Ухвала
від 17.09.2020 по справі 5/190б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA628999980313141206083020002


У Х В А Л А

17.09.2020р. Справа №5/190б

За заявою Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків), м.Харків

про закриття провадження у справі

у справі

за заявою кредитора (заявника) Публічного акціонерного товариства "ДТЕК Донецькобленерго", м.Горлівка

до боржника Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль", м. Зугрес, Донецька область

про банкрутство

ліквідатор - арбітражний керуючий Вудуд Г.І.

Суддя Господарського суду Донецької області І.К. Чорненька

Представники:

заявника - не з`явився

кредиторів - не з`явились

ліквідатор - не з`явився

Господарським судом Донецької області ухвалою від 06.12.2010р. за заявою Відкритого акціонерного товариства "Донецькобленерго", м. Горлівка, порушена справа про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль", м. Зугрес, на підставі ст.ст. 1, 6, 7, 8, 11, 12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою господарського суду за результатами підготовчого засідання від 05.01.2011р. введено процедуру розпорядження майном строком на шість місяців, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Набоку М.С.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 05.04.2011р. за результатами попереднього засідання затверджено реєстр вимог кредиторів.

Ухвалою господарського суду від 05.06.2012р. змінено назву кредитора по справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль", м.Зугрес, а саме: Відкрите акціонерне товариство "Донецькобленерго" на Публічне акціонерне товариство "ДТЕК Донецькобленерго".

Ухвалою господарського суду від 28.08.2013р. відкрито процедуру санації боржника строком на шість місяців; керуючим санацією призначено керівника боржника - Сучкова О.А.; розпорядником майна в процедурі санації призначено арбітражного керуючого Вудуда Г.І.

Постановою господарського суду від 29.04.2014р. боржника - Державне підприємство "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль", м. Зугрес, визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців до 29.04.2015р., ліквідатором призначено арбітражного керуючого Вудуда Гаррі Ігоровича.

Повідомлення від 29.04.2014р. про визнання боржника Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль", м.Зугрес, банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури оприлюднене на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 05.05.2014р. за №3179.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 01.02.2016р. втрачену справу №5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль", м. Зугрес, відновлено частково.

Ухвалою господарського суду від 10.09.2018р. здійснено заміну кредитора у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль", м.Зугрес - Державну податкову інспекцію у м.Харцизьку на правонаступника - Костянтинівську об`єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 39883581).

Ухвалою господарського суду від 12.11.2018р. здійснено заміну кредитора у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль", м.Зугрес - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Харцизьку Донецької області на правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області в особі Слов`янського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Ухвалою господарського суду від 17.03.2020р. здійснено заміну кредитора у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль" - Державну податкову інспекцію у м. Харцизьку (код ЄДРПОУ 23769921) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 43142826).

23.04.2020р. до господарського суду надійшла заява Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) б/н б/д (вх.№7842/20) про закриття провадження у справі, за якою просить суд закрити провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль".

Ухвалою господарського суду від 27.04.2020р. заяву Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) б/н б/д (вх.№7842/20) про закриття провадження у справі №5/190б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Слов`янський керамічний комбінат" залишено без руху та запропоновано Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (м. Харків) усунути недоліки , допущені при поданні заяви б/н б/д (вх.№7842/20) про закриття провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль"., в строк протягом 10 днів з дня вручення ухвали про залишення заяви без руху, а саме надати суду: - документи, що підтверджують повноваження Тетяні Філатової, як начальника Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків); - документи, які підтверджують відправлення заяви Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) б/н б/д (вх.№7842/20) про закриття провадження у справі та доданих до неї документів учасникам справи №5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль".

03.06.2020р. до господарського суду надійшов лист Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) №13594/07.1-18/20 від 02.06.2020р., за яким заявником надані документи на виконання ухвали суду від 27.04.2020р., а саме: докази направлення заяви б/н б/д (вх.№7842/20) про закриття провадження у справі та доданих до неї документів учасникам справи №5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль" (лист, список згрупованих поштових відправлень, чек, інформаційну довідку МЮУ щодо повноважень Тетяни Філатової, як начальника Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

22.06.2020р. до господарського суду надійшли заперечення на клопотання вих..№02-01/Д/5/190б/1-31 від 09.06.2020р. арбітражного керуючого Вудуда Г.І. про закриття провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль", в якому ліквідатор просить суд відмовити Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (м. Харків) у задоволенні клопотання про закриття провадження у справі № 5/190б про банкрутство Державного підприємства "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль".

12.08.2020р. до господарського суду надійшло клопотання № 26/1.1-17.2.3-17840 від 03.08.2020р. Міністерства енергетики України про заміну учасника у справі.

12.08.2020р. до господарського суду надійшли заперечення № 26/1.1-17.2.3-17841 від 03.08.2020р. Міністерства енергетики України щодо клопотання про закриття провадження у справі.

13.08.2020р. до господарського суду надійшла заява вих. №02-01/Д/5/190б/1-32 від 10.08.2020р. арбітражного керуючого Вудуда Гаррі Ігоровича про відсторонення від виконання повноважень ліквідатора у справі № 5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль .

Ухвалою господарського суду від 25.08.2020р., враховуючи виконання заявником - Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Харків) вимог ухвали суду від 27.04.2020р. про залишення заяви без руху, призначено до розгляду заяву Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) б/н б/д (вх. № 7842/20) про закриття провадження у справі № 5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль в судовому засіданні на 17.09.2020р.

У судове засідання 17.09.2020р. представники сторін не з`явились, , про день та час судового засідання були повідомлені належним чином ухвалою суду від 25.08.2020р.

Відповідно до ст.202 Господарського процесуального кодексу України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Розглянувши у судовому засіданні 17.09.2020р. заяву Міністерства енергетики України б/н б/д (вх.№15059/20) про заміну учасника у справі, заяву арбітражного керуючого Вудуда Г.І. №02-01/Д/5/190б/1-32 від 10.08.2020р. про відсторонення від виконання повноважень ліквідатора, заяву Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) б/н б/д (вх. № 7842/20) про закриття провадження у справі, дослідивши матеріали справи, суд встановив :

Щодо заяви Міністерства енергетики України б/н б/д (вх.№15059/20) про заміну учасника у справі.

12.08.2020р. до господарського суду надійшла заява Міністерства енергетики України б/н б/д (вх.№15059/20) про заміну учасника у справі, за якою просить суд замінити учасника справи - Міністерство енергетики та вугільної промисловості України (код ЄДРПОУ 37471933) у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль на Міністерство енергетики України (код ЄДРПОУ 37552996).

Обґрунтовуючи заяву, заявник посилається на постанову КМУ №829 від 02.09.2019р. та №425 від 27.05.2020р.

Дослідивши матеріали справи, суд зазначає наступне:

Згідно з приписами ст.52 Господарського процесуального кодексу України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.

Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

Суд зазначає, що при відкритті провадження у справі №5/190б про банкрутство ДП Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль та винесення 29.04.2014р. постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, провадження у даній справі здійснювалось згідно приписів Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , який втратив чинність 21.10.2019р. у зв`язку з введенням в дію Кодексу України з процедур банкрутства (№2597-VIII в редакції від 21.10.2019р.) (ч.2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства).

Згідно ст.1 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом учасники у справі про банкрутство - сторони, забезпечені кредитори, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), власник майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника , державний орган з питань банкрутства, Фонд державного майна України, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, а також у випадках, передбачених цим Законом, інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про банкрутство.

Міністерство енергетики та вугільної промисловості України (код ЄДРПОУ 37471933) є учасником справи №5/190б про банкрутство ДП Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль як орган, уповноважений управляти майном боржника, в силу приписів Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (втратив чинність 21.10.2019р.), оскільки провадження у даній справі до 21.10.2019р. здійснювалось у відповідності до приписів даного Закону.

Відповідно до п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2019р. №829 прийнято рішення про реорганізацію Міністерства енергетики та вугільної промисловості шляхом приєднання до Міністерства енергетики та захисту довкілля.

Пунктом 7 постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2019р. №829 встановлено, що Міністерство енергетики та захисту довкілля є правонаступником майна, прав і обов`язкові Міністерства енергетики та вугільної промисловості.

Відповідно до п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 27.05.2020р. №425 Деякі питання оптимізації системи центральних органів виконавчої влади , Міністерство енергетики та захисту довкілля України перейменовано на Міністерство енергетики України.

За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Міністерство енергетики та вугільної промисловості України (код ЄДРПОУ 37471933) перебуває в стані припинення з 12.09.2019р.

Також, згідно даних ЄДРПОУ, 16.02.2011р. внесено запис про проведення державної реєстрації юридичної особи - Міністерства енергетики України (код ЄДРПОУ 37552996).

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку задовольнити заяву Міністерства енергетики України б/н б/д (вх.№15059/20) про заміну учасника у справі; здійснити заміну учасника справи №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль (код ЄДРПОУ 04623778), а саме: замінити Міністерство енергетики та вугільної промисловості України (код ЄДРПОУ 37471933) на правонаступника - Міністерство енергетики України (код ЄДРПОУ 37552996).

Щодо заяви арбітражного керуючого Вудуда Г.І. №02-01/Д/5/190б/1-32 від 10.08.2020р. про відсторонення від виконання повноважень ліквідатора.

13.08.2020р. до господарського суду надійшла заява арбітражного керуючого Вудуда Г.І. №02-01/Д/5/190б/1-32 від 10.08.2020р. про відсторонення від виконання повноважень ліквідатора, за яким просить суд відсторонити його від виконання повноважень ліквідатора боржника за його заявою у відповідності до прав, наданих приписами ч.4 ст.28 Кодексу України з процедур банкрутства.

Обґрунтовуючи заяву, арбітражний керуючий зазначає, що не може надалі виконувати повноваження ліквідатора у даній справі через абсолютну відсутність коштів на здійснення ліквідаційної процедури та відсутності на майбутнє відшкодувати здійснені раніш витрати, пов`язані із виконанням обов`язків ліквідатора.

Суд зазначає, що призначення та відсторонення арбітражного керуючого регулюється приписами ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно ч.4 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства, арбітражний керуючий може бути відсторонений господарським судом від виконання повноважень розпорядника майна, керуючого реструктуризацією, керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реалізацією за його заявою.

Враховуючи вищевикладене, приймаючи до уваги приписи ч.4 ст.28 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд дійшов висновку задовольнити заяву арбітражного керуючого Вудуда Г.І. №02-01/Д/5/190б/1-32 від 10.08.2020р. про відсторонення від виконання повноважень ліквідатора; відсторонити від виконання повноважень ліквідатора у справі №5/190б про банкрутство №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль (код ЄДРПОУ 04623778) - арбітражного керуючого Вудуда Гаррі Ігоровича (свідоцтво №1462 від 15.07.2013р.; адреса: 65012, м. Одеса, а/с 13).

Щодо заяви Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) б/н б/д (вх. № 7842/20) про закриття провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль .

23.04.2020р. до господарського суду надійшла заява Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) б/н б/д (вх.№7842/20) про закриття провадження у справі, за якою просить суд закрити провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль .

Обґрунтовуючи клопотання, заявник зазначає, що згідно п.2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України 145-IX від 02.10.2019р. встановлено, що у справах про банкрутство державних підприємств, у тому числі казенних підприємств, або акціонерних товариств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків, не застосовуються судова процедура санації , крім тих, що задіяні у виконанні державного оборонного замовлення, виробництві, розробленні, модернізації, ремонті, обслуговуванні озброєння та військової техніки, та судова процедура ліквідації , крім тих, що ліквідуються за рішенням власника протягом трьох років з дня набрання чинності цим Законом.

При цьому, частка державної власності у статутному капіталі Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль становить 100%.

Також заявник зазначає, що боржник ДП Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль визнаний банкрутом та введена ліквідаційна процедура постановою Господарського суду Донецької області від 29.04.2014р.

Водночас, заявник звертає увагу, що у відповідності до приписів статті 58 Кодексу України з процедур банкрутства. строк ліквідаційної процедури не може перевищувати 12 місяців.

З огляду на наведене, на думку заявника, є підстави для закриття провадження у даній справі на підставі п.9 ч.1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства.

22.06.2020р. до господарського суду надійшли заперечення ліквідатора Вудуда Г.І. №02-01/Д/5/190б/1-31 від 09.06.2020р. на заяву Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) б/н б/д (вх. № 7842/20) про закриття провадження у справі №5/190б, згідно яких зазначає, що на думку ліквідатора посилання заявника у клопотання ні приписи пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації , як на підставу для закриття провадження у справі №5/190б є не коректним.

Ліквідатор зазначає, що зі змісту абз. 1 ч.2 розділу ІІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації , на думку ліквідатора, жодним чином не випливає обов`язок припинити усі порушені раніше справи про банкрутство державних підприємств, більш того, не слідує навіть заборона на порушення нових справ про банкрутство державних підприємств.

З огляду на наведене, ліквідатор просить суд відмовити Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (м. Харків) у задоволенні заяви б/н б/д (вх. № 7842/20) про закриття провадження у справі №5/190б.

12.08.2020р. Міністерством енергетики України надані суду заперечення щодо клопотання про закриття провадження, за якими просить суд відмовити в задоволенні клопотання Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України про закриття провадження у справі №5/190б, оскільки норми п.2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації та ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства, не є підставою для закриття провадження у справі про банкрутство.

Дослідивши матеріали справи та надані сторонами документи, суд зазначає наступне:

Як зазначалось вище, Господарським судом Донецької області ухвалою від 06.12.2010р. за заявою Відкритого акціонерного товариства Донецькобленерго порушена справа про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль на підставі ст.ст. 1, 6, 7, 8, 11, 12 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Ухвалою господарського суду за результатами підготовчого засідання від 05.01.2011р. введено процедуру розпорядження майном строком на шість місяців.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 05.04.2011р. за результатами попереднього засідання затверджено реєстр вимог кредиторів.

Ухвалою господарського суду від 28.08.2013р. відкрито процедуру санації боржника строком на шість місяців; керуючим санацією призначено керівника боржника - Сучкова О.А.; розпорядником майна в процедурі санації призначено арбітражного керуючого Вудуда Г.І.

Постановою господарського суду від 29.04.2014р. боржника - Державне підприємство "Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль", м. Зугрес, визнано банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців; ліквідатором призначено арбітражного керуючого Вудуда Гаррі Ігоровича.

Дана справа перебувала на стадії ліквідаційної процедури та розгляд її не завершено.

При цьому, у зв`язку з проведенням антитерористичної операції, справа №5/190 про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль була втрачена.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 01.02.2016р. втрачену справу №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль , відновлено частково.

Дана справа розглядалась згідно Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Закон України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом втратив чинність 21.10.2019р. у зв`язку з введенням в дію Кодексу України з процедур банкрутства (№2597-VIII в редакції від 21.10.2019р.) (ч.2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства).

Таким чином, розгляд заяви Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків) б/н б/д (вх.№7842/20) про закриття провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль , здійснюється господарським судом у відповідності до приписів Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно відомостей заяви Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків) б/н б/д (вх.№7842/20), частка державної власності у статутному капіталі Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль становить 100%.

На підставі Закону України Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації (надалі - Закон 145-IX) 20.10.2019р. втратив чинність Закон України Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації .

Частиною другою розділу ІІІ Прикінцеві положення установлено, що у справах про банкрутство державних підприємств, у тому числі казенних підприємств, або акціонерних товариств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків, не застосовуються судова процедура санації , крім тих, що задіяні у виконанні державного оборонного замовлення, виробництві, розробленні, модернізації, ремонті, обслуговуванні озброєння та військової техніки, та судова процедура ліквідації , крім тих, що ліквідуються за рішенням власника протягом трьох років з дня набрання чинності цим Законом.

Міністерством енергетики України надані суду заперечення щодо заяви про закриття провадження, оскільки, на їх думку, не застосовується ліквідаційна процедура у справах про банкрутство державних підприємств відповідно до п.2 розділу ІІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України №145-ІХ, якщо така ліквідаційна процедура не була застосована раніше.

Також, на думку ліквідатора, зі змісту абз. 1 ч.2 розділу ІІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації , жодним чином не випливає обов`язок припинити усі порушені раніше справи про банкрутство державних підприємств.

При цьому, суд зазначає, що у разі тривалого здійснення провадження у справі про банкрутство через неможливість його завершення із застосуванням спеціальних норм законодавства про банкрутство суд має право застосувати загальні процесуальні норми з метою забезпечення права на справедливий суд в розумні строки розгляду справи і забезпечення балансу інтересів кредиторів та боржника під час судового провадження.

Більш того, Законом України від 02.10.2019 №145-ІХ запроваджено заборону застосовувати протягом трьох років судові процедури санації та ліквідації практично до всіх державних підприємств та акціонерних товариств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків.

Постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури прийнята Господарським судом Донецької області судом 29.04.2014р.

Господарським судом приймається до уваги також баланс інтересів боржника та кредиторів (як конкурсних, так поточних), відсутність ефективних наслідків діяльності кредиторів та ліквідатора протягом тривалого продовження справи про банкрутство на стадії ліквідації (понад шести років), відсутність наслідків введення ліквідаційної процедури, а також прийнято до уваги відсутність наслідків мети ліквідаційної процедури в строк, встановлений Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та Кодексу України з процедур банкрутства.

Предметом провадження у справі про банкрутство є досягнення легітимної мети, визначеної Законом про банкрутство, яким встановлено умови і порядок відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та застосування ліквідаційної процедури з метою повного або часткового задоволення вимог кредиторів.

За приписами Кодексу України з процедур банкрутства, процедури банкрутства мають строковий характер.

Отже, у разі тривалого здійснення провадження у справі про банкрутство через неможливість його завершення із застосуванням спеціальних норм законодавства про банкрутство суд має право застосувати загальні процесуальні норми з метою забезпечення права на справедливий суд в розумінні строків розгляду справи і забезпечення балансу інтересів кредиторів та боржника під час судового провадження.

Провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль триває понад шести років на стадії ліквідаційної процедури, та частка державної власності у статутному капіталі Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль становить 100%.

При цьому, суд звертає увагу, що ухвалення судом постанови про визнання боржника банкрутом та введення ліквідаційної процедури не є тотожним поняттю застосування судової процедури ліквідації, оскільки введення ліквідаційної процедури представляє собою винесення господарським судом відповідної постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, водночас як застосування судової процедури ліквідації передбачає сукупність процесуальних дій в ході ліквідаційної процедури банкрута, спрямованих на задоволення вимог кредиторів.

Згідно правової позиції Верховного Суду у складі суддів палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду, викладеної у постанові від 10.12.2019р. у справі №906/1290/15, відсутність предмета спору в розумінні пункту 2 частини першої статті 231 ГПК України означає припинення існування спірних правовідносин внаслідок певних обставин (оплати боргу, знищення предмета спору, скасування оспорюваного акта).

Зазначене не виключає можливості припинення існування предмета спору відповідно до законодавчого припису .

З огляду на наведене, суд вважає заперечення Міністерства енергетики України та ліквідатора Вудуда Г.І. на заяву Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків) б/н б/д (вх.№7842/20) про закриття провадження у справі необґрунтованими.

17.06.2020р. набрав чинності Закон України Про заходи, спрямовані на погашення заборгованості, що утворилася на оптовому ринку електричної енергії , згідно ч.8 ст. 2 якого визначено, що господарський суд приймає рішення про закриття провадження у справі про банкрутство, в якій боржником є оптовий постачальник електричної енергії .

Норми частини 8 статті 2 Закону України Про заходи, спрямовані на погашення заборгованості, що утворилася на оптовому ринку електричної енергії щодо закриття провадження у справі про банкрутство, в якій боржником є оптовий постачальник електричної енергії, є нормами імперативного характеру , самостійно застосовуються у передбачених даною статтею випадках у справах про банкрутство та є достатньою правовою підставою для закриття провадження у справі про банкрутство на будь-якій стадії провадження у справі, незалежно від того, яка судова процедура банкрутства застосовується до боржника і на яких стадіях розгляду перебуває ця справа про банкрутство.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видом діяльності Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль (код ЄДРПОУ 04623778) є КВЕД 35.30 .

Відповідно до відомостей публічного сайту Державної статистики України Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010 ( http://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/35/KVED10_35_30.html ), КВЕД 35.30 міститься у розділі 35 Постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря секції D Постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря , та є видом економічної діяльності - виробництво, збирання та розподілення пари, гарячої води для центрального опалення, виробництва енергії та інших цілей.

Відомості сайту Державної статистики України є публічно-доступною інформацією для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян, оприлюднюється у формі відкритих даних на офіційному веб-сайті Державної статистики України, що здійснює контроль за повнотою даних які вносяться до його публічно-доступних сервісів, та не вимагають додаткового підтвердження відповідними доказами.

З огляду на наведене, враховуючи приписи частини 8 статті 2 Закону України Про заходи, спрямовані на погашення заборгованості, що утворилася на оптовому ринку електричної енергії , суд вважає заяву Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків) б/н б/д (вх.№7842/20) про закриття провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль (код ЄДРПОУ 04623778) такою, що підлягає задоволенню.

Враховуючи вищевикладене, господарський суд дійшов висновку закрити провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль (код ЄДРПОУ 04623778), відповідно до ч.8 ст.2 Закону України Про заходи, спрямовані на погашення заборгованості, що утворилася на оптовому ринку електричної енергії та статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 96 Кодексу України з процедур банкрутства, ч. 8 ст. 2 Закону України Про заходи, спрямовані на погашення заборгованості, що утворилася на оптовому ринку електричної енергії , ст.ст. 234, 235, 256 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -

УХВАЛИВ:

Задовольнити заяву Міністерства енергетики України б/н б/д (вх.№15059/20) про заміну учасника у справі.

Здійснити заміну учасника справи №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль (код ЄДРПОУ 04623778), а саме: замінити Міністерство енергетики та вугільної промисловості України (код ЄДРПОУ 37471933) на правонаступника - Міністерство енергетики України (код ЄДРПОУ 37552996).

Задовольнити заяву арбітражного керуючого Вудуда Г.І. №02-01/Д/5/190б/1-32 від 10.08.2020р. про відсторонення від виконання повноважень ліквідатора.

Відсторонити від виконання повноважень ліквідатора у справі №5/190б про банкрутство №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль (код ЄДРПОУ 04623778) арбітражного керуючого Вудуда Гаррі Ігоровича (свідоцтво №1462 від 15.07.2013р.; адреса: 65012, м. Одеса, а/с 13).

Задовольнити заяву Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків) б/н б/д (вх.№7842/20) про закриття провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль (код ЄДРПОУ 04623778).

Закрити провадження у справі №5/190б про банкрутство Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль (код ЄДРПОУ 04623778).

Скасувати дії мораторію на задоволення вимог кредиторів.

Арбітражному керуючому Вудуду Г.І. протягом 5 днів повідомити орган, уповноважений управляти державним майном Державного підприємства Зуївська експериментальна теплоелектроцентраль (код ЄДРПОУ 04623778) про закриття провадження у справі №5/190б.

Ухвала набирає чинності у строк та порядку, визначеному ст.235 Господарського процесуального кодексу України.

Ухвала може бути оскаржена в строк, визначений ч.1 ст.256 Господарського процесуального кодексу України.

Апеляційна скарга може бути подана учасниками справи до Східного апеляційного господарського суду через господарський суд Донецької області (п.п.8, 17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України).

Суддя І.К. Чорненька

Дата ухвалення рішення17.09.2020
Оприлюднено24.09.2020
Номер документу91720594
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/190б

Ухвала від 13.02.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Ухвала від 13.02.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Ухвала від 22.05.2023

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Ухвала від 06.12.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Ухвала від 02.12.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Ухвала від 18.11.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Ухвала від 24.09.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Ухвала від 09.06.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Ухвала від 09.06.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Ухвала від 18.05.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні