ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Вн. №27/371
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
17 вересня 2020 року № 640/11164/19
За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріа Імпорт"
До Головного управління ДПС у м. Києві
Про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
Суддя О.В.Головань
Обставини справи:
Позовні вимоги заявлені про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень від 08.04.2019 року № 0017111406, № 0017121406.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 02.07.2019 р. відкрито провадження по справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін за наявними у справі матеріалами.
23.07.2019 року представником відповідача до суду подано відзив на адміністративний позов.
Ознайомившись з матеріалами справи, суд, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тріа Імпорт" (код 39072858), місцезнаходження: 03143, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 150 Г, оф. 105, зареєстроване в якості юридичної особи 29.01.2014 р., перебуває на обліку в якості платника податків у Головному управлінні ДПС у м. Києві, ДПІ у Голосіївському районі (Голосіївський район м. Києва).
Згідно з пунктом 1 частини 2 статті 351 Митного кодексу України від 13.03.2012 №4495-VІ, наказом Головного управління ДФС у м. Києві від 06.03.2019 № 2829 було проведено документальну невиїзну перевірку дотримання ТОВ "Тріа Імпорт" вимог законодавства України з питань державної митної справи у частині правильності класифікації товару "Машини сільськогосподарські: причіпний розподільник мінеральних добрив, що тягнеться за трактором, модель ZG В 5500…" за кодом 8432 40 10 00 згідно з УКТ ЗЕД за митною декларацією ІМ 40 ДЕ від 21.02.2017 № 305080005/2017/4238, про що складено акт перевірки від 22.03.2019 р. №269/26-15-14-06-06/39072858.
Перевіркою встановлено порушення Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріа Імпорт":
- Закону України "Про Митний тариф України" від 19.09.2013 року № 584- VІІ (зі змінами та доповненнями), ОПІ 1 та 6, частини 1 та підпункту г) пункту 5 частини 8 статті 257 МКУ, що стосується неправильної класифікації товару в результаті чого занижено податкове зобов`язання по сплаті ввізного мита на суму 70 649,83 грн.;
- пункту 190.1 статті 190 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податкового зобов`язання по сплаті податку на додану вартість на суму 14 129,97 грн.
В акті перевірки зазначено, що за результатами аналізу зовнішньоекономічної діяльності товариства за МД від 21.02.2017 №305080005/2017/4238 встановлено оформлення товару "Машини сільськогосподарські: причіпний розподільник мінеральних добрив, що тягнеться за трактором, модель ZG В 5500, сер. № НОМЕР_1 . внесення добрів при ширині захоплення (24-36) м., бувший в використанні. 2012 р.в.. без пакування 1 шт. (що не містить у своєму складі передавачі або передавачі та приймачі). Виробник: "Amazonen-Werke II. Dreyer GmbH & Co.KG", Німеччина. Торгівельна марка "AMAZONE". Країна походження - Німеччина, DE. Країна виробництва - Німеччина, DE." за кодом 8432 40 10 00 (ставка ввізного мита 0% від митної вартості) згідно з УКТ ЗЕД.
Загальна митна вартість становить 706 498,31 гривень. При доставці зазначеного вантажу на митну територію України застосовувались умови поставок згідно ІНКОТЕРМС - FCA.
Перевіркою встановлено, що під час декларування товару "Машини сільськогосподарські: причіпний розподільник мінеральних добрив, що тягнеться за трактором, модель ZG В 5500..." за МД від 21.02.2017 №305080005/2017/4238 Підприємством здійснено його класифікацію за кодом 8432 40 10 00 згідно УКТ ЗЕД (ставка ввізного мита 0% від митної вартості).
Проте, згідно з Правилами 1 та 6 ОПІ, відповідно до пояснень до товарної позиції 8432 та 8716 УКТ ЗЕД, а також з урахуванням характеристик товару, класифікація товару "Машини сільськогосподарські: причіпний розподільник мінеральних добрив, що тягнеться за трактором, модель ZG В 5500 …" повинна здійснюватися в товарній підкатегорії 8716 20 00 00, що має наступну структуру побудови коду: - (8716) Причепи та напівпричепи; інші несамохідні транспортні засоби; їх частини; - (8716 20 00 00) причепи та напівпричепи з самозавантаженням або саморозвантаженням, для використання у сільському господарстві (ставка ввізного мита у розмірі 10% від митної вартості).
За наслідками перевірки Головним управлінням ДФС у місті Києві винесено податкові повідомлення-рішення:
від 08.04.2019р. №0017111406, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем ввізне мито на товари, що ввозяться суб`єктами господарювання на загальну суму 88 312,29 грн., у тому числі: 70 649,83 грн. - основний платіж, 17 662,46 грн. - штрафні (фінансові) санкції;
від 08.04.2019р. №0017121406, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість із ввезених на територію України товарів на загальну суму 17 662,46 грн., у тому числі: 14 129,97 грн. - основний платіж, 3532,49 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями.
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Тріа Імпорт" - вважає вказані податкові повідомлення-рішення від 08.04.2019 р. протиправними та просить суд їх скасувати з наступних підстав.
Позивач зазначає, ним вірно було зазначено код товару, а саме, що трактор, модель ZG В 5500, сер. № НОМЕР_1 . внесення добрів при ширині захоплення (24-36) м., бувший в використанні. 2012 р.в.. без пакування 1 шт. (що не містить у своєму складі передавачі або передавачі та приймачі). Виробник: "Amazonen-Werke II. Dreyer GmbH & Co.KG", Німеччина. Торгівельна марка "AMAZONE". Країна походження - Німеччина, DE. Країна виробництва - Німеччина, DE." відноситься до класифікації за кодом 8432 40 10 00 Машини сільськогосподарські, садові або лісогосподарські для підготовки або оброблення грунту; котки для газонів або спортивних майданчиків: розкидачі та розподільники органічних та мінеральних добрив: - розподільники мінеральних добрив.
Відповідач - Головне управління ДПС у м. Києві - проти задоволення позовних вимог заперечив, підтримавши висновки акту перевірки.
Проаналізувавши матеріали справи та пояснення представників сторін, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення з таких підстав.
На підставі п.7 ч.1 ст. 336 Митного кодексу України встановлено, що митний контроль здійснюється безпосередньо посадовими особами органів доходів і зборів, в тому числі шляхом проведення документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи, у тому числі своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів.
Відповідно до ч.3 ст. 345 Митного кодексу України, органи доходів і зборів мають право здійснювати митний контроль шляхом проведення документальних виїзних (планових або позапланових) та документальних невиїзних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи щодо: 1) правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів; 2) обґрунтованості та законності надання (отримання) пільг і звільнення від оподаткування; 3) правильності класифікації згідно з УКТ ЗЕД товарів, щодо яких проведено митне оформлення.
Особою, на яку покладається обов`язок із сплати митних платежів, є декларант. Якщо декларування товарів здійснюється особою, уповноваженою на це декларантом, на таку особу покладається обов`язок із сплати митних платежів солідарно з декларантом. Особою, на яку покладається обов`язок із сплати донарахованих митних платежів - податкового зобов`язання, визначеного за результатами документальної перевірки, є відповідний платник податків (ч.1,2 статті 293 МК України).
Згідно ч.1 ст. 297 Митного кодексу України, у разі ввезення товарів на митну територію України суми митних платежів, нараховані органом доходів і зборів, підлягають сплаті до Державного бюджету України платником податків до або на день подання органу доходів і зборів митної декларації для митного оформлення, крім випадків, якщо відповідно до МКУ товари ввозяться на митну територію України із звільненням від оподаткування митними платежами.
При цьому суми митних платежів, нараховані органом доходів і зборів, підлягають сплаті до державного бюджету платником податків безпосередньо на єдиний казначейський рахунок (ч.1 ст. 298 Митного кодексу України).
В свою чергу, у разі несплати або неповної сплати митних платежів у встановлений строк такі платежі стягуються в порядку та строки, визначені Податковим кодексом України.
Фактично предметом спору у даній справі є правильне визначення коду товару за УКТ ЗЕД, який було ввезено на митну територію України, що впливає на застосування до товару тарифних та нетарифних заходів.
Так, податкові повідомлення-рішення були винесені відповідачем у зв`язку з неправильною класифікацією "Машини сільськогосподарські: причіпний розподільник мінеральних добрив, що тягнеться за трактором, модель ZG В 5500, сер. № НОМЕР_1 . внесення добрів при ширині захоплення (24-36) м., бувший в використанні. 2012 р.в.. без пакування 1 шт. (що не містить у своєму складі передавачі або передавачі та приймачі). Виробник: "Amazonen-Werke II. Dreyer GmbH & Co.KG", Німеччина. Торгівельна марка "AMAZONE". Країна походження - Німеччина, DE. Країна виробництва - Німеччина, DE".
Вказаний Товар було задекларовано позивачем за кодом Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - "УКТ ЗЕД") 8432 40 10 00, проте відповідач зазначає, що товар має класифікуватися за кодом 8716 20 00 00.
Ст. 257 Митного кодексу України встановлено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії. Електронне декларування здійснюється з використанням електронної митної декларації, засвідченої електронним цифровим підписом, та інших електронних документів або їх реквізитів у встановлених законом випадках.
При цьому, згідно ч.1 ст. 69 Митного кодексу України товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в Українській класифікації товарів зовнішньо економічної діяльності (далі - УКТЗЕД).
Згідно ч.2 ст. 69 Митного кодексу України органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТЗЕД.
Ч. 4 ст. 69 Митного кодексу України передбачено, що у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари. Рішення органів доходів і зборів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими (ч. 7 ст. 69 Митного кодексу України).
Класифікація товарів для цілей митного оформлення товарів здійснюється згідно з вимогами УКТЗЕД, яка є товарною номенклатурою митного тарифу України, затвердженого Законом України "Про Митний тариф України" від 19.09.2013 р. № 584-VІІ, а саме, із врахуванням Основних правил інтерпретації УКТЗЕД, відповідних приміток до розділів та груп, текстового опису товарних позицій та тих характеристик товару, які є визначальними для класифікації.
Згідно ч.1,2 ст. 67 Митного кодексу України УКТЗЕД складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.
Товари в УКТЗЕД систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів. Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев`ятий та десятий знаки цифрового коду.
Отже, з наведеного вбачається, що класифікацію товарів за УКТ ЗЕД здійснює особа, яка подає митну декларацію. В той же час, орган доходів і зборів наділений повноваженням здійснення контролю за такою класифікацією та може самостійно визначити код задекларованого товару лише в тому разі, коли виявить порушення правил класифікації з боку декларанта. Повноваження органу доходів і зборів щодо самостійного визначення коду товару обумовлені наявністю порушення правил класифікації з боку декларанта.
Основні правила інтерпретації УКТЗЕД викладені в додатку до Закону № 584-VІІ, тобто мають силу законодавчого акта.
Відповідно до Правила 1 Основних правил інтерпретації назви розділів, груп та підгруп наводяться лише для зручності користування. Для юридичних цілей класифікація товарів проводиться виходячи з найменувань товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп, і якщо такі тексти назв та примітки не вимагають іншого відповідно до таких положень.
Згідно Правила 3 Основних правил інтерпретації у разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:
(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;
(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;
(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.
Правило 4 Основних правил інтерпретації визначає, що товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.
В силу Правила 6 Основних правил інтерпретації для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatis mutandis), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.
Приймаючи оскаржувані рішення, відповідач наголошував на тому, що технічна документація до товарів "Машини сільськогосподарські: причіпний розподільник мінеральних добрив, що тягнеться за трактором, модель ZG В 5500, сер. № НОМЕР_1 . внесення добрів при ширині захоплення (24-36) м., бувший в використанні. 2012 р.в.. без пакування 1 шт. (що не містить у своєму складі передавачі або передавачі та приймачі). Виробник: "Amazonen-Werke II. Dreyer GmbH & Co.KG", Німеччина. Торгівельна марка "AMAZONE". Країна походження - Німеччина, DE. Країна виробництва - Німеччина, DE" містить пункт "Стрічковий транспортер, бункера та механізму розподілу з розподільними дисками", тобто наявність стрічкового транспортера у конструкції забезпечує виконання функції рухомого днища для розвантаження різних вантажів.
Згідно з Поясненнями до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності затвердженими наказом Державної фіскальної служби України від 09.06.2015 №401 "Про затвердження Пояснень до УКТ ЗЕД" до товарної позиції 8432 включаються машини сільськогосподарські, садові або лісогосподарські для підготовки або оброблення ґрунту; котки для газонів або спортивних майданчиків:
8432 40 - розкидачі та розподільники органічних та мінеральних добрив:
8432 40 90 00 - інші.
До цієї товарної позиції включаються машини незалежно від виду тяги, застосовувані замість ручних інструментів для виконання перерахованих нижче видів сільськогосподарських, садових або лісогосподарських робіт:
(I) Підготовка ґрунту для вирощування культурних рослин (розчищення земель, підйом цілини, оранка, розпушування і т.п.).
(II) Розкидання або внесення в ґрунт добрив, включаючи гній або інші органічні речовини, для поліпшення фізико-хімічних властивостей ґрунту.
(III) Садіння або сіяння.
(IV) Обробіток або доглядання за ґрунтом у період вегетації (культивація, прополювання, проріджування сходів і т.п.).
До численних машин цієї товарної позиції відносяться, зокрема, розкидачі органічних та мінеральних добрив. Розкидачі органічних та мінеральних добрив (мінеральних речовин, компосту і т.п.), іноді змонтовані на колесах, зазвичай містять ємності, обладнані розподільним механізмом, наприклад, зсувними донними пластинами, шнековим живильником, безперервними ланцюгами або відцентровими дисками; портативні механічні апарати, застосовувані з такими ж цілями, також включаються до цієї товарної позиції.
Проте, причепи з рухомим днищем і пристроєм, що подрібнює та розкидає, які дозволяють їм у процесі розвантаження працювати як розкидачі твердих і рідиноподібних добрив, з ємністю на колесах, зазвичай обладнану пластинами, що розкидають, або жолобами (лопатами), включаються до товарної позиції 8716.
До товарної позиції 8716 включаються причепи та напівпричепи; інші несамохідні транспортні засоби; їх частини:
8716 20 00 00 - інші причепи та напівпричепи для перевезення вантажів.
До цієї товарної позиції включаються, зокрема, саморозвантажні причепи для перевезення різних вантажів (фуражу, гною і т.п.) з рухомою підлогою для розвантаження; такі транспортні засоби можна укомплектовувати різними пристроями (пристроєм для подрібнювання гнойової маси, для січення фуражу і т.п.) для того, щоб пристосувати їх для використання як розкидач гною, фуражного кузову чи причепу для перевезення коренеплодів.
Проте, відповідно до технічних характеристик "Машина для сільського господарства моделі ZG В 5500, сер. № НОМЕР_1 , виробник: "Amazonen-Werke II. Dreyer GmbH & Co.KG", Німеччина. Торгівельна марка "AMAZONE". Країна походження - Німеччина, DE. Країна виробництва - Німеччина, DE" , даний розкидач органічних та мінеральних добрив, що змонтований на колесах (колісна рама), не самохідний, тягнеться за трактором, містить бункер (ємність) обладнаний розподільним механізмом-живильником для чіткого дозування добрива та відцентровими дисками для розкидання попередньо дозованої частини добрива, насосом гідросистеми, який працює (здійснює передачу потужності) від валу відбору потужності трактора, оснащений електронними та механічними агрегатами, які стежать за якістю дозування (зважування) та розкидання (відцентрові диски з розподільчими лопатками) добрива, що найбільш повно відповідає поняттю "розкидачі органічних та мінеральних добрив", відповідно до Пояснень до УКТЗЕД.
Дана машина для сільського господарства не с транспортним засобом, основним призначенням якого є перевезення вантажів, а саме: самозавантажним причепом для сільського господарства, саморозвантажним причепом для перевезення різних вантажів та іншим причепом для перевезення вантажів, оскільки не оснащена відповідними пристроями та механізмами для самостійного завантаження та самостійного розвантаження вантажів, не містить рухомого днища з пристроєм, що подрібнює та розкидає.
Відповідно до технічної документації обладнання для дозування, розкидання та контролю за даними процесами є основними вузлами, що спеціально створені для даних машин та постійно вмонтовані у розкидачі добрив даного типу.
Отже, як вбачається з вищевикладеного, призначення машини для сільського господарства моделі "ZG В 5500, сер. № НОМЕР_1 " - якісне розкидання мінеральних, або інших сипучих добрив на поверхню поля, з їх чітким дозуванням.
Крім того, суд зазначає, що якщо товар за своїми первинними характеристиками вже обладнаний виробником готовим механізмом, який дозволяє розкидати та розподіляти відповідні органічні та мінеральні добрива та саме зазначене є його основною функцією відповідно до цільового призначення та без будь-якого додаткового дообладнання, то такий товар є саме розподілювачем добрив, а тому повинен бути класифікований відповідно до товарної позиції 8432 згідно УКТЗЕД, тоді як за кодом 8716 УКТЗЕД товар може бути класифікований у випадках, коли за своїми відповідними технічними характеристиками він є саме причепом, однак в цілому може бути придатним і для додаткового укомплектування різними пристроями, і для того, щоб пристосувати його для використання в якості розкидача.
Посилання відповідача на те, що імпортований позивачем товар має класифікуватись за кодом УКТ ЗЕД 8716, оскільки вказаний товар є причепом з рухомим днищем і пристроєм, що подрібнює та розкидає, та дозволяє у процесі розвантаження працювати як розкидач твердих і рідиноподібних добрив, є необґрунтованими оскільки на зазначених розкидачах встановлено ланцюговий конвеєр, який є окремим механізмом для подачі добрив до розмільчувача, встановленим на підлозі кузова машини, тобто саме днище розкидача є нерухомим та обладнаним ланцюговим транспортером.
Також судом не приймаються посилання відповідача на те, що товар "Машини для сільського господарства: ... ZG В 5500..." має функцію саморозвантаження, що виключає можливість віднесення його до товарної позиції 8432, оскільки зазначені машини виконують функцію розкидання, а не розвантаження добрив, адже функція розвантаження передбачає наявність механізму для підйому причепу та вивантаження вантажу в одному конкретному місці, проте вказаний розкидач такого механізму не містить та вказаної функції не виконує.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано; безсторонньо; добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно; з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно.
В даному випадку відповідачем винесено оскаржувані податкові повідомлення-рішення на порушення принципу обґрунтованості, що є підставою для задоволення позовних вимог.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 241-246, 255, 257-262, 293, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДФС у місті Києві від 08.04.2019 року № 0017111406, № 0017121406.
3. Присудити до стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, будинок 33/19, код 43141267) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріа Імпорт" (03143, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 150Г, оф. 105, код 39072858) понесені судові витрати в розмірі 1 921,00 грн.
4. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
5. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя О.В. Головань
Повний текст рішення
виготовлено і підписано 17.09.20 р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2020 |
Оприлюднено | 21.09.2020 |
Номер документу | 91635239 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Головань О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні