Ширяївський районний суд Одеської області
24.09.2020 Справа №: 518/847/20 Провадження № 1-кс/518/171/2020
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 вересня 2020 року
Слідчий суддя Ширяївського районного суду Одеської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СВ Ширяївського ВП Роздільнянського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Роздільнянської місцевої прокуратури в Одеській області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019160460000215 від 10.09.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5ст. 191 КК України, про арешт майна, -
В С Т А Н О В И В:
Як вбачається з клопотання, досудовим розслідуванням встановлено, що у відповідності до вимог ч. 1 ст. 27 Закону України «Про вибори народних депутатів» від 17.11.2011 № 4061-VI зі змінами та доповненнями, на підставі Постанови Центральної виборчої комісії від 31.05.2019 № 919 «Про утворення окружних виборчих комісій з виборів народних депутатів України на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року» створена Окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138 (далі ОВК №138).
Окружна виборча комісія у відповідності до вимог п. 5 ст. 25 Закону України «Про вибори народних депутатів» від 17.11.2011 № 4061-УІ є юридичною особою, має печатку, зразок якої затверджується Центральною виборчою комісією. Окружна виборча комісія є комісією вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій в межах відповідного одномандатного округу.
Згідно з вимогами ч. 1 ст. 27 Закону України «Про вибори народних депутатів» від 17.11.2011 № 4061-VІ окружна виборча комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії у кількості не менше дванадцяти і не більше вісімнадцяти осіб.
Частиною 6 статті 36 Закону України № 4061-VI визначено, що «За рішенням виборчої комісії, яке затверджується виборчою комісією вищого рівня, голова, заступник голови, секретар або інші члени окружної чи дільничної виборчої комісії (загальною кількістю не більше трьох осіб) протягом усього періоду повноважень виборчої комісії або частини цього періоду можуть виконувати свої повноваження у виборчій комісії відповідно до статті 47 цього Закону на платній основі на підставі цивільно-правового договору між ними і виборчою комісією. Зазначені особи на цей період звільняються від виконання виробничих або службових обов`язків за основним місцем роботи із збереженням загального та спеціального стажу».
Аналогічна норма міститься в п. 1 Порядку оплати праці членів окружних та дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2012 № 848 зі змінами та доповненнями, згідно з якою «Голова, заступник голови, секретар або інші члени окружної чи дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України (загальною кількістю не більше трьох осіб) за рішенням виборчої комісії протягом періоду повноважень виборчої комісії або частини цього періоду можуть здійснювати свої повноваження на платній основі».
Так, згідно Постанови ЦВК № 110 від 12 липня 2012 року № 110 Про Порядок фінансування окружних виборчих комісій та дільничних виборчих комісій закордонних виборчих дільниць за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України - фінансове забезпечення підготовки та проведення чергових, позачергових, повторних, проміжних виборів депутатів за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів депутатів, здійснюється Центральною виборчою комісією, яка є головним розпорядником цих коштів.
Витрати на підготовку та проведення виборів депутатів здійснюються окружними виборчими комісіями, які є розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня, підзвітні та підконтрольні Центральній виборчій комісії. Обов`язок щодо розпорядження коштами Державного бюджету України окружною виборчою комісією покладається на голову комісії, а за його відсутності - на заступника голови.
Відповідальність за цільове використання бюджетних коштів покладається на розпорядників бюджетних коштів згідно із законодавством України.
Постановою ОВК № 138 №3 від 06.06.2020 затверджено єдиний кошторис видатків окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України для підготовки і проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року по одномандатному виборчому округу № 138 на 2019 рік у сумі 9 551 223 гривень.
Відповідно до постанови Центральної виборчої комісії «Про зміни в складі окружних виборчих комісій з виборів народних депутатів України на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року» від року за № 1750 та Додатку 10 ОСОБА_5 включено до складу ОВК № 138, розташованої за адресою: Одеська область, Ширяївський район, смт. Ширяеве, вул. Грушевського, 104, (код ЄДРПОУ 43038781) та призначено головою цієї комісії.
В подальшому, 20.07.2019 ОСОБА_5 складено присягу члена виборчої комісії та остання ознайомлена з повноваженнями голови комісії.
Згідно ст. 25 Закону України № 4061-VI, виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів депутатів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про вибори депутатів.
Відповідно до ч. 1,8 ст. 33 Закону України № 4061-VI основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою комісії, в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. Засідання виборчої комісії веде голова комісії або його заступник.
Згідно ст. 36 Закону України № 4061-VI - голова виборчої комісії зобов`язана додержуватися Конституції України, Закону України «Про вибори народних депутатів» та інших законів України та актів законодавства з питань підготовки і проведення виборів.
На вищевказаних підставах ОСОБА_5 , з 19 липня 2019 року будучи головою ОВК № 138, обіймала посаду, пов`язану з виконанням адміністративно- господарських та організаційно-розпорядчих функцій та згідно ч. З ст. 18 КК України відносилась до службових осіб.
Так, 30.07.2019 використовуючи свої організаційно-розпорядчі функції, ОСОБА_5 проведено засідання ОВК № 138 на якому, зокрема розглядалось питання про нарахування грошової винагороди членам дільничних комісій залученим від голови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138, а також щодо виплати одноразової винагороди членам та залученим працівникам окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №138. За результатами розгляду вказаних питань, комісією прийняті рішення про нарахування грошової винагороди членам дільничних виборчих комісій залученим від голови окружної виборчої комісії в розмірі 800 гривень з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138 та про визначення одноразової грошової винагороди членам окружної виборчої комісії, та залученим працівникам в розмірі у межах загальної економії фонду оплати праці згідно додатку.
У ході вказаного засідання 30.07.2020 у ОСОБА_5 виник злочинний умисел направлений на привласнення та розтрату залишку бюджетних коштів, які згідно затвердженого кошторису видатків знаходились на рахунку ОВК №138 та перебували в оперативному управлінні ОСОБА_5 .
При цьому, 30.07.2020 на засіданні комісії, питання щодо розміру грошової винагороди членам окружної виборчої комісії, та залученим працівникам згідно додатку до постанови № 32 не обговорювалось та до відома членів комісії не доводилось.
Так, відповідно до положень абз. 2 п. 15 Порядку № 122, що регулює питання нарахування та виплати одноразової грошової винагороди залученим працівникам, розмір одноразової грошової винагороди не може перевищувати розмір місячної заробітної плати члена відповідної виборчої комісії, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 28 липня 2004 року № 966 "Про умови оплати праці членів виборчих комісій".
У відповідності з додатком 1 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про умови оплати праці членів виборчих комісій, комісій всеукраїнського референдуму» від 28.07.2004 № 966 зі змінами та доповненнями (далі - Постанова КМУ № 966) місячна заробітна плата членів окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України встановлена в наступних розмірах: голова комісії - 1 830,00 грн., Заступник голови комісії - 1 760,00 грн., секретар комісії - 1 710,00 грн., член комісії - 1 680,00 грн.
Однак, вимогами абз. 4 п. 1 Постанови № 966 передбачено, що «... у разі, коли місячна заробітна плата, зазначена у додатках до цієї постанови, нижча від визначеного законом розміру мінімальної заробітної плати, заробітна плата встановлюється на рівні відповідного розміру мінімальної заробітної плати».
Згідно, статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» з 1 січня 2019 року встановлена мінімальна заробітна плата в розмірі 4173,00 гривні.
Враховуючи положення Постанови КМУ № 966 від 28.07.2004 та Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» нарахована одноразова грошова допомога членам та працівникам ОВК №138 не могла перевищувати встановлену законом на 01 січня 2019 року мінімальну заробітну плату в розмірі 4173,00 гривень.
Так, голова ОВК № 138 ОСОБА_5 , зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, маючи корисний умисел спрямований на привласнення та розтрату грошових коштів виділених з Державного бюджету на забезпечення виборчого процесу, у порушення п. 4 розділу II Порядку нарахування та виплати одноразової грошової винагороди членам окружних і дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 12.07.2012 № 108 та п. 15 Порядку залучення спеціалістів, експертів та технічних працівників для організаційного, правового, технічного забезпечення здійснення повноважень виборчих комісій на час підготовки та проведення виборів народних депутатів України, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 19.07.2012 № 122, вчинила привласнення та розтрату коштів Державного бюджету за наступних обставин.
Реалізуючи свій злочинний умисел, керуючись корисливим мотивом, з метою привласнення та розтрати залишку бюджетних коштів, використовуючи свої організаційно-розпорядчі функції, ОСОБА_5 , після підписання постанови № 32 від 31.07.2019 про виплату одноразової грошової допомоги, підписала та затвердила печаткою ОВК №138 додаток № 1 до вказаної постанови, із зазначенням на власний розсуд завідомо завищених ніж передбачено чинним законодавством сум, для виплат одноразової грошової допомоги 25 особам, членам комісії та залученим працівникам, всього на загальну суму 811 163,31 грн, чим перевищила допустимий розмір виплат на суму 706 838,31 грн.
Крім того, в порушення вимог п. 3 ст. 47 Закону України №4061 -VI, п. 2 Постанови КМУ №966 та п.2 р. І Порядку №108, ОСОБА_5 підписала та завірила печаткою постанову № 30 від 31.07.2019 про виплату грошової винагороди 109 членам дільничних виборчих комісій залученим від голови окружної виборчої комісії на загальну суму 87 200 гривень.
У подальшому,31.07.2019 ОСОБА_5 надала постанову№ 32від 31.07.2019 року «Про виплату одноразової винагороди членам та залученим працівникам окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138» та додаток № 1 до неї, до бухгалтерії ОВК № 138, а також постанову № 30 від 31.07.2019 «Про нарахування грошової винагороди членам дільничних залученим від голови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138» та додаток № 1 до вказаної постанови, для складання розрахунково-платіжної відомості на виплату заробітної плати та одноразової грошової винагороди членам окружної виборчої комісії, залученим спеціалістам, технічним працівникам Окружної виборчої комісії № 138, а також 109 членам дільничних виборчих комісій.
Після складання бухгалтерією розрахунково-платіжних відомостей на виплату заробітної плати та одноразової грошової винагороди, ОСОБА_5 маючи оформлений сертифікат щодо кваліфікованого електронного підпису, а також електронний ключ для віддаленого електронного доступу через мережу «Інтернет» здійснювати послуги онлайн-банкінгу за програмою «Приват24», у тому числі за програмою для бізнесу, 02.08.2019 перебуваючи у кабінеті бухгалтерії Окружної виборчої комісії № 138 облаштованому у приміщенні Ширяївської районної державної адміністрації, яка розташована по вул. Грушевського, 104, смт. Ширяеве Одеської області, за допомогою комп`ютерної техніки під`єднаної до мережі «Інтернет», надала усну вказівку головному бухгалтеру ОСОБА_6 завантажити до банківської електронної системи акціонерного товариства комерційного банку «ПРИВАТБАНК» розрахунково-платіжні відомості щодо виплати одноразової грошової винагороди членам окружної виборчої комісії, залученим спеціалістам, технічним працівникам ОВК № 138, а також вдруге нарахованої грошової винагороди 109 членам дільничних виборчих комісії ОВК № 138, які залучені від голови окружної виборчої комісії.
Після завантаження вказаних розрахунково-платіжних відомостей до банківської електронної системи АТ КБ «ПРИВАТБАНК», ОСОБА_5 та головний бухгалтер ОСОБА_6 , маючи оформлені у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг - акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ «ПРИВАТБАНК» сертифікати щодо кваліфікованого електронного підпису, а також електронні ключі для віддаленого електронного доступу через мережу «Інтернет», наклали свої електронні підписи на завантажені у електронну програму АТ КБ «ПРИВАТБАНК» вказані розрахунково-платіжні відомості, унаслідок чого вказані відомості потрапили до банківської системи цієї фінансової установи, де у подальшому 08.08.2019 відбувалося зарахування бюджетних коштів на рахунки осіб, яким призначалися виплати.
Після цього, ОСОБА_5 , як голова Окружної виборчої комісії № 138, маючи одноособово право першого підпису, 02.08.2019 підписала, завірила печаткою та скерувала до Управління Державної казначейської служби України у Ширяївському районі (Код ЄДРПОУ 37977060, адреса: 66800, Одеська обл., Ширяївський район, смт. Ширяєве, вул. Шклярука, 11), наступні платіжні доручення:
платіжне доручення ОВК № 138 від 02.08.2019 № 22 щодо перерахування з рахунку ОВК №138 №35218077062311, відкритого в Державній казначейській службі України (МФО 43038781) на рахунок ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» № НОМЕР_1 ,відкритого вООДАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» (МФО 2373306914) на ім`я заступника голови Окружної виборчої комісії № 138 ОСОБА_7 , безготівкових грошових коштів у розмірі 56 934,22 грн., з призначенням платежу «зарахування на вкладні рахунки заробітної плати за липень - серпень 2019 року». Вказані кошти 05.08.2019 у повному обсязі перераховано Управлінням ДКСУ у Ширяївському районі Одеської області за призначенням;
платіжне доручення ОВК № 138 від 02.08.2019 №21 щодо перерахування з рахунку ОВК № 138 № 35218077062311, відкритого в Державній казначейській службі України (МФО 43038781) на рахунок Головного Управління ДФС в Одеській області № 37197201001531, відкритого в Казначейство України (МФО 39398646) безготівкових грошових коштів в розмірі 1 502 853,11 грн. з призначенням платежу «єдиний внесок із заробітної плати за липень - серпень 2019 року». Вказані кошти 05.08.2019 у повному обсязі перераховано Управлінням ДКСУ у Ширяївському районі Одеської області за призначенням;
Крім цього, ОСОБА_5 , як голова Окружної виборчої комісії № 138 06.08.2019 року підписала, завірила печаткою та скерувала до Управління Державної казначейської служби України у Ширяївському районі платіжне доручення ОВК №138 від 06.08.2019 №23 щодо перерахування з рахунку ОВК № 138 № НОМЕР_2 , відкритого в Державній казначейській службі України (МФО 43038781) на рахунок ОВК № 138 № НОМЕР_3 , відкритого в Южне ГРУ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» (МФО 43038781) безготівкових грошових коштів в розмірі 5 442 141,95 грн. з призначенням платежу «зарахування на вкладні рахунки заробітної плати за липень - серпень 2019 року». Вказані кошти 07.08.2019 року у повному обсязі перераховано Управлінням ДКСУ у Ширяївському районі Одеської області за призначенням.
При цьому, ОСОБА_8 , незаконно розтратила бюджетні кошти в сумі 629011,31 гривень, шляхом нарахування одноразової грошової винагороди та здійснення відрахувань на оплату праці у завищеному розмірі, в інтересах 14 членів комісії та 10 залучених працівників окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138, а також незаконно привласнила у власних інтересах грошові кошти в сумі 77 827 грн.
Крім цього, ОСОБА_5 незважаючи на те, що одноразова грошова винагорода членам ДВК нарахована за поданням голів ДВК, згідно їх постанов затверджених постановою Окружної виборчої комісії № 138 від 31.07.2019 № 31, як передбачено п. 2 та п. З розділу II Порядку №108, у порушення п. 2 розділу І Порядку № 108 відповідно до постанови Окружної виборчої комісії № 138 від 31.08.2019 № 30 вдруге здійснила виплату одноразової грошової винагороди 109 членам дільничних виборчих комісій ОВК № 138, у сумі 800 грн. кожному, а всього на загальну суму 87 200 гривень.
Таким чином, за вищевказаних обставин, своїми умисними діями, які виразилися у розтраті коштів в сумі 716211,31 грн., а також у привласненні в особистих інтересах коштів у сумі 77 827 грн., ОСОБА_5 завдала збитків Державному бюджету в особливо великому розмірі, на загальну суму 794 038,31 гривень.
Таким чином, ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, тобто у привласненні, розтраті чужого майна, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненні в особливо великих розмірах.
15.09.2020 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Таким чином, у вчиненні особливо тяжкого злочину підозрюється ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженка м. Алчевськ, Луганської області, громадянка України, яка зареєстрована по АДРЕСА_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_2 , паспорт серії НОМЕР_4 , ІПН НОМЕР_5 .
У ході досудового розслідування встановлено, що у власності підозрюваної ОСОБА_5 перебуває наступне майно: 1/2 частка квартири (реєстраційний номер майна 22883925) розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , що належить ОСОБА_5 на підставі свідоцтва про право власності, № НОМЕР_6 , 10.04.2008 року Управління економіки, ринкових відносин та інвестиції Алчевської міської ради.
Право власності підозрюваної ОСОБА_5 на вказане майно підтверджується відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна від 03.09.2020 за № 222530235.
Слідчий звертається з клопотанням про накладення арешту на майно з метою забезпечення конфіскації майна та відшкодування шкоди, завданої внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Слідчий в судове засідання не з`явився надав до суду заяву про розгляд клопотання в його відсутність, зазначивши, що наполягає на клопотання в повному обсязі.
Прокурор в судове засідання не з`явився надавши до суду заяву про розгляд клопотання в його відсутність, зазначивши, що наполягає на клопотання в повному обсязі.
Відповідно до ч. 2 ст. 172 КПК України клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.
Враховуючи положення ч. 2ст. 172 КПК України, слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого необхідно проводити без виклику власника.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, якими слідчий обґрунтовує його задоволення, оцінивши всі обставини у сукупності, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого підлягає задоволенню в повному обсязі, з наступних підстав.
Відповідно до п.п.1, 2ст.131 КПК Українизаходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Заходом забезпечення кримінального провадження є, зокрема, арешт майна.
Згідно з ч. 1ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи.
При цьому, у відповідності до ч. 2ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Згідно з ч. 5ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
Частиною 10статті 170 КПК Україниарешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
Частиною 11статті 170 КПК Українизаборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
В судовому засіданні встановлено, що ОСОБА_5 підозрюється у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
З урахуванням вищевикладеного, слідчий суддя приходить до переконання, що в цілях запобіганню можливості відчуження зазначеного майна, враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що воно підлягає конфіскації як виду покарання, а також беручи до уваги правове обґрунтування клопотання слідчого, клопотання про накладення арешту майна підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст.131-132,170,171,172,173,309,395 КПК України, слідчий суддя -
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання старшого слідчого СВ Ширяївського ВП Роздільнянського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Роздільнянської місцевої прокуратури в Одеській області ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019160460000215 від 10.09.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5ст. 191 КК України, про арешт майна задовольнити.
Накласти арешт на 1/2 частку квартири (реєстраційний номер майна 22883925) розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , яка належить ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_5 ) на підставі свідоцтва про право власності № НОМЕР_6 , виданого Управлінням економіки, ринкових відносин та інвестиції Алчевської міської ради 10.04.2008 року.
Виконання ухвали про накладення арешту доручити слідчому СВ Ширяївського ВП Роздільнянського ВП ГУНП в Одеській області.
Контроль за виконанням ухвали доручити прокурору, який здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Одеського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_9
Суд | Ширяївський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 24.09.2020 |
Оприлюднено | 03.06.2024 |
Номер документу | 91771445 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні