Постанова
від 24.09.2020 по справі 560/2062/20
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 560/2062/20

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Матущак В.В.

Суддя-доповідач - Мацький Є.М.

24 вересня 2020 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Мацького Є.М.

суддів: Залімського І. Г. Сушка О.О. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Хмельницькій області на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 09 червня 2020 року (рішення ухвалене суддею Матущак В.В. 09 червня 2020 року в м.Хмельницький в порядку письмового провадження) у справі за адміністративним позовом приватного підприємства "Науково-виробниче підприємство "Інвестмаш" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

І. ІСТОРІЯ СПРАВИ

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ

1. 14 квітня 2020 року ПП "Науково-виробниче підприємство "Інвестмаш" звернулося до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Хмельницькій області, в якому просило:

1.1. визнати протиправними та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку - коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації накладних (Головне управління ДФС у Хмельницькій області) №1475904/22774794 від 04.03.2020;

1.2. зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №9 від 04.03.2019 (загальна сума коштів 27000,00 грн., у т.ч. ПДВ 4500,00 грн.).

2. В обґрунтування позовних вимог, підприємство посилалось на те, що на вимогу фіскального органу, після зупинення реєстрації податкової накладної, платник податків надав усі належні документи, проте, їх контролюючий орган не взяв до уваги, натомість фіскальний орган, як на підставу для відмови у реєстрації податкової накладної, вказав на неподання платником податків достатнього пакету документів для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, а саме: відсутні пояснення та первинні документи щодо придбання паливно-мастильних матеріалів, використаних для здійснення перевезення товару згідно наданої ТТН №Р183 від 11.02.2019 автомобільним перевізником ПП "НВП "Інвестмаш" автомобіль VOLVO № НОМЕР_1 , водій ОСОБА_1 .

3. Позивач вважав протиправним рішення №1475904/22774794 від 04.03.2020 про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН, просив його скасувати та провести реєстрацію вказаної податкової накладної.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ РІШЕННЯ СУДУ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ

4. 9 червня 2020 року рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду позовні вимоги задоволено.

5. Визнано протиправними та скасовані рішення Комісії Головного управління ДФС у Хмельницькій області) №1475904/22774794 від 04.03.2020, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку - коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації накладних.

6. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №9 від 04.03.2019 (загальна сума коштів 27000,00 грн., у т.ч. ПДВ 4500,00 грн.)

7. Стягнуто на користь Приватного підприємства "Науково-виробниче підприємство "Інвестмаш" судові витрати (судовий збір) в розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби України у Хмельницькій області.

8. Стягнуто на користь Приватного підприємства "Науково-виробниче підприємство "Інвестмаш" судові витрати (судовий збір) в розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України.

9. Стягнуто на користь Приватного підприємства "Науково-виробниче підприємство "Інвестмаш" судові витрати на професійну правову допомогу в розмірі 1500 (одна тисяча п`ятсот) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби України у Хмельницькій області.

10. Стягнуто на користь Приватного підприємства "Науково-виробниче підприємство "Інвестмаш" судові витрати на професійну правову допомогу в розмірі 1500 (одна тисяча п`ятсот) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ДОВОДІВ АПЕЛЯЦІЙНОЇ СКАРГИ

11. Апелянт ГУ ДПС у Хмельницькій області, не погодившись з рішенням суду першої інстанції, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просив його скасувати та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

12. Апелянт зазначив, що при прийнятті оскаржуваного рішення враховано усі надані платником податків документи, в наслідок чого встановлено порушенням вимог нормативно-правових актів на які зроблено посилання у відзиві на позовну заяву. Зокрема, пояснив, що Комісія Головного управління ДФС у Хмельницькій області діяла виключно у відповідності з Податковим кодексом України та іншими законами України, іншими нормативними актами, у межах повноважень наданих чинним законодавством. Оскаржуване рішення винесене відповідно до норм чинного законодавства, на основі тих матеріалів, що були надані позивачем, саме тому останнє є законним та обґрунтованим

ІІ. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ОБСТАВИН, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДОМ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ

13. Суд встановив, що Приватне підприємство "Науково-виробниче підприємство "Інвестмаш" (далі - ПП "НВП "Інвестмаш") зареєстроване 02.07.1998, реєстраційний запис 16731200000001148. Основним видом діяльності підприємства: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 28.29 Виробництво інших машин і устаткування загального призначення; 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення; 42.11 Будівництво доріг і автострад; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами; 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 47.78 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устаткування; 77.39 Надання в оренду інших машин, устаткування та товарів.

14. 29.01.2019 ТОВ "Бейтон" та ПП "НВП "Інвестмаш" уклало договір поставки №17/2019, згідно умов якого Постачальник зобов`язується поставити і передати обладнання, (Товар), а Покупець зобов`язується прийняти Товар та здійснити оплату на умовах та в порядку, визначених цим Договором. Ціна на Товар, який постачається, визначається у Специфікаціях, що є невід`ємною частиною Договору.

15. На виконання даного Договору від 21.01.2019 ТОВ "Бейтон" видало видаткову накладну №183 від 11.02.2019 на сум 105720,00 грн.; в т.ч. сума ПДВ - 17620,00 грн. та оплатило вартість товару за платіжним дорученням №94 від 22.02.2019.

16. Згідно товарно-транспортної накладної №Р183 від 11.02.2019 ТОВ "Бейтон" відвантажив товар - фарборозпилювач пневматичний HVLP WB (1.4 мм) ПП "НВП "Інвестмаш".

17. 07.11.2018 між ПП "НВП "Інвестмаш" та ТОВ "Київпастранс" було укладено договір №52.18-531, згідно умов якого Покупець зобов`язується поставити та передати, а Продавець сплатити за товар, зазначений в специфікації, що додається до Договору і є його невід`ємною частиною. Вартість товару по Договору визначається у Специфікаціях, які є невід`ємною частиною Договору.

18. На виконання даного Договору від 07.11.2018 ПП "НВП "Інвестмаш" видало видаткову накладну №8 від 04.03.2019 на сум 27000,00 грн.; в т.ч. сума ПДВ - 4500,00 грн. та оплатило вартість товару за платіжним дорученням №94 від 22.02.2019.

19. Згідно товарно-транспортної накладної №Р8 від 04.03.2019 ПП "НВП "Інвестмаш" відвантажив товар - фарборозпилювач пневматичний HVLP WB (1.4 мм) у кількості 5 шт. а ТОВ "Київпастранс" прийняло їх.

20. За фактом відвантаження товару, ПП "НВП "Інвестмаш" було виписано та подано на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 9 від 04.03.2019.

21. Згідно квитанції реєстрацію вказаної вище податкової накладної було зупинено, оскільки податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених підпунктом 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платника податку" та запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

22. На виконання зобов`язань, ПП "НВП "Інвестмаш" подано повідомлення №1 від 02.03.2020 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію якої зупинено та копій документів на 20 аркушах, а саме, підприємство пояснило, що в березні 2019 ПП "НВП "Інвестмаш" було поставлено для КП "Київпастранс" відокр.підрозд. "СТО автобусів" фарборозпилювачі пневматичні HVLP WB (1.4 мм) у кількості 5 шт. В зв`язку з настанням першої події було виписано ПН №8 від 04.03.2019 на суму 27000,00 грн., в т.ч. ПДВ 4500,00 грн. Реєстрація податкової накладної №9 була зупинена 11.03.2019 і запропоновано надати пояснення та копії документів. Детальна інформація по цій господарській операції надається в додатках.

23. Вказаний комплект документів було прийнято Головним управлінням ДФС України у Хмельницькій області, що та 04.03.2020 комісія Головного управління ДФС України у Хмельницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку корегування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення №1475904/22774794 про відмову у реєстрації податкової накладної №9 від 04.03.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

24. Вказане рішення прийняте у зв`язку з неподанням платником податків достатнього пакету документів для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних, а саме: "відсутні пояснення та первинні документи щодо придбання паливно-мастильних матеріалів, використаних для здійснення перевезення товару згідно наданої ТТН №Р183 від 11.02.2019 автомобільним перевізником ПП "НВП "Інвестмаш" автомобіль VOLVO № НОМЕР_1 , водій ОСОБА_1 ".

25. Із вказаним рішенням позивач не погодився і звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

ІІІ. ДОВОДИ СТОРІН

26. Апелянт зазначив, що при прийнятті оскаржуваного рішення враховано усі надані платником податків документи, в наслідок чого встановлено порушенням вимог нормативно-правових актів на які зроблено посилання у відзиві на позовну заяву. Зокрема, пояснив, що Комісія Головного управління ДФС у Хмельницькій області діяла виключно у відповідності з Податковим кодексом України та іншими законами України, іншими нормативними актами, у межах повноважень наданих чинним законодавством. Оскаржуване рішення винесене відповідно до норм чинного законодавства, на основі тих матеріалів, що були надані позивачем, саме тому останнє є законним та обґрунтованим.

27. Позивач послався на те, що на вимогу фіскального органу, після зупинення реєстрації податкової накладної, платник податків надав усі належні документи, проте, їх контролюючий орган не взяв до уваги, натомість фіскальний орган, як на підставу для відмови у реєстрації податкової накладної, вказав на неподання платником податків достатнього пакету документів для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, а саме: відсутні пояснення та первинні документи щодо придбання паливно-мастильних матеріалів, використаних для здійснення перевезення товару згідно наданої ТТН №Р183 від 11.02.2019 автомобільним перевізником ПП "НВП "Інвестмаш" автомобіль VOLVO № НОМЕР_1 , водій ОСОБА_1 .

ІV. ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА АКТИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

28. Частиною 2 статті 19 Конституції України обумовлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

29. Податковий кодекс України (далі - ПК України) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

30. Відповідно до пункту 201.1 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

31. Відповідно до пункту 201.10 статті 201ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

32. Згідно з пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

33. Відповідно до пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018 №117 (далі - Порядок №117, чинний на момент існування спірних правовідносин) у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

34. Відповідно до пунктів 12-13 Порядку №117, чинного на момент існування спірних правовідносин, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

35. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначається, зокрема, пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

36. Згідно пункту 14 Порядку №117, чинного на момент існування спірних правовідносин, перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:

36.1.договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

36.2. договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

36.3. первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

36.4. розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

36.5. документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

37. Відповідно до пункту 21 Порядку №117, чинного на момент існування спірних правовідносин, підставою для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є, зокрема, ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку.

V. ОЦІНКА АПЕЛЯЦІЙНОГО СУДУ

38. Вирішуючи питання про обґрунтованість поданої апеляційної скарги, Апеляційний Суд виходить з наступного.

39. Колегія суддів не бере до уваги доводи апелянта як на підставу відмови у реєстрації податкових накладних те, що відсутні первинні документи для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, а саме: відсутні: "пояснення та первинні документи щодо придбання паливно-мастильних матеріалів, використаних для здійснення перевезення товару згідно наданої ТТН №Р183 від 11.02.2019 автомобільним перевізником ПП "НВП "Інвестмаш" автомобіль VOLVO № НОМЕР_1 , водій ОСОБА_1 ".

40. Суд першої інстанції дослідив надані позивачем документи, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та його контрагентами. Зазначені документи були надані також контролюючому органу, у зв`язку з цим податкова накладна №9 від 04.03.2019 була оформлена ПП "НВП "Інвестмаш" у повній відповідності до приписів податкового законодавства.

41. У Рішенні від 20.10.2011 у справі "Rysovskyy v. Ukraine" Суд Європейський суд з прав людини зазначив, що принцип "належного урядування" передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб ("Beyeler v. Italy", "Oneryildiz v. Turkey", "Megadat.com S.r.l. v. Moldova", "Moskal v. Poland"). На державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок ("Lelas v. Croatia" і "Toscuta and Others v. Romania") і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (Oneryildiz v. Turkey", та "Beyeler v. Italy").

42. Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків ("Lelas v. Croatia").

43. Колегія суддів звертає увагу на те, що отримана позивачем квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної містила загальну фразу про необхідність надання пояснень та/або копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Тобто, контролюючим органом не було вказано про необхідність надання виключно документів (оскільки згідно вказаного вислову "та/або" позивачу була надана можливість надання лише пояснень), при цьому пропозиція надання документів вказана без конкретизації їх переліку, та без вказівки на норму права, котра такий містить.

44. Проте контролюючий орган має конкретизувати перелік документів, необхідних для виконання покладених на нього функцій, для того, щоб платник податку чітко розумів адресовану йому вимогу. Пред`явлення контролюючим органом до платника податків загальної вимоги про надання документів без їх конкретизації та без посилання на відповідну норму права є неконкретизованою та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів (або пояснень щодо них) за вичерпним переліком, а не будь-яких на власний розсуд. Також це виключає можливість такого органу в подальшому застосовувати до такого платника податків негативні наслідки, пов`язані із ненаданням певного документу.

45. Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду від 02.07.2019 у справі № 140/2160/18, в якій суд дійшов висновку, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт 6 Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

46. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

47. Прийняття протиправного рішення про зупинення реєстрації податкової накладної зупинення реєстрації податкової накладної є передумовою прийняття відповідного рішення Комісії.

48. Колегія суддів зауважує, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної Головне управління ДФС у Хмельницькій області не зазначено, які саме з документів поданих ПП "НВП "Інвестмаш" необхідно було подати для прийняття рішень про реєстрацію податкової накладної, відтак суд вважає, що рішення Головного управління ДФС у Хмельницькій області про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН прийняте з порушенням принципу "належного урядування", без дотримання процедур, визначених законодавством, а отже, підлягає скасуванню.

49. Відповідно до пунктів 19, 20 Постанови КМУ "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" від 29.12.2010 № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

49.1.прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

49.2. набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

49.3. неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

50. У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

51. Отже, законодавством не передбачено іншого належного способу захисту порушеного права у спірних правовідносинах, ніж зобов`язання ДФС України зареєструвати податкову накладну в ЄРПН, у зв`язку з чим суд дійшов висновку про обґрунтованість заявленого позивачем способу захисту права, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог в цій частині, а задоволення позовних вимог щодо зобов`язання ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

52. Враховуючи викладене, суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що адміністративний позов необхідно було задовольнити.

VІ. ВИСНОВКИ АПЕЛЯЦІЙНОГО СУДУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОЗГЛЯДУ АПЕЛЯЦІЙНОЇ СКАРГИ.

53. Згідно зі ст.90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

54. Відповідно до частин першої, другої, третьої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

55. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права.

56. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

57. Зазначеним вимогам закону судове рішення відповідає.

58. Переглянувши судове рішення в межах апеляційної скарги, перевіривши повноту встановлення судом фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального та процесуального права, Апеляційний Суд дійшов висновку, що при ухваленні оскаржуваного судового рішення, суд першої інстанції не допустив неправильного застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права, які б були б підставою для скасування судового рішення, а тому апеляційну скаргу ГУ ДПС у Хмельницькій області слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Хмельницькій області залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 09 червня 2020 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий Мацький Є.М. Судді Залімський І. Г. Сушко О.О.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.09.2020
Оприлюднено28.09.2020
Номер документу91806718
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/2062/20

Ухвала від 17.05.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 11.05.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 22.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 23.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 03.12.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 24.09.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 08.09.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 26.08.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні