ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
16 вересня 2020 року Справа № 280/72/20 м.Запоріжжя
Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сіпаки А.В., розглянув в порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Запорізькій області (пр. Соборний, буд. 166, м.Запоріжжя, 69107, код ЄДРПОУ 43143945) до Державного навчально-виробничого закладу авіаційного профілю "Запорізький центр льотної підготовки ім. маршала авіації О.І.Покришкіна" (вул. Радянська, буд.1, с.Широке, Запорізький район, Запорізька область, 70413, код ЄДРПОУ 04645768) про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
Головне управління ДПС у Запорізькій області (далі - позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом (з урахуванням уточненого) до Державного навчально-виробничого закладу авіаційного профілю "Запорізький центр льотної підготовки ім. маршала авіації О.І. Покришкіна" (далі - відповідач), в якому позивач просить суд стягнути новостворений податковий борг з Державного навчально-виробничого закладу авіаційного профілю «Запорізький центр льотної підготовки імені маршала авіації О.І. Покришкіна» , а саме: по земельному податку з юридичних осіб в сумі 1 042 269,75 грн.; по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів в сумі 8 183,06 грн.; частина прибутку (доходу) господарських організацій (державних, казенних) в сумі 4 080,00 грн., з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків та за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.
Позовні вимоги обґрунтовує Податковим кодексом України та зазначає, що згідно облікової картки платника у відповідача наявна заборгованість, яка виникла в результаті несплати самостійно узгоджених сум податкових зобов`язань та донарахованих позивачем у податкових повідомленнях-рішеннях. Позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, проте борг у добровільному порядку відповідачем не сплачений, а тому підлягає примусовому стягненню у судовому порядку. На підставі викладеного, просить стягнути з відповідача податковий борг.
Ухвалою суду від 08.01.2020 позовну заяву у справі № 280/72/20 залишено без руху та наданий позивачу строк 10 днів з моменту отримання цієї ухвали для усунення недоліків.
Ухвалою суду від 27.01.2020 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження. Сторонам повідомлено про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні) у судовому засіданні 27.02.2020.
Ухвалою суду від 27.02.2020 розгляд справи було відкладено на 26.03.2020.
Ухвалою суду від 26.03.2020 розгляд справи було відкладено на 27.04.2020.
Ухвалою суду від 27.04.2020 прийнято уточнену позовну заяву Головного управління ДПС у Запорізькій області від 23.04.2020 року. Замінено засідання для розгляду справи по суті підготовчим. Призначено підготовче судове засідання на 27.05.2020.
Ухвалою суду від 27.05.2020 підготовче засідання було відкладено на 16.07.2020.
Ухвалою суду від 16.07.2020 закрито підготовче засідання та призначено розгляд справи по суті на 12.08.2020.
Ухвалою суду від 12.08.2020 розгляд справи було відкладено на 14.09.2020.
Представник позивача надіслав до суду клопотання, в якому просив розглядати справу за його відсутності.
Представник відповідача в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце слухання справи був належним чином повідомлений. Відзив на позовну заяву до суду не надав.
Згідно ч.4 ст. 229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Розглянувши подані позивачем документи та матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.
Вказана заборгованість виникла на підставі наступного.
Платником податків була подана податкова декларація з земельного податку за 2018 рік (№ 4350) від 19.02.2018 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з земельного податку, а саме: по терміну сплати 30.04.2018 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.05.2018 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.06.2018 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.07.2018 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.08.2018 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.09.2018 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.10.2018 р, задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.11.2018 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.12.2018 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.01.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,55 грн.
Платником податків була подана податкова декларація з земельного податку за 2019 рік (№ 9140980628) від 01.07.2019 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з земельного податку, а саме: по терміну сплати 01.07.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 01.07.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 01.07.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 01.07.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 01.07.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.07.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.08.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.09.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.10.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.11.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,58 грн.; по терміну сплати 30.01.2020 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 49224,55 грн.
Фахівцями ГУ ДПС у Запорізькій області була проведена камеральна перевірка за результатами якої визначено порушення платником податків, Державним навчально- виробничим закладом авіаційного профілю Запорізький центр льотної підготовки імені маршала авіації О.І. Покришкіна , п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України - порушення термінів сплати узгодженого податкового зобов`язання з земельного податку. Відповідальність платника за порушення правил сплати (перерахування) узгодженого податкового зобов`язання з земельного податку передбачена ст. 126 ПК України. Податковий борг земельного податку з юридичних осіб виник в результатами камеральної перевірки. За результатами проведеної камеральної перевірки складено акт №866/08-01-59-06/04645768 від 11.12.2018 р. На підставі даного акта контролюючим органом було винесено податкове повідомлення - рішення від 12.12.2018 р. №120845906, яким визначено суму штрафних санкцій за платежем земельний податок з юридичних осіб у розмірі 63,91 грн. Зазначений акт та ППР були надіслані 27.12.2018 р. на адресу Відповідача засобами поштового зв`язку та отриманий ним 04.01.2019 р.
Фахівцями ГУ ДПС у Запорізькій області була проведена камеральна перевірка за результатами якої визначено порушення платником податків, Державним навчально- виробничим закладом авіаційного профілю Запорізький центр льотної підготовки імені маршала авіації О.І. Покришкіна , п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України - порушення термінів сплати узгодженого податкового зобов`язання з земельного податку. Відповідальність платника за порушення правил сплати (перерахування) узгодженого податкового зобов`язання з земельного податку передбачена ст. 126 ПК України. Податковий борг земельного податку з юридичних осіб виник в результатами камеральної перевірки. За результатами проведеної камеральної перевірки складено акт №153/08-01-60-04/04645768 від 27.11.2019 р. Зазначений акт був надісланий 02.12.2019 р. на адресу Відповідача засобами поштового зв`язку.
На підставі даного акта контролюючим органом було винесені податкові повідомлення - рішення від 20.12.2019 р. №0028596004, № 0028576004, якими визначені суми штрафних санкцій за платежем земельний податок з юридичних осіб у розмірі 1 020, 00 грн.+2 271,39 грн. = 3 291,39 грн. Зазначене ППР було надіслано 21.12.2019 р. на адресу Відповідача засобами поштового зв`язку та отриманий ним 09.01.2020 р.
Отже, сума новоствореного податкового боргу з податку на земельного податку з юридичних осіб складає: 1 033 716,12 грн. (сума боргу несплаченнх податків за деклараціями) + 3 355,30 грн. (сума штрафних санкцій, визначена ППР) + 5 198,33 грн. (сума пені, нарахованої на борг минулих років згідно п.п. 129.1.1 ст. 129 ПК України) = 1 042 269,75 грн.
Окрім того, платником податків була подана податкова декларація з податку на додану вартість за вересень 2018 року (№9227186056) від 17.10.2018 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з податку на додану вартість, а саме, по терміну сплати 30.10.2018 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 539 грн.
Платником податків була подана податкова декларація з податку на додану вартість за грудень 2018 рік (№9307869857) від 20.01.2019 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з податку на додану вартість, а саме, по терміну сплати 30.01.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 304 грн.
Платником податків була подана податкова декларація з податку на додану вартість за червень 2019 року (№91516001349) від 12.07.2019 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з податку на додану вартість, а саме, по терміну сплати 30.07.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 53 грн.
Платником податків була подана податкова декларація з податку на додану вартість за липень 2019 року (№9184291331) від 16.08.2019 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з податку на додану вартість, а саме, по терміну сплати 30.08.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 63 грн.
Платником податків була подана податкова декларація з податку на додану вартість за серпень 2019 року (№9207666465) від 12.09.2019 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з податку на додану вартість, а саме, по терміну сплати 30.09.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 63 грн.
Платником податків була подана податкова декларація з податку на додану вартість за вересень 2019 року (№9243625785) від 18.10.2019 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з податку на додану вартість, а саме, по терміну сплати 30.10.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 28 грн.
Платником податків була подана податкова декларація з податку на додану вартість за жовтень 2019 року (№9276116249) від 20.11.2019 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з податку на додану вартість, а саме, по терміну сплати 30.11.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 46 грн.
Платником податків була подана податкова декларація з податку на додану вартість за листопад 2019 року (№9304736307) від 18.12.2019 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з податку на додану вартість, а саме, по терміну сплати 30.12.2019 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 27 грн.
Платником податків була подана податкова декларація з податку на додану вартість за грудень 2019 року (№9331362807) від 17.01.2020 року, в якій підприємство самостійно визначило суму з податку на додану вартість, а саме, по терміну сплати 30.01.2020 р. задекларовано до сплати у бюджет та не сплачено 25 грн.
Фахівцями ГУ ДПС у Запорізькій області була проведена камеральна перевірка за результатами якої визначено порушення платником податків, Державним навчально- виробничим закладом авіаційного профілю Запорізький центр льотної підготовки імені маршала авіації О.І. Покришкіна , п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України - несвоєчасна сплата узгодженої суми грошового зобов`язання. Відповідальність платника за порушення правил сплати (перерахування) узгодженого податкового зобов`язання з земельного податку передбачена ст. 126 ПК України. Податковий борг податку на додану вартість виник в результатами камеральної перевірки. За результатами проведеної камеральної перевірки складено акт №21/08-01-60-04/04645768 від 02.10.2019 р. Зазначений акт 04.10.2019 р. був надісланий на адресу Відповідача засобами поштового зв`язку та отриманий ним 16.10.2019 р. На підставі даного акта контролюючим органом було винесено податкове повідомлення - рішення від 21.10.2019 р. №00046966004, яким визначено суму штрафних санкцій у розмірі 2 233,38 грн. Зазначене ППР 21.10.2019 р. було надіслано на адресу Відповідача засобами поштового зв`язку та отриманий ним 01.11.2019 р.
Отже, сума новоствореного податкового боргу з податку на додану вартість складає: 1 148,00 грн. (сума боргу несплачених податків за деклараціями) + 2 233,38 грн. (сума штрафних санкцій, визначена ППР) + 4 801,68 грн. (сума пені, нарахованої на борг минулих років згідно п.п. 129.1.1 ст. 129 ПК України) = 8 183, 06 грн.
Фахівцями ГУ ДПС у Запорізькій області була проведена камеральна перевірка своєчасності подання Розрахунок частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об`єднаннями, за результатами якої визначено порушення платником податків, Державним навчально- виробничим закладом авіаційного профілю Запорізький центр льотної підготовки імені маршала авіації О.І. Покришкіна , пп. 49.18.2, пп. 49.18.6 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України. Відповідачем порушені терміни подання податкової звітності з податку на прибуток за 2015, 2016, 2017 роки. Відповідальність платника за порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на прибуток передбачена ст. 120 ПК України. Податковий борг виник в результатами камеральної перевірки. За результатами проведеної камеральної перевірки складено акт №469/08-01-59-01/04645768 від 12.06.2018 р. На підставі даного акта контролюючим органом було винесено податкове повідомлення - рішення від 12.06.2018 р. №0048875901, яким визначено суму штрафних санкцій у розмірі 2 040,00 грн. Зазначений акт та ППР 25.06.2018 р. було надіслано на адресу Відповідача засобами поштового зв`язку та отриманий ним 05.07.2018 р.
Фахівцями ГУ ДПС у Запорізькій області була проведена камеральна перевірка своєчасності подання Розрахунок частини чистого прибутку (доходу), о підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об`єднаннями, за результатами якої визначено порушення платником податків, Державним навчально- виробничим закладом авіаційного профілю Запорізький центр льотної підготовки імені маршала авіації О.І. Покришкіна , пп. 49.18.2, пп. 49.18.6 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України. Відповідачем порушені терміни подання податкової звітності з податку на прибуток за І півріччя 2018 рок та 3 квартали 2018 року. Відповідальність платника за порушення граничних строків подання податкової звітності з податку на прибуток передбачена ст. 120 ПК України. Податковий борг виник в результатами камеральної перевірки. За результатами проведеної камеральної перевірки складено акт №867/08-01-59-06/04645768 від 12.12.2018 р. Зазначений акт 12.12.2018 р. був надісланий на адресу Відповідача засобами поштового зв`язку та отриманий ним 17.12.2018 р. На підставі даного акта контролюючим органом було винесено податкове повідомлення - рішення від 26.12.2018 р. №0139345906, яким визначено суму штрафних санкцій у розмірі 2 040,00 грн. Зазначене ППР 27.12.2018 р. було надіслано на адресу Відповідача засобами поштового зв`язку та отриманий ним 04.01.2019 р.
Отже, сума новоствореного податкового боргу з частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об`єднаннями, за результатами якої визначено порушення платником податків складає 4 080, 00 грн.
Вказані суми відповідачем сплачені не були та набули статусу податкового боргу.
Пунктом 46.1 ст. 46 ПК України визначено, що податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ст. 49 Кодексу).
Відповідно до п. 54.1. ст. 54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Згідно з п. 56.11 ст. 56 ПК України не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.
У разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу (п.57.3 ст.57 ПК України).
Підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України встановлено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно з пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
У зазначені строки грошове зобов`язання відповідачем не сплачено (зазначена обставина відповідачем не спростована), а тому у відповідності до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України вважається сумою податкового боргу.
У зв`язку з несплатою платником податків узгоджених сум податкових зобов`язань, позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме, згідно п.59.1 ст.59 ПК України, де визначено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Пунктом 59.3 ст. 59 ПК України встановлено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.
Так, відповідачу 22.06.2017 рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення була направлена податкова вимога форми № 443-17 від 15.06.2016, та вручена 08.07.2017, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення.
Відповідно до п. 59.5 ст. 59 ПК України, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Таким чином, кодексом не передбачено надіслання податкових вимог на кожну суму боргу, а тому податкові вимоги на борг, що утворився після надіслання вимоги не надсилались.
У свою чергу, відповідно до пункту 58.3 ст. 58 ПК України, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення- рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарг і вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Згідно із п. п. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючий орган має право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п.п. 95.1- 95.3 ст. 95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Відповідно до п. 95.4 ст. 95 ПК України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Під час розгляду справи відповідач доказів сплати заборгованості не надав, проти позову не заперечив, доводи позивача не спростував.
На підставі викладеного суд дійшов висновку, що позов Головного управління ДПС у Запорізькій області є доведеним, обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
Судові витрати по справі відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України з відповідача не стягуються.
Керуючись ст. 241, 243, 255, 257, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Головного управління ДПС у Запорізькій області (пр. Соборний, буд. 166, м.Запоріжжя, 69107, код ЄДРПОУ 43143945) до Державного навчально-виробничого закладу авіаційного профілю "Запорізький центр льотної підготовки ім. маршала авіації О.І.Покришкіна" (вул. Радянська, буд.1, с.Широке, Запорізький район, Запорізька область, 70413, код ЄДРПОУ 04645768) про стягнення податкового боргу, - задовольнити повністю.
Стягнути кошти з рахунків платника податків у всіх банках, обслуговуючих Державного навчально-виробничого закладу авіаційного профілю «Запорізький центр льотної підготовки імені маршала авіації О.І. Покришкіна» (вул. Радянська, буд.1, с.Широке, Запорізький район, Запорізька область, 70413, код ЄДРПОУ 04645768), а також за рахунок готівки, що належить такому платнику податків суму податкової заборгованості:
-по земельному податку з юридичних осіб у сумі 1 042 269,75 грн (один мільйон сорок дві тисячі двісті шістдесят дев`ять гривень 75 коп.) код б/к 18010500, на р/р UA168999980334149811000008431, одержувач УК у Запорізькому районі, с. Широке, код отримувача 28025393, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998;
-по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у сумі 8 183,06 грн. (вісім тисяч сто вісімдесят три гривні 06 коп.) код б/к 14060100, на р/р UA478999980313070029000008122, одержувач УК у Запорізькому районі, код отримувача 38025393, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998;
- частина прибутку (доходу) господарських організацій (державних, казенних) у сумі 4 080,00 грн. (чотири тисячі вісімдесят гривень) код б/к 21010100, на р/р UA598999980313070074000008122, одержувач УК у Запорізькому районі, код отримувача 38025393, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998.
Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до частини 1 статті 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Перехідних положень КАС України рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Рішення складено у повному обсязі та підписано 16.09.2020.
Суддя А.В. Сіпака
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2020 |
Оприлюднено | 21.09.2020 |
Номер документу | 91633607 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні