Постанова
від 15.09.2020 по справі 1.380.2019.005109
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 вересня 2020 рокуЛьвівСправа № 1.380.2019.005109 пров. № А/857/2563/20

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Святецького В.В.,

суддів Довгополова О.М., Гудима Л.Я.,

з участю секретаря судового засідання Гнідець Р.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 13 січня 2020 року у справі №1.380.2019.005109 (головуюча суддя Сидор Н.Т., час ухвалення 15:37 год., м. Львів, повний текст складений 21 січня 2020 року) за адміністративним позовом сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу ,,Файні сусіди» до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним і скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В :

07 жовтня 2019 року сільськогосподарський обслуговуючий кооператив ,,Файні сусіди» звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив: а) визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Львівській області за № 2/56.12 від 23.07.2019;

б) зобов`язати Головне управління ДФС у Львівській області включити сільськогосподарський виробничий кооператив ,,Файні сусіди» до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Протокольною ухвалою від 13.01.2020 суд замінив відповідача - Головне управління ДФС у Львівській області на його правонаступника - Головне управління ДПС у Львівській області.

Рішенням від 13 січня 2020 року Львівський окружний адміністративний суд позовні вимоги задовольнив повністю.

Визнав протиправним та скасував рішення Головного управління ДФС у Львівській області № 2/56.12 від 23.07.2019.

Зобов`язав Головне управління ДПС у Львівській області включити сільськогосподарський обслуговуючий кооператив ,,Файні сусіди» до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Також суд стягнув за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області на користь позивача сплачений судовий збір у розмірі 3842,00 грн.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, Головне управління ДПС у Львівській області подало апеляційну скаргу, оскільки вважає, що рішення прийняте з порушенням норм матеріального та процесуального права, має місце невідповідність висновків суду обставинам справи, зважаючи на наступне.

В апеляційній скарзі відповідач зазначає, що згідно з оскарженим рішенням кооператив ,,Файні сусіди» виключений з Реєстру неприбуткових установ та організацій з підстав: розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування ЄСВ), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб; Статут кооперативу суперечить вимогам п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ від 02.12.2010 № 2755-УІ з урахуванням внесених змін та доповнень.

Однією з обов`язкових вимог, визначених п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України, за яких неприбуткова організація не є платником податку на прибуток, є, зокрема, заборона розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників у розумінні Цивільного кодексу України), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб (пп. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Кодексу) та використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на своє утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами (п. 133.4 ст. 133 Кодексу).

Отже, у разі утворення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу в порядку, визначеному Законом № 1087 та Законом № 469, таким кооперативом не можуть бути дотримані вимоги, встановлені підпункту 133.4.1 пункту 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України, стосовно відповідності вимогам щодо утворення організації в порядку, що регулює діяльність такої організації та заборони в установчих документах розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб.

Крім того, відповідач акцентує увагу на тому, що здійснення господарської діяльності, спрямованої на отримання прибутку, класифікується як підприємництво (ст. 42 Господарського кодексу України) і не відповідає сутності поняття некомерційної діяльності неприбуткових установ.

За таких обставин відповідач вважає, що суд першої інстанції неправомірно дійшов висновку, що сільськогосподарський обслуговуючий кооператив ,,Файні сусіди» може бути визнаним неприбутковою організацією.

З огляду на викладене, відповідач просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив ,,Файні сусіди» правом подання відзиву на апеляційну скаргу не скористалось, що в силу вимог ч. 4 ст. 304 КАС України не перешкоджає перегляду рішення суду першої інстанції.

Представник відповідача в судовому засіданні апеляційного суду підтримав вимоги апеляційної скарги та просить їх задовольнити в повному обсязі.

Представник позивача в судове засідання апеляційного суду не з`явився, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, що в силу приписів ч.2 ст. 313 КАС України не перешкоджає розгляду справи.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи скарги, апеляційний суд вважає, що скарга не належить до задоволення з таких підстав.

Суд першої інстанції встановив та підтверджується матеріалами справи, що сільськогосподарський обслуговуючий кооператив ,,Файні сусіди» зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 01.03.2019 (запис № 1 409 102 0000 001150).

Рішенням Головного управління ДФС у Львівській області за № 1913314600009 від 17.04.2019 кооператив включений до Реєстру неприбуткових установ та організацій та присвоєно ознаку неприбутковості за кодом ,,0046» сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи.

Рішенням Головного управління ДФС у Львівській області № 2/56.12 від 23.07.2019 кооператив виключений із Реєстру неприбуткових установ та організацій з підстав: розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування ЄСВ), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб; Статут кооперативу суперечить вимогам підпункту 133.4.1 пункту 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України.

Вважаючи виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій протиправним, кооператив звернуся до суду з даним позовом.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що оскаржене рішення не відповідає критеріям правомірності рішення суб`єкта владних повноважень, що визначені ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства (КАС) України.

Такі висновки суду першої інстанції, на думку колегії суддів апеляційного суду, відповідають фактичним обставинам справи, нормам матеріального права та є вірними.

Так, відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до підпункту 133.1.1 пункту 133.1 статті 133 Податкового кодексу (ПК) України ( в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) платниками податку на прибуток підприємств - резидентами є суб`єкти господарювання - юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених пунктами 133.4 та 133.5 цієї статті.

Пунктом 133.4 статті 133 ПК України визначено, що не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.

Неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація (далі - неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам: утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації; установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб; установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об`єднання та асоціації об`єднань співвласників багатоквартирних будинків; внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій (підпункт 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 ПК України)

Доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами (підпункт 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 ПК України).

За змістом підпункту 133.4.4 пункту 133.4 статті 133 ПК України встановлення контролюючим органом відповідно до норм цього Кодексу факту використання неприбутковою організацією доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені підпунктом 133.4.2 цього пункту, є підставою для виключення такої організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій і нарахування податкового зобов`язання з податку на прибуток підприємств, штрафних санкцій і пені відповідно до норм цього Кодексу. Податкові зобов`язання, штрафні санкції і пеня нараховуються, починаючи з першого числа місяця, в якому вчинено таке порушення.

Порядок ведення Реєстру 133.4.5 неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлює Кабінет Міністрів України (підпункт 133.4.5 пункту 133.4 статті 133 ПК України).

Згідно з приписами підпункту 133.4.6 пункту 133.4 статті 133 ПК України до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам цього пункту і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи.

Виходячи з системного аналізу наведених нормативно-правових актів, колегія суддів дійшла висновку, що сільськогосподарський обслуговуючий кооператив може бути віднесений до неприбуткових лише у разі, якщо він відповідає вимогам підпункту 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 ПК України.

Відповідно до пункту 7 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 440 (далі - Порядок №440), контролюючий орган здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру в разі, коли організація відповідає таким вимогам: утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації; установчі документи неприбуткової організації містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб; установчі документи неприбуткової організації передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету в разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об`єднання та асоціації об`єднань співвласників багатоквартирних будинків; установчі документи неприбуткової організації передбачають, що доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Згідно з п. 16 Порядку № 440 виключення неприбуткової організації з Реєстру здійснюється на підставі рішення контролюючого органу в разі: використання доходів (прибутків) неприбуткової організації для інших цілей, ніж утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених підпунктом 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Кодексу; розподілу доходів (прибутків) неприбуткової організації або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб; невідповідності неприбуткової організації та/або установчих документів такої організації вимогам, установленим п. 133.4 ст. 133 Кодексу, а для релігійної організації - вимогам, визначеним абзацом другим пп. 133.4.1 і пп. 133.4.2 п. 133.4 ст. 133 Кодексу; внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення неприбуткової організації (в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення); за ініціативою неприбуткової організації.

Суд першої інстанції належним чином дослідив надані сторонами докази та встановив, що рішенням відповідача сільськогосподарський обслуговуючий кооператив ,,Файні сусіди» виключений з Реєстру неприбуткових установ та організацій з підстав: розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування ЄСВ), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб; Статут кооперативу суперечить вимогам п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ від 02.12.2010 № 2755-VI з урахуванням внесених змін та доповнень.

Згідно листа Головного управління ДФС у Львівській області від 24.07.2019 № 36699/56.12-05, виключення кооперативу з Реєстру неприбуткових установ та організацій мотивоване тим, що у разі утворення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу у порядку, визначеному Законом України ,,Про кооперацію» та Законом України ,,Про сільськогосподарську кооперацію» таким кооперативом не можуть бути дотримані вимоги, встановлені пп. 133.4.1 ст. 133 Податкового кодексу України, стосовно одночасної відповідності вимогам щодо утворення неприбуткової організації у порядку, що регулює діяльність такої організації та заборони в установчих документах розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб.

Таким чином, податковий орган вважає, що сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи не можуть бути визнані неприбутковими організаціями у розумінні Податкового кодексу України, не підлягають включенню до Реєстру неприбуткових установ та організацій та зобов`язані нараховувати і сплачувати податок на прибуток у порядку, встановленому розділом III ,,Податок на прибуток підприємств» та підрозділом 4 ,,Особливості справляння податку на прибуток підприємств» розділу ХХ ,,Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Таким чином, на думку суду першої інстанції, ключовим правовим питанням у цій справі є питання можливості надання позивачу як сільськогосподарському обслуговуючому кооперативу статусу неприбуткової організації та відповідного включення його до переліку неприбуткових організацій.

Проаналізувавши норми Закону України від 10.07.2003 № 1087-ІV ,,Про кооперацію» та Закон України від 17.07.1997 № 469/97-ВР ,,Про сільськогосподарську кооперацію» , суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку щодо можливості приведення сільськогосподарськими обслуговуючими кооперативами положень установчих документів у відповідність із вимогами Податкового кодексу України, що передбачатиме заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини, у тому числі при ліквідації таких кооперативів, а відтак, спростовує доводи відповідача про неможливість визнання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів неприбутковими організаціями та включення таких до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Так, відповідно до приписів ст. 6 Закону № 1087-ІV кооператив є первинною ланкою системи кооперації і створюється внаслідок об`єднання фізичних та/або юридичних осіб на основі членства для спільної господарської та іншої діяльності з метою поліпшення свого економічного стану.

За змістом ст. 9 Закону № 469/97-ВР сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи здійснюють обслуговування своїх членів виробників сільськогосподарської продукції, не маючи на меті одержання прибутку, і є неприбутковими організаціями.

Неприбутковість діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів визначається виходячи із сукупності таких ознак: кооператив надає послуги тільки своїм членам;- члени кооперативу несуть відповідальність за зобов`язаннями, взятими перед кооперативом щодо їх участі у господарській діяльності кооперативу; послуги надаються з метою зменшення витрат та/або збільшення доходів членів кооперативу (частина 1).

Після виконання зобов`язань сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу та відшкодування збитків за минулі періоди залишок фінансового результату господарської діяльності кооперативу розподіляється загальними зборами у вигляді відрахувань до фондів кооперативу, кооперативних виплат його членам та нарахувань на паї членам кооперативу, у тому числі асоційованим (ч.5).

Статтею 1 Закону № 469/97-ВР визначено, що термін кооперативні виплати у сільськогосподарському обслуговуючому кооперативі вживається в такому значенні як повернення членам кооперативу частини попередньо надлишково сплаченої вартості наданих кооперативом послуг стосовно їх фактичної вартості, що розподіляється за результатами фінансового року між його членами.

Поряд з цим за змістом ст. 26 Закону України ,,Про кооперацію» кооперативні виплати - частина доходу, що розподіляється за результатами фінансового року між членами кооперативу пропорційно їх участі в господарській діяльності кооперативу у порядку, визначеному рішенням вищого органу управління кооперативу. Ця норма не поширюється на сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи.

Виплати на паї - виплати частини доходу кооперативу на паї члена та асоційованого члена кооперативу.

Розмір виплат на паї встановлюється рішенням загальних зборів членів кооперативу після відрахувань обов`язкових коштів на формування і поповнення його фондів. Виплати можуть здійснюватися у грошовій формі, товарами, цінними паперами, а також у формі збільшення паю та в інших формах, передбачених статутом кооперативу. Загальна сума виплат на паї не може перевищувати 20 відсотків доходу, визначеного до розподілу.

Кооперативні виплати та виплати на паї до оплати праці не належать.

Згідно з нормами ст. 25 Закону України ,,Про кооперацію» дохід кооперативу формується з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних і прирівняних до них витрат та витрат на оплату праці найманих працівників і розподіляється на, зокрема, кооперативні виплати та виплати на паї.

Виходячи з наведеного, колегія судді визнає вірними та обґрунтованими доводи суду першої інстанції про те , що сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи відповідно до положень наведених Законів можуть здійснювати виплати на паї як розподіл частини доходу кооперативу, що може отримуватися сільськогосподарським обслуговуючим кооперативом від надання послуг.

Також мотивованими є висновки суду першої інстанції щодо можливості приведення сільськогосподарськими обслуговуючими кооперативами положень установчих документів у відповідність із вимогами Податкового кодексу України, що передбачатиме заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини, у тому числі при ліквідації таких кооперативів, а відтак, спростовує доводи відповідача про неможливість визнання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів неприбутковими організаціями та включення таких до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

При цьому суд першої інстанції врахував положення Статуту сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу ,,Файні сусіди» , пунктом 3.2 якого передбачено, що Кооператив здійснює обслуговування своїх членів виробників сільськогосподарської продукції, не маючи на меті одержання прибитку, і є неприбутковою організацією.

Згідно з п. 17.3 Статуту доходи або їх частина не підлягають розподілу серед засновників (членів Кооперативу, членів органів управління, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску) Кооперативу, та інших пов`язаним з ними осіб.

Відповідно до п. 22.8 Статуту у разі припинення Кооперативу (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи, що залишаються після задоволення вимог його кредиторів, мають бути передані одному чи кільком кооперативам відповідного виду у порядку, встановленому цим Статутом, або зараховані до доходу бюджету.

Підсумовуючи викладене, колегія суддів визнає правомірними висновки суду першої інстанції щодо відповідності сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу ,,Файні сусіди» та її установчих документів вимогам, установленим п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України, а відтак висновки суду щодо протиправності оскарженого рішення відповідача ґрунтується на достеменно встановлених фактичних обставинах справи та наведених нормах матеріального права.

Крім того, колегія суддів наголошує на тому, що всупереч приписам підпункту 133.4.4 пункту 133.4 статті 133 ПК України відповідач не надав жодного доказу на підтвердження встановленого контролюючим органом відповідно до норм цього Кодексу факту використання неприбутковою організацією доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені підпунктом 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 ПК України, що відповідно до цих приписів і може бути підставою для виключення такої організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій і нарахування податкового зобов`язання з податку на прибуток підприємств, штрафних санкцій і пені відповідно до норм цього Кодексу.

Наведені обставини спростовують доводи апеляційної скарги про невідповідність висновків суду першої інстанції фактичним обставинам, а тому апеляційний суд не вбачає підстав для задоволення апеляційної скарги.

Інші, зазначені відповідачем в апеляційній скарзі обставини, окрім вищеописаних обставин, ґрунтуються на довільному трактуванні фактичних обставин і норм матеріального права, а тому такі не вимагають детальної відповіді або спростування.

Статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства (КАС) України визначено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи вищенаведене, апеляційний суд визнає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний публічно-правовий спір, правильно встановив обставини справи та ухвалив законне рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, рішення суду першої інстанції ґрунтується на повно, об`єктивно і всебічно з`ясованих обставинах, доводи апеляційної скарги їх не спростовують, а тому підстав для скасування рішення суду першої інстанції немає.

Керуючись ч.3 ст. 243, ст. 310, п. 1 ч. 1 ст.315, ст. ст. 316, 321, 322 , 325, 328, 329 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 13 січня 2020 року у справі №1.380.2019.005109 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції лише у випадках, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя В. В. Святецький судді Л. Я. Гудим О. М. Довгополов Повне судове рішення складено 24.09.2020.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.09.2020
Оприлюднено01.10.2020
Номер документу91850299
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.005109

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 15.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 13.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 13.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 13.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 27.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 06.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Рішення від 13.01.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні