у клопотанні оригіналів документів може призвести до зупинення або надмірного обмеження діяльностіКП «Міська інфраструктура».
Керуючись ст.ст. 107, 110, 131, 132, 170-173, 369-372 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 Дніпропетровської області ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні № 42020042630000217, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 15.06.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України,- залишити без задоволення.
Ухвалу може бути оскаржено безпосередньо до Дніпровського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2020 |
Оприлюднено | 04.06.2024 |
Номер документу | 91624007 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Скрипник О. Г.
Кримінальне
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Скрипник О. Г.
Кримінальне
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Скрипник О. Г.
Кримінальне
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Скрипник О. Г.
Кримінальне
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Скрипник О. Г.
Кримінальне
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Скрипник О. Г.
Кримінальне
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Скрипник О. Г.
Кримінальне
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Скрипник О. Г.
Кримінальне
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Скрипник О. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні