Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 вересня 2020 р. Справа№200/3149/20-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Троянової О.В., розглянувши адміністративний позов Головного управління ДПС у Донецькій області (вул. Італійська, 59, м Маріуполь, 87515, ЄДРПОУ 43142826) до Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТ ТОРГ КЛМ» (вул. Італійська, 116-а, кв. 515, м. Маріуполь, Донецька область, 87000, ЄДРПОУ 39396502) про стягнення податкового боргу у розмірі 21 789,02 грн.,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Головне управління ДПС у Донецькій області, звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТ ТОРГ КЛМ» про стягнення коштів з рахунків у банківських установах в рахунок погашення податкового боргу на суму 21 789,02 грн.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 24 березня 2020 року суд прийняв до розгляду позовну заяву та відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Ухвалу Донецького окружного адміністративного суду від 24 березня 2020 року про відкриття провадження було направлено відповідачу за адресою місцезнаходження, зазначеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 87000, Донецька обл., місто Маріуполь, село Приморське, вулиця Італійська, будинок 116А, офіс 515, та повернуто за закінченням строку зберігання, про що свідчить конверт з довідкою з відміткою про причини повернення.
Відповідно до частини 11 статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) № 540-IX від 30 березня 2020 року розділ VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України доповнено пунктом 3 такого змісту:
3. Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 47, 79, 80, 114, 122, 162, 163, 164, 165, 169, 177, 193, 261, 295, 304, 309, 329, 338, 342, 363 цього Кодексу, а також інші процесуальні строки щодо зміни предмета або підстави позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, подання доказів, витребування доказів, забезпечення доказів, а також строки звернення до адміністративного суду, подання відзиву та відповіді на відзив, заперечення, пояснень третьої особи щодо позову або відзиву, залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, пред`явлення зустрічного позову, розгляду адміністративної справи, апеляційного оскарження, розгляду апеляційної скарги, касаційного оскарження, розгляду касаційної скарги, подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами продовжуються на строк дії такого карантину.
Строк, який встановлює суд у своєму рішенні, не може бути меншим, ніж строк дії карантину, пов`язаного із запобіганням поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) .
У зв`язку з чим, строк протягом якого сторона повинна виконати вимоги ухвали про залишення позовної заяви без руху продовжується на час дії карантину, а саме до дня прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про завершення дії карантину.
Проте, Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) № 731-IX від 18 червня 2020 року пункт 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України викладено в такій редакції:
3. Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), суд за заявою учасників справи та осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цим Кодексом), поновлює процесуальні строки, встановлені нормами цього Кодексу, якщо визнає причини їх пропуску поважними і такими, що зумовлені обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином. Суд може поновити відповідний строк як до, так і після його закінчення.
Суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином .
Крім того, відповідно до розділу ІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) процесуальні строки, які були продовжені відповідно до пункту 4 розділу X Прикінцеві положення Господарського процесуального кодексу України, пункту 3 розділу XII Прикінцеві положення Цивільного процесуального кодексу України, пункту 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) № 540-IX від 30 березня 2020 року, закінчуються через 20 днів після набрання чинності цим Законом. Протягом цього 20-денного строку учасники справи та особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цими кодексами), мають право на продовження процесуальних строків з підстав, встановлених цим Законом.
Закон України № 731-IX від 18 червня 2020 року набрав чинності 17.07.2020 року, таким чином 20-денний строк подачі заяви про продовження процесуальних строків закінчився 07 серпня 2020 року.
Станом на 07 серпня 2020 року заява про продовження процесуальних строків на адресу суду не надходила, 20-денний строк подачі заяви закінчився, у 10-денний строк з дня отримання ухвали відповідачем не подано відзив на позовну заяву.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що станом на 04.02.2020 року за відповідачем обліковується податковий борг з податку на додану вартість в розмірі 21 789,02 грн., з яких: 13 117,47 грн. - нараховано згідно податкової декларації №9070188256 від 20.04.2017 року; 170 грн. - донараховано згідно податкового повідомлення-рішення форми ПС від 05.02.2018 року №0011154603; 341,55 грн. - донараховано згідно податкового повідомлення-рішення форми Ш від 25.04.2018 року №0036244603; 8160,00 грн. - донараховано згідно податкового повідомлення-рішення форми ПС від 09.01.2010 року №0001005404. У зв`язку з несплатою відповідачем узгоджених податкових зобов`язань, ГУ ДФС у Донецькій області на адресу відповідача було направлено податкову вимогу від 22.01.2018 року №899-46, яка не оскаржувалась та не відкликалась. Враховуючи наведене, просить відповідно до приписів ст. 87 Податкового кодексу України стягнути податковий борг у сумі 21 789,02 грн. з відповідача.
Відповідач не скористався правом на подання відзиву на позовну заяву. Враховуючи зазначені обставини, з урахуванням положень ч. 6 ст. 162 КАС України суд дійшов висновку про вирішення справи за наявними матеріалами у справі.
Суд, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішенню справи по суті, дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з огляду на наступне.
Позивач, Головне управління ДПС Донецької області, у розумінні п. 7 ч. 1 ст. 4 КАС України, є суб`єктом владних повноважень, який в даних правовідносинах згідно ст.43 КАС України має адміністративну процесуальну дієздатність.
Статус державної податкової служби в Україні, її функції та правові основи діяльності, порядок адміністрування податків та зборів, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю визначені Податковим кодексом України.
Таким чином, позивач у справі - суб`єкт владних повноважень, на якого чинним законодавством покладені владні управлінські функції стосовно контролю у сфері податкових взаємовідносин.
Відповідач, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТ ТОРГ КЛМ» , ЄДРПОУ 39396502, юридична адреса: 87000, Донецька обл., місто Маріуполь, с. Приморське, вулиця Італійська, будинок 116а, офіс 515, зареєстроване з 16.09.2014 року, перебуває на податковому обліку як платник податків в Головному управлінні ДПС у Донецькій області (Марiупольське управлiння, Лiвобережна ДПІ (Лiвобережний район м. Марiуполь) з 17.09.2014 року за №265414116467. (а.с. 41)
Згідно розрахунку суми боргу за відповідачем рахується податковий борг у загальному розмірі 21 789,02 грн., який складається з наступного: нараховано ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9070188256 від 20.04.2017 року у сумі 13 117,47 грн., донараховано штрафні санкції за актом перевірки - податкове повідомлення рішення (форма ПС ) №0011154603 від 05.02.2018 року у сумі 170 грн.; донараховано штрафні санкції згідно податкового повідомлення-рішення (форма Ш ) №0036244603 від 25.04.2018 року; донараховано штрафні санкції згідно податкового повідомлення-рішення (форма ПС ) №0001005404 від 09.01.2020 року у сумі 8160 грн. (а.с. 5)
Підставою для прийняття зазначених рішень слугувало наступне.
ТОВ ВІП КОЛАМБІЯ самостійно задекларовано зобов`язання відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість по взаємовідносинам з позивачем на загальну суму 13 117,47 грн. (а.с. 14)
Відповідно до акту про результати камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТ ТОРГ КЛМ» в частині своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість за квітень 2017 року №16163/26-15-12-13-20 від 08.11.2017 року встановлено за результатами перевірки порушення відповідачем пп. 49.18.1 п. 49.18, та п. 49.2 ст. 49 та п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-V в частині неподання податкової звітності з податку на додану вартість за квітень 2017 року. (а.с. 25 звор. - 26)
Зазначений акт направлено відповідачу за адресою реєстрації рекомендованим листом з актом камеральної перевірки та зазначене поштове відправлення повернулось до ГУ ДФС у Донецькій області з причини за закінченням встановленого строку зберігання . (а.с. 24)
Відповідно до висновків акту від 08.11.2017 року №16163/26-15-12-13-20 Головним управлінням ДФС у Донецькій області прийнято податкове повідомлення-рішення від 05.02.2018 року №0011154603, відповідно до якого зобов`язано відповідача сплатити штраф у сумі 170 грн. (а.с. 22)
Відповідно до акту про результати камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТ ТОРГ КЛМ» з питань своєчасності сплати узгодженого податкового зобов`язання з податку на додану вартість згідно податкових декларацій з податку на додану вартість за липень, серпень 2016 року №295/05-99-46-03/39396502 від 13.03.2018 року встановлено за результатами перевірки порушення відповідачем пп. 16.1.4 п. 16.1, пунктів 57.1 статті 57, пункту 203.2 статті 203 Податкового кодексу в частині несвоєчасної сплати сум узгоджених податкових зобов`язань з податку на додану вартість по податковим деклараціям за липень та серпень 2016 року. (а.с. 19-20)
Зазначений акт направлено відповідачу за адресою реєстрації рекомендованим листом з актом камеральної перевірки та зазначене поштове відправлення повернулось до ГУ ДФС у Донецькій області з причини за закінченням встановленого строку зберігання . (а.с. 17-18)
Відповідно до висновків акту від №295/05-99-46-03/39396502 від 13.03.2018 року Головним управлінням ДФС у Донецькій області прийнято податкове повідомлення-рішення від 25.04.2018 року №0036244603 та зобов`язано сплатити штраф у сумі 341,55 грн. (а.с. 16)
Рішення направлено рекомендованим листом, який повернутий за терміном зберігання. (а.с. 21)
Відповідно до акту про результати камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТ ТОРГ КЛМ» з питань неподання податкової звітності з податку на додану вартість за жовтень-грудень 2017 року, січень-травень 2018 року №2387/05-99-54-04/39396502 від 24.12.2019 року встановлено за результатами перевірки порушення відповідачем пп. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49 та п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України в частині неподання податкової звітності з податку на додану вартість за жовтень-грудень 2017 року, січень-травень 2018 року. (а.с. 30)
Зазначений акт направлено відповідачу за адресою реєстрації рекомендованим листом з актом камеральної перевірки та зазначене поштове відправлення повернулось до ГУ ДПС у Донецькій області з інших причин: відсутність ТОВ «ОПТ ТОРГ КЛМ» за зазначеною адресою. (а.с. 29)
Відповідно до висновків акту від 24.12.2019 року №2387/05-99-54-04/39396502 Головним управлінням ДПС у Донецькій області прийнято податкове повідомлення-рішення від 09.01.2020 року №0001005404 та зобов`язано сплатити штраф у сумі 8160 грн. (а.с. 28)
Рішення направлено рекомендованим листом, який повернутий з інших причин: відсутність ТОВ «ОПТ ТОРГ КЛМ» за зазначеною адресою. (а.с. 27)
Доказів оскарження зазначених податкових повідомлень-рішень відповідачем не надано.
Контролюючим органом 22.01.2018 року сформовано податкову вимогу форми Ю №899-46 про сплату суми податкового боргу в розмірі 13 117,47 грн., яку направлено рекомендованим листом, який повернутий за закінченням встановленого терміну зберігання. Доказів оскарження зазначеної вимоги відповідачем не надано. (а.с. 6).
Враховуючи зазначене, станом на час розгляду справи, за Товариством з обмеженою відповідальністю «ОПТ ТОРГ КЛМ» обліковується податковий борг у розмірі 21 789,02 грн., який позивач просить стягнути в судовому порядку.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податку або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Пунктом 14.1.137 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
На підставі п. 157 ч. 1 ст. 14 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов`язок платника податків сплатити суму грошового зобов`язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.
Відповідно до підпунктів 16.1.3, 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Згідно з пунктом 36.1 статті 36 Податкового кодексу України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Пунктом 36.5 статті 36 Податкового кодексу України передбачено, що відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи.
Згідно з пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Судом встановлено, що за позивачем обліковується податковий борг в розмірі 21 789,02 грн., що підтверджується, в тому числі, інтегрованою карткою відповідача. (а.с. 13)
Згідно з пп. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до пункту 20.1.19 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи, зокрема, мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Згідно з п. 46.1 ст. 46 Податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
У відповідності з п. 49.1 ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Згідно із пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (п. 57.1 ст. Податкового кодексу України ).
Відповідно до п 57.1, п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
У разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до п. 39 ч. 1 ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності
Пунктом 59.1 статті 59 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до вимог пункту 59.3 статті 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.
Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов`язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов`язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
З метою погашення податкового боргу ГУ ДФС у Донецькій області на адресу відповідача в установленому законом порядку було направлено податкову вимогу форми Ю №899-46 від 22.01.2018 року, яка повернулась за терміном зберігання. (а.с. 6).
Прийняті заходи податковим органом не призвели до погашення податкового боргу.
Доказів оскарження вказаної податкової вимоги та податкових повідомлень-рішень в адміністративному чи судовому порядку суду не надано, а тому вони є чинними та підлягають виконанню.
Як зазначено у п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно з п.87.1,87.2 ст.87 Податкового кодексу України джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених вказаною статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Сплата грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснена також за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника) або за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених вказаним Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Пунктом 110.1 статті 110 Податкового кодексу України платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема: фінансову відповідальність (пп. 111.1.1 п. 111.1 ст. 111 Податкового кодексу України ).
Відповідно до п. 113.3 ст. 113 Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за порушення норм законів з питань оподаткування або іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, застосовуються у порядку та у розмірах, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється та застосовується згідно з Податковим кодексом України та іншими законами. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені (п. 111.2 ст. 111 Податкового кодексу України).
Відповідно до пп. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Доказів погашення податкової заборгованості станом на день винесення судом даного рішення, матеріали справи не містять. Відзив на позовну заяву, сплату узгодженої суми податкової заборгованості у добровільному порядку або оскарження її відповідачем надано не було, жодних доказів на спростування позиції контролюючого органу відповідачем також не надано.
З огляду на зазначене, враховуючи вимоги ст.ст. 72-79, 90 КАС та беручи до уваги докази, які наявні у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги контролюючого органу є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Враховуючи приписи статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати не підлягають відшкодуванню.
У зв`язку з перебуванням судді Троянової О.В. у щорічній основній відпустці, розгляд справи проводиться у перший робочий день.
Враховуючи наведене та керуючись статтями 2, 14, 77, 90, 139, 242-246, 250, 255, 257-263, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління ДПС у Донецькій області (вул. Італійська, 59, м Маріуполь, 87515, ЄДРПОУ 43142826) до Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТ ТОРГ КЛМ» (вул. Італійська, 116-а, кв. 515, м. Маріуполь, Донецька область, 87000, ЄДРПОУ 39396502) про стягнення податкового боргу у розмірі 21 789,02 грн. - задовольнити.
Стягнути з рахунків у банківських установах, які обслуговують Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТ ТОРГ КЛМ» (вул. Італійська, 116-а, кв. 515, м. Маріуполь, Донецька область, 87000, ЄДРПОУ 39396502) податковий борг в розмірі 21 789 грн. (двадцять одна тисяча сімсот вісімдесят дев`ять) грн. 02 коп.
Рішення прийнято, складено та підписано в нарадчій кімнаті 22 вересня 2020 року.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: 1) на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Апеляційна скарга згідно положень статті 297 КАС України подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Донецький окружний адміністративний суд.
Суддя О.В. Троянова
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2020 |
Оприлюднено | 25.09.2020 |
Номер документу | 91748492 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Троянова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні