Рішення
від 30.09.2020 по справі 260/3129/20
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

30 вересня 2020 року м. Ужгород№ 260/3129/20 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі колегії:

головуючої судді - Плеханова З.Б. ., суддів: Гебеш С.А., Луцович М.М.,

за участі:

секретаря судового засідання - Поп Н.В.

позивача - ОСОБА_1

представника позивача-адвоката Шпуганич В.П.

відповідача: Середнянська селищна територіальна виборча комісія Ужгородського району - представник голова Середнянської СТВК- Габор О.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Середнянської селищної територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов 'язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Середнянської селищної територіальної виборчої комісії Ужгородського району, яким просить:

1.Визнати бездіяльність Середнянської селищної територіальної виборчої комісії Ужгородського району код ЄДРПОУ 43794283 щодо неприйняття в установленому порядку документів від кандидата у депутати Середнянської селищної ради по багатомандатному виборчому округу № 2 шляхом самовисування ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 - протиправною.

2.Зобов`язати Середнянську селищну територіальну виборчу комісію Ужгородського району код ЄДРПОУ 43794283 прийняти від ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 протягом одного робочого дня з моменту набрання рішенням законної сили документи для реєстрації його кандидатом у депутати Середнянської селищної ради по багатомандатному виборчому округу № 2 шляхом самовисування.

3.У разі відсутності позивача та його представника розгляд заяви провести за наявними у справі матеріалами.

4.Витребувати від Середнянської селищної територіальної виборчої комісії відомості про прийняті документи на реєстрацію кандидатів, а також протокол засідання за 24 вересня 2020 року (якщо такий мав місце) а також читабельну копію довідки № 52 від 24.09.2020 р.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач виявив намір реалізувати своє виборче право шляхом права бути обраним депутатом Середнянської селищної ради Ужгородського району.

24 вересня 2020 року був присутній у приміщенні територіальної виборчої комісії одночасно з громадянином ОСОБА_2 , у якого документи на реєстрацію кандидатом на посаду селищного голови було прийнято.

Однак, документи на реєстрацію депутатом Середнянської селищної ради Ужгородського району відповідачем у позивача прийнято не було . В той же час після 17 години відповідачем було прийняті документи на реєстрацію від гр. ОСОБА_3 . Так, позивач зазначає, що жодним нормативно правовим актом не визначено обмеження кандидата у реєстрації, який зявився у приміщення територіальної виборчої комісії з необхідним переліком документів для його реєстрації у звязку із закінченням робочого часу, на підставі чого просить задовольнити його позовні вимоги.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 28 вересня 2020 року відкрито позовне провадження у справі та визначено строк учасникам справи для подання заяв по суті справи. Вказаною ухвалою суду витребувано від відповідача докази.

Представник відповідача подав відзив безпосередньо в судовому засіданні , в якому проти позову заперечує обгрунтовуючи тим, що позивачем не наведено доказів, якими підтверджується саме факт відмови йому у прийнятті його заяви з доданими документами та її реєстрації. Оскільки з метою забезпечення реалізації виборчих прав громадян виборчою комісією вжито ряд заходів, на підтвердження чого надаються протоколи та рішення засідань комісії за вересень 2020 року, а графік роботи комісії брався у відповідності до вимог Виборчого кодексу , зокрема статей 23,24,36.

У судовому засіданні позивач та представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив такі задовольнити. Крім того, представник позивача в судовому засіданні надав фотокопії приміщення школи, де розміщена Середнянська селищна територіальна виборча комісія Ужгородського району Закарпатської області, зауваживши , що інформація для громадян про роботу комісії розміщена всередині самої будівлі, а не на зовні.

Позивач в судовому засіданні пояснив, що він не зміг подати документи на реєстрацію., оскільки працівник комісії, яка з ним розмовляла повідомила, що комісія працює тільки до 17-00 години( а він перебував у приміщенні комісії біля 17-00 години), і оскільки громадянин ОСОБА_4 подав документи , які також були і на флеш-носії разом з документами позивача, які зчитали на компьютері у комісії , (що ствердив у судовому засіданні і сам голова комісії), після чого позивач вийшов з приміщення комісії .

Представник відповідача заперечував проти позовних вимог з мотивів викладених у відзиві на позов. Також підтвердив, що позивач дійсно перебував в приміщенні комісії 24.09.2020 року біля 17-00 години, однак до голови комісії з приводу якихось питань під час подання заяви та документів не звертався.

Заслухавши учасників справи, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного, доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що 24 вересня 2020 року позивач ОСОБА_1 звернувся із заявою до Середнянської селищної територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області з пакетом необхідних документів, що визначені ст. 223 Виборчого кодексу України для реєстрації його кандидатом у депутати селищної ради шляхом самовисування, заповнивши заяву встановленого взірця, до якої додав копію паспорту, автобіографію.

24 вересня 2020 року ОСОБА_1 сплатив на реквізити Середнянської селищної територіальної виборчої комісії 1000,00 грн, що стверджується квитанцією Укрпошти, де зазначено час платежу 16-31 годин та що відповідачем не заперечувалося.

24 вересня 2020 року громадянин ОСОБА_2 виявивши намір реалізувати своє виборче право шляхом права бути обраним на посаду селищного голови також звернувся до Середнянської селищної територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області з пакетом необхідних документів для такої реєстрації, що підтверджується довідкою № 51 від 24.09.2020 із зазначенням часу 16 годин 57 хвилин.

Також, 24 вересня 2020 року Середнянською селищною територіальною виборчою комісією Ужгородського району Закарпатської області о 17:07 год. було прийнято на реєстрацію документи від гр. ОСОБА_3 , що підтверджується довідкою № 52 від 24.09.2020.

03 вересня 2020 року на своєму засіданні Середнянська СТВК затвердила графік роботи , запропонований головою комісії, де в робочі дні комісія працює з 8:00 до 17:00 з перервою на обід з 12:00 до 13:00, в суботу з 8:00 до 13-00, а в неділю- вихідний, що стверджується наданим відповідачем Протоколом № 3 .

В наданих представником відповідача в судовому засіданні протоколах № 3.,4,5, 6 містяться затверджені графіки чергувань на тиждень. Зокрема, в Протоколі № 6 засідання Середнянської СТВК від 19 вересня 2020 року затверджено запропонований головою комісії графік чергувань на тиждень з 21 по 26 вересня : понеділок- ОСОБА_5 , вівторок- ОСОБА_6 , середа- ОСОБА_7 , четвер - ОСОБА_8 , пятниця- ОСОБА_7 , субота-ОСОБА_12.

Згідно наданого представник відповідача в судовому засіданні Витягу з протоколу № 10 від 28 вересня 2020 року під час засідання комісії слухали голову комісії ОСОБА_8 , який зачитавши адміністративний позов ОСОБА_1 запропонував скласти Акт про підтвердження факту чергування 24 вересня 2020 року : ОСОБА_9 - з 08:00 до 00:24; ОСОБА_10 - з 08:00 до 17:00, ОСОБА_6 - з 14:00 о 18:46, ОСОБА_11 - з 14:00 до 00:24, ОСОБА_7 - з 17:00 до 22:00 ., ОСОБА_8 - з 13:00 до 21:30 години., що і було затверджено.

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано позовні вимоги суд дійшов до наступних висновків.

Пунктом 6 частини другої статті 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: спори щодо правовідносин, пов`язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.

Особливості судового провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій визначені статтею 273 КАС України.

Відповідно до частини 1 статті 273 КАС України, право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

Частиною 4 статті 273 КАС України передбачено, що рішення, дії чи бездіяльність територіальних (окружних) виборчих комісій щодо підготовки та проведення місцевих виборів, виборів Президента України, народних депутатів України; обласних комісій з референдуму 1 комісії Автономної Республіки Крим з всеукраїнського референдуму, а також членів зазначених комісій оскаржуються до окружного адміністративного суду за місцезнаходженням відповідної комісії.ї.

30 серпня 2020 року Центральна виборча комісія прийняла Постанову № 208 "Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року", якою постановила: Оголосити з 5 вересня 2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня 2020 року.

У відповідності до ст. 19 Виборчого кодексу України (далі-ВКУ) виборчі права громадян України захищаються законом. Громадяни мають право на захист своїх виборчих прав та інших прав на участь у виборчому процесі шляхом оскарження порушень до відповідних виборчих комісій або у судовому порядку. За порушення виборчих прав громадян винні особи несуть відповідальність у порядку, встановленому законом.2. Забезпечення умов для реалізації виборчих прав громадян, дотримання основних засад виборчого права, належне здійснення виборчих процедур і механізмів, передбачених цим Кодексом, точне і достовірне встановлення результатів виборів гарантується.3. Особи, винні в порушенні законодавства про вибори, виборчих прав виборців, кандидатів, партій (організацій партій) - суб`єктів виборчого процесу, притягаються до кримінальної, адміністративної або іншої відповідальності в порядку, встановленому законом.

Положення статті 64 ВК України визначають, що субєкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Виключно до суду шляхом подання позовної заяви оскаржуються, зокрема, рішення чи дії окружної виборчої комісії, рішення чи дії територіальної виборчої комісії, крім встановлених цим Кодексом випадків; дії чи бездіяльність члена окружної виборчої комісії, територіальної виборчої комісії України п.п. 1 -1,1 -2 ч. 1 ст.64 ВК України).

Згідно частини 1 статті 220 ВК України право висування кандидатів у депутати сільської , селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) реалізується виборцями через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, визначеному цим Кодексом. Особа може бути висунута кандидатом у депутати шляхом висування організацією лише однієї політичної партії або лише шляхом самовисування.

Згідно частини 11 вказаної статті ВК України громадянин України, який відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути кандидатом на місцевих виборах, може самовисунутися кандидатом у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) шляхом подачі заяви про самовисування до відповідної територіальної виборчої комісії.

До заяви про самовисування додаються документи, передбачені частиною другою статті 223 цього Кодексу.

Особа може бути висунута кандидатом у депутати шляхом самовисування лише в одному виборчому окрузі.

До заяви про самовисування додаються документи, передбачені частиною другою статті 223 цього Кодексу.

Статтею 223 ВК України визначено умови реєстрації кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч осіб).

Згідно частини 1 статті 223 ВК України відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, висунутих організацією партії у багатомандатних виборчих округах, за умови отримання нею таких документів: 1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою організації партії, а в разі Ті відсутності - печаткою організації партії вищого рівня або печаткою партії; 2) рішення конференції, зборів організації партії, зазначеного у частині восьмій статті 220 цього Кодексу, про висування кандидатів у депутати від організації партії та затвердженого переліку кандидатів у депутати відповідної ради, який додається до такого рішення і є його невід`ємною частиною, за формою, встановленою Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, який обов`язково повинен містити відомості, зазначені у частині десятій статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії, а в разі її відсутності - печаткою організації партії вищого рівня або печаткою партії, та в електронному вигляді; 3) заяв осіб, включених до переліку кандидатів у депутати відповідної ради від організації партії про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї організації партії (в тому числі у відповідному багатомандатному виборчому окрузі), які повинні також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та на обробку персональних даних кандидата у депутати, а також зобов`язання в разі обрання скласти інший представницький мандат (у разі відсутності мандата - зазначити про його відсутність); 4) документ про внесення організацією партії або кандидатом грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу; 5) автобіографій кандидатів у депутати на паперовому носії та в електронному вигляді, що обов`язково повинні містити: прізвище, власне ім`я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), всі попередні прізвища, власні імена, по батькові та дати їх зміни (якщо особа протягом останніх п`яти років до дня висування кандидатом у депутати змінювала прізвище та/або власне ім`я (одне з власних імен чи всі власні імена), та/або по батькові), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, посаду (заняття), місце роботи, партійність, адресу місця проживання, наявність чи відсутність представницького мандата контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості, дату складання автобіографії та підпис кандидата у депутати (складається у друкованому вигляді); 6) по одній фотографії кандидата у депутати розміром 4x6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді; 7) копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата у депутати.

Згідно частини 2 статті 223 ВК України відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата в депутати, висунутого шляхом самовисування, за умови особистого пред`явлення ним документа, передбаченого частиною першою статті 8 цього Кодексу, та подання ним документів, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, а також особисто підписаної ним заяви про самовисування кандидатом у депутати із згодою на оприлюднення біографічних відомостей та на обробку персональних даних у зв`язку з участю у виборах до сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч).

Кандидату у депутати, який подав документи про самовисування, територіальна виборча комісія видає довідку із зазначенням дати і часу прийняття документів, переліку прийнятих документів.

Відповідно до частин 3, 4 вказаної статті , відповідна територіальна виборча комісія не розглядає документи, зазначені у частинах першій та другій цієї статті, якщо вони подані з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 228 цього Кодексу, про що повідомляється суб`єкта звернення листом за підписом голови комісії або за його дорученням - члена територіальної виборчої комісії. Відповідальність за достовірність та точність відомостей у документах, зазначених у пункті 5 частини першої цієї статті, поданих до територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати, несуть особи, висунуті і кандидатами у депутати.

Стаття 228 ВК України визначає порядок реєстрації кандидатів у депутати сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч).

Так, згідно частини 1 вказаної статті сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, висунутих організацією партії в багатомандатному виборчому окрузі, або кандидата в депутати, висунутого шляхом самовисування, за умови подання до відповідної комісії документів, передбачених статтею 223 цього Кодексу.

Згідно частини 2 статті 228 ВК України, подання документів до виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування.

Частиною 4 статті 4 Виборчого кодексу України встановлено , що останнім днем обчисленого у днях строку, який відповідно до цього Кодексу має закінчитися у зв`язку з настанням певної події, є день, що передує дню вказаної події .

Оскільки днем голосування місцевих виборів є 25 жовтня, то останнім -тридцятим днем до дня голосування є 24 вересня 2020 року, який закінчується о 24-00 годині, а не в години закінчення режиму роботи виборчої комісії.

Одним із основних засад виборчого процесу згідно статті 21 ВКУ є публічність та відкритість виборчого процесу, усіх його процедур з урахуванням обмежень, встановлених законом, належного інформування виборців та інших суб`єктів виборчого процесу, що не було дотримання відповідачем , оскільки не було доведено до виборців режим роботи .Середнянської селищної територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області в останній день подання документів до виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати про роботу комісії до 24-00 години, оскільки докази наявності відповідного рішення комісії із зазначенням даної інформації не оприлюднювалося, що позбавило позивача отримати дану інформацію для реалізації свого права в останній день подання документів до виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати про роботу комісії до 24-00 години.

Судом встановлено, що затвердження режиму роботи комісії в останній день подання документів до виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати до 17-00 години є порушенням ст. 23 ВКУ, а саме: публічності та відкритості виборчого процесу.

Посилання представника відповідача на Акт, складений 28 вересня 2020 року о 19-20 години не є належним доказом підтвердження оприлюднення режиму роботи комісії 24.09.20 року до 24-00 години.І крім того , встановлення графіку чергувань членів комісії- це є внутрішньою організційною формою роботи комісії, і ніяким чином не заміняє обовязку роботи комісії та обовязку оприлюднення роботи комісії в останній день перед подією під час виборчого процесу , в даному випадку 24 вересня 2020 року, про що виборці мають право бути обізнаними та завчасно обізнаними у спосіб , встановлений законом.

Відповідач посилався в судовому засіданні на розяснення та як на приклад роботи - роботу ЦВК. З огляду на це суд констатує, що на сайті ЦВК міститься як приклад оприлюднення 02 вересня 2020 року о 12 годині 55 хвилин інформації роботи ЦВК в останні дні перед відповідною подією виборчого процесу. Зокрема: Графік роботи Центральної виборчої комісії з прийому документів під час виборчого процесу проміжних виборів народного депутата України в одномандатному виборчому окрузі № 208 та чергових і перших місцевих виборів 25 жовтня 2020 року, де окремо вказано:

- режим роботи в кожний день тижня, в тому числі, і в неділю - з 08-00 години о 18-00 години

- і окремо режим роботи :Останні терміни прийому документів

п.3.Документи для реєстрації кандидатів у депутати

24 вересня 2020 року

8.00 - 24.00.

Факту аналогічної інформації та яка завчасно була оприлюднена відповідачем - судом не встановлено.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України , кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.Суд звертає увагу на те, що відповідно до ч.2 ст. 77 КАС України , в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

В силу 4.1 ст. 72 КАС України , доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовуютьть вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування (ч.І ст. 73 КАС України). Обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування (ч.2 ст. 74 КАС України).

Згідно ст. 76 КАС України , достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Суд констатує, що відповідач в обгрунтування своїх заперечень не надав суду належним, достатніх та допустимих доказів .

Суд з врахуванням дискреційних повноважень, наданих відповідачу ст. 223 Виборчого кодексу України, а також наданого ч.2 ст. 9 КАСУ суду повноваження вийти за межі позовних вимог з метою ефективного захисту прав та інтересів позивача, дійшов висновку, що суд не може зобовязати відповідача прийняти заяву позивача з документами для реєстрації його кандидатом у депутати , що є дискреційним повноваженням відповідача, однак у звязку із встановленим судом фактом порушення в діях відповідача може зобовязати виборчу комісію повторно розглянути в порядку встановленому ч. 1 ст. 228 Виборчого кодексу України, подану позивачем заяву з доданими до неї документами.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Частиною дев`ятою статті 273 КАС України передбачено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Частиною першою статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-УІ Про судовий збір (далі - Закон № 3674) встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 4 Закону України "Про судовий збір" визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано, зокрема, фізичною особою - 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб

Станом на 01 січня 2020 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становить 2102,00 гри. Тобто, за одну вимогу немайнового характеру фізична особа має сплатити судовий збір у розмірі 840,80 грн.

Позивачем заявлено одну позовну вимогу немайнового характеру, інша є похідною.

Оскільки суд за результатами розгляду справи дійшов висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі, а позивачем за подання позовної заяви не було сплачено судовий збір в сумі 840,80 грн, суд вважає за необхідне присудити в дохід Державного бюджету України судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 840,80 грн. з відповідача по справі.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 241-246, 255, 273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

1.Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ,ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) до Середнянської селищної територіальної виборчої комісії Ужгородського району (вул. Лікарняна, буд. 2,смт. Середнє,Ужгородський район, Закарпатська область,89452, код ЄДРПОУ 43794283) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії -задовольнити частково.

2.Визнати протиправною бездіяльність Середнянської селищної територіальної виборчої комісії Ужгородського району (вул. Лікарняна, буд. 2,смт. Середнє,Ужгородський район, Закарпатська область,89452, код ЄДРПОУ 43794283) щодо неприйняття документів в установленому порядку від кандидата у депутати Середнянської селищної ради по багатомандатному виборчому округу № 2 шляхом самовисування ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ,ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) - протиправною.

3.Зобов`язати Середнянську селищну територіальну виборчу комісію Ужгородського району (вул. Лікарняна, буд. 2,смт. Середнє,Ужгородський район, Закарпатська область,89452, код ЄДРПОУ 43794283) повторно розглянути заяву ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ,ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) та документи для реєстрації його кандидатом у депутати Середнянської селищної ради по багатомандатному виборчому округу № 2 шляхом самовисування протягом одного робочого дня з моменту набрання рішенням законної сили.

4.Стягнути з Середнянської селищної територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області (89452, Закарпатська область. Ужгородський район смт.Середнє, вул. Лікарняна, буд .2, код ЄДРПОУ 43794283) на користь Державної судової адміністрації України (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ /22030106; код ЄДРПОУ: 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача- UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету: 22030106) судовий збір за подання позовної заяви у розмірі 840,80 грн. (вісімсот сорок гривень 80 копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд протягом двох днів з дня його проголошення.

Головуюча СуддяЗ.Б.Плеханова

Судді: С.А.Гебеш

М.М. Луцович

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2020
Оприлюднено30.09.2020
Номер документу91875493
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/3129/20

Рішення від 30.09.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні