ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №380/3084/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 вересня 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого-судді Кухар Н.А.
секретаря судового засідання Шавель М.М.
за участю:
представників позивача - Марчевського Д.І., Леус Г.О.
представника відповідача - Холявка І.Я.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ТІАС БУД до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю ТІАС БУД , звернулось до Львівського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом, в якому просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення рішення від 29.12.2019 р. № 0005310509, №0005300509, №0005280509 .
Ухвалою суду від 24.04.2020 року відкрито загальне позовне провадження у справі та призначено підготовче засідання у справі.
Протокольною ухвалою суду від 28.07.2020 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.
Ухвалою від 27.08.2020 встановлено участь позивача у судовому засіданні в режимі відеоконференції в Запорізькому окружному адміністративному суді.
В обґрунтування своїх вимог позивачем зазначено, що спірні податкові повідомлення-рішення прийнято за наслідками документальної перевірки. При проведенні перевірки контролюючому органу надано усі належним чином оформлені документи, які підтверджують факт здійснення фінансово-господарських відносин, вид, обсяг, якість операцій та розрахунків, що здійснювалися та підтверджують реальність та повноту відображення в бухгалтерському та податковому обліку із відповідним відображенням в деклараціях з податку на додану вартість результатів господарських операцій. Відповідачем не було додержало вимог діючого законодавства при проведенні документальної виїзної перевірки ТОВ ТІАС-БУД , а при оформленні її результатів не було дотримано вимог податкового та цивільного законодавства, висновки акту перевірки мають суттєві недоліки, містять необґрунтовані висновки, базуються на припущеннях і не підтверджуються жодними доказами та даними господарської діяльності позивача та зроблені посадовими та службовими особами контролюючого органу з перевищенням власних повноважень на підставі припущень, перекрученні неоднозначних фактів та документальних помилках. Тому вказані податкові повідомлення-рішення позивач вважає протиправними та такими, що підлягають скасуванню, оскільки фінансово господарські відносини між позивачем та його контрагентами відбувалися повністю на законних підставах, були вчинені з наміром створення правових наслідків, які обумовлювалися правочинами, а також були документально оформлені у повній відповідності до норм чинного законодавства. Також, вважає, що контролюючим органом безпідставно були нараховані штрафні санкції, які теж підлягають скасуванню. У зв`язку з наведеним, просить позовні вимоги задовольнити.
Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали, просили позов задоволити повністю.
Відповідач подав відзив на позов, у якому проти позову заперечив з підстав того, що під час перевірки встановлено ряд фактів, які свідчать про відсутність здійснення господарських операцій позивача та ДП Елластік , а саме відсутність умов щодо проведення робіт, відсутність залучених контрагентом третіх осіб до виконання робіт, наявність підміни товарних позицій. Усі докази та аргументи в сукупності вказують на безпідставність позовних вимог, а тому просить відмовити у задоволенні позову.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги заперечив, просив в задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.
З 22.10.2019 р. по 28.10.2019 р. Головним управлінням ДПС у Львівській області проведена позапланова виїзна документальна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю ТІАС-БУД з питань проведення взаємовідносин із ДП Елластік (25467704) за період грудень 2018 р., березень, квітень 2019 р. та правомірності їх відображення у податкових деклараціях з податку на додану вартість та податковій декларації з податку на прибуток.
За результатами вказаної перевірки було складено акт перевірки №322/05-09/36829076 від 06.11.2019 р., яким встановлено порушення:
-п. 5, п. 6, п. 7, п. 9 П(С)БО 16 Витрати , п. 134.1.1. п. 134.1. cm. 134 Податкового кодексу України від 02.12.2012 р. №2755-VI (зі змінами та доповненнями), внаслідок чого підприємством занижено податок на прибуток в загальній сумі 706 120 грн, в т.ч. за 2018рік в сумі 313 466 грн. та за 1 півр. 2019 р. в сумі 392 654 грн.
-п. 198.1., п. 198.2, 198.3 cm. 198, п. 200.1, п.200.2, п. 200.4. cm. 200Податкового кодексу України від 02.12.2012 р. №2755-71 (зі змінами та доповненнями), внаслідок чого підприємством завищено податковий кредит з податку на додану вартість на загальну суму 784 578 грн, що призвело до:
- заниження суми податкових зобов язань з податку на додану вартість, що підлягає статі
до бюджету в сумі 133 06 грн. в т.ч. в грудні 2018р. на 56 584 грн., в січні 2019р. на суму 45 129 грн., в лютому 2019р. на суму 31 350 грн.
- завищення від 'ємного значення різниці між сумою податкового зобов язання та сумою
податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (р.19) за квітень 2019 р. на суму 651 515 грн.
На підставі висновків Акту перевірки ГУ ДПС у Львівській області були прийняті податкові повідомлення-рішення:
- №0005310509 від 29.12.2019 р., яким контролюючим органом зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість на 651 515 грн.
- №0005300509 від 29.12.2019 р., яким контролюючим органом збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість на суму 166 328,75 грн., у тому числі за податковим зобов`язанням 133 063 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) 33 265,75 грн.
- №0005280509 від 29.12.2019 р., яким контролюючим органом збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств на суму 882 650 грн., у тому числі за податковим зобов`язанням 706 120 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) 176 530 грн.
Позивач звернувся зі скаргою на податкові повідомлення-рішення №0005310509 від 29.12.2019 р., №0005300509 від 29,12.2019р., №0005280509 від 29.12.2019 р. до Державної податкової служби України.
Рішенням ДПС України №9230/6/99-00-08-05-01-06 від 12.03.2020 у задоволенні скарги було відмовлено.
Вважаючи податкові повідомлення -рішення протиправними позивач звернувся до суду.
Згідно з п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Відповідно до пп. 134,1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.
Базою оподаткування є грошове вираження об`єкту оподаткування, визначеного згідно із статтею 134 цього Кодексу з урахуванням положень цього Кодексу (п.135.1 ст. 135 Податкового кодексу України).
Згідно з п. 137.1 ст.137 Податкового кодексу України податок нараховується платником самостійно за ставкою, визначеною статтею 136 цього Кодексу, від бази оподаткування, визначеної згідно зі статтею 135 цього Кодексу.
Відповідно до пп. 14.1.181 п. 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий кредит - це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Відповідно до п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Згідно з п.198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193-1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті); придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до п.198.6 ст,198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
Згідно п.200.1 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
Згідно п.200.2 ПК України при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.
Згідно п.200.4 ПК України при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума:
а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200 -1 .3 статті 200 -1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу -
б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200 -1 .3 статті 200 -1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;
в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.
Згідно п. 201.6 ст. 201 Податкового кодексу України, податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов`язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.
Пунктом 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України передбачено, що податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Згідно із ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства. Первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Згідно із частиною 2 статті 3 Закону № 996-XIV бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, грунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Частина перша та друга статті 9 Закону № 996-XIV визначає, щопідставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.ервинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88:
Пункт 2.4.: Первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Пункт 2.15.:Первинні документи підлягають обов`язковій перевірці (в межах компетенції) працівниками, які ведуть бухгалтерський облік, за формою і змістом, тобто перевіряється наявність у документі обов`язкових реквізитів та відповідність господарської операції чинному законодавству у сфері бухгалтерського обліку, логічна ув`язка окремих показників.
Таким чином, для надання юридичної сили і доказовості, первинні документи повинні бути складені відповідно до вимог чинного законодавства та не порушувати публічний порядок.
Крім того, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.
З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
Згідно зі ст. 1 Закону №996-ХІУ господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства.
Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Для підтвердження господарської операції з ДП Елластік позивачем надано договір №ЕлТБ-2017 від 10.01.2017 між ТОВ Тіас-Буд (Замовник) та ДП Елластік (Підрядник) було укладено договір №ЕлТБ-2017. Відповідно до умов зазначеного договору Підрядник зобов`язується згідно заявкам та/або завданням Замовника, належним чином надати Послуги та/або Роботи. Склад, вартість, порядок розрахунків та терміни виконання яких визначаються шляхом укладання Замовлень. Послуги та/або Роботи вважаються зданими з дати підписання Замовником Акта виконаних робіт/послуг.
Крім того, позивачем надано:
-Замовлення: №72 ТБ від 04.09.2018, №73 ТБ від 04.09.2018, №74 ТБ від 04.09.2018, №75 ТБ від 04.09.2018, №76 ТБ від 04.09.2018, №77 ТБ від 04.09.2018, №78 ТБ від 04.09.2018, №79ТБ від 04.09.2018, №80_ТБ від 04.09.2018, №62 ТБ від 19.09.2018, №81 ТБ від 19.09.2018, №82 ТБ від 19.09.2018, №83 ТБ від 19.09.2018, №84 ТБ від 19.09.2018, №85 ТБ від 19.09.2018, №86 ТБ від 19.09.2018, №87 ТБ від 19.09.2018, № 88 .ZTE ТБ від 19.09.2018, №89.ZTE ТБ від 19.09.2018, №90.ZTE ТБ від 19.09.2018, №91 .ZTE ТБ від 19.09.2018, №92.ZTE ТБ від 28.09.2018, №93.ZTE ТБ від 28.09.2018, №94.ZTE ТБ від 28.09.2018, №95.ZTE ТБ від 28.09.2018, №96.ZTE ТБ від 28.09.2018, №97 ТБ від 28.09.2018, №98 ТБ від 28.09.2018, №99 ТБ від 09.05.2018, №100 ТБ від 24.05.2018, №101 ТБ від 24.05.2018, №102 ТБ від 24.05.2018, №103 ТБ від 06.07.2018, №104 ТБ від 25.10.2018, №105 ТБ від 25.10.2018, №106 ТБ від 25.10.2018, №107 ТБ від 25.10.2018, №109 ТБ від 20.11.2018, №110 ТБ від 20.11.2018, №111 ТБ від 20.11.2018, №112 ТБ від 20.11.2018, №113 ТБ від 11.12.2018, №114 ТБ від 11.12.2018, №115 ТБ від 11.12.2018, №116_ТБ від 09.01.2019, №117 ТБ від 09.01.2019, №118 ТБ від 09.01.2019, №119 ТБ від 09.01.2019, №120 ТБ від 09.01.2019, №121 ТБ від 09.01.2019, №123 ТБ від 21.01.2019, №124 ТБ від 21.01.2019, №125 ТБ від 21.01.2019, №126 ТБ від 21.01.2019, №127 ТБ від 21.01.2019, №128 ТБ від 21.01.2019, №129 ТБ від 21.01.2019, №130 ТБ від 21.01.2019, №131 ТБ від 21.01.2019, №132ТБ від 21.01.2019, №133 ТБ від 21.01.2019, №134 ТБ від 13.02.2019, №135 ТБ від 13.02.2019, №136 ТБ від 13.02.2019;
- акти виконаних робіт: №72 від 05.12.2018, №73 від 05.12.2018, №74 від 05.12.2018, №75 від 05.12.2018, №76 від 05.12.2018, №77 від 05.12.2018, №78 від 05.12.2018, №79 від 05.12.2018, №80 від 05.12.2018, №62 від 05.12.2018, №81 від 05.12.2018, №82 від 05.12.2018, №83 від 05.12.2018, №84 від 05.12.2018, №85 від 05.12.2018, №86 від 05.12.2018, №87 від 05.12.2018, № 88 .ZTE від 05.12.2018, №89.ZTE від 05.12.2018, №90.ZTE від 05.12.2018, №91 .ZTE від 05.12.2018, №92.ZTE від 05.12.2018, №93.ZTE від 05.12.2018, №94.ZTE від 05.12.2018, №95.ZTE від 05.12.2018, №96 від 05.12.2018, №97 від 05.12.2018, №98 від 05.12.2018, №99 від 01.03.2019, №100 від 01.03.2019, №101 від 01.03.2019, №102 від 01.03.2019 , №103 від 0 1.03.2019, №104 від 01.03.2019, №105 від 01.03.2019, №106 від 01.03.2019, №107 від 01.03.2019, №108 від 01.03.2019, №109 від 01.03.2019, №110 від 22.03.2019, №111 від 22.03.2019, №112 від 22.03.2019, №113 від 22.03.2019, №114 від 22.03.2019, №115 від 22.03.2019, №116 від 22.03.2019, №117 від 22.03.2019, №118 від 22.03.2019, №119 від 22.03.2019, №120 від 03.04.2019, №121 від 03.04.2019, №120 від 03.04.2019, №122 від 03.04.2019, №123 від 03.04.2019, №124 від 03.04.2019, №125 від 03.04.2019, №126 від 03.04.2019, №127 від 03.04.2019, №128 від 03.04.2019, №129 від 03.04.2019, №130 від 03.04.2019, №131 від 17.04.2019, №132 від 17.04.2019,№133 від 17.04.2019, №134 від 17.04.2019,№135 від 17.04.2019,№136 від 17.04.2019.
-рахунки: №72 від 07.12.2018, №73 від 07.12.2018, №74 від 07.12.2018, №75від 07.12.2018, №76 від 07.12.2018, №77від 07.12.2018, №78від 07.12.2018, №79 від 07.12.2018, № 80 від 07.12.2018, №62 від 11.12.2018, № 81 від 11.12.2018№, 82 від 11.12.2018, №83 від 11.12.2018, №84 від 11.12.2018, №85 від 11.12.2018, №86 від 11.12.2018, №87 від 11.12.2018, № 88 .ZTE від 11.12.2018, № 89.ZTE від 11.12.2018, № 90.ZTE від 11.12.2018, № 91.ZTE від 11.12.2018, № 92.ZTE від 11.12.2018, № 93 .ZTE від 11.12.2018, № 94.ZTE від 11.12.2018, № 95.ZTE від 11.12.2018, № 96.ZTE від 11.12.2018, № 97.ZTE від 11.12.2018, № 98.ZTE від 11.12.2018, №99 від 01.03.2019, № 100 від 01.03.2019, № 101від 01.03.2019, № 102 від 01.03.2019,№ 103 від 01.03.2019, № 104 від 01.03.2019, №105 від 01.03.2019, №106 від 01.03.2019, №107 від 01.03.2019, №108 від 01.03.2019, №109 від 01.03.2019, №110 від 22.03.2019, №111 від 22.03.2019, №112 від 22.03.2019, №113 від 22.03.2019, №114 від 22.03.2019, №115 від 22.03.2019, №116 від 22.03.2019, №117 від 22.03.2019, №118 від 22.03.2019, №119 від 22.03.2019, №120 від 03.04.2019, №121 від 03.04.2019, №120 від 03.04.2019, №122 від 03.04.2019, №123 від 03.04.2019, №124 від 03.04.2019, №125 від 03.04.2019, №126 від 03.04.2019, №127 від 03.04.2019, №128 від 03.04.2019, №129 від 03.04.2019, №130 від 03.04.2019, №131 від 17.04.2019, №132 від 17.04.2019,№133 від 17.04.2019, №134 від 17.04.2019,№135 від 17.04.2019,№136 від 17.04.2019.
-подакові накладні: №25 від 05.12.2018, №26 від 05.12.2018,№27 від 05.12.2018, №28 від 05.12.2018, №29 від 05.12.2018, №30 від 05.12.2018, №31 від 05.12.2018, №32 від 05.12.2018, №33 від 05.12.2018, №34 від 05.12.2018, №35 від 05.12.2018, №36 від 05.12.2018, №37 від 05.12.2018, №38 від 05.12.2018, №39 від 05.12.2018, №40 від 05.12.2018, №41 від 05.12.2018, №42 від 05.12.2018, №43 від 05.12.2018, №44 від 05.12.2018№45 від 05.12.2018, №46 від 05.12.2018, №47 від 05.12.2018, №48 від 05.12.2018, №49 від 05.12.2018, №50 від 05.12.2018, №51 від 05.12.2018, №52 від 05.12.2018, №1 від 01.03.2019, №2 від 01.03.2019, №3 від 01.03.2019, №4 від 01.03.2019, №5 від 01.03.2019, №6 від 01.03.2019, №7 від 01.03.2019,№8 від 01.03.2019,№9 від 01.03.2019, №10 від 01.03.2019, №11 від 01.03.2019, №50 від 22.03.2019, №50 від 22.03.2019, №51 від 22.03.2019, №52 від 22.03.2019, №53 від 22.03.2019, №54 від 22.03.2019, №55 від 22.03.2019, №56 від 22.03.2019, №57 від 22.03.2019, №58 від 22.03.2019, №59 від 22.03.2019, №8 від 03.04.2019, №9 від 03.04.2019, №10 від 03.04.2019, №11 від 03.04.2019, №12 від 03.04.2019, №13 від 03.04.2019, №14 від 03.04.2019, №15 від 03.04.2019, №40 від 03.04.2019, №41 від 03.04.2019, №42 від 03.04.2019, №43 від 17.04.2019, №44 від 17.04.2019, №45 від 17.04.2019, №46 від 17.04.2019, №47 від 17.04.2019, №48 від 17.04.2019.
Як встановлено під час перевірки, суми податку на додану вартість за зазначеними податковими накладними, включено позивачем до складу податкового кредиту за грудень 2018, березень та квітень 2019 року. Податкові накладні зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем подано письмові докази, згідно яких послуги по виконанню робіт були використані для наступних замовників:
1. ТВО Нокіа Солюшн енд Нетворкс Україна : Контракт на виконання робіт № eslni006 18697 від 16.01.2017 р. з додатками,Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0146 від 01.08.2018 р.,Замовлення № 18980010/7331/КІЕ КІЕ GMA/2022 від 04.06.2018р.,Податкова накладна № 1 від 01.08.2018р.,Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0147 від 13.08.2018 р.,Замовлення№ 18980010/7331/КІЕ КІЕ PUB/1995 від 4.06.2018р.,Замовлення № 18980010/7331/КІЕ КІЕ BST/1996 від 04.06.2018р.,Замовленням № 18980010/7331/КІЕКІЕD31/1997 від 04.06.2018р.,Замовлення № 18980010/7331/КІЕ КІЕ NZL/1998 від 04.06.2018р.,Замовлення №18980010/7331/КІЕ КІЕ ETZ/2000 від 04.06.2018р.,Замовлення № 18980010/7331/КІЕ КІЕ USN/2001 від 04.06.2018р.,Замовлення № 18980010/7331/КІЕ КІЕ TLV/2003 від 04.06.2018р.,Замовлення № 18980010/7331/КІЕ КІЕ ZAS/2016 від 04.06.2018р.,Податкова накладна № 7 від 13.08.2018р.,Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0149 від 13.08.2018 р.,Замовлення № 18980010/7331/КІЕ КІЕ CHV/2008 від 04.06.2018р.,Податкова накладна № 9 від 13.08.2018р.,Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0150 від 13.08.2018 р.,Замовлення № 18980010/7331/КІЕ КІЕ TIS/2024 від 04.06.2018р.,Податкова накладна № 10 від 13.08.2018р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0151 від 13.08.2018 р., Замовлення № 8980010/7331/КІЕ REC PTR/2025 від 04.06.2018р., Податкова накладна № 11 від 13.08.2018р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0152 від 13.08.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/КІЕ КЇЕ Р87/2021 від 04.06.2018р., Податкова накладна № 12 від 13.08.2018р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0153 від 13.08.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/КІЕ КІЕ JUN/2014 від 04.06.2018р., Податкова накладна № 13 від 13.08.2018р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0184 від 20.09.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI SKO TEL/1425 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331 /LVI DBT DOB/1426 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/LVI PST SOK/1427 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/LVI LVI PLB/1428 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/LVI LVI SKN/1430 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/LVI LVI FST/1431 від 23.05.2018р., Податкова накладна № 63 від 20.09.2018р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0185 від 20.09.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI HIR НМЕ/1432 від 23.05.2018р., Податкова накладна № 66 від 20.09.2018р.,Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0186 від 20.09.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI BAS GRE/1435 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI STA STR/1438 від 23.05.2018р. , Податкова накладна № 65 від 20.09.2018р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0187 від 20.09.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI IFR YAV/1441 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/LVI RDK AVS/1443 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI SLA SKO/1445 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI DBR DRO/1448 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI LVI VNK/1452 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI ZLK MAL/1454 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/LVI RAD SPO/1458 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI STR STP/1459 від 23.05.2018р., Податкова накладна № 66 від 20.09.2018 р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0223 від 03.12.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI BUS ССК/1439 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI SCI KST/1444 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI STR GOL/1447 від 23.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI GOR POV/1453 від 23.05.2018р. Замовлення № 18980010/7331/LVI BUS ССКЛ439від 23.05.2018р., Податкова накладна № 7 від 03.12.2018 р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0224 від 03.12.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI КМВ ZVT/3944 від 24.10.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI М17 МОН/3945 від 24.10.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI SKD TOV/3946 від 24.10,2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI STR GRB/3948 від 24.10.2018р., Замовлення № 18980010/7331/LVI STRVIS/3951 від 24.10.2018р., Податкова накладна № 8 від 03.12.2018 р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0225 від 03.12.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI STR GOL/ЮЮ від 08.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI GOR POV/1016 від 08.05.2018р., Податкова накладна № 10 від 03.12.2018 р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0226 від 03.12.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI TUR LIB/1023 від 08.05.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI BUS KUT/1026 від 08.05.2018р. Податкова накладна № 9 від 03.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0227 від 03.12.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/LVI КМВ ZVT/3935 від 24.10.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI М17 МОН/3936 від 24.10.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI SKD TOV/3937 від 24.10.2018р. ,Замовлення № 18980010/7331/ LVI STR GRB/3939 від 24.10.2018р., Замовлення № 18980010/7331/ LVI STR KOS/3940 від 24.10.2018р. ,Замовлення № 18980010/7331/ LVI STR TOV/3941 від 24.10.2018р. ,Замовлення № 18980010/7331/ LVI STR VIS/3942 від 24.10.2018р. ,Замовлення № 18980010/7331/ LVI TUR MAZ/3943 від 24.10.2018р. ,Замовлення № 18980010/7331/ LVI М17 МОН/3936 від 24.10.2018р., Податкова накладна № 11 від 03.12.2018 р.,Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0228 від 03.12.2018 р. ,Замовлення № 18980010/7331/LVI SCI KST/842 від 05.04.2018р. ,Податкова накладна № 12 від 03.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0229 від 03.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/ КІЕ КІЕ VOD/2195 від 05.07.2018р. Податкова накладна № 13 від 03.12.2018 р.,Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0230 від 05.12.2018 р., Замовлення № 18980010/7331/LVI TUR LIB/1433 від 23.05.2018р. ,Замовлення № 8980010/7331/ LVI BUS KUT/1436 від 23.05.2018р. Податкова накладна № 14 від 05.12.2018 р.,Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0231 від 10.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI NIK RUD/1013 від 08.05.2018р. Податкова накладна № 17 від 10.12.2018 р., Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0232 від 10.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI PRM BOR/1024 від 08.05.2018р. Податкова накладна № 16 від 10.12.2018 р.
Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0233 від 10.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI DBT DOB/3933 від 24.10.2018р. Податкова накладна № 20 від 10.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0234 від 10.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI STR AST/3938 від 24.10.2018р. Податкова накладна № 15 від 10.12.2018 р.,Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0235 від 10.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI BRO VEF/4153 від 19.11.2018р. Замовлення № 18980010/7331/LVI ZABBRO/4163 від 19.11.2018р. Податкова накладна № 19 від 10.12.2018 р.,Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0236 від 10.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI PST 8КЬ/4157від 19.11.2018р. Податкова накладна № 18 від 10.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0237 від 10.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI NIK RUD/4150 від 23.05.2018р. Податкова накладна № 18 від 21.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-023 8 від 10.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI DBT DOB/3934 від 24.10.2018р. Податкова накладна № 22 від 10.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0239 від 10.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI SIR AST/3947 від 24.10.2018р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI TUR MAZ/3952 від 24.10.2018р. Податкова накладна № 25 від 10.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0240 від 10,12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI BRO VEF/4155 від 19.11.2018р. Замовлення № 18980010/7331/LVI ZAB ВКО/4166від 19.11.2018р.,Податкова накладна № 24 від 10.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0241 від 10.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI PST SKL/4159 від 19.11.2018р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI LVI GMA/4160 від 19.11.2018р. Податкова накладна № 23 від 10.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0242 від 19.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/ КЇЕ КІЕ ТРР/2192 від 05.07.2018р. Податкова накладна № 29 від 19.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0243 від 24.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI PRM BOR/1434 від 23.05.2018р. Податкова накладна № 31 від 24.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0244 від 24.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI STR KOS/3949 від 24.10.2018р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI STR TOV/3950 від 24.10.2018р. Податкова накладна № 32 від 24.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0245 від 24.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI SAMVOL/4156 від 19.11.2018р. Податкова накладна № 33 від 24.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0247 від 24.12.2018 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI LVI GMA/4158 від 19.11.2018р. Податкова накладна № 35 від 24.12.2018 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0248 від 03.01.2019 р. Замовлення № 8980010/7331/LVI YAV NAG/4165 від 19.11.2018р. Податкова накладна № 1 від 03.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0249 від 03.01.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI BLZ TOV/4757 від 10.12.2018р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI SOK UGR/4762 від 10.12.2018р. Замовлення № 18980010/7331/LVI ZOL GCH/4763 від 10.12.2018р. Податкова накладна № 2 від 03.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0250 від 03.01.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI ZVK KRE/4764 від 10.12.2018р. Податкова накладна № 3 від 03.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0251 від 08.01.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI ZVK KRE/4772 від 10.12.2018р. Податкова накладна № 4 від 08.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0252 від 14.01.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI ZVK LUK/4164 від 19.11.2018р. Податкова накладна № 6 від 14.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0253 від 14.01,2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI ZVK LUK/4167 від 19.11.2018р. Податкова накладна № 7 від 14.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0254 від 14.01.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/ LVI ZOL GCH/4771 від 10.12.2018р. Податкова накладна № 8 від 14.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0254 від 14.01.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI ZOL GCH/4771 від 10.12.2018р. Податкова накладна № 8 від 14.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0255 від 14.01.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI LVI KOL/4971 від 08.01.2019р. Податкова накладна № 9 від 14.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0256 від 24,01.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI YAV NAG/4168 від 19.11.2018р. Податкова накладна № 13 від 24.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0257 від 28.01.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI BLZ TOV/4765 від 10.12.2018р.Замовлення № 18980010/7331/LVI SOK UGR/4770 від 10.12.2018р. Податкова накладна № 14 від 28.01.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0258 від 04.02.2019 р. Замовлення № 18980010/7331 /LVI LVI PLB/4976 від 08.01.2019р. Податкова накладна № 9 від 04.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0259 від 05.02.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI SSN CNT/4161 від 19.11.2018р. Податкова накладна № 13 від 05.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0260 від 05.02.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI LVI KON/4758 від 10.12.2018р. Податкова накладна Ха 10 від 05.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0261 від 05.02.2019 р. Замовлення Ха 18980010/7331/LVI LVI VLK/4760 від 10.12.2018р. Замовлення Ха 18980010/7331/LVI LVI VOZ/4761 від 10.12.2018р. Податкова накладна № 16 від 05.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0262 від 05.02.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI SOK VMO/4892 від 21.12.2018р. Податкова накладна № 14 від 05.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0263 від 05.02.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI LVI OST/4898 від 21.12.2018р. Податкова накладна № 15 від 05.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0264 від 05.02.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI JID FAB/4973 від 08.01.2019р. Податкова накладна № 11 від 05.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0265 від 05.02.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI PST NAG/4977 від 08.01.2019р. Замовлення Xa 18980010/7331/LVI DRO PPL/4978 від 08.01.2019р. Податкова накладна № 12 від 05.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0266 від 12.02.2019 р. Замовлення Ха 18980010/7331 /LVI SSN CNT/4162 від 19.11.2018р. Податкова накладна № 18 від 12.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0267 від 12.02.2019 р. Замовлення Хе 18980010/7331/LVI LVI VOZ/4769 від 10.12.2018р. Податкова накладна №19 від 12.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0268 від 12.02,2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI LVI OST/4899 від 21.12.2018р. Податкова накладна № 17 від 12.02.2019 р.Акт виконаних робіт № TB-VDF-LTE-0273 від 28.02.2019 р. Замовлення № 18980010/7331/LVI PST NAG/4979 від 08.01.2019р. Замовлення № 18980010/7331 /LVI DRO PPL/4980 від 08.01.2019р. Податкова накладна № 27 від 28.02.2019 р.
2. ПАТ ВФ Україна :
Договір підряду № VF/TIAS-BUD-2017 від 01.10.2017 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 27.11.2018 р. Замовлення № J02503 від 03.04.2018р.Податкова накладна № 40 від 27.11.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 27.11.2018 р. Замовлення № J02508 від 03.04.2018р.Податкова накладна № 37 від 27.11.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 27.11.2018 р. Замовлення № J02457 від 02.04.2018р.
Податкова накладна № 36 від 27.11.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 27.11.2018 р. Замовлення № J02456 від 02.04.2018р.Податкова накладна № 41 від 27.11.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 27.11.2018 р. Замовлення № J02458 від 02.04.2018р.Податкова накладна № 39 від 27.11.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 27.11.2018 р. Замовлення № J02460 від 02.04.2018р.Податкова накладна № 35 від 27.11.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 21.10.2018 р. Замовлення № J00922 від 13.12.2017р.
Податкова накладна № 73 від 24.10.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 30.10.2018 р. Замовлення № J00917 від 13.12.2017р.Податкова накладна № 78 від 30.10.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 21.06.2018 р. Замовлення № J00914 від 13.12.2017р.Податкова накладна № 74 від 24.10.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 28.11.2018 р. Замовлення № J01468 від 31.01.2018р.Податкова накладна № 44 від 28.11.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 06.11.2018 р. Замовлення № J00921 від 13.12.2017р.Податкова накладна № 15 від 06.11.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 06.11.2018 р. Замовлення № J00919 від 13.12.2017р.Податкова накладна № 14 від 06.12.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 04.10.2018 р. Замовлення № J00044 від 04.10.2017р.Податкова накладна № 8 від 04.10.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 21.11.2018 р. Замовлення № J00725 від 29.11.2017р.Податкова накладна № 33 від 21.11.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 13.11.2018 р. Замовлення № J00038 від 04.10.2017р.Податкова накладна № 18 від 13.11.2018 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 26.02.2019 р. Замовлення № J01397 від 25.01.2017р.Податкова накладна № 23 від 26.02.2019 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 15.02.2019 р. Замовлення № J01040 від 26.12.2017р.Податкова накладна № 5 від 15.02.2019 р.Акт прийому-передачі виконаних робіт від 30.12.2019 р. Замовлення № J05756 від 25.01.2019р. Податкова накладна № 100 від 30.12.2019 р.
3. ТОВ ЗТЄ Україна :
Договір № S1U2017013110WBF1 від 31.01.2017 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-018/6 від 14.04.2017 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF1-Е018 Податкова накладна № 36 від 05.05.2017 р.Податкова накладна № 27 від 05.05.2017 р.Податкова накладна № 28 від 05.05.2017 р.Податкова накладна № 3 від 22.01.2020 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTEJfCS-035/б від 24.04.2017 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF1-Е03 5.Податкова накладна № 166 від 31.05.2017 р.Податкова накладна № 164 від З L05.2017 р.Податкова накладна № 3 від 22.01.2020 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTEJCS-036/1 від 24.04.2017 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF1-Е03 6 Податкова накладна № 168 від 31.05.2017 р.Податкова накладна № 3 від 22.01.2020 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-078/23 від 06.09.2018 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF1-Е078.Податкова накладна № 46 від 06.09.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-080/l від 17.08.2018 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF1-Е080.Податкова накладна № 49 від 06.07.2017 р.Податкова накладна № 129 від 17.08.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-083/6 від 17.08.2018 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF1-E083.Податкова накладна № 63 від 06.07.2017 р.Податкова накладна № 128 від 17.08.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-084/l від 17.08.2018 р. Замовлення № S1U А20117013110WBF 1-Е084.Податкова накладна № 68 від 06,07.2017 р.Податкова накладна № 65 від 06.07.2017 р.Податкова накладна № 126 від 17.08.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-085/l від 17,08.2018 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF1-Е085.Податкова накладна № 72 від 06.07.2017 р.Податкова накладна № 125 від 17.08,2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-086/6 від 17.08.2018 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF1-Е086.Податкова накладна № 75 від 06.07.2017 р.Податкова накладна № 122 від 17.08.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-087/6 від 17.08.2018 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF1-E087.Податкова накладна № 83 від 06.07.2017 р.Податкова накладна № 118 від 17.08,2018 р.Податкова накладна № 119 від 17.08.2018 р.Податкова накладна № 81 від 06.07.2017 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-091/1 від 17.08.2018 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF 1-Е091.Податкова накладна № 99 від 06.07.2017 р.Податкова накладна № 110 від 17.08.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-142/4 від 03.09.2018 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF 1 -Е142.Податкова накладна № 240 від 13.12.2017 р.Податкова накладна № 241 від 13.12.2017 р.Податкова накладна № 20 від 03.09.2018 р.Податкова накладна № 21 від 03.09.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-185/1 від 07.02.2018 р. Замовлення № S1UA20117013110WBF 1 -Е18 5.Податкова накладна № 29 від 03.09.2018 р.Податкова накладна № 31 від 03.09.2018 р.Податкова накладна № 30 від 03.09.2018 р.Податкова накладна № 32 від 03.09.2018 р.Податкова накладна № 29 від 03.09.2018 р.Податкова накладна № 30 від 03.09.2018 р.Податкова накладна № 31 від 03.09.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-191/2 від 06.09.2018 р.Замовлення № S1UA20117013110WBF1-Е191.Податкова накладна № 51 від 06.09.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTE_KS-195/2 від 06.09.2018 р.Замовлення № S1UA20117013110WBF1 -Е195.Податкова накладна № 52 від 06.09.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTEJCS-197/1 від 17.08.2018 р.Замовлення № S1UA20117013110WBF1-E197.Податкова накладна № 45 від 17.08.2018 р.Акт приймання виконаних робіт № ZTEMCS-202/1 від 03.09,2018 р.Замовлення № S1UA20117013110WBF1-E202.Податкова накладна № 41 від 03.09.2018 р.
Правові наслідки у вигляді виникнення права платника податку на формування податкового кредиту наступають лише у разі реального (фактичного) вчинення господарських операцій з придбання товарів (робіт, послуг) з метою їх використання в своїй господарській діяльності, що пов`язані з рухом активів, зміною зобов`язань чи власного капіталу платника, та відповідають економічному змісту, відображеному в укладених платником податку договорах, що має підтверджуватись належним чином оформленими первинними документами.
Якщо господарська операція фактично не відбулася, то первинні документи, складені платником податку та його контрагентом на підтвердження такої операції, не відповідають дійсності, та свідчать про відсутність у сторін волевиявлення щодо реального здійснення господарської операції.
Аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції.
При вирішенні спорів щодо правомірності формування платниками податків своїх даних податкового обліку, зокрема якщо предметом спору є достовірність первинних документів та підтвердження інших обставин реальності відображених у податковому обліку господарських операцій, суд враховує, що, обов`язок доведення відповідних обставин у спорах між особою та суб`єктом владних повноважень покладається на суб`єкта владних повноважень, якщо він заперечує проти позову.
Також платник податків при виборі контрагента та укладенні з ним договорів має керуватись і належною обачністю, оскільки від цього залежить подальше фактичне виконання таких договорів, отримання прибутку та права на отримання певних преференцій.
Таким чином, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, Товариство повинно мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, бути підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема і щодо можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами, мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку.
Надані підприємством документи містять назву, дату складання, назву підприємства від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарських операцій і правильність її оформлення, особисті підписи осіб, які брали участь у здійсненні господарських операцій, виписані реально існуючими суб`єктами права.
Отже, документи не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст. 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , ст. 44 ПКУ, п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 №88, спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості, призвели до зміни в структурі активів платника податків, а відтак вони підтверджують реальність вчиненої підприємством господарської операції.
У акті перевірки відповідач посилається на податкову інформацію щодо ДП Елластік , відповідно до якої ДП Елластік протягом 2018, березня 2019, квітня 2019 задекларовано операції з виконання електромонтажних робіт на значній кількості об`єктів по усій території України. При цьому у ДП Елластік наявні лише 7 працівників, що унеможливлює виконання робіт за усіма адресами з урахуванням оперативності проведення операцій, місцезнаходженням майна, віддаленості об`єктів виконання робіт один від одного.Проведеним аналізом інформаційних баз даних ДПС встановлено, що у ДП Елластік відсутні необхідні умови для здійснення господарської діяльності в частині виконання робіт та надання послуг.
Водночас, відповідно до п. 86.1 ст. 86 ПКУ результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка. Контролюючим та іншим державним органам забороняється використовувати акт перевірки як підставу для висновків стосовно взаємовідносин платника податків з його контрагентами, якщо за результатами складення акта перевірки податкове повідомленпя-рішення не надіслано (не вручено) платнику податків або воно вважається відкликаним відповідно до ст. 60 ПКУ.
Таким чином, вказана податкова інформація не є безперечним доказом того, що між позивачем та контрагентом не проводились господарські операції, оскільки податкова інформація не має преюдиціального значення та не є документом, що достовірно та безсумнівно підтверджує обставини фактичної дійсності. Крім того, податкова інформація, яка ґрунтується на одних припущеннях (перевірка у визначенні приписами ПКУ не проводилась) містить лише аналіз інформації баз даних податкового органу та на підставі відсутності поданих податкових розрахунків робиться висновок про неможливість здійснення задекларованих господарських операцій.
З огляду на наведене, вказані висновки не можуть вважатися обґрунтованими лише за умови самостійного дослідження контролюючим органом всіх обставин відповідних операцій на предмет встановлення поставки товару.
Разом з тим, матеріали справи не містять аналізу конкретних обставин здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентами, а також жодних доказів, які б свідчили про безтоварність таких операцій.
Також, суд зазначає, що в силу положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" позивач та контрагенти позивача є окремими суб`єктами права зі статусом юридичної особи, а відтак позивач та контрагенти позивача є окремими платниками податку на додану вартість та податку на прибуток. За таких обставин, межі юридичної відповідальності кожного платника податків, яка (слід розуміти - відповідальність) відповідно до ст. 61 Конституції України має індивідуальний характер, поширюються на діяння, що визнаються законом протиправними та були вчинені саме цим платником. Притягнення суб`єкта права до відповідальності за діяння, що було вчинено іншою особою, є неможливим, за винятком встановлених ст. 228 Цивільного кодексу України та ст.ст. 207 і 208 Господарського кодексу України випадків свідомого укладення таким суб`єктом права нікчемного правочину з метою відображення певних первинних документів в податковому обліку без фактичного проведення господарських операцій.
Саме така правова позиція викладена Європейським Судом з прав людини (рішення від 22.01.2009 у справі "БУЛВЕС" АД проти Болгарії" (заява № 3991/03), а також Верховним Судом України (постанова від 09.09.2008 у справі №21-500во08, постанова від 01.06.2010 у справі № 21-573во10, постанова від 31.01.2011 у справі за позовом ЗАТ "Мукачівський лісокомбінат" до Мукачівської ОДПІ про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення, постанова від 31.01.2011 у справі за позовом ТОВ "Фірма "ВІК" до ДПІ у м. Херсоні про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень).
Також судом досліджено обачність позивача при виборі контрагента та укладенні з ним договору на підтвердження чого позивачем надано договір оренди №1 від 03.01.2013 р. та додаток до договору від 31.12.2015, ліцензію ДАБІ України від 18.04.2016 р., свідоцтво № 28181499 про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Суд враховує висновок судово-економічної експертизи по заяву директора ТзОВ Тіас-Буд від 27.04.2020 № 434/20, відповідно до якого, в об`ємі поданих на дослідження документів висновки акту позапланової перевірки ТзОВ Тіас-Буд з питань проведення взаємовідносин із ДП Елластік (25467704) за період грудень 2018 р., березень, квітень 2019 р. та правомірності їх відображення у податкових деклараціях з податку на додану вартість та податковій декларації з податку на прибуток в частині заниження товариством податку на прибуток на загальну суму 706120,00 грн. та завищення податкового кредиту з ПДВ на загальну суму 784578,00 грн документально не підтверджується.
Відповідно до ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Враховуючи вищенаведене, позовні вимоги про визнання протиправними та скасування оскаржуваних податкових повідомлень-рішень підлягають до задоволення.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відповідно до ч.9 ст.139 КАС України при вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує:
1) чи пов`язані ці витрати з розглядом справи;
2) чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес;
3) поведінку сторони під час розгляду справи, що призвела до затягування розгляду справи, зокрема, подання стороною явно необґрунтованих заяв і клопотань, безпідставне твердження або заперечення стороною певних обставин, які мають значення для справи, тощо;
4) дії сторони щодо досудового вирішення спору (у випадках, коли відповідно до закону досудове вирішення спору є обов`язковим) та щодо врегулювання спору мирним шляхом під час розгляду справи, стадію розгляду справи, на якій такі дії вчинялись.
Згідно з ч.5 та 6 ст.137 КАСУкраїни розмір витрат на підготовку експертного висновку на замовлення сторони, проведення експертизи, залучення спеціаліста, перекладача чи експерта встановлюється судом на підставі договорів, рахунків та інших доказів. Розмір витрат на оплату робіт (послуг) залученого стороною спеціаліста, перекладача чи експерта має бути співмірним із складністю відповідної роботи (послуг), її обсягом та часом, витраченим ним на виконання робіт (надання послуг).
Позивачем надано договір заяву щодо проведення експертизи від 27.04.2020, акт здачі-прийняття робіт від 12.05.2020, платіжне доручення про оплату за проведення експертизи в розмірі 24525,00 грн.
Суд дійшов висновку, що витрати за проведення експертизи пов`язані з розглядом справи, розмір таких є обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, а тому такі підлягають стягненню з відповідача за рахунок бюджетних асигнувань.
Крім того, слід стягнути з відповідача судовий збір за подання позову.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають до задоволення.
Керуючись статтями 242 - 246, 252 КАС України, суд
в и р і ш и в:
Позов задоволити повністю.
Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення, прийняті головним управлінням ДПС у Львівській області від 29.12.2019 р. №0005310509, №0005300509, №0005280509.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області ( 79003, м.Львів вул.. Стрийська,35, код ЄДРПОУ 43143039) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Тіас-Буд ( 79024, м.Львів. вул.. Миргородська,46а, код ЄДРПОУ 36829076) судовий збір в розмірі 21020,00 ( двадцять одна тисяча двадцять) грн. та витрати за проведення експертизи в розмірі 24525,00 ( двадцять чотири тисячі двадцять п`ять) грн. разом 45545,00 ( сорок п`ять тисяч п`ятсот сорок п`ять) грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного розгляду.
Апеляційна скарга на рішення подається протягом 30 днів з дня складання повного судового рішення до суду Восьмого апеляційного адміністративного суду . Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Львівський окружний адміністративний суд.
Повний текст рішення складений 21.09.2020 року.
Суддя Кухар Н.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.09.2020 |
Оприлюднено | 23.09.2020 |
Номер документу | 91657985 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шевчук Світлана Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні