Ухвала
від 24.09.2020 по справі 295/11489/20
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/11489/20

1-кс/295/4731/20

УХВАЛА

Іменем України

24.09.2020 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні внесене в кримінальному провадженні №32020060000000024 заступником начальника 2-го ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_4 , клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ :

Слідчий звернувся до Богунського районного суду м. Житомира із клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, посилаючись на те, що у проваджені слідчого управління ГУ ДФС у Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування по кримінальному провадженню №32020060000000024, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 17.07.2020 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 -1 КК України.

Досудове розслідування розпочато за матеріалами, які надійшли від оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області, у відповідності до яких встановлено, що на території Житомирської області здійснюють господарську діяльність ряд СГД, які в порушення Закону України № 2464-VІ від 08.07.2010 року «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне страхування» направляли кошти підприємств на оплату товарів (робіт, послуг) постачальникам, при цьому маючи заборгованість по виплаті ЄСВ на суму понад 7 млн. грн.

Так, зокрема, до вказаних підприємств відносяться наступні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДР НОМЕР_1 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), МКП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), Філія « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), Філія « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), Філія « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ДП Санаторій « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДР НОМЕР_14 ).

З метою встановлення сум, періоду та обсягів, а також інформації стосовно стягнення ЄСВ, експертного дослідження, проведення позапланових перевірок, а також аналізу обсягу і кількості операцій та розрахунків, що здійснювались, для з`ясування їх реальності, встановлення кола суб`єктів господарської діяльності та осіб, задіяних у протиправній схемі злочинної діяльності, яка направлена на ухилення від сплати податків, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні інформації стосовно руху коштів підприємств, які відповідно до відповіді ІНФОРМАЦІЯ_16 мають заборгованість по сплаті ЄСВ.

Зі змісту клопотання вбачається, що під час досудового розслідування кримінального провадження отримано ухвали Богунського районного суду м. Житомира стосовно проведення тимчасового доступу до речей і документів по банківським рахункам, які відкрито службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », МКП « ІНФОРМАЦІЯ_5 », Філія « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_8 », Філія « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_8 », Філія « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_13 ».

Співробітниками УОРД ГУ ДФС у Житомирській області проведено тимчасовий доступ до речей і документів по банківським ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), які відкриті та обслуговуються у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », за період з 01.01.2017 по дату проведення тимчасового доступу для розрахунків за товари, роботи та послуги та встановлено, що за вказаний період службові особи підприємства здійснили перерахунок грошових коштів за товари, роботи та послуги на банківські рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДР НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДР НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код ЄДР НОМЕР_20 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код ЄДР НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДР НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код ЄДР НОМЕР_23 ), ІНФОРМАЦІЯ_26 (код ЄДР НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДР НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код ЄДР НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код ЄДР НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код ЄДР НОМЕР_28 ).

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 6 Закону № 2464 VI від 08.07.2010 року «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне страхування» (далі «Про збір та облік ЄСВ») платник ЄСВ зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі перераховувати, обчислювати та сплачувати ЄСВ.

Також, згідно ч. 8 ст. 9 Закону № 2464 VI від 08.07.2010 року «Про збір та облік ЄСВ» платник зобов`язаний сплатити ЄСВ не пізніше 20 числа наступного місяця.

Станом на 13.07.2020 року податковий борг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі- ЄСВ) складає в сумі понад 644,4 тис. грн. Підтвердженням цього є інформація з ІКП АІС «Податковий блок» по ЄСВ (код 71010000).

При здійсненні досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що підприємство має у своєму складі 6 структурних підрозділів філій, а саме: ІНФОРМАЦІЯ_31 , ІНФОРМАЦІЯ_32 , ІНФОРМАЦІЯ_33 , ІНФОРМАЦІЯ_34 , ІНФОРМАЦІЯ_35 та ІНФОРМАЦІЯ_36 .

Вищевказані філії мають борг по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в сумі понад 5,6 млн. грн.

Оскільки вищевказані філії мають окремий код ЄДРПОУ та не являються самостійними платниками податку на прибуток та податку на додану вартість, а лише сплачують місцеві податки та збори - податок на прибуток та податок на додану вартість філії сплачується консолідовано у складі головного підприємства - ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 ».

Відповідно до інформації з єдиного реєстру податкових накладних посадові особи головного підприємства - ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в порушення ч. 2 ст. 6 та ч. 8 ст. 9 Закону № 2464 VI від 08.07.2010 року «Про збір та облік ЄСВ» направляли кошти не на сплату єдиного внеску, а на оплату товарів (робіт, послуг), тим самим збільшуючи податковий борг вищевказаних філій по сплаті ЄСВ. А отже для встановлення за які саме товари, роботи та послуги відбувалось перерахування грошових коштів виникла необхідність в отримані у службових осіб контрагентів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » копій документів по проведеним фінансово господарським операціям.

За словами слідчого, у службових (посадових) осіб ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДР НОМЕР_16 ) знаходяться наступні документи по проведеним господарським операціям між ПП « ОСОБА_5 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_11 ) за період часу з моменту проведених фінансово господарських операцій по теперішній час, у тому числі: договори (угоди) укладені між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ПП « ОСОБА_5 », додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ПП « ОСОБА_5 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », накладні та податкові накладні, що свідчать про фінансово господарські операції між ПП « ОСОБА_5 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, карточки складського обліку, акти виконаних робіт та наданих послуг, документів щодо листування між ПП « ОСОБА_5 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (в тому числі вхідні та вихідні листи), з приводу виконання договорів. Інші документи, що стосується виконання договорів при здійсненні господарської діяльності.

У зазначених документах наявна інформація, яка не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а саме: документи, відомості, що містять інформацію стосовно загальних сум грошових коштів, що спрямована підприємством не на сплату ЄСВ, а на сплату товарів (робіт, послуг) всупереч ч. 2 ст. 6 та ч. 8 ст. 9 Закону № 2464 VI від 08.07.2010 року «Про збір та облік ЄСВ»

Заступник начальника 2-го ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримує.

Дослідивши клопотання та додані до нього документи, оглянувши матеріали кримінального провадження, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно до положень п.п. 2, 3 ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

З матеріалів, доданих до клопотання, вбачається, що співробітниками УОРД ГУ ДФС у Житомирській області проведено тимчасовий доступ до речей і документів по банківським рахункам ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), які відкриті та обслуговуються у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », за період з 01.01.2017 по дату проведення тимчасового доступу для розрахунків за товари, роботи та послуги, та встановлено, що за вказаний період службові особи підприємства здійснили перерахунок грошових коштів за товари, роботи та послуги на банківський рахунок ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДР НОМЕР_16 ).

З огляду на викладене, а також те, що вилучення належним чином завірених копій зазначених у клопотанні документів необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а довести обставини, викладені у клопотанні, іншим способом не представляється можливим, слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебувають речі чи документи, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза їх зміни або знищення.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст.132, 159, 160, 163, 164 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання задовольнити.

Надати заступнику начальника 2-го ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до речей і документів та розпорядження про вилучення (виїмку) у службових осіб ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДР НОМЕР_16 ) копій документів по проведеним господарським операціям між ПП « ОСОБА_5 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), у тому числі: договори (угоди), укладені між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ПП « ОСОБА_5 », додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ПП « ОСОБА_5 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », накладні та податкові накладні, що свідчать про фінансово господарські операції між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ПП « ОСОБА_5 », товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, карточки складського обліку, акти виконаних робіт та наданих послуг, документів щодо листування між ПП « ОСОБА_5 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (в тому числі вхідні та вихідні листи), з приводу виконання договорів, інші документи, що стосуються виконання договорів при здійсненні господарської діяльності між ПП « ОСОБА_5 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за період 2015-2020 р.р.

Встановити строк дії ухвали до 24.10.2020 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення24.09.2020
Оприлюднено03.06.2024
Номер документу91877946
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/11489/20

Ухвала від 24.09.2020

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Кузнєцов Д. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні