Рішення
від 23.09.2020 по справі 912/1941/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

вул.В`ячеслава Чорновола, 29/32, м.Кропивницький, Україна, 25022,

тел/факс: 32-05-11/24-09-91 E-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 вересня 2020 рокуСправа № 912/1941/20 Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Поліщук Г.Б., за участю секретаря судового засідання Кравченка О.В., розглянув у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження матеріали справи № 912/1941/20

за позовом Заступника прокурора Кіровоградської області, 25006, м. Кропивницький, вул. Велика Пермська, 4 в інтересах держави в особі органу уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах Кіровоградської обласної державної адміністрації, 25006, м. Кропивницький, площа Героїв Майдану, 1

до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький", 25015, м. Кропивницький, площа Дружби народів, 5, кв. 52

про зобов`язання повернути водний об`єкт

за участю представників:

від прокуратури - Лагода О.В., посвідчення № 056383 від 29.05.20;

від позивача - Донченко С.В., довіреність № 01-25/21/0.1 від 03.09.20 посвідчення № 46 від 09.07.08;

від відповідача - Клеветенко А.А., ордер № 1005490 від 23.07.20;

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

До Господарського суду Кіровоградської області надійшла позовна заява Заступника прокурора Кіровоградської області в інтересах держави в особі органу уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах Кіровоградської обласної державної адміністрації до Товариства з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" про зобов`язання повернути державі в особі Кіровоградської обласної державної адміністрації, шляхом складання акту приймання-передачі, розташований на території Новоархангельського району Кіровоградської області водний об`єкт - водосховище на р. Синюха, ліва притока річки Південний Буг, басейн річки Південний Буг за межами Тернівської і Торговицької сільських рад та Новоархангельської селищної ради Новоархангельського району Кіровоградської області (Тернівське водосховище), площею 314,5137 га, разом із зайнятою цим водосховищем земельною ділянкою водного фонду, з покладанням на відповідача витрат по сплаті судового збору.

В обґрунтування позовних вимог прокурор зазначає, що починаючи з 2016 року відповідач, в порушення вимог ст. 51 Водного кодексу України, ст. 123-126 Земельного кодексу України безпідставно використовує зазначений природний об`єкт, зважаючи на обставину, що Режим, отриманий відповідачем, не є правовстановлюючим документом та не надає права користування водним об`єктом. До того ж у позові зауважено, що відповідач не має жодних правовстановлюючих документів, ані на водний об`єкт (водне плесо), ані на земельну ділянку водного фонду.

Разом з тим, за твердженням прокурора, виходячи зі змісту положень як національного законодавства, так і зі змісту ст.1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, захисту підлягає наявне законне порушене право держави на водний об`єкт - Тернівське водосховище та зайняту ним земельну ділянку водного фонду.

Ухвалою від 17.06.2020 позовну заяву Заступника прокурора Кіровоградської області залишено без руху та встановлено прокурору строк для усунення недоліків позовної заяви, виявлених при її поданні, а саме: зобов`язано надати суду документи на підтвердження повноважень заступника прокурора Кіровоградської області на підписання позовної заяви.

26.06.2020 на адресу суду від Прокуратури Кіровоградської області надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви.

Ухвалою від 01.07.2020 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі №912/1941/20 за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 30.07.2020, встановлено сторонам строк для подання заяв по суті справи.

29.07.2020 Товариством з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" подано до суду відзив на позовну заяву, відповідно до якого відповідач вважає позов не обґрунтованим та просить відмовити в його задоволенні.

У поданому відзиві відповідач зазначає про те, що здійснення ним вселення та вилучення водних живих біоресурсів в Тернівському водосховищі здійснювався на підставі дозвільних документів та без порушення норм чинного законодавства України. Крім того, на думку відповідача, прокурором неправильно обраний спосіб захисту. Враховуючи доводи прокурора, йому слід було звертатися до суду з позовом про заборону відповідачу здійснювати вселення та вилучення водних живих біоресурсів на зазначеному водосховищі, оскільки жодних інших дій відповідачем по відношенню до даного водосховища не вчиняється.

Ухвалою від 30.07.2020 відкладено підготовче засідання у справі №912/1941/20 на 26.08.2020 о 12:00 год.

05.08.2020 прокурором подано відповідь на відзив, у якій зазначено, що Режим рибогосподарської експлуатації та Дозвіл на спеціальне використання водних біоресурсів не є та не можуть бути правовстановлюючими документами, якими надається право користування водними об`єктами чи землями водного фонду та не визначають правових підстав користування водними об`єктами.

14.08.2020 Кіровоградською обласною державною адміністрацією подано пояснення у даній справі, згідно яких позивач підтримує позовні вимоги прокурора.

Ухвалою від 26.08.2020 закрито підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду на 23.09.2020.

В судовому засіданні 23.09.2020 брали участь прокурор та представник позивача, які підтримали позовні вимоги, та представник відповідача, який позов заперечив.

Господарський суд вважає за необхідне зазначити, що відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру", представництво прокурором інтересів держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів держави у випадку та у порядку, встановленому законом.

При цьому, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру", прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Частиною першою статті 24 Закону України "Про прокуратуру" визначено, що право подання позовної заяви (заяви, подання) в порядку цивільного, адміністративного або господарського судочинства надається Генеральному прокурору України, його першому заступнику та заступникам, керівникам регіональних та місцевих прокуратур, їх першим заступникам та заступникам.

Згідно зі статтею 4 Господарського процесуального кодексу України, право на звернення до господарського суду в установленому цим Кодексом порядку гарантується. До господарського суду у справах, віднесених законом до його юрисдикції, мають право звертатися також особи, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.

Відповідно до ч. 3 ст. 53 Господарського процесуального кодексу України у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.

Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах (ч. 4 ст. 53 Господарського процесуального кодексу України).

Відкриваючи провадження у даній справі, суд встановив відповідність поданої прокурором позовної заяви вимогам статей 162, 164 Господарського процесуального кодексу України.

Як вбачається з матеріалів справи, на виконання частин третьої - п`ятої статті 53 Господарського процесуального кодексу України і частин третьої, четвертої статті 23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор при поданні позовної заяви обґрунтував неналежне, на його думку, здійснення захисту інтересів держави Кіровоградською обласною державною адміністрацією, яка не вжила заходів до повернення водного об`єкта у судовому порядку.

Крім того, як вбачається з матеріалів справи, з повідомленням в порядку ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор звертався до позивача 14.04.2020 та 29.05.2020, в той час як з позовом до суду прокурор звернувся 05.06.2020. Отже, Кіровоградська обласна державна адміністрація мала достатньо часу для звернення до суду. Проте, в листі від 23.04.2020 прокуратуру Кіровоградської області було повідомлено про неможливість вжиття Кіровоградською обласною державною адміністрацією заходів до усунення порушення в судовому порядку у зв`язку з відсутністю коштів для сплати судового збору.

За таких обставин суд дійшов висновку, що прокурор правомочно звернувся до суду з даним позовом.

Розглянувши наявні матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора та представників сторін, господарський суд встановив наступні обставини.

Згідно Паспорта водного об`єкта, погодженого Державним агентством водних ресурсів 15.11.2019, водосховище розташоване за межами населених пунктів Тернівської і Торговицької сільських рад та Новоархангельської селищної ради Новоархангельського району Кіровоградської області на річці Синюха правій притоці річки Південний Буг (т.І а.с. 112-122).

За замовленням товариства з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" Науково-дослідним інститутом "Держводекологія" розроблено Науково-біологічне обґрунтування Режиму рибогосподарської експлуатації Тернівського водосховища, розташованого на р.Синюха в межах від м.Новоархангельськ до с.Тернівка Новоархангельського району Кіровоградської області (т.І а.с. 40-78).

04.10.2016 Режим погоджено Управлінням охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства Кіровоградської області та 28.10.2016 Державним агентством рибного господарства (т. І а.с. 30-34).

Згідно вказаного Режиму визначено обсяги вселення та вилучення водних живих ресурсів за видами, та визначено, що любительський та спортивний вилов риби здійснюється відповідно до Регламентації ведення любительського та спортивного рибальства, наведеної в Науково-біологічному обґрунтуванні даного Режиму (пункт 12) та організовується згідно з чинним законодавством України. При цьому, користувач визначає місця для любительського та спортивного лову за плату.

28.11.2018 товариству з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" Управлінням Державного агентства рибного господарства у Кіровоградській області видано дозвіл №4 на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об`єктах (їх частинах) строком дії з 26.11.2018 по 26.11.2023.

Як вбачається з даного Дозволу, його видано на промисловий вилов водних біоресурсів, згідно з Режимом рибогосподарської експлуатації на рибогосподарському водному об`єкті Тернівське водосховище із зазначенням в ньому даних стосовно дозволених для використання знарядь лову і дозволених для вилучення видів водних біоресурсів та обсягів вилучення аналогічних тим, що наведені в Режимі рибогосподарської експлуатації.

На підставі вказаних документів відповідачем у вересні-жовтні 2018 року та у квітні 2019 року виконано роботи із штучного розведення (відтворення) водних біоресурсів, що підтверджується актами від 21.09.2018, 30.10.2018, 20.04.2019 (т.І а.с. 84-86).

Крім того, починаючи з 2016 року, товариство з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" здійснює добування водних біоресурсів з водного об`єкта, про що свідчать надані товариством до Управління охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства в Кіровоградській області Звіти про обсяги вилову водних біоресурсів станом на 01.01.2017, 01.01.2018, 01.01.2019, 01.01.2020, 01.04.2020 (т.І а.с. 87-93).

Відповідно до ст.6 Водного кодексу України води (водні об`єкти) є виключно власністю Українського народу і надаються тільки у користування. Український народ здійснює право власності на води (водні об`єкти) через Верховну Раду України, Верховну Раду Автономної Республіки Крим і місцеві ради. Окремі повноваження щодо розпорядження водами (водними об`єктами) можуть надаватися відповідним органам виконавчої влади та Раді міністрів Автономної Республіки Крим.

Згідно зі ст.1 Водного кодексу рибогосподарський водний об`єкт - водний об`єкт (його частина), що використовується для рибогосподарських цілей.

Відповідно до ч.ч.1-2 ст.48 Водного кодексу спеціальне водокористування - це забір води з водних об`єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об`єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів.

Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами насамперед для задоволення питних потреб населення, а також для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських (у тому числі для цілей аквакультури) та інших державних і громадських потреб.

Згідно з ч.ч.1-7, 12 ст.51 Водного кодексу у користування на умовах оренди для рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, лікувальних, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт можуть надаватися водосховища (крім водосховищ комплексного призначення), ставки, озера та замкнені природні водойми.

Не підлягають передачі у користування на умовах оренди для рибогосподарських потреб водні об`єкти, що:

- використовуються для питних потреб;

- розташовані в межах територій та об`єктів, що перебувають під охороною відповідно до Закону України "Про природно-заповідний фонд України".

Водні об`єкти надаються у користування за договором оренди земель водного фонду на земельних торгах у комплексі із земельною ділянкою.

Водні об`єкти надаються у користування на умовах оренди органами, що здійснюють розпорядження земельними ділянками під водою (водним простором) згідно з повноваженнями, визначеними Земельним кодексом України, відповідно до договору оренди, погодженого з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері водного господарства.

Надання водних об`єктів у користування на умовах оренди здійснюється за наявності паспорта водного об`єкта. Порядок розроблення та форма паспорта затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Водні об`єкти надаються в користування на умовах оренди без обмеження права загального водокористування, крім випадків, визначених законом.

Орендарі водного об`єкта зобов`язані передбачити місця для безоплатного забезпечення права громадян на загальне водокористування (купання, плавання на човнах, любительське і спортивне рибальство тощо).

Умови використання водних об`єктів, розмір орендної плати та строк дії договору оренди водних об`єктів визначаються у договорі оренди.

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України "Про аквакультуру" від 18 вересня 2012 року №5293-VI аквакультура (рибництво) - сільськогосподарська діяльність із штучного розведення, утримання та вирощування об`єктів аквакультури у повністю або частково контрольованих умовах для одержання сільськогосподарської продукції (продукції аквакультури) та її реалізації, виробництва кормів, відтворення біоресурсів, ведення селекційно-племінної роботи, інтродукції, переселення, акліматизації та реакліматизації гідробіонтів, поповнення запасів водних біоресурсів, збереження їх біорізноманіття, а також надання рекреаційних послуг.

Згідно з абз.3 ч.1 ст.11 вказаного Закону до повноважень місцевих державних адміністрацій у сфері аквакультури належить надання в користування на умовах оренди частини рибогосподарського водного об`єкта, рибогосподарської технологічної водойми для цілей аквакультури відповідно до повноважень щодо розпорядження землями, встановлених Земельним кодексом України.

Відповідно до ч.1 ст.14 вказаного Закону рибогосподарський водний об`єкт для цілей аквакультури надається в користування на умовах оренди юридичній чи фізичній особі відповідно до Водного кодексу України.

Згідно зі ст.1 Закону України "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів" від 8 липня 2011 року № 3677-VI водні біоресурси (водні біологічні ресурси) - сукупність водних організмів (гідробіонтів), життя яких неможливе без перебування (знаходження) у воді. До водних біоресурсів належать прісноводні, морські, анадромні та катадромні риби на всіх стадіях розвитку, круглороті, водні безхребетні, у тому числі молюски, ракоподібні, черви, голкошкірі, губки, кишковопорожнинні, наземні безхребетні у водній стадії розвитку, водорості та інші водні рослини.

Відповідно до ст.25 вказаного Закону використання водних біоресурсів, які перебувають у стані природної волі, здійснюється в порядку загального і спеціального використання.

Разом з тим, згідно з абз.2 ч.1 ст.34 вказаного Закону суб`єкти рибного господарства мають право на користування рибогосподарськими водними об`єктами (їх частинами), землями водного фонду та використання водних біоресурсів на недискримінаційних умовах у встановленому порядку.

Відповідно до ч.ч.1, 3 ст.36 наведеного Закону юридичні та фізичні особи мають право користуватися водними біоресурсами як обєктами права власності Українського народу відповідно до Конституції України та цього Закону.

Надання у користування рибогосподарських водних об`єктів (їх частин) місцевого значення для провадження рибогосподарської діяльності здійснюється відповідно до закону.

Згідно з абз. 5 ст.53 зазначеного Закону основні засади пріоритетного розвитку рибного господарства передбачають пріоритетне надання в оренду водних об`єктів (їх частин) з низькою рибопродуктивністю суб`єктам господарювання, які займаються вирощуванням водних біоресурсів.

Комплексний правовий аналіз всіх вищевказаних норм свідчить, що законодавець розрізнив користування рибогосподарськими водними об`єктами (їх частинами), землями водного фонду та використання водних біоресурсів, як окремими об`єктами користування.

Проте, вищевказані норми не передбачають можливості використання водних біоресурсів без обов`язкового отримання в установленому Земельним кодексом України порядку в користування на умовах оренди рибогосподарських водних об`єктів (їх частин), в т.ч. і земель водного фонду (зокрема і під цими об`єктами), де здійснюється використання цих водних біоресурсів.

Таке використання водних біоресурсів є нерозривно пов`язаним з використанням зазначених рибогосподарських водних об`єктів (їх частин), в т.ч. і земель водного фонду (зокрема і під цими об`єктами).

Відповідна правова позиція наведена в постанові Верховного суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 21 березня 2019 року у справі № 923/213/18.

Підсумовуючи наведене, суд дійшов висновку, що водні об`єкти мають передаватись в користування суб`єктам господарювання на підставі рішення уповноваженого органу на платній основі або інших умовах. Порядок їх експлуатації визначається уповноваженими органами з дотриманням принципу раціонального використання, охорони вод та відтворення водних ресурсів.

Відповідно до ч. 1 статті 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

В матеріалах справи відсутні докази наявності рішення уповноваженого органу про надання Тернівського водосховища у користування відповідачеві на будь-яких умовах.

Посилання відповідача на Інструкцію про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затверджену Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008 за № 4, зареєстровану в Міністерстві юстиції України від 28 січня 2008 р. за № 64/14755, судом не може бути прийнято до уваги, оскільки дана інструкція є підзаконним нормативно-правовим актом, який не може суперечити вищевказаним Кодексу та Законам.

Поряд з тим, згідно з водогосподарським паспортом, розробленим Міністерством меліорації та водного господарства УРСР Українського південного державного проектно-пошукового інституту "Укрпівденгіпроводгосп" у 1981 році, Тернівське водосховище є водосховищем комплексного призначення (призначене для потреб енергетики, зрошення та рекреації), і, у відповідності до ст. 51 Водного кодексу України, взагалі не може бути об`єктом оренди.

Відповідно до ч.5 ст.59 Земельного кодексу України використання земельних ділянок водного фонду для рибальства здійснюється за згодою їх власників або з погодженням із землекористувачами.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" самовільне зайняття земельних ділянок - це будь-які дії особи, які свідчать про фактичне використання не наданої їй земельної ділянки чи намір використовувати земельну ділянку до встановлення її меж у натурі (на місцевості), до одержання документа, що посвідчує право на неї, та до його державної реєстрації.

Також, слід врахувати, що відповідно до статті 212 Земельного кодексу України, самовільно зайняті земельні ділянки підлягають поверненню власникам землі або землекористувачам без відшкодування затрат, понесених за час незаконного користування ними.

Наявними матеріалами справи підтверджено, що товариство з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" безпідставно використовує земельну ділянку водного фонду для риборозведення, та без документу, що посвідчує право на неї, тобто самовільно.

Відповідно до частини 2 статті 152 Земельного кодексу України власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування збитків.

Статтею 1 ЗУ "Про місцеві державні адміністрації" визначено, що виконавчу владу в областях, районах, районах Автономної Республіки Крим, у містах Києві та Севастополі здійснюють обласні, районні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.

Згідно ст.16 Закону, місцеві державні адміністрації в межах, визначених Конституцією і законами України, здійснюють на відповідних територіях державний контроль, зокрема, за збереженням і раціональним використанням державного майна; використанням та охороною земель, лісів, надр, води, атмосферного повітря, рослинного і тваринного світу та інших природних ресурсів.

Відповідно до ст. 21 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" Кіровоградська обласна державна адміністрація здійснює повноваження в галузі використання та охорони земель, природних ресурсів і охорони довкілля виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи вищенаведені норми а також норми Водного кодексу та Закону України "Про аквакультуру", Кіровоградська обласна адміністрація є розпорядником водного об`єкту - Тернівського водосховища, а отже є належним позивачем у даній справі.

Стосовно заперечення відповідача щодо неправильного обраного прокурором способу захисту, оскільки правильним було б заборонити здійснювати вселення та вилучення живих біоресурсів, господарський суд вважає за необхідне зазначити, що, оскільки використання водних біоресурсів, як було зазначено вище, є нерозривно пов`язаним з використанням рибогосподарських водних об`єктів (їх частин), в т.ч. і земель водного фонду (зокрема і під цими об`єктами), запропонований відповідачем спосіб захисту не є ефективним та не призведе до відновлення порушеного права позивача.

Таким чином, враховуючи, що спірне водосховище та зайнята ним земельна ділянка використовуються товариством з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" без будь-яких правовстановлюючих документів, вказані об`єкти підлягають поверненню державі в особі Кіровоградської обласної державної адміністрації.

Відповідно, позовні вимоги заступника прокурора Кіровоградської області в інтересах держави в особі Кіровоградської обласної державної адміністрації до товариства з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" про зобов`язання відповідача повернути водний об`єкт разом із зайнятою ним земельною ділянкою підлягають задоволенню в повному обсязі.

У відповідності до приписів ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на відповідача у даній справі.

Керуючись ст. ст. 74, 76, 77, 129, 233, 236-241, 252 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" (25015, м. Кропивницький, площа Дружби народів, 5, кв 52, ідентифікаційний код 40692480) повернути державі в особі Кіровоградської обласної державної адміністрації (25006, м. Кропивницький, пл. Героїв Майдану, 1, ідентифікаційний код 00022543), шляхом складання акту приймання-передачі, розташований на території Новоархангельського району Кіровоградської області водний об`єкт - водосховище на р. Синюха, ліва притока річки Південний Буг, басейн річки Південний Буг за межами Тернівської і Торговицької сільських рад та Новоархангельської селищної ради Новоархангельського району Кіровоградської області (Тернівське водосховище), площею 314,5137 га, разом із зайнятою цим водосховищем земельною ділянкою водного фонду.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" (25015, м. Кропивницький, площа Дружби народів, 5, кВ 52, ідентифікаційний код 40692480) на користь Прокуратури Кіровоградської області (25000, м. Кропивницький, вул. Верхня Пермська, 4, ідентифікаційний код 02910025, Банк Державна казначейська служба України, м.Київ, МФО 820172, р/р НОМЕР_1 ) судовий збір у розмірі 2102,00грн.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення в порядку, передбаченому Господарським процесуальним кодексом України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається до Центрального апеляційного господарського суду через Господарський суд Кіровоградської області.

Копії рішення вручити або направити рекомендованим листом з повідомленням про вручення Прокуратурі Кіровоградської області (oblprokuratura@kir.gp.gov.ua), Кіровоградській обласній державній адміністрації (25006, м. Кропивницький, площа Героїв Майдану, 1 та public@kr-admin.gov.ua), Товариству з обмеженою відповідальністю "Аквафармінг Кропивницький" (25015, м. Кропивницький, площа Дружби народів, 5, кв. 52 та andrij.klevetenko@gmail.com).

Повне рішення складено 01.10.2020.

Суддя Г.Б. Поліщук

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення23.09.2020
Оприлюднено01.10.2020
Номер документу91906556
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —912/1941/20

Постанова від 16.06.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Зуєв В.А.

Ухвала від 26.05.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Зуєв В.А.

Ухвала від 06.04.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Зуєв В.А.

Ухвала від 17.02.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Суховий В.Г.

Постанова від 22.12.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Постанова від 22.12.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 03.12.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 06.11.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Рішення від 23.09.2020

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Поліщук Г.Б.

Ухвала від 26.08.2020

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Поліщук Г.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні