Рішення
від 25.09.2020 по справі 160/825/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 вересня 2020 року Справа № 160/825/20

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Златіна Станіслава Вікторовича

розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального закладу "Володимирський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" про застосування заходів реагування,-

ВСТАНОВИВ :

21 січня 2020 року Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Комунального закладу "Володимирівський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради", в якому просить застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкта, а саме: будівлі контрольно-пропускного пункту, будівлі адміністративно-господарського корпусу, будівлі І корпусу, будівлі ІІ корпусу, будівлі ІІІ корпусу, будівлі котельні, будівлі пральні, майстерні за адресою: Дніпропетровська область Томаківський район, село Степанівка, вул. Степова, буд.1, Комунального закладу "Володимирівський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради" до повного усунення порушень.

В обґрунтування позовних вимог, позивач зазначає, що за результатами проведеної позапланової перевірки Комунального закладу "Володимирівський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради" встановлено порушення, які становлять загрозу життю та здоров`я людей.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06.02.2020р. прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі № 160/825/20. Призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Призначено підготовче засідання на 06.03.2020р.

Ухвалою суду від 22.04.2020 року продовжено строк підготовчого провадження на тридцять днів.

Ухвалою суду від 31.08.2020 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Сторони у судове засідання не з`явились, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином; позивач клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження.

Дослідивши письмові докази, наявні у матеріалах справи, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що у період з 19.12.2019 по 24.12.2019р.р. відповідно до наказу Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області від 16.12.2019р. № 451 Про проведення планової перевірки , було проведено планову перевірку щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки Комунального закладу "Володимирівський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради", за результатами якої складено акт від 24.12.2019р. №122.

Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області перевіркою об`єкту: Комунального закладу "Володимирівський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради" за адресою:Дніпропетровська область Томаківський район, село Степанівка, вул. Степова, буд.1, 48 встановлені наступні порушення:

порушення щодо відокремленої будівлі контрольно-пропускного пункту:

- Розділ IV, п.1.6, ППБУ- з`єднання, відгалуження жил проводів електромережі в приміщеннях контрольно-пропускного пункту виконано скрутками замість з`єднань за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;

- Розділ IV п.1.18 , ППБУ - допущено користування пошкодженою розеткою в побутовому приміщенні контрольно-пропускного пункту;

- Розділ III, пункт 1.15, ППБУ - не поновлена схема території на в`їзді на об`єкт , в якій слід вказувати розміщення будівель, водойм, гідрантів, пірсів та градирень, під`їздів пожежних автомобілів до них.

Порушення щодо відокремленої двоповерхової будівля (адміністративно господарського корпусу (далі- АГК), І корпусу, II корпусу, III корпусу:

- Розділ III п.2.5; п.2.6. п.6.23.; ДБН В.1.1-7:2016 - не виконано обробляння засобами вогнезахисту дерев`яних елементів горищних покриттів (крови, лати) адміністративно господарського корпусу, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- Розділ V п.3.6; п.3.7; п.3.8; п.3.9; ППБУ, Розділ II п.3. Розділ V п.1. Розділ VI п.1; п.4, додаток 10; п.5; п.6; п.8., Наказ № 25 МВС України Правила експлуатації та типові норми належності вогнегасників - на другому поверсі АГК В кабінети заступника директора та головного бухгалтера не забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками), а саме не доукомплектовані: по 1-й одиниці ВВК-1,4 або ВВК-2 , у кожне приміщення кабінету у яких розміщено оргтехніку;

- Розд.ІV, п.2.26, ППБУ - лінію живлення до побутового кондиціонеру в кабінеті бухгалтерії на другому поверсі АГК не забезпечено автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії;

- Розділ IV п.1.18 , ППБУ - допущено користування пошкодженою розеткою в кабінеті (Дієтсестра, Комірник) на першому поверсі АГК;

- Розділ IV п.1.7, ППБУ - не закрито кришкою з негорючого або важкогорючого матеріалу відкриту відгалужувальну коробку в коридорі на кухню, на першому поверсі АГК;

- Розділ IV п.1.7, ППБУ - не закрито кришкою з негорючого або важкогорючого матеріалу відкриту відгалужувальну коробку в підсобному приміщенні кабінету лікаря , на першому поверсі АГК;

- Розділ II, пункт 22, Розділ III , пункт 2.3; розд.ІV п.1.24, ППБУ, пп.6.16, 6.17, 6.31; ДБНВ.1.1-7:2016 - допущено зниження класу вогнестійкості елементу заповнення прорізу у протипожежній перешкоді, а саме: приміщення електрощитової на першому поверсі АГК не відділено від інших приміщень протипожежними дверима з нормованим класом вогнестійкості.

Порушення щодо, І корпусу:

- Розділ III п.2.5; п.2.6. п.6.23.; ДБНВ.1.1-7:2016 - не виконано обробляння засобами вогнезахисту дерев`яних елементів горищних покриттів (крови, лати) І корпусу, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- Розділ V, пункт 2.2, підп.2; ППБУ- пожежний кран-комплект системи внутрішнього протипожежного водопроводу під інвентарним № 12 на першому поверсі І корпусу не укомплектований пожежним рукавом однакового з ними діаметра та стволом, а також важелями для полегшення відкривання вентиля;

- Розділ III, пункт 2.31; ППБУ - Сходові клітки на шляхах евакуації з другого та першого поверхів І корпусу не забезпечені евакуаційним освітленням. (Світильники евакуаційного освітлення повинні вмикатися з настанням сутінків у разі перебування в будинку людей.);

- Розділ IV, пункт 1.16; ППБУ - Електрощити, групові електрощитки розташовані в коридорах І корпусу не оснащенні схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту (плавкої вставки).

Порушення щодо ІІ корпусу:

- Розділ III п.2.5; п.2.6. п.6.23.; ДБНВ.1.1-7:2016 - не виконано обробляння засобами вогнезахисту дерев`яних елементів горищних покриттів (крови, лати) II корпусу, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- Розділ IV, пункт 1.16; ППБУ - Електрощити, групові електрощитки розташовані в коридорах II корпусу не оснащенні схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту (плавкої вставки);

- Розділ III, пункт 2.31; ППБУ - сходові клітки на шляхах евакуації з другого та першого поверхів II корпусу не забезпечені евакуаційним освітленням. (Світильники евакуаційного освітлення повинні вмикатися з настанням сутінків у разі перебування в будинку людей.);

- Розділ IV п.1.18 , ППБУ - допущено користування пошкодженою розеткою в фойє на другому поверсі в II корпусі.

Порушення щодо ІІІ корпусу:

- Розділ III п.2.5; п.2.6. п.6.23.; ДБНВ.1.1-7:2016 - не виконано обробляння засобами вогнезахисту дерев`яних елементів горищних покриттів (крови, лати) III корпусу, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- Розділ IV, пункт 1.16; ППБУ - електрощити, групові електрощитки розташовані в коридорах III корпусу не оснащенні схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту (плавкої вставки);

- Розділ IV, пункт 1.16; ППБУ - з`єднання, відгалуження жил проводів електромережі в приміщеннях III корпусу виконано скрутками замість з`єднань за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;

- Розділ IV, п.1.17, ППБУ - допущено встановлення електророзетки на горючій основі в фойє на першому поверсі III без підкладанням під них суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити апарата не менше ніж на 0,01 метра;

- Розділ V, пункт 2.2, підп.2; ППБУ - пожежний кран-комплект системи внутрішнього протипожежного водопроводу під інвентарним № 24 на першому поверсі III корпусу не укомплектований пожежним рукавом однакового з ними діаметра та стволом, а також важелями для полегшення відкривання вентиля;

- Розділ III, пункт 2.31; ППБУ - сходові клітки на шляхах евакуації з другого та першого поверхів III корпусу не забезпечені евакуаційним освітленням. (Світильники евакуаційного освітлення повинні вмикатися з настанням сутінків у разі перебування в будинку людей);

- Розділ IV п.1.18 , ППБУ - допущено користування пошкодженою розеткою в фойє на другому поверсі в НІ корпусі;

- Розділ IV, п.1.6, ППБУ - з`єднання, відгалуження жил проводів електромережі в палаті № 16 на другому поверсі III корпусу виконано скрутками замість з`єднань за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;

- Розділ IV, п.1.6, ППБУ - з`єднання, відгалуження жил проводів електромережі в приміщенні котельні виконано скрутками замість з`єднань за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;

- Розділ IV, п.1.17, ППБУ - допущено встановлення електророзетки на горючій основі в приміщенні котельні без підкладання під них суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити апарата не менше ніж на 0,01 метра;

- Розділ IV, п.1.18; ППБУ - світильники з лампами розжарювання в підсобному приміщенні котельні не обладнані ковпаками із захисного суцільного скла;

- Розділ V, п.1.2; ППБУ, п. 1.6.1, додаток А, таблиці А 2; ДБН В.2.5-56:2014 - будівлю котельні не обладнано системою пожежної сигналізації. (Будинки, приміщення та споруди повинні обладнуватися системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В. 2.5-5б: 2014 Системи протипожежного захисту ).

Порушення щодо будівля пральні, майстерні:

- Розділ III п.2.5; п.2.6. п.6.23.; ДБНВ.1.1-7:2016 - не виконано обробляння засобами вогнезахисту дерев`яних елементів горищних покриттів (крови, лати) будівлі, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- Розділ IV, пункт 1.16; ППБУ - електрощит розташований в коридорі пральні не оснащенні схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту (плавкої вставки);

- Розділ IV, п.1.17, ППБУ - допущено встановлення електророзетки на горючій основі в підсобному приміщенні дезінфектора без підкладання під них суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити апарата не менше ніж на 0,01 метра;

- Розділ IV, п.1.18; ППБУ - Світильники з лампами розжарювання в підсобному приміщенні дезінфектора не обладнані ковпаками із захисного суцільного скла;

- Розділ IV п.1.7, ППБУ - Не закрито кришкою з негорючого або важкогорючого матеріалу відкриту відгалужувальну коробку в підсобному приміщенні дезінфектора;

- Розділ V, пункт 2.2, підп.2; ППБУ - Пожежний кран-комплект системи внутрішнього протипожежного водопроводу під інвентарним № 33 в приміщенні майстерні не укомплектований пожежним рукавом однакового з ними діаметра та стволом, а також важелями для полегшення відкривання вентиля;

- Розділ V, п.1.2 ; ППБУ, пункт 11.1 табл.А.2 дод.А, ДБН; В.2.5-56:2014 - приміщення майстерні та гаражу не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: системою пожежної сигналізації.

Загальні заходи:

- Розділ V, гл.З, пп.3.6, 3.9; ППБУ, Розділ V, пп.1,4; Наказ МВС України № 25 від 15.01.2018 - будівлі, споруди та приміщення не доукомплектовані необхідною кількістю вогнегасників;

- Розділ V, п.3.17 ; ППБУ, Розділ II , пункт 5; Наказ МВС України № 25 від 15.01.2018 - не здійснено технічне обслуговування наявних пересувних та переносних вогнегасників;

- Розділ V, п.3.10; ППБУ, Розділ III, пункт 3, Наказ МВС України № 25 від 15.01.2018 - не заведено журнал обліку вогнегасників (відповідного зразку);

- Пункт 8 частини першої статті 20 КЦЗУ - керівник та його заступник, функціональні обов`язки якого пов`язані із забезпеченням цивільного захисту не пройшли функціональне навчання з питань цивільного захисту;

- п.12ч.1 ст.20; КЦЗУ, пп.20, 22; ПКМУ № 841 - Не створено комісію з питань евакуації для планування, підготовки та проведення евакуації;

- Розділ V, підп.9 ,пункт 2.2 ,гл.2; ППБУ - не виконано технічне обслуговування пожежних кран-комплектів під інвентарними номерами (8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,2 2,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33) системи внутрішнього протипожежного водопроводу і перевірку на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування;

- Розділ III, Пункт 1.19; ППБУ - керівник об`єкта своїм розпорядчим документом не визначив спеціальні місця для куріння, які необхідно позначити відповідним знаком або написом, і місця, де встановлюють урну або попільницю з негорючих матеріалів. (Куріння за межами спеціально відведених місць забороняється.);

- Розділ V, п.1.1 гл.1; ППБУ - Системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації і система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) не утримуються в постійній готовності до виконання роботи;

- Розділ V, п.1.4 гл.1 ; ППБУ, п.5.8; ДБН В.2.5-56:2014 - підтримання експлуатаційної придатності системи протипожежного захисту не проводиться відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: тривожні сповіщення від приладу приймально-контрольного пожежного (ППКП) системи пожежної сигналізації не виведено на пульт пожежного спостерігання;

- Розділ V, п.1.4 гл.1 ; ППБУ, п.5.8; ДБН В.2.5-56:2014 - підтримання експлуатаційної придатності системи протипожежного захисту не проводиться відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: тривожні сповіщення від приладу приймально-контрольного пожежного (ППКП) системи пожежної сигналізації не виведено на пульт пожежного спостерігання;

- ст. 20; КЦЗУ, п.6; ПКМУ 1200 - обсяги забезпечення засобами радіаційного та хімічного захисту, їх типи, не визначено суб`єктом господарювання за погодженням з територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій;

- Розділ III, глава 2, пункт 2.9; ППБУ - не визначено категорію щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки відповідно до вимог ДСТУ Б В. 1.1-36:2016 Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою , а також клас зони згідно з Правилами будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (далі - НПАОП 40.1-1.32-01).

У поданому адміністративному позові позивач вказує, що подальша експлуатація об`єкта Комунального закладу "Володимирівський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради" із зазначеними порушеннями пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає, що відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Відповідно до підпункту 39 пункту 4 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року № 1052, на ДСНС України покладено завдання організовувати і здійснювати державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законів та інших нормативно - правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання (далі - Положення).

Відповідно до підпунктів 27, 35 пункту 4 Положення про ГУ ДСУ з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області, затвердженого наказом ДСНС України № 3 від 04.02.2013 року, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб`єктами господарювання; складає акти перевірок, видає припису, постанови, розпорядження про усунення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

Відповідно до частини 1 статті 64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Згідно з підпунктом 12 частини 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до частини 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до підпунктів 1, 4 частини першої статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема:

- недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

- не здійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 року № 877-V (далі - Закон № 877-V).

Відповідно до статті 1 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно з частинами 1 та 6 статті 7 Закону № 877-V для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

Відповідно до частини 7 статті 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

З аналізу зазначених норм законодавства вбачається, що підставою для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) з техногенної та пожежної безпеки у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг, є встановлення актом перевірки контролюючого органу фактів недотримання (порушення) вимог пожежної безпеки, визначених Кодексом цивільного захисту України, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, якщо такі порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Судом встановлено, що згідно з актом позапланової перевірки від 05.08.2020 року № 18, практично всі порушення, про які зазначено в акті перевірки від 24.12.2019р. №122, усунуто.

Не усуненими є порушення:

щодо Пункт 8 частини першої статті 20 КЦЗУ а саме: Керівник та його заступник, функціональні обов`язки якого пов`язані із забезпеченням цивільного захисту не пройшли функціональне навчання з питань цивільного захисту,

відповідно до Розділ V, підп.9 ,пункт 2.2 ,гл.2; ППБУ, а саме: не виконано технічне обслуговування пожежних кран-комплектів під інвентарними номерами (8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,2 2,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33) системи внутрішнього протипожежного водопроводу і перевірку на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування.

Матеріали справи містять копію договору від №385 від 11.08.2020 року укладеного між відповідачем та Навчально-Методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області предметом якого є проведення функціонального навчання (підвищення кваліфікації цивільного призначення) керівного складу та фахівців, діяльність яких пов`язана з організацією і здійснення заходів з питань цивільного захисту, а саме директора Комунального закладу "Володимирівський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради". Навчання відбудеться 07.08.2020 року. Також відправлена заявка на навчання відповідної особи, функціональні обов`язки якої пов`язані із забезпеченням цивільного захисту. Дане навчання запланована на 02-05 липня 2020 року.

Щодо Розділ V, підп.9 ,пункт 2.2 ,гл.2; ППБУ не виконано технічне обслуговування пожежних кран-комплектів під інвентарними номерами (8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,2 2,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33) системи внутрішнього протипожежного водопроводу і перевірку на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування, відповідач зазначає. Відповідно до п.2 оголошено закупівлю через електронну систему Прозорро на проведення послуг з перевірки та випробування кранів - комплектів, пожежних рукавів, гідрантів та пожежного водоймища на території КЗ Володимирівський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради . Номер закупівлі UA-2020-08-20-002833-а.

Таким чином, порушення, зазначені в акті перевірки №122 від 24.12.2019р. у своїй більшості усунуті, а не усунуті порушення не пов`язані зі створенням реальної загрози життю та здоров`ю людей. Відповідачем надано докази, які свідчать про реальну можливість усунути вищевказані порушення.

З огляду на вищевикладені обставини, суд доходить висновку, що відповідачем вжито всіх необхідних заходів для усунення виявлених порушень, встановлених перевіряючим органом під час планової перевірки, а отже підстави для застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єктів, а саме: будівлі контрольно-пропускного пункту, будівлі адміністративно-господарського корпусу, будівлі І корпусу, будівлі ІІ корпусу, будівлі ІІІ корпусу, будівлі котельні, будівлі пральні, майстерні за адресою: Дніпропетровська область Томаківський район, село Степанівка, вул. Степова, буд.1, Комунального закладу "Володимирівський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради" до повного усунення порушень, шляхом зобов`язання зупинити експлуатацію об`єктів відсутні.

Відповідно до ч.1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ч. 1 ст. 77Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись ст.ст.242-243, 245-246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області (вул. Короленка, 4, м. Дніпро, 49600, код ЄДРПОУ 38598371) до Комунального закладу "Володимирівський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради" (вул.Степова,1,с. Степанівка,Томаківський район, Дніпропетровська область,53550, код ЄДРПОУ 03188369) про застосування заходів реагування - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) С.В. Златін

Виготовлено з автоматизованої системи документообігу суду

Помічник судді Лісна А.М.

Рішення не набрало законної сили станом на 25.09.2020 року

Помічник судді Лісна А.М.

Дата ухвалення рішення25.09.2020
Оприлюднено28.09.2020
Номер документу91776752
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —160/825/20

Рішення від 25.09.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 22.04.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 06.03.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 06.02.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 22.01.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні