Рішення
від 29.09.2020 по справі 420/6910/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/6910/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 вересня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Глуханчука О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до приватного акціонерного товариства «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» про стягнення штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів,

ВСТАНОВИВ:

27 липня 2020 року до суду надійшов адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до приватного акціонерного товариства «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» про стягнення штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 3 400, 00 грн.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив, що під час здійснення своєї діяльності департаментом НКЦПФР у Південному регіоні встановлено порушення чинного законодавства на ринку цінних паперів з боку приватного акціонерного товариства «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» . Вказане правопорушення полягає у тому, що ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» не розкрило річну інформацію про емітента цінних паперів за 2018 рік, шляхом подання до Комісії річної інформації емітента цінних паперів у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, що є порушенням вимог підпункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентам цінних паперів, затвердженого рішенням НКЦПФР від 03.12.2013 року № 2826.

Факт вчинення правопорушення підтверджується відсутністю інформації ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» за 2018 рік в ПТК Система моніторингу фондового ринку.

Як зазначив позивач, враховуючи достатність даних, які вказують на наявність правопорушення, постановою від 25 вересня 2019 року № 672-ПД-1-Е Е у відношенні ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів.

За наслідками розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів, у відношенні ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» , уповноваженою особою Комісії винесено постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 24 жовтня 2019 року № 504-ПД-1-Е за порушення вимог підпункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентам цінних паперів, затвердженого рішенням НКЦПФР від 03.12.2013 року № 2826.

Вказана постанова не була оскаржені до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або суду. Загальна сума штрафних санкцій, застосованих до ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» , складає 3400, 00 грн., які внаслідок несплати відповідачем у добровільному порядку підлягають стягненню у судовому порядку.

Ухвалою суду від 31 липня 2020 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі в порядку ч. 5 ст. 262 КАС України (без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами). Встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі.

Відзив на позовну заяву від ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» не надійшов.

Судова кореспонденція, яка направлялась на адресу ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» , зазначену у позовній заяві та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, ФОП та громадських формувань (вул. Церковна, 29, м. Одеса, 65003) повернута до суду з відміткою відповідальної особи поштового зв`язку: «за закінченням терміну зберігання» .

Відповідно до положень ч. 11 ст. 126 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Згідно з ч. 4 ст. 159 КАС України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи.

Частиною шостою статті 162 КАС України передбачено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Інші заяви по суті справи учасниками справи також не надавались, клопотання та додаткові докази не надходили.

Розглянувши подані сторонами заяви по суті справи і докази на їх обґрунтування, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, судом встановлено наступне.

Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та громадських формувань, приватне акціонерне товариство «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» , код ЄДРПОУ 31769039, зареєстровано 11.03.2002 року, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі 24.03.2008 року, 1 556 120 0000 031597. Місцезнаходження юридичної особи: 65003, м. Одеса, вул. Церковна, 29.

Основний вид економічної діяльності: 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.

Станом на 31.07.2020 року відомості про державну реєстрацію припинення юридичної особи відсутні (а.с. 62-67).

На підставі даних ПТК Система моніторингу фондового ринку відповідачем виявлено відсутність річної інформації про емітента за 2018 рік (а.с. 7).

Постановою уповноваженої особи Комісії - директора департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні від 25 вересня 2019 року №672-ПД-1-Е встановлено, що приватне акціонерне товариство «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» не подало до НКЦПФР регулярну річну інформацію про емітента цінних паперів за 2018 рік у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, що є порушенням пункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. № 2826 (зі змінами).

Факт вчинення правопорушення на ринку цінних паперів підтверджується відсутністю річної інформації ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» за 2018 рік в загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР про ринок цінних паперів (а.с. 7).

З огляду на зазначене, у відношенні ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів та керівнику (або повноважному представнику) підприємства запропоновано з`явитись на підписання акта про правопорушення та надання письмових пояснень до департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні 04 жовтня 2019 року о 10 год. 20 хв. (а.с. 11-12).

На підтвердження направлення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 25 вересня 2019 року №672-ПД-1-Е, позивачем надано копії реєстру рекомендованих листів №1 від 25.09.2019 року, фіскального чеку Укрпошти та Список згрупованих поштових відправлень - рекомендованих (а.с. 13-14).

04 жовтня 2019 року уповноваженою особою Комісії складено Акт №490-ПД-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, яким встановлено не подання ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» річної інформації про емітента цінних паперів за 2018 рік у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, що є порушенням пункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. № 2826 (зі змінами) (а.с. 15).

В акті позначено, що представник юридичної особи для підписання та отримання акту не з`явився.

На підставі акту від 04 жовтня 2019 року №490-ПД-1-Е, уповноваженою особою Комісії винесено постанову від 10 жовтня 2019 року №490-ПД-1-Е, якою призначено розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» на 24 жовтня 2019 року - 11 год. 50 хв. (а.с. 16).

На підтвердження направлення постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 10 жовтня 2019 року №490-ПД-1-Е позивачем надано копії реєстру рекомендованих листів №1 від 11.10.2019 року, фіскального чеку Укрпошти та Список згрупованих поштових відправлень - рекомендованих (а.с. 17-18).

Для участі у розгляді справи про правопорушення на ринку цінних паперів керівник та/або уповноважений представник юридичної особи не з`явились.

За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів, за порушення пункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013 року № 2826 (зі змінами) в частині неподання до НКЦПФР регулярної річної інформації про емітента цінних паперів за 2018 рік у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, постановою від 24 жовтня 2019 року №504-ПД-1-Е до ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» застосовано штрафну санкцію у розмірі 200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 3400,00 грн. (а.с. 20-21).

Супровідним листом від 28 жовтня 2019 року постанова про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 24 жовтня 2019 року №504-ПД-1-Е надіслана на адресу ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» (а.с. 19).

Про своєчасність направлення постанови від 24 жовтня 2019 року №504-ПД-1-Е свідчить реєстр рекомендованих листів від 30.10.2019 року № 1 та список згрупованих поштових відправлень (а.с. 22-23).

Враховуючи те, що відповідачем не сплачено суми штрафних санкцій у добровільному порядку, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначає Закон України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» від 30.10.1996 року №448/96-ВР.

Відповідно до ст. 1 цього Закону, державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» , державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи (ч.ч. 3, 4 ст. 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» ).

Вирішуючи спірні правовідносини суд також виходить з того, що за приписами ч. 1, ч. 2 ст. 39 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), роозкриття інформації на фондовому ринку здійснюється емітентами цінних паперів шляхом: розміщення її в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; подання її до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Емітенти цінних паперів зобов`язані розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені цим Законом та нормативно-правовими актами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), регулярна інформація про емітента - річна та проміжна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

У відповідності з ч. 4 ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), річна інформація про емітента є регульованою інформацією та підлягає розкриттю емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним.

Річна інформація повинна залишатися в публічному доступі на власному веб-сайті емітента протягом щонайменше 10 років після її розкриття.

Відповідно до ч. 6 ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), строки, порядок і форми розкриття регулярної інформації про емітента (річної та проміжної) і відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, яка вживає заходів щодо розкриття зазначеної інформації.

Так, Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 року № 2826 затверджено Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, яке регулює склад, порядок і строки розкриття на фондовому ринку регульованої інформації (далі - Положення №2826).

Дія цього Положення поширюється на емітентів цінних паперів та на іноземних емітентів - нерезидентів, цінні папери яких розміщені та/або допущені до обігу на території України.

Відповідно до пункту 3 розділу I Положення №2826 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), емітенти цінних паперів у випадках, передбачених цим Положенням, зобов`язані розкривати на фондовому ринку Інформацію шляхом:

розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів на веб-сайті www.stockmarket.gov.ua (далі - загальнодоступна інформаційна база даних Комісії);

опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії (далі - офіційні друковані видання);

розміщення на власному веб-сайті;

подання до Комісії.

Емітенти цінних паперів зобов`язані розкривати Інформацію у повному обсязі відповідно до вимог цього Положення (п. 14 розд. 1 Положення №2826).

Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, розміщення на власному веб-сайті, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним.

Емітенти цінних паперів до подання регулярної річної інформації до Комісії розміщують її в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії та на власному веб-сайті, опубліковують в офіційному друкованому виданні.

Як слідує з матеріалів справи про правопорушення на ринку цінних паперів, в порушення вищезазначених норм, приватне акціонерне товариство «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» не подало до НКЦПФР регулярну річну інформацію про емітента цінних паперів за 2018 рік у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним.

Відповідно до своїх повноважень, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів (п. 14 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» ).

Статтею 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» передбачена відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів.

Так, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за:

- неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (пункт 5 ч. 1 ст. 11);

- нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (пункт 6 ч. 1 ст. 11);

- неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (пункт 7 ч. 1 ст. 11).

З огляду на допущені ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» порушення, постановою уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24 жовтня 2019 року №504-ПД-1-Е до відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 3400, 00 грн.

Статтею 12 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» регламентований порядок застосування санкцій до юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів.

Відповідно до вказаного порядку, уповноважена особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка виявила факт вчинення юридичною особою правопорушення на ринку цінних паперів, складає акт, який разом з письмовими поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та пов`язаними з таким правопорушенням документами протягом п`яти робочих днів подає уповноваженій особі Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка має право застосовувати санкцію за правопорушення на ринку цінних паперів.

Санкції застосовуються Головою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, уповноваженими Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку посадовими особами після розгляду документів, що підтверджують факт правопорушення.

Уповноважена особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку приймає рішення про застосування санкції протягом 30 робочих днів після отримання документів, що підтверджують факт правопорушення. Рішення про застосування санкції оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, до якої застосовано санкцію.

Юридична особа може бути притягнута до відповідальності за вчинення правопорушення на ринку цінних паперів не пізніше трьох років з дня його вчинення незалежно від санкції.

Згідно з пунктом 14 розділу 1 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012 року №1470, постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення), постанова про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про закриття провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про виправлення описок, розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, розпорядження про скасування розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом.

Доказом надіслання вищезазначених документів є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об`єкта поштового зв`язку проставлено відбиток календарного штемпеля, та касовий чек.

Як встановлено судом, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів разом із супровідним листом надіслана позивачем на адресу ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» рекомендованим листом, що підтверджується фіскальним чеком та списком згрупованих рекомендованих відправлень (а.с. 22-23).

На підставі викладеного, судом встановлено, що позивач під час розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів, прийнятті рішення про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Доказів оскарження ПрАТ «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» постанов про правопорушення на ринку цінних паперів до суду не надано.

Відповідно до ч. 3 ст. 11 «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» , у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Отже, приписами чинного законодавства визначено обов`язок Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, як суб`єкта владних повноважень, після спливу п`ятнадцятиденного строку на добровільну сплату штрафу за винесеною постановою звернутися до суду з позовом про стягнення відповідних сум штрафу у примусовому порядку в строки, визначені КАС України (постанова Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 22 листопада 2018 року у справі №826/15383/16).

Доказів сплати відповідачем штрафних санкцій в сумі 3400,00 грн., застосованих постановою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24 жовтня 2019 року №504-ПД-1-Е до суду не надано.

Відповідно до ч.1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З наведених підстав, суд вважає, що доводи позивача знайшли своє підтвердження в наданих до суду матеріалах, а тому заявлені вимоги підлягають задоволенню.

Враховуючи, що відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, розподіл судових витрат зі сплати судового збору на користь позивача не здійснюється. Інші судові витрати не заявлені.

Керуючись ст.ст. 2, 5-9, 72, 77, 126, 139, 159, 162, 243-246, 250, 255, 262, 295, 297 КАС України,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до приватного акціонерного товариства «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» про стягнення штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів - задовольнити повністю.

Стягнути з приватного акціонерного товариства «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» (код ЄДРПОУ 31769039; 65003, м. Одеса, вул. Церковна, 29) штрафні санкції у загальному розмірі 3400, 00 грн. (три тисячі чотириста гривень) в дохід Державного бюджету України на рахунок, відкритий на ім`я територіального органу Держказначейства за місцезнаходженням платника по коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції» , символ звітності банку 106.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Позивач - Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (код ЄДРПОУ 37956207; 01010, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 30).

Відповідач - приватне акціонерне товариство «Будівельно-монтажне управління №12 «Одесбуд» (код ЄДРПОУ 31769039; 65003, м. Одеса, вул. Церковна, 29).

Суддя О.В. Глуханчук

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.09.2020
Оприлюднено01.10.2020
Номер документу91876277
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/6910/20

Ухвала від 25.03.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О.В.

Рішення від 29.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О.В.

Ухвала від 31.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні