Рішення
від 21.09.2020 по справі 340/2663/20
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 вересня 2020 року м. Кропивницький Справа № 340/2663/20

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Кармазиної Т.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного (письмового) провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернулася до суду з позовом, в якому просить:

- визнати дії Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області про відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення їй у власність земельної ділянки, площею 2,0 га, для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності на території Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області - протиправними;

- зобов`язати Братолюбівську сільську раду Долинського району Кіровоградської області прийняти згідно поданої заяви від 17.02.2020 року рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення їй у власність земельної ділянки, площею 2,0 га, для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності на території Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області.

Ухвалою судді від 20.07.2020 відкрито провадження у справі та вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (а.с.17-18).

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що вона звернулася до відповідача із заявою від 17.02.2020 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, додавши, як на її думку, усі необхідні документи. При цьому, сільська рада розглядала клопотання, та за результатами чого, рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою так і рішення про відмову у його наданні не прийняті. Листом від 25.06.2020 року відповідач повідомив позивача, що комісія з питань регулювання земельних відносин, природокористування, планування територій, будівництва, архітектури, пам`яток історичного середовища та благоустрою погодила виготовлення проекту рішення щодо розроблення проекту землеустрою щодо відведення їй земельної ділянки у власність для ведення особистого селянською господарства з послідуючим затвердженням на сесії. Депутати Братолюбівської сільської ради розглядаючи дане питання на сесії, відмовили їй у наданні згоди на розроблення проекту землеустрою, аргументуючи своє рішення тим, що попередньо було вирішено першочергово надати земельні ділянки громадянам, які зареєстровані та проживають на території Братолюбівської сільської ради та не мають у користуванні земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, що було оформлено протоколом чергової сесії сьомою окликання Братолюбівської сільської ради від 17.06.2020 року. Такі дії відповідача, позивач вважає протиправними та такими, що не відповідають вимогам Земельного кодексу України, тому просить суд зобов`язати відповідача прийняти рішення за її заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки.

Відповідач в письмовому відзиві на позовну заяву (а.с.25-29), заперечуючи проти задоволення позовних вимог, посилався на те, що клопотання позивача про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення у приватну власність земельної ділянки орієнтовною площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться на території Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області, відповідно до норм діючого законодавства розглянуто на засіданні комісії з питань регулювання земельних відносин, природокористування, планування територій, будівництва, архітектури, пам`яток історичного середовища та благоустрою, включено до порядку денного пленарного засідання сесії та винесено на розгляд сесії Братолюбівської сільської ради. 17.06.2020 депутати, розглядаючи дане питання на сесії, відмовили позивачу у наданні згоди на розроблення проекту землеустрою, оскільки вирішено попередньо надавати земельні ділянки громадянам, які зареєстровані та проживають на території Братолюбівської сільської ради та не мають у користуванні земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства. Враховуючи зазначене, на переконання відповідача, згідно ч.7 ст.118 Земельного кодексу України Братолюбівська сільська рада розглянула клопотання у повному обсязі та правомірно відмовила у наданні дозволу у відповідності до вимог чинного законодавства.

У відповідності до п.10 ч.6 ст.12 КАС України дана справа є справою незначної складності, та згідно ст.257 КАС України розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Клопотань позивача та представника відповідача про проведення розгляду справи в судовому засіданні з повідомленням сторін до суду не надходило.

Дослідивши докази і письмові пояснення позивача, викладені у позовній заяві, з`ясувавши всі фактичні обставини, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню, з таких підстав.

Судом встановлено, що 17.02.2020 позивач звернулася до Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області із заявою, в якій просила надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою, щодо відведення їй у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, площею 2,0 га угідь, за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності на території Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області (а.с.8). До даного клопотання позивачем було додано копію паспорта та картки платника податків, графічні матеріали бажаного місця розташування земельної ділянки (а.с.5-7, 9).

19.02.2020 сільський голова, листом за вих.№32, проінформував позивача, що її заява буде розглянута на черговій сесії Братолюбівської сільської ради (а.с.10).

В зв`язку з неотриманням будь-яких відомостей щодо розгляду на черговій сесії Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області заяви, 24.06.2020 року ОСОБА_1 звернулася до відповідача з письмовою заявою про надання їй інформації про результати розгляду її заяви від 17.02.2020 року, з наданням належним чином завірених копій відповідних рішень (а.с.11)

Відповідач листом №213 від 25.06.2020 повідомив позивача, що на засіданні комісія з питань регулювання земельних відносин, природокористування, планування територій, будівництва, архітектури, пам`яток історичного середовища та благоустрою погодила виготовлення проекту рішення щодо розроблення проекту землеустрою щодо відведення їй земельної ділянки у власність для ведення особистого селянською господарства з послідуючим затвердженням на сесії. 17.06.2020 депутати Братолюбівської сільської ради розглядаючи дане питання на сесії, відмовили у наданні згоди на розроблення проекту землеустрою, аргументуючи своє рішення тим, що попередньо було вирішено першочергово надати земельні ділянки громадянам, які зареєстровані та проживають на території Братолюбівської сільської ради та не мають у користуванні земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства (а.с.12).

Згідно протоколу чергової п`ятої сесії сьомого скликання Братолюбівської сільської ради до порядку денного було включено питання про розгляд заяви ОСОБА_1 про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства. В даному протоколі відображено, що депутати сільської ради проголосували проти прийняття проекту рішення комісії про надання дозволу (а.с.35-36).

Позивач, вважаючи, що відповідачем протиправно відмовлено у наданні їй дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, звернулася із вказаним позовом до суду.

Відповідно до ст.14 Конституції України та ст.373 Цивільного кодексу України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізовується громадянами, юридичними особами та державою відповідно до закону.

Статтею 3 Земельного кодексу України встановлено, що земельні відносини регулюються Конституцією України, вказаним Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Так, частинами 1, 2, пункту "а" частини 3 статті 22 Земельного кодексу України визначено, що землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.

До земель сільськогосподарського призначення належать: сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги); несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).

Землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.

Згідно з частинами 1, 2 статті 116 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Пунктом "в" ч.3 ст.116 Земельного кодексу України визначено, що безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам визначені у ст.121 ЗК України. Відповідно до ч.1 цієї статті громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах, зокрема для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

Відповідно до частин 6, 7 статті 118 Земельного кодексу України, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі, якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Частиною 1 статті 122 Земельного кодексу України передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до п.34 ч.1 ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування" вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин здійснюється виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Таким чином, до повноважень відповідача належить розпорядження землями комунальної власності, у тому числі передача таких земельних ділянок у власність або користування у порядку, передбачених ст.118, 123 ЗК України.

Частинами 1, 5 статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.

Відповідно до ч.ч.1, 4 ст.47 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.

Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.

Згідно з частинами 1, 2, 3 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Рішення ради приймаються відкритим поіменним голосуванням, окрім випадків, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26, пунктами 1, 29 і 31 статті 43 та статтями 55, 56 цього Закону, в яких рішення приймаються таємним голосуванням.

Із аналізу положень Земельного кодексу України слідує, що законодавцем передбачено вичерпні підстави для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, а саме: невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Отже, отримавши заяву позивача від 17.02.2020 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, площею 2,0 га на території Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області, відповідач згідно з частиною 7 статті 118 ЗК України повинен був у місячний строк прийняти рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або прийняти рішення про відмову у наданні такого дозволу з наведенням відповідних мотивів.

Розгляд заяви позивача про надання дозволу на розробку проекту землеустрою повинно відбуватись в порядку, визначеному Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", тобто на пленарному засіданні Братолюбівської сільської ради із прийняттям відповідного рішення, оскільки саме такий спосіб прийняття рішення з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру передбачений законодавством.

При цьому, суд зазначає, що мотиви відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою, наведені у листі відповідача, зокрема що першочергово надаються земельні ділянки громадянам, які зареєстровані та проживають на території Братолюбівської сільської ради та не мають у користуванні земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, не відповідають вимогам статті 118 Земельного Кодексу України, оскільки Земельний Кодекс України визначає вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою.

Щодо посилання відповідача на те, що на території сільської ради вільні земельні ділянки відсутні не приймається судом, з огляду на відсутність такого посилання в листі-відмові від 25.06.2020, а тому таким поясненням не може надаватись юридична оцінка.

Таким чином, враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що фактично відповідачем не здійснено належного розгляду заяви позивача та не прийнято з цього питання жодного рішення. Тобто, відповідач допустив протиправну бездіяльність при розгляді заяви позивача про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства.

При застосуванні норм права до спірних правовідносин суд враховує правовий висновок викладений в постанові Верховного Суду від 29.08.2019 у справі №420/5288/19 (провадження №К/9901/15392/19)

Порядок розгляду клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою про передачу у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності (ч.7 ст.118 Земельного кодексу України) передбачає наявність у відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування права вибору одного з рішень - надати дозвіл або відмовити у його наданні. Відповідне рішення орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування приймає за результатами такої перевірки та у разі відповідності місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель, проектів землеустрою, затверджених у встановленому законом порядку, надає громадянину дозвіл на розроблення проекту землеустрою, а в протилежному випадку відмовляє у наданні такого дозволу.

Відповідно до п.п.2, 4, 10 ч.2 ст.245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

З`ясувавши характер спірних правовідносин сторін, характер порушеного права позивача та можливість його захисту в обраний нею спосіб, суд дійшов висновку, що з огляду на визнання протиправною бездіяльність відповідача щодо неприйняття рішення за заявою ОСОБА_1 про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, порушене право позивача на отримання обґрунтованого рішення за її заявою має бути відновлено шляхом зобов`язання відповідача розглянути заяву та прийняти рішення відповідно до вимог земельного законодавства.

При цьому, суд наголошує, що при розгляді заяви позивача, відповідач повинен вирішити заяву позивача, з урахуванням встановлених судом обставин, а також правової оцінки, наданої судом обставинам у цій справі.

Дотримуючись порядку надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, установленого ч.7 ст.118 Земельного кодексу України, відповідач, за умови встановлення факту відсутності підстав для відмови у наданні такого дозволу (якими є невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку), повинен за заявою позивача прийняти рішення про надання такого дозволу.

Суд вважає за доцільне, на підставі частини 6 статті 245 КАС України, визначити відповідачу розумний строк виконання рішення суду у цій частині не пізніше 30 днів з дня набрання ним законної сили.

Щодо розподілу судових витрат.

Згідно з ч.1, 3 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Відповідно до частини 1 статті 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Крім того, позивач в позовній заяві просила стягнути з відповідача витрати на правничу допомогу. Проте будь-яких доказів на підтвердження понесення таких витрат, позивачем не надано.

Таким чином, суд стягує на користь позивача здійснені документально підтверджені витрати по сплаті судового збору у розмірі 420,40,80 грн. (а.с.4) за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст.9, 77-79, 90, 132, 134, 139, 243-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області (28512, Кіровоградська область, Долинський район, с.Братолюбівка, вул.Миру, 7, ЄДРПОУ 04365632) про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області щодо неприйняття рішення за заявою ОСОБА_1 від 17.02.2020.

Зобов`язати Братолюбівську сільську раду Долинського району Кіровоградської області не пізніше 30 днів з дня набрання цим рішенням суду законної сили повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 17.02.2020 та прийняти рішення з урахуванням висновків суду.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) здійснені нею судові витрати на оплату судового збору в сумі 420,40 грн. (чотириста двадцять гривень сорок копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Братолюбівської сільської ради Долинського району Кіровоградської області (ЄДРПОУ 04365632) .

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 - 297 КАС України.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Т.М. Кармазина

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.09.2020
Оприлюднено24.09.2020
Номер документу91715746
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —340/2663/20

Рішення від 21.09.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Т.М. Кармазина

Ухвала від 20.07.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Т.М. Кармазина

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні