Справа № 463/7419/20
У Х В А Л А
іменем України
"24" вересня 2020 р. м. Львів
Суддя Галицького районного суду м. Львова Романюк В.Ф., вивчивши матеріали справи за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 до Львівської обласної ради, Товариства мисливців та рибалок Зубр , Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства, третя особа: Мостиське товариство мисливців та рибалок про визнання незаконним пункту рішення, визнання нечинним договору, -
встановив:
23 вересня 2020 року позивачі звернулися до суду з позовом про визнання незаконним пункту 1 рішення Львівської обласної ради №953 від 24 грудня 2019 року про надання Товариству мисливців і рибалок Зубр в користування мисливських угідь у Львівській області в межах визначених згідно з додатком 1 до цього рішення; про визнання нечинним укладеного на підставі рішення Львівської обласної ради договір №86 від 3 жовтня 2020 року про ведення мисливського господарства між Львівським обласним управлінням лісового та мисливського господарства та ТМР Зубр .
Вивчивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
У відповідності до ст.186 ЦПК України , до відкриття провадження у справі суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим ст.ст. 186 ЦПК України , чи підсудна справа даному суду, чи немає інших підстав для повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в цивільній справі, встановлених цим Кодексом.
У відповідності до ч.1 ст.19 ЦПК України загальні суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи, що виникають з цивільних, земельних, трудових, сімейних, житлових та інших правовідносин, крім справ, розгляд яких здійснюється в порядку іншого судочинства.
Згідно п.1 ч.1 ст.186 ЦПК України суддя відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо заява не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Статтею 20 КАС України передбачено, що місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні:
1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності;
2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо:
оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій;
уточнення списку виборців;
оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум;
оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб;
3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо:
примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства;
примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України;
затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України;
продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України;
затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні;
затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію;
4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті;
5) адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років".
2. Окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.
Як вбачається зі змісту позовних вимог, позивач оскаржує рішення суб`єкта владних повноважень, в даному випадку пункт 1 рішення Львівської обласної ради №953 від 24 грудня 2019 року про надання Товариству мисливців і рибалок Зубр в користування мисливських угідь у Львівській області в межах визначених згідно з додатком 1 до цього рішення а також визнання нечинним укладеного на підставі рішення Львівської обласної ради договір №86 від 3 жовтня 2020 року про ведення мисливського господарства між Львівським обласним управлінням лісового та мисливського господарства та ТМР Зубр .
Слід зазначити, що у межах цивільного процесу суд не може досліджувати та встановлювати правомірність дій, рішень чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, оскільки така можливість передбачена лише в адміністративному процесі в силу приписів статті 19 КАС , якою охоплюється питання оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень. Оскільки, до адміністративної юрисдикції відносяться справи, які виникають зі спору в публічно-правових відносинах, що стосується цих відносин, коли один з його учасників - суб`єкт владних повноважень здійснює владні управлінські функції, в цьому процесі або за його результатами владно впливає на фізичну чи юридичну особу та порушує їх права, свободи чи інтереси в межах публічно-правових відносин.
Крім цього, суд враховує суб`єктний склад учасників справи, характер правовідносин, що склались між ними, тому приходжу до висновку, що заявлені позовні вимоги не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства, та мають бути вирішені адміністративним судом.
Таким чином, з врахуванням п. 1 ч. 1ст. 186 ЦПК України , суд приходить до висновку про відмову у відкритті провадження у справі за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 до Львівської обласної ради, Товариства мисливців та рибалок Зубр , Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства, третя особа: Мостиське товариство мисливців та рибалок про визнання незаконним пункту рішення, визнання нечинним договору.
Керуючись ст.ст. 19, 20, 186 ЦПК України , ст.ст.19, 20 КАС України, суддя,
у х в а л и в :
Відмовити у відкритті провадження у справі за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 до Львівської обласної ради, Товариства мисливців та рибалок Зубр , Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства, третя особа: Мостиське товариство мисливців та рибалок про визнання незаконним пункту рішення, визнання нечинним договору.
Роз`яснити позивачам право на звернення до Львівського окружного адміністративного суду в порядку адміністративного судочинства.
Ухвала може бути повністю або частково оскаржена в апеляційному порядку учасниками справи, а також особами, які не брали участь у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки до Львівського апеляційного суду через Галицький районний суд м. Львова. Апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.
Суддя: В.Ф. Романюк
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 24.09.2020 |
Оприлюднено | 28.09.2020 |
Номер документу | 91796352 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Галицький районний суд м.Львова
Романюк В. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні