Рішення
від 18.09.2020 по справі 420/6601/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/6601/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 вересня 2020 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Балан Я.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження, за наявними матеріалами, у порядку письмового провадження, адміністративну справу за позовною Головного управління ДПС в Одеській області до Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 про стягнення коштів за податковим боргом, -

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою звернулось Головне управління ДПС в Одеській області до Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 про стягнення з усіх відкритих рахунків у банках Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 податкового боргу у розмірі 335379,47 гривень:

по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт) (14060100) на суму 102848,33 гривень на бюджетний рахунок №UA508999980313080029000015134, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/14060100, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998;

по рентній платі користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення (13030100) на суму 341,59 гривень на бюджетний рахунок №UA278999980333159366000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/13030100, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998;

по орендній платі з юридичних осіб (18010600) на суму 131026,74 гривень на бюджетний рахунок №UA028999980334149812000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/18010600, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998;

по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітній) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків (18050500) на суму 101015,81 гривень на бюджетний рахунок № UA028999980334149812000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/18050500, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998;

по надходженню від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів, як вторинної сировини (19010300) у сумі 147,00 гривень на бюджетний рахунок №UA 888999980333119364000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/19010300, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998.

Адміністративний позов мотивовано наступним.

Відповідно до облікових карток, що ведуться органом ДПС згідно з Порядком ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №422 від 07.04.2016 року, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України 20.05.2016 року за №751/28881, сумарний податковий борг Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 складає 335379,47 гривень.

Вищевказана заборгованість виникла з єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків; орендній платі з юридичних осіб; податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт); рентній платі користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення; надходженню від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів, як вторинної сировини

Винесені на адресу Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 вимога про сплату боргу (недоїмки) та податкові повідомлення-рішення, наразі, набули статусу узгоджених.

У добровільному порядку Приватне Сільськогосподарське підприємство Іскра 2005 узгоджені податкові зобов`язання не сплачує. Контролюючим органом, у свою чергу, було здійснено всі заходи спрямовані для погашення податкової заборгованості, однак, вищевказані дії Головного управління ДПС в Одеській області не призвели до повного погашення податкового боргу.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 24 липня 2020 року, вищевказану позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито спрощене позовне провадження по справі без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами.

Відповідно до частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Учасники справи з клопотанням про розгляд справи у судовому засіданні до суду не звертались.

Ухвала Одеського окружного адміністративного суду від 24 липня 2020 року, про відкриття провадження по адміністративній справі №420/6601/20, була отримана представником Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 01 серпня 2020 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу №6530008484792, яке повернулось на адресу суду (а.с.128).

Відповідачем відзиву на позовну заяву, заперечень проти позову, будь-яких пояснень, заяв чи клопотань до суду не надіслано, доказів сплати податкового боргу - не надано.

Між тим, у відповідності до частини 4 статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи. У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Станом на 18 вересня 2020 року, інших заяв по суті справи від сторін на адресу суду не надходило.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

Приватне Сільськогосподарське підприємство Іскра 2005 згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстроване 19.09.2005 року за номером 1 529 102 0000 000110 (а.с.107-109).

Основний вид діяльності Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 згідно код КВЕД - 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.

З довідки-розрахунку податкового боргу Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 вбачається, що за останнім обліковується податковий борг у загальній сумі 335379,47 гривень (а.с.6-9).

Заборгованість Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 по рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, виникла у результаті самостійного нарахування платником грошових зобов`язань за податковими деклараціями №9255803537 від 31.10.2019 року (а.с.86-87) та №9332597237 від 23.01.2019 року (а.с.84-85), а також винесення податкового повідомлення-рішення №0124125404 від 26.11.2019 року (а.с.94).

Заборгованість Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), виникла у результаті самостійного нарахування платником грошових зобов`язань за податковими деклараціями №9201657929 від 19.09.2018 року (а.с.83), №9227663617 від 18.10.2018 року (а.с.88), №9307208204 від 17.01.2019 року (а.с.89), №9213680002 від 18.09.2019 року (а.с.90), №9244346979 від 18.10.2019 року (а.с.91), №927502071 від 19.11.2019 року (а.с.92-93), а також винесення податкових повідомлень-рішень №0233301209 від 20.11.2018 року (а.с.101), №0233321209 від 20.11.2018 року (а.с.98), №0233301209 від 02.07.2018 року, №0050785406 від 24.06.2019 року (а.с.80), №0050735406 від 24.06.2019 року (а.с.104), №0050795406 від 24.06.2019 року (а.с.79), №00117945404 від 11.11.2019 року (а.с.71), №0117759404 від 11.11.2019 року (а.с.70), №0134525404 від 11.12.2019 року (а.с.75).

Заборгованість Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 по орендній платі з юридичних осіб, виникла на підставі поданих платником податків податкових декларацій з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (а.с.41-46), а також нарахування штрафних санкцій по податковим повідомленням-рішенням №0006695406 від 28.01.2019 року (а.с.53), №0108225404 від 21.10.2019 року (а.с.57), №0108245404 від 21.10.2019 року (а.с.59), та пені на загальну суму 443,52 гривень.

Заборгованість Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, виникла на підставі поданих платником податків декларацій платника єдиного податку четвертої групи (а.с.47-50), а також винесення податкового повідомлення-рішення №0006735046 від 28.01.2019 року (а.с.61).

Заборгованість Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 по надходженню від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах крім розміщення окремих видів відходів, як вторинної сировини, виникла на підставі поданих платником податків податкових декларацій екологічного податку (а.с.51-52), а також винесення податкових повідомлень-рішень №0001075404 від 13.01.2020 року (а.с.66) та №0001085404 від 13.01.2020 року (а.с.65.).

У зв`язку з несплатою Приватним Сільськогосподарським підприємством Іскра 2005 узгоджених грошових зобов`язань, контролюючим органом сформовано та направлено рекомендованим повідомленням за місцем реєстрації юридичної особи податкову вимогу форми Ю №2-54 від 07 вересня 2018 року (а.с.40), яка була отримана - 06.11.2018 року.

Відповідно до інтегрованих карток платника податків Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 , за останнім обліковується податкова заборгованість на загальну суму 335379,47 гривень (а.с.10-39).

Підпунктом 20.1.34 пункту 20.1 ст.20 Податкового Кодексу України, контролюючим органам надано право звертатись до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника на суму податкового боргу або його частини.

Враховуючи вищевикладене, ГУ ДПС в Одеській області звернулось до суду з даною позовною заявою.

РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ВИСНОВКИ СУДУ

Спірні правовідносини регулюються нормами Конституції України та Податкового кодексу України (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - ПК України).

Відповідно до ст. п. 14.1.137 ст. 14 ПК України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Контролюючий орган має право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджету та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу.

Відповідно до п. 54.1. ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п. 56.11. ст. 56 ПК не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.

Згідно п. 57.1. ст. 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

У відповідності до пп. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 ПК України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Правовими положенням пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України передбачено, що податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень, у відповідності до положень пункту 41.2 статті 41 ПК України.

Згідно із п.58.1., п. 58.2.,58.3. ст.58 ПК України контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу.

Податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Згідно з п.42.2. ст.42 ПК України документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Пунктом 5 Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень - рішень платникам податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1204 від 28.12.2015 року, якщо пошта (поштова служба) не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення через відсутність за місцезнаходженням платника податків (посадових осіб платника податків), їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштою (поштовою службою) в повідомленні про вручення, із зазначенням причин невручення.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, Приватним Сільськогосподарським підприємством Іскра 2005 протягом встановленого законодавством строку самостійно визначені податкові зобов`язання - не сплачено.

Відповідно до п. 59.1 ст.59 ПК України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.

Також податкова вимога надсилається (вручається) коли платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов`язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п. 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України).

Підпунктом 14.1.153 п. 14.1 ст. 14 ПК України визначено, що податкова вимога - це письмова вимога контролюючого органу до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.

Пунктом 59.5 ст. 59 ПК України передбачено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі, якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений у повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Аналіз вказаної норми дає підстави стверджувати про відсутність обов`язку контролюючого органу направляти платнику податків нову податкову вимогу у випадку збільшення суми податкового боргу. Тобто, в разі коли після направлення платнику податків податкової вимоги сума його податкового боргу збільшується, податкова вимога на збільшену суму податкового боргу не направляється.

Згідно з п. 95.1 ст. 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі, однак не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги (у редакції на час виникнення спірних правовідносин).

Джерела погашення податкового боргу платника податку визначені нормами ст. 87 ПК України. Крім того, у силу приписів п. 87.9 ст. 87 цього Кодексу у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до ст. 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Підпунктом 20.1.34. п. 20.1 ст. 20 ПК України визначено право контролюючих органів у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг.

За змістом вказаних правових норм, зверненню контролюючого органу до суду щодо стягнення сум податкового боргу передують певні досудові процедури, які направлені на спонукання платника податків самостійно сплатити податковий борг. До таких процедур, поміж іншим, віднесено направлення такому платнику податків податкової вимоги, з дня надіслання якої починає свій перебіг шістдесятиденний термін (у редакції ПК на час виникнення спірних правовідносин) та зі спливом цього строку у контролюючого органу з`являється право на звернення до суду за стягненням сум податкового боргу.

Суд зазначає, що у матеріалах судової справи відсутні докази сплати Приватним Сільськогосподарським підприємством Іскра 2005 нарахованих податкових зобов`язань.

Також, згідно інформації комп`ютерної програми Діловодство спеціалізованого суду у провадженні Одеського окружного адміністративного суду не перебувають справи за позовними заявами Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 до податкових органів та про оскарження податкової форми Ю №2-54 від 07 вересня 2018 року.

При цьому податкова вимога форми Ю №2-54 від 07 вересня 2018 року, вручена відповідачу 06.11.2018 року.

Позов про стягнення з рахунків відповідача коштів за податковим боргом подано 20.07.2020 року, тобто, після спливу 60 календарних днів (у редакції ПК на час виникнення спірних правовідносин) з дня вручення Приватному Сільськогосподарському підприємству Іскра 2005 податкової вимоги.

Відповідно до абз.1 п. 95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Згідно з п. 95.4 ст. 95 ПК України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ч.1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи вищевикладене та беручи до уваги, що відповідачем відзиву на позов та доказів погашення боргу суду не надано, позов Головного управління ДПС в Одеській області є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Розподіл судових витрат.

Відповідно до ч. 1 ст. 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

З огляду на задоволення позовних вимог та згідно з вимогами статті 139 КАС України, судові витрати на користь позивача не підлягають стягненню, оскільки він є суб`єктом владних повноважень.

Керуючись ст.ст. 2, 6-10, 77, 90, 139, 250, 251, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська 5, код ЄДРПОУ 43142370) до Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 (67360, Одеська область, Березівський район, село Ряснопіль, вул. Леніна 21, код ЄДРПОУ 33490397) про стягнення з усіх відкритих рахунків у банках Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра 2005 податкового боргу у розмірі 335379,47 гривень: суму по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт) (14060100) на суму 102848,33 гривень на бюджетний рахунок №UA508999980313080029000015134, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/14060100, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998; суму по рентній платі користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення (13030100) на суму 341,59 гривень на бюджетний рахунок №UA278999980333159366000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/13030100, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998; суму по орендній платі з юридичних осіб (18010600) на суму 131026,74 гривень на бюджетний рахунок №UA028999980334149812000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/18010600, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998; суму по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітній) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків (18050500) на суму 101015,81 гривень на бюджетний рахунок № UA028999980334149812000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/18050500, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998; суму по надходженню від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів, як вторинної сировини (19010300) у сумі 147,00 гривень на бюджетний рахунок №UA 888999980333119364000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/19010300, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998 - задовольнити.

Стягнути з усіх відкритих рахунків у банках Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра (код ЄДРПОУ 33490397) податковий борг по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт) (14060100) на суму 102848,33 (сто дві тисячі вісімсот сорок вісім гривень тридцять три копійки) гривень на бюджетний рахунок №UA508999980313080029000015134, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/14060100, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998;

Стягнути з усіх відкритих рахунків у банках Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра (код ЄДРПОУ 33490397) податковий борг по рентній платі користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення (13030100) на суму 341,59 (триста сорок одна гривня п`ятдесят дев`ять копійок) гривень на бюджетний рахунок №UA278999980333159366000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/13030100, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998;

Стягнути з усіх відкритих рахунків у банках Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра (код ЄДРПОУ 33490397) податковий борг по орендній платі з юридичних осіб (18010600) на суму 131026,74 (сто тридцять одна тисяча двадцять шість гривень сімдесят чотири копійки) гривень на бюджетний рахунок №UA028999980334149812000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/18010600, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998;

Стягнути з усіх відкритих рахунків у банках Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра (код ЄДРПОУ 33490397) податковий борг по єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітній) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків (18050500) на суму 101015,81 (сто одна тисяча п`ятнадцять гривень вісімдесят одна копійка) гривень на бюджетний рахунок № UA028999980334149812000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/18050500, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998;

Стягнути з усіх відкритих рахунків у банках Приватного Сільськогосподарського підприємства Іскра (код ЄДРПОУ 33490397) податковий борг по надходженню від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів, як вторинної сировини (19010300) у сумі 147,00 (сто сорок сім) гривень на бюджетний рахунок №UA 888999980333119364000015148, отримувача код ЄДРПОУ 37983953, отримувач - УК у Берізівському р-н/Берізівський р-н/19010300, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998.

Рішення набирає законної сили згідно статті 255 КАС України - після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду згідно статті 295 КАС України подається до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, апеляційні скарги подаються учасниками справи через Одеський окружний адміністративний суд.

Суддя Балан Я.В.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.09.2020
Оприлюднено21.09.2020
Номер документу91634368
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/6601/20

Рішення від 18.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 24.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні