Рішення
від 28.09.2020 по справі 360/3280/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

28 вересня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3280/20

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ірметова О.В., розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Луганській області до Районного комунального підприємства Старобільськвода про стягнення коштів за податковим боргом,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний Головного управління ДПС у Луганській області до Районного комунального підприємства Старобільськвода про стягнення коштів за податковим боргом, в якій просить стягнути кошти з рахунків у банках, обслуговуючих Районне комунальне підприємство Старобільськвода , у тому числі з рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ суму податкової заборгованості з ПДВ - 3 459 491,91 грн., основна заборгованість - 1 576 695,00 грн., штрафні санкції - 1 815 689,40 грн., пеня - 67 107,51 грн., за період з 05.02.2020 по 11.08.2020.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за період з 05.02.2020 по 11.08.2020 за РКП Старобільськвода рахується невідпрацьована в судовому порядку податкова заборгованість з податку на додану вартість у сумі - 3 459 491,91 грн., основна заборгованість - 1 576 695,00 грн., штрафні санкції - 1 815 689,40 грн., пеня - 67 107,51 грн. Станом на теперішній час РКП Старобільськвода податкові повідомлення - рішення не оскаржені та не сплачені. Відповідачу Старобільською ОДПІ сформовано податкову вимогу №41-17 від 10.05.2016, яку вручено уповноваженій особі РКП Старобільськвода 10.05.2016.

Ухвалою суду від 07 вересня 2020 року прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Призначено справу до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (а.с. 111-112).

Відповідач відзиву на позовну заяву не подано, тому суд розглянув справу за наявними доказами.

Представник позивача надав клопотання про розгляд справи у його відсутність, просив позов задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату час та місце судового розглядщу справи повідомлений належним чином, причини неявки суду не повідомлено.

З урахуванням вимог ч. 9 ст. 205 КАС України, справу розглянуто в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 КАС України, суд встановив таке.

Судом встановлено та підтверджено належними та допустимими доказами наступні обставини справи.

Районне комунальне підприємство Старобільськвода зареєстровано в якості юридичної особи з 03.06.2015 (ідентифікаційний код: 39816143, місцезнаходження: 92740, Луганська область, Старобільський район, с. Чмирівка, вул. Повітрянофлотська, буд. 52-Б) та перебуває за основним місцем обліку в Старобільському управлінні Старобільської ДПІ Головного управління ДПС у Луганській області, як платник податків та зборів з 03.06.2015 (а.с. 100-105).

Податковий борг з податку на додану вартість у загальній сумі 3 459 491,91 грн, в тому числі основного платежу на суму 1 576 695,00 грн, штрафних санкцій у сумі 1 815 689,40 грн та нарахованої пені у сумі 67 107,51 грн, нарахований:

- відповідно до узгодженого податкового повідомлення - рішення від 27.01.2020 № 0001115504 на суму - 465 329,34 грн. по строку сплати 10.02.2020 (а. с. 28-36), винесеного на підставі акту № 1846/12-32-55-04/39816143 від 24.12.2019 про результати камеральної перевірки РКП Старобільськвода з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН, складених у 2017 - 2019 роках (а. с. 50);

- відповідно до узгодженого податкового повідомлення - рішення від 27.01.2020 №0001105504 на суму - 369 624,93 грн. по строку сплати 10.02.2020 (а. с. 38-48), винесеного на підставі акту №1846/12-32-55-04/39816143 від 24.12.2019 про результати камеральної перевірки РКП Старобільськвода з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН, складених у 2017 - 2019 роках (а. с. 50);

- у зв`язку з несплатою грошового зобов`язання самостійно визначеного відповідачем в податковій декларації з податку на додану вартість за січень 2020 року по строку сплати до 01.03.2020 у сумі - 251 550,00 грн (а. с. 52);

- у зв`язку з несплатою грошового зобов`язання самостійно визначеного відповідачем в податковій декларації з податку на додану вартість за лютий 2020 року по строку сплати до 30.03.2020 у сумі - 290 915,00 грн (а. с. 53);

- у зв`язку з несплатою грошового зобов`язання самостійно визначеного відповідачем в податковій декларації з податку на додану вартість за березень 2020 року по строку сплати до 30.04.2020 у сумі - 268 956,00 грн (а. с. 54);

- відповідно до узгодженого податкового повідомлення - рішення від 10.04.2020 №0005035504 на суму - 889 285,62 грн. по строку сплати 01.05.2020 (а. с. 55-64), винесеного на підставі акту №235/12-32-55-04/39816143 від 30.03.2020 про результати камеральної перевірки РКП Старобільськвода з питань дотримання граничних термінів сплати узгоджених сум податкового (грошового) зобов`язання за період червень 2017 - грудень 2018 років сплачених протягом 2018 - 2019 років (а. с. 66-72);

- відповідно до узгодженого податкового повідомлення - рішення від 28.04.2020 №0005525504 на суму - 79035,91 грн. по строку сплати 15.05.2020 (а. с. 74-81), винесеного на підставі акту №283/12-32-55-04/39816143 від 28.04.2020 про результати камеральної перевірки РКП Старобільськвода з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН, складених у 2017, 2018, 2019, 2020 роках (а. с. 83);

- у зв`язку з несплатою грошового зобов`язання самостійно визначеного відповідачем в податковій декларації з податку на додану вартість за квітень 2020 року по строку сплати до 01.06.2020 у сумі - 244 556,00 грн (а. с. 85);

- у зв`язку з несплатою грошового зобов`язання самостійно визначеного відповідачем в уточнюючому розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за квітень 2020 року по строку сплати до 17.06.2020 у сумі 7,00 грн. - штрафні санкції, 240,00 грн. - основний борг (а. с. 86-87);

- у зв`язку з несплатою грошового зобов`язання самостійно визначеного відповідачем в податковій декларації з податку на додану вартість за травень 2020 року по строку сплати до 30.06.2020 у сумі - 251 884,00 грн (а. с. 88);

- відповідно до узгодженого податкового повідомлення - рішення від 17.06.2020 №0007885504 на суму - 12 406,60 грн по строку сплати 08.07.2020 (а. с. 89-91), винесеного на підставі акту №364/12-32-55-04/39816143 від 02.06.2020 про результати камеральної перевірки РКП Старобільськвода з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН, складених у 2017, 2018, 2019 роках (а. с. 93-95);

- у зв`язку з несплатою грошового зобов`язання самостійно визначеного відповідачем в податковій декларації з податку на додану вартість за червень 2020 року по строку сплати до 30.07.2020 у сумі - 268594,00 грн (а. с. 97).

З урахуванням несвоєчасних часткових сплат з 10.02.2020 по 11.08.2020, які зараховувались в порядку черговості виникнення податкової заборгованості, в інтегрованій картці платника ПДВ РКП Старобільськвода у відповідності до ст.129 ПКУ нараховувалась пеня на загальну суму - 67107,51 грн (а. с. 6-7).

Суд зазначає, що зазначені податкові повідомлення-рішення відповідачем в судовому порядку не оскаржувались.

Згідно розрахунку податкового боргу з податку на додану вартість та зворотного біку облікової картки ПДВ відповідача сума податкового боргу у загальному розмірі складає 3459491,91 грн, в тому числі основного платежу на суму 1576695,00 грн та штрафних санкцій у розмірі 1815689,4 грн (а.с.6-7, 118-132).

Відповідно до статті 59 ПК України Старобільської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області було надіслано на адресу відповідача податкову вимогу форми Ю від 10.05.2016 № 41-17, отримано бухгалтером 10.05.2016 (а.с. 98).

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, установлених законом.

Відповідно до частини першої статті 6 Податкового Кодексу України (далі - ПКУ) від 02.12.2010 №2755-VI (далі - ПК України) податком є обов`язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

У відповідності із статтею 14 ПК України:

- грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);

- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов`язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

Підпунктом 4.1.1. пункту 4.1 статті 4 ПК України зазначено, що кожна особа зобов`язана сплачувати встановлені цим Кодексом, законами з питань митної справи податки та збори, платником яких вона є згідно з положеннями цього Кодексу.

Підпунктом 4.1.3 пункту 4.1 статті 4 ПК України встановлено невідворотність настання визначеної законом відповідальності у разі порушення податкового законодавства.

Відповідно до п.п. 14.1.178 п.14.1 ст.14 ПКУ податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм ПКУ.

Згідно п.п.14.1.179 п.14.1 ст.14 ПКУ податкове зобов`язання - загальна сума податку на додану вартість, одержана (нарахована) платником податку в звітному (податковому) періоді.

Пунктом 203.1 ст. 203 ПКУ визначено, що базовим податковим звітним (податковим) періодом з сплати податку на додану вартість є календарний місяць. Податкова декларація подається протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Згідно п.203.2 ст.203 ПКУ платник податку зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку.

Відповідно до п. 201.10 ст.201 ПКУ реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватись з урахуванням граничних строків;

- для податкових накладних /розрахунків коригування податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних /розрахунків коригування податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Відповідно до п.120-1.1 ст. 120 ПКУ, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Відповідно до пункту 123.1 статті 123 Податкового кодексу України у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов`язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, - тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов`язання, завищеної суми бюджетного відшкодування. При повторному протягом 1095 днів визначенні контролюючим органом суми податкового зобов`язання з цього податку, зменшення суми бюджетного відшкодування - тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 50 відсотків суми нарахованого податкового зобов`язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

Відповідно до п.58.3 ст.58 ПК України, податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному пунктом 42.4 ст. 42 цього Кодексу. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг. У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Відповідно до п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України, нарахування пені розпочинається:

129.1.1. при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);

129.1.2. при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов`язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);

129.1.3. при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів (270 календарних днів у разі здійснення платником податків самостійного коригування відповідно до підпункту 39.5.4 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу), наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.

Згідно зі статтею п.129.3 ст. 129 ПК України нарахування пені закінчується:

129.3.1. у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов`язань;

129.3.2. у день проведення взаєморозрахунків непогашених зустрічних грошових зобов`язань відповідного бюджету перед таким платником податків;

129.3.3. у день запровадження мораторію на задоволення вимог кредиторів (при винесенні відповідної ухвали суду у справі про банкрутство або прийнятті відповідного рішення Національним банком України);

129.3.4. при прийнятті рішення щодо скасування або списання суми податкового боргу (його частини).

У разі часткового погашення податкового боргу сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку.

Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 ПК України).

Старобільським управлінням Головного управління ДФС у Луганській області на адресу Районного комунального підприємства Старобільськвода надіслано податкову вимогу форми Ю від 10.05.2016 № 41-17, яка отримана 10.05.2016 (а.с. 98).

Оскільки податкова вимога від 10.05.2016 № 41-17 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.

Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

Відповідно до пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 ПК України).

З вищевикладеного слідує, що у межах спірних правовідносин контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини є Головне управління ДПС у Луганській області.

Поняття податкового боргу, відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України, включає в себе грошове зобов`язання, яке самостійно узгоджене платником податків, або узгоджене в порядку оскарження, але не сплачене у встановлений ПК України строк.

Враховуючи, що відповідачем за час розгляду даної справи податковий борг у розмірі 3459491,91 грн не сплачений, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню.

З урахуванням вимог ч. 3 ст. 139 КАС України, питання щодо розподілу судових витрат не вирішується.

Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Луганській області до Районного комунального підприємства Старобільськвода про стягнення коштів за податковим боргом - задовольнити.

Стягнути з Районного комунального підприємства Старобільськвода (39816143, місцезнаходження: 92740, Луганська область, Старобільський район, с. Чмирівка, вул. Повітрянофлотська, буд. 52-Б) кошти за податковим боргом з податку на додану вартість у загальній сумі 3 459 491,91 грн (три мільйони чотириста п`ятдесят дев`ять тисяч чотириста дев`яносто одна гривня 91 коп), з яких 1 576 695,00 грн. (один мільйон п`ятсот сімдесят шість тисяч шістсот дев`яносто п`ять гривень 00 коп) основного платежу, 1 815 689,40 грн. (один мільйон вісімсот п`ятнадцять тисяч шістсот вісімдесят дев`ять гривень 40 коп) штрафних санкцій та 67 107,51 (шістдесят сім тисяч сто сім гривень 51 коп) з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника та рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Ірметова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.09.2020
Оприлюднено01.10.2020
Номер документу91843650
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/3280/20

Рішення від 28.09.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні