Рішення
від 07.09.2020 по справі 160/6058/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 вересня 2020 року Справа № 160/6058/20

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Турової О.М.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю Ефективне будівництво до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (відповідач-1), Державної податкової служби України (відповідач-2) про визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

03.06.2020 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю Ефективне будівництво до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (відповідач-1), Державної податкової служби України (відповідач-2), в якій позивач просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення №1442205/38199907 від 21.01.2020р. про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю Ефективне будівництво №12 від 31.12.2019р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову служби України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Ефективне будівництво №12 від 31.12.2019р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позовних вимог зазначається, що ТОВ Ефективне будівництво за результатами здійснення реальних господарських операцій з надання послуг за умовами договору підряду від 01.12.2019р. №01/12СС складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - ЄРПН) податкову накладну №12 від 31.12.2019 року на суму - 329735 грн. 17 коп. в електронній формі. В подальшому від ДПС України позивачем отримано квитанцію щодо вищезазначеної податкової накладної, в якій зазначено, що Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 31.12.2019р. №12 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 43.22.11-00.00 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості здійснення операцій . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних . Позивач направив до контролюючого органу Повідомлення №5 від 17.01.2020р. щодо надання пояснень та копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, з поясненнями та залученням документів, підтверджуючих господарську операцію та підстави складання податкової накладної №12 від 31.12.2019 року, що, на думку позивача, було цілком достатньою підставою для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних за конкретним критерієм. Про отримання контролюючим органом поданих позивачем пояснень та копій документів для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №12 від 31.12.2019 року свідчить квитанція №2. Згідно з зазначеною квитанцією документи були доставлені до контролюючого органу та прийняті до розгляду, помилок не виявлено. Однак, рішенням Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 21.01.2020р. №1442205/38199907 було відмовлено у реєстрації вищезазначеної податкової накладної позивача в ЄРПН. Означене рішення, на думку позивача, є необґрунтованим і протиправним та такими, що підлягає скасуванню, оскільки не містить жодних посилань на документи, які не були подані позивачем, а також вказівки на те, які саме документи складені з порушенням чинного законодавства, що є порушенням приписів Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21 лютого 2018 року. Крім того, позивач зауважує, що долучені до позовної заяви документи, у повній мірі підтверджують реальність вищевказаної господарської операції, за наслідками якої складено та направлено для реєстрації податкову накладну №12 від 31.12.2019р., а також, відповідачами не встановлено обставин, які б свідчили про юридичну дефектність поданих документів. Таким чином, на думку позивача, ним було надано всі необхідні первинні документи на підтвердження реальності господарської операції, за результатами якої складено вищезазначену податкову накладну, які безпідставно не взяті контролюючим органом до уваги.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09 червня 2020 року вказана позовна заява залишена без руху та позивачу надано строк - десять днів з дня отримання копії цієї ухвали, для усунення недоліків позову шляхом подання до суду: уточненої позовної заяви, в якій зазначити власні номери засобів зв`язку, офіційну електронну адресу або адреси електронної пошти та ідентифікаційний код відповідача-1 і відповідача-2 в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, а також подати копію цієї уточненої позовної заяви відповідно до кількості осіб, що беруть участь у справі.

На виконання вимог ухвали суду від 09.06.2020р. позивачем до канцелярії суду 23.06.2020р. надано уточнену позовну заяву, в якій позивач зазначив власні номери засобів зв`язку та адресу електронної пошти, а також ідентифікаційний код відповідача-1 і відповідача-2 в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, чим усунув недоліки позовної заяви.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 30 червня 2020р. позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю Ефективне будівництво прийнята до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №160/6058/20 за цією позовною заявою, призначено цю справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи у письмовому провадженні за наявними у справі матеріалами з 31.07.2020 року у приміщенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду, а також встановлено відповідачам строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали.

06 серпня 2020 року до канцелярії суду надійшов відзив ГУ ДПС у Дніпропетровській області на позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Ефективне будівництво , в якому відповідач-1 заперечує проти задоволення позовних вимог, які заявлені до нього, посилаючись на те, що ТОВ Ефективне будівництво подано на реєстрацію податкову накладну, виписану на адресу ТОВ СІТІСЕРВІС-КР (код ЄДРПОУ 38788964), від 31.12.2019р. №12 на суму 329735,17грн., у т.ч. ПДВ - 54955,86 грн., оформлену на послуги чергової бригади для усунення аварійних ситуацій на внутрішньо будинкових мережах, водночас, позивач має основний вид діяльності монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; в грудні 2019 року згідно зі звітом по ЄСВ на підприємстві працювало 19 осіб, об`єкти за формою 20-ОПП не задекларовані, основні засоби відсутні. При цьому, аналізом наданих документів встановлено що, між ТОВ Ефективне будівництво та ТОВ СІТІСЕРВІС-КР укладено договір підряду від 01.12.2019 року №01/12 СС на проведення робіт з чергування та усунення аварійних ситуацій на внутрішньо будинкових інженерних мережах, предметом якого є виконання робіт з чергування та усунення аварійних ситуацій на внутрішньо будинкових інженерних мережах (центрального опалення, холодного та гарячого водопостачання, водовідведення, електроосвітлення) в нічний час з 17.00год. до 08.00 год. та в вихідні, святкові дні цілодобово згідно з дислокацією (Додаток №1 до договору). Разом з тим, Дислокація (Додаток №1 до договору) відсутня, у зв`язку із чим немає можливості встановити яку кількість об`єктів потрібно обслуговувати та добову потребу у персоналі. Крім того, підприємство позивача зареєстроване на території Індустріального району м. Дніпра, а діяльність здійснює у м. Кривому Розі, але накази та посвідчення на відрядження робітників підприємства не надані. Також у грудні 2019 року ТОВ Ефективне будівництво при відсутності основних засобів (документи щодо їх наявності не надані), об`єктів оподаткування укладені аналогічні договори ще з двома підприємствами, а саме: ТОВ Житлосервіс-КР (код 38334911, ГУ ДПС у Дніпропетровській області (Саксаганський район м. Кривого Рогу) та ТОВ УЮТ-2011 (код 37861681, ГУ ДПС у Дніпропетровській області (Покровський район м. Кривого Рогу). Загальна вартість робіт у грудні 2019 року по трьох підприємствах складає 1454104,66грн., в т.ч. ПДВ - 242350,77грн. Таким чином, відповідно до пункту 23 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117, Комісією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на підставі Ненадання платником податку копій документів прийняте Рішення від 21.01.2020р. №1442205/38199907 щодо відмови у реєстрації податкової накладної від 31.12.2019р. №12. З огляду на вищевикладене, відповідач-1 вважає, що спірне рішення Комісії про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є обґрунтованими, правомірним та таким, що прийнято відповідно до норм діючого законодавства та в установленому порядку, а вимоги позивача - безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Також 06 серпня 2020 року до канцелярії суду надійшов відзив Державної податкової служби України на позовну заяву ТОВ Ефективне будівництво , в якому відповідач-2 заперечує проти задоволення позовних вимог, які заявлені до нього, посилаючись на те, що позовні вимоги щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну №12 від 21.01.2020р. є безпідставними, оскільки, по-перше, реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу ДПС України, оскільки законодавець надав відповідному державному органу і його посадовим особам на виконання функцій держави певну свободу розсуду при прийнятті управлінських рішень, а, по-друге, без надання правової оцінки рішенню Комісії регіонального рівня, зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну є передчасним. Крім того, відповідач-2 зазначає, що зобов`язання зареєструвати податкову накладну є похідною вимогою до ДПС України від вимог до ГУ ДПС у Дніпропетровській області, оскільки скасування рішень відповідної комісії контролюючого органу є самостійною підставою для реєстрації відповідних податкових накладних/розрахунку коригування відповідно до вимог Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21 лютого 2018 року.

Відповідно до ч.1 ст.257 КАС України, за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

Згідно з ч.1 ст.258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Частиною 4 статті 243 КАС України встановлено, що судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Згідно з ч.5 ст.250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Зважаючи на наведене та відповідно до вимог ст.ст. 243, 250, 257, 258, 262 КАС України, а також з урахуванням того, що з 03.08.2020р. по 04.09.2020р., включно, суддя Турова О.М. перебувала у відпустці, справу розглянуто за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні, а повне судове рішення складено першого робочого дня.

Дослідивши матеріали справи та надані сторонами докази, проаналізувавши зміст норм матеріального та процесуального права, що регулюють спірні правовідносини, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі, з огляду на таке.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Ефективне будівництво (код ЄДРПОУ 38199907) є юридичною особою, зареєстрованою в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 01.06.2012 року, номер запису - 12241020000054767, взято на облік контролюючим органом ГУ ДПС у Дніпропетровській області 05.06.2012 року та є платником податку на додану вартість з 01.10.2012 року, відповідно до Витягу з реєстру платників податку на додану вартість №1904644500415. Основний вид економічної діяльності - 43.22 монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування.

Як свідчать матеріали справи, 01 грудня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Ефективне будівництво (Виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю СІТІСЕРВІС-КР (Замовник) укладено договір підряду №01/12СС (далі - Договір), відповідно до пункту 1.1 якого, Замовник доручає, а Виконавець зобов`язується на власний ризик та у передбачений Договором строк виконувати роботи з чергування та усунення аварійних ситуацій на внутрішньо будинкових інженерних мережах (центрального опалення, холодного та гарячого водопостачання, водовідведення. електроосвітлення) в нічний час з 17:00 год. до 08:00 год. та в вихідні, святкові дні цілодобово згідно з дислокації (Додаток № 1 до договору), а Замовник зобов`язується прийняти належним чином надані роботи та оплатити їх.

Відповідно до пункту 2.1 Договору вартість послуг щомісячно визначається згідно актів виконаних робіт Замовник зобов`язується протягом 30 (тридцяти) календарних днів, після підписання актів виконаних робіт, здійснити оплату виконаної роботи Виконавця.

В подальшому, за результатами наданих послуг сторонами було підписано Акт виконання робіт (надання послуг) №235 від 31.12.2019р. на суму 389735,17грн.

За результатами надання вищезазначених послуг ТОВ Ефективне будівництво згідно з Договором підряду №01/12СС від 01.12.2019р. складено податкову накладну від 31.12.2019р. №12 на суму 329735,17грн., у т.ч. ПДВ - 54955,86грн. та направлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Про отримання контролюючим органом вищевказаної податкової накладної свідчить квитанція №1 від 14.01.2020р.

Згідно з інформацією, зазначеною у квитанції №1, Реєстрацію вищевказаної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки обсяг постачання товару/послуги 43.22.11-00.00 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості здійснення операцій . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

З метою надання пояснень та копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, ТОВ Ефективне будівництво направлено на адресу контролюючого органу повідомлення №5 від 17.01.2020р. щодо надання пояснень та копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, що підтверджується квитанцією №2 від 17.01.2020 року.

Проте, спірним рішенням Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, №1442205/38199907 від 21.01.2020 року відмовлено у реєстрації податкової накладної від 31.12.2019р. №12, складеної ТОВ Ефективне будівництво , через ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі розрахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Водночас, з оспорюваного рішення №1442205/38199907 від 21.01.2020 року, копію якого долучено до матеріалів справи, слідує, що контролюючим органом при його прийнятті з посиланням на ненадання платником податку копій документів, не підкреслено жодного з перелічених документів, в даному випадку останній обмежився лише проставлянням відмітки х навпроти всього вищевказаного переліку, не вказавши яких саме конкретно документів не було надано платником податку у цьому конкретному випадку.

Не погодившись із прийнятим відповідачем-1 рішенням про відмову в реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зважає на таке.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та встановлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Такий Порядок був затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (з наступними змінами, далі - Порядок №1246).

Відповідно до пункту 2 Порядку №1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п. 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 1.3 і 200 1.9 статті 200 1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 13 Порядку №1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Відповідно до приписів п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п.5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21 лютого 2018 року (далі - Порядок №117) (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин), податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Відповідно до пункту 3 Порядку № 117 податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D>0,03, Р

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.09.2020
Оприлюднено21.09.2020
Номер документу91632761
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/6058/20

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

Ухвала від 29.09.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

Ухвала від 22.09.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

Ухвала від 11.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 03.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 14.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 14.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 20.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Рішення від 07.09.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні