Постанова
від 21.07.2009 по справі 2а-3159/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 Вн. № < Внутрішній Номер справи >

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

21 липня 2009 року 11:00 № 2а-3159/09/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Винокурова К.С. при секретарі судового засідання Давиденко Д.В., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

За позовом Прокурора Шевченківського району міста Києва в інтересах держави в особі

Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва

до Товариство з обмеженою відповідальністю „Фан Гейм"

про стягнення податкової заборгованості

ОБСТАВИНИ СПРАВИ :

Прокурор Шевченківського району міста Києва в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва (надалі ДПІ у Шевченківському районі м. Києва, позивач) звернувся до суду з позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю „Фан Гейм" (надалі ТОВ „Фан Гейм", відповідач) 24 237,50 грн. податкового боргу.

Ухвалою суду від 26.05.2009 р. відкрито провадження у адміністративній справі, закінчене підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Представник позивача під час судового розгляду підтримав позовні вимоги в повному обсязі.

Позовні вимоги мотивовані тим, що за відповідачем відповідно до Акту перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб`єктами підприємницької діяльності.

Позивачем було проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб`єктами підприємницької діяльності ТОВ „Фан Гейм", про що складено акт перевірки від 10.01.2008 р. № 265901042305. За результатами перевірки виявлені порушення п. 1, 2, 13 ст.3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг № 265/95-ВР від 06.07.1996р. Керуючись п. 1 розділу 7 Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, позивачем було складено рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій за формою С`від 31.01.2008 р. № 0001032305 на суму 24 137,50 грн.

Позивач стверджує, що ним було вжито передбачених Законом України "Про погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами" заходів з погашення податкового боргу відповідача, які, в свою чергу, не дали позитивного результату, а тому Позивач, посилаючись на пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 вказаного Закону, просить стягнути з відповідача податкову заборгованість.

Крім того, позивачем надано копію судового рішення у адміністративній справі за позовом ТОВ Фан Гейм`до ДПІ у Шевченківському районі м. Києва про скасування рішення про застосування штрафних санкцій від 31.01.2008 р. № 0001032305, яким у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Відповідач подав заперечення проти позову в яких зазначив, що відповідні штрафні (фінансові) санкції є адміністративно-господарськими та є такими за своєю юридичною сутністю.

Крім того відповідач зазначив, що порушення правил господарювання, податковим органом виявлене 10.01.2008р. (згідно з актом перевірки), проте позов про стягнення штрафних санкцій заявлено лише 24.03.2009р., тобто з пропущенням строку, передбаченого статтею 250 Господарського кодексу України.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, адміністративний суд, -

ВСТАНОВИВ:

ТОВ „Фан Гейм" зареєстроване як суб`єкт підприємницької діяльності Шевченківською районною у м. Києві державною адміністрацією, свідоцтво № 14344/29-107 від 24.04.2007р. Згідно з вказаним свідоцтвом ідентифікаційний номер відповідача як суб`єкта підприємницької діяльності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 24929930.

ДПА у Житомирській області було проведено планову виїзну перевірку своєчасності щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу відповідача, а саме було перевірено відокремлений підрозділ ТОВ „Фан Гейм" за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги 12

Актом перевірки № 265901042305 серійний номер 06300008/2320 від 10.01.2008 р. встановлено порушення відповідачем п. 1, 2, 13 ст. 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг № 265/95-ВР від 06.07.1996р, а саме: незабезпечення відповідності сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків, сумі коштів, яка зазначається в денному Х`звіті РРО на суму 794,00 грн.

На підставі акта перевірки було прийнято рішення про застосування фінансових санкцій за формою С`від 31.01.2008 р. № 0001032305 на суму 24 137,50 грн.

Факти порушення відповідачем законодавства, зафіксовані в акті перевірки, підтверджується встановленими обставинами та матеріалами справи, належними і допустимими доказами відповідачем не спростовані. Відповідачем не спростовано привильності розрахунку визначених податковим органом штрафних санкцій.

Податкове зобов`язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення (пп. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5).

Рішення про застосування штрафних санкцій від 31.01.2008 р. № 0001032305 на суму 24 137,50 грн. було вручено особисто відповідачу 31.01.2008 р.

Відповідач оскаржував дане податкове повідомлення-рішення в судовому порядку, яке за рішенням суду не скасовано, про що свідчить постанова Окружного адміністративного суду № 6/681 від 05.02.2009 року. (завірена копія, міститься в матеріалах справи).

Доказів оскарження даної постанови в апеляційному порядку не надав.

Таким чином, сума штрафних санкцій, визначена вищезазначеним рішенням про застосування штрафних санкцій вважаються узгодженими з моменту, визначеному Законом.

Сума визначена в них на день розгляду справи залишається не сплаченою.

Вказані обставини підтверджені матеріалами справи та відповідачем не спростовані.

Беручи до уваги вищезазначені факти, позовні вимоги визнаються судом такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 2 Закону України Про державну податкову службу в Україні , завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов`язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).

Згідно зі ст. 3 зазначеного Закону органи державної податкової служби України у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами органів державної влади, а також рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань оподаткування, виданими у межах їх повноважень.

Статтею 10 Закону України Про державну податкову службу в Україні`Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції виконують, зокрема, такі функції:

- здійснюють у межах своїх повноважень контроль за законністю валютних операцій, додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб`єктів підприємницької діяльності, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлені порушення органам, що видають ці документи, за наявністю торгових патентів;

- забезпечують застосування та своєчасне стягнення сум фінансових санкцій, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами України за порушення податкового законодавства, а також стягнення адміністративних штрафів за порушення податкового законодавства, допущені посадовими особами підприємств, установ, організацій та громадянами;

- подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Таким чином, суд дійшов висновку, що визначення відповідачеві фінансових санкцій здійснено податковим органом правомірно і в межах компетенції контролюючого органу, встановленої законами України, в т. ч. спеціальним законодавством, зокрема Закону України Про патентування деяких видів підприємницької діяльності .

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 71, 86, 94, ст.105, 158-163 КАС України, адміністративний суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Фан Гейм" (04050 м. Київ вул. Мельникова, 12, код ЄДРПОУ 24929930) на користь держави до Державного бюджету України (р/р 34219379700011, одержувач УДК у Шевченківському районі м. Києва, код одержувача 26077968, банк одержувача ГУ ДК у м. Києві, МФО 820019, код платежу 21080900) штрафні санкції у сумі 24 137,50 грн. (двадцять чотири тисячі сто тридцять сім гривень 50 копійок).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.С. Винокуров

Дата складення та підписання постанови в повному обсязі -04.08.2009.

Дата ухвалення рішення21.07.2009
Оприлюднено28.09.2020

Судовий реєстр по справі —2а-3159/09/2670

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Ухвала від 29.01.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Ухвала від 04.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні