ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 жовтня 2020 р. м. Чернівці Справа № 600/1618/20-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лелюка О.П., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за позовом Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина до Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області про визнання протиправними дій, визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії,
У С Т А Н О В И В:
Чернівецька обласна партійна організація Всеукраїнського об`єднання Батьківщина звернулась до суду з позовом до Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області про визнання протиправними дій, визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії.
Позивач просить суд:
- визнати протиправними дії Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області щодо відмови в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , на перших виборах депутатів Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області 25 жовтня 2020 року;
- визнати протиправною та скасувати постанову Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області від 24 вересня 2020 року №19 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина (25 кандидатів в депутати) ;
- зобов`язати Хотинську міську територіальну виборчу комісію Дністровського району Чернівецької області зареєструвати кандидатів в депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів в депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , висунутих на II етапі XVIII звітно-виборної конференції цієї організації партії 20 вересня 2020 року.
Позов обґрунтовано протиправністю прийнятого відповідачем рішення, оскільки воно не відповідає виборчому законодавству України. Так, позивач вважає, що під час висування кандидатів у депутати Хотинської міської ради дотримано вимоги Виборчого кодексу України щодо кількості кандидатів у депутати, які мають бути включені до єдиного та територіальних виборчих списків. Жодних порушень порядку висування кандидатів у депутати Хотинської міської ради Чернівецькою обласною партійною організацією Всеукраїнського об`єднання Батьківщина допущено не було. За таких підстав, оскаржувана постанова є такою, що не відповідає статті 230 Виборчого кодексу України.
Крім цього, зазначено, що постанова Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області від 24 вересня 2020 року №19 суперечить вимогам частини дванадцятої статті 36 Виборчого кодексу України, оскільки ухвалена у невстановлений Виборчим кодексом України спосіб, без проведення голосування та підтримання наведеного у ній рішення більшістю голосів від складу комісії. Отже, дії та рішення щодо відмови в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради від Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина є такими, що порушують вимоги виборчого законодавства України.
Ухвалою суду від 29 вересня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у даній справі за правилами спрощеного позовного провадження із врахуванням особливостей провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій, встановлених статтею 273 Кодексу адміністративного судочинства України; призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження на 01 жовтня 2020 року о 10 год. 00 хв.; встановлено строк для подання до суду відзиву на позовну заяву; зобов`язано відповідача у строк, встановлений для подання відзиву на позовну заяву, надати суду для долучення до матеріалів справи всі належним чином завірені копії документів, які лягли в основу прийняття оскаржуваного рішення.
У встановлений судом строк відповідачем відзив не подано.
Ухвалою суду від 01 жовтня 2020 року відмовлено позивачу у задоволенні заяви про забезпечення позову.
У судовому засіданні представник позивача позов підтримав з підстав, викладених у ньому.
Представник відповідача у судовому засіданні щодо задоволення позову не заперечував.
Виступивши зі вступним словом в порядку статті 209 Кодексу адміністративного судочинства України представники сторін подали заяви про розгляд справи у порядку письмового провадження за їх відсутності.
За таких обставин та зважаючи на положення частини третьої статі 194 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути дану справу в порядку письмового провадження на підставі наявних матеріалів.
Дослідивши наявні матеріали, всебічно та повно з`ясувавши всі обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.
Судом встановлено, що відповідно до пункту 1 постанови Центральної виборчої комісії від 8 серпня 2020 року №160 призначено на неділю, 25 жовтня 2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно з додатками 1 - 24.
Згідно з постановою Центральної виборчої комісії від 30 серпня 2020 року №208 оголошено з 5 вересня 2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня 2020 року.
З матеріалів справи вбачається, що за результатами ІІ етапу XVIII звітно-виборної конференції Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина 20 вересня 2020 року відповідно до статей 217-219 Виборчого кодексу України прийнято рішення про висування кандидатів у депутати Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області та затверджено єдиний і територіальний виборчі списки кандидатів у депутати від Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина на перших виборах депутатів Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області.
Так, до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області, висунутих Чернівецькою обласною партійною організацією Всеукраїнського об`єднання Батьківщина в єдиному багатомандатному виборчому окрузі на II етапі XVIII звітно-виборної конференції цієї організації партії, що відбулася 20 вересня 2020 року, включено 26 осіб.
При цьому з указаної кількості кандидатів у депутати (крім першого кандидата - ОСОБА_1 ) на цій же звітно-виборній конференції сформовано та затверджено територіальні виборчі списки кандидатів у депутати Хотинської міської ради: у територіальному виборчому окрузі №1 - у кількості 8 осіб; у територіальному виборчому окрузі №2 - 9 осіб; у територіальному виборчому окрузі №3 - 8 осіб.
Вказані обставини також підтверджуються витягом з протоколу №2 ІІ етапу XVIII конференції Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина від 20 вересня 2020 року.
24 вересня 2020 року об 11 год. 50 хв. представником Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина Гаврельян О.В. подано до Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області в особі секретаря ОСОБА_2 такі документи: заяву про реєстрацію кандидатів у депутати на 2 арк.; рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від організації партії та затвердження єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків на 2 арк.; єдиний виборчий список та всі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати та паперових носіях на 11 арк.; передвиборча програма організації партії на 2 арк.; документ про внесення організацією партії грошової застави на 1 арк.; заяви осіб, включених до виборчих списків організації партії, про згоду балотуватися на 25 арк.; автобіографії кандидатів на паперовому носії та в електронному вигляді; заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів та утримання дитини; по одній фотографії кандидатів у депутати на 25 арк.; копії перших та других сторінок паспортів на 25 арк.
Зазначене підтверджується довідкою №10 про прийняття територіальною виборчою комісією документів, поданих на реєстрацію кандидатів у депутати та кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
24 вересня 2020 року о 18 год. 30 хв. Хотинською міською територіальною виборчою комісією Дністровського району Чернівецької області прийнято постанову №19, відповідно до якої, керуючись частиною першою-третьою, частиною восьмою статті 219, частиною першою статті 230 Виборчого кодексу України, прийнято рішення про відмову Чернівецькій обласній партійній організації Всеукраїнською об`єднання Батьківщина в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради на місцевих виборах, що відбудуться 25 жовтня 2020 року, включених до єдиною і територіального виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , у зв`язку з порушенням порядку висування кандидатів. Зобов`язано видати копію цього рішення не пізніше 25 вересня 2020 року представнику Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина Гаврельян Ользі Василівні.
Вважаючи вказану постанову протиправною, Чернівецька обласна партійна організація Всеукраїнського об`єднання Батьківщина звернулася до адміністративного суду з цим позовом.
Так, відповідно до частин першої та другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За змістом пункту 2 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України публічно-правовий спір - спір, у якому хоча б одна сторона є суб`єктом виборчого процесу або процесу референдуму і спір виник у зв`язку із порушенням її прав у такому процесі з боку суб`єкта владних повноважень або іншої особи.
Особливості провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій визначені статтею 273 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до частин першої та четвертої названої статті право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму. Рішення, дії чи бездіяльність територіальних (окружних) виборчих комісій щодо підготовки та проведення місцевих виборів, виборів Президента України, народних депутатів України; обласних комісій з референдуму і комісії Автономної Республіки Крим з всеукраїнського референдуму, а також членів зазначених комісій оскаржуються до окружного адміністративного суду за місцезнаходженням відповідної комісії.
З матеріалів справи вбачається, що предметом даного позову є фактично постанова від 24 вересня 2020 року №19 Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області, якою відмовлено Чернівецькій обласній партійній організації Всеукраїнською об`єднання Батьківщина в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради на місцевих виборах, що відбудуться 25 жовтня 2020 року, включених до єдиною і територіального виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , у зв`язку з порушенням порядку висування кандидатів.
Так, відповідно до частини першої статті 230 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі:
1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;
2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);
3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;
4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".
Частиною четвертою статті 230 Виборчого кодексу України передбачено, що рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).
Суд звертає увагу на те, що в оскаржуваній постанові лише зазначено, що при вивченні поданих ОСОБА_3 документів було виявлено, що серед документів, поданих на реєстрацію кандидатів у депутати міської ради порушено порядок висування з наведенням в подальшому положень пункту 1 частини першої статті 230 Виборчого кодексу України.
При цьому в оскаржуваній постанові від 24 вересня 2020 року №19 не конкретизовані підстави відмови Чернівецькій обласній партійній організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради на місцевих виборах, що відбудуться 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина .
Тобто, відповідачем не деталізовано, у чому саме полягало вчинення позивачем порушення порядку висування кандидатів у депутати міської ради.
Відсутність обґрунтованості оскаржуваної відмови у реєстрації кандидатів у депутати вбачається також і з протоколу №6 засідання Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області від 24 вересня 2020 року.
Так, дослідженням змісту вказаного протоколу судом встановлено, що за результатами розгляду питання щодо реєстрації та затвердження документів у депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина (пункт 5 Порядку денного) головою виборчої комісії Поповою С.С. запропоновано проголосувати членам комісії та зареєструвати, затвердити документи у депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина (26 кандидатів у депутати). Після чого за це рішення проголосували: за - 6, проти 1, утримались - 6. Рішення не прийнято.
Вказані обставини свідчать про необґрунтованість, а відтак і про протиправність оскаржуваної постанови від 24 вересня 2020 року №19.
При цьому в судовому засіданні представник відповідача не змогла чітко пояснити та назвати правові підстави прийняття оскаржуваного рішення, в тому числі і назвати конкретні порушення позивачем порядку висування кандидатів, у зв`язку з якими прийнято постанову від 24 вересня 2020 року №19.
Таким чином, перевіряючи оскаржуваний позивачем індивідуальний правовий акт на відповідність його критеріям, наведеним у частині другій статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд приходить до висновку, що такий прийнято не на підставі та не у спосіб, встановлений законодавством, що регулює виборчі правовідносини та є необґрунтованим; прийнятий без дотримання необхідного балансу між несприятливими наслідками для прав та інтересів позивача і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення.
Крім цього, з огляду на доводи позову стосовно не перевищення Чернівецькою обласною партійною організацією Всеукраїнського об`єднання Батьківщина встановленої Виборчим кодексом України кількості кандидатів у депутати, на запитання суду голова Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області повідомила, що зазначене не було підставою для прийняття рішення про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , на перших виборах депутатів Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області 25 жовтня 2020 року.
У свою чергу представник позивача повідомив суду, що наведені вище ним твердження є припущенням Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина щодо причин у зв`язку з якими відповідачем було прийнято оскаржуване рішення про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради.
За таких обставин, викладені у позові доводи про дотриманням позивачем вимог Виборчого кодексу України щодо кількості кандидатів у депутати, які мають бути включені до єдиного та територіального виборчих списків, не підлягають оцінці, оскільки фактично не заперечуються Хотинською міською територіальною виборчою комісією Дністровського району Чернівецької області та не були підставою прийняття оскаржуваної постанови від 24 вересня 2020 року №19.
Також відповідачем не заперечувались і доводи позову про не проведення 24 вересня 2020 року на засіданні Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області голосування щодо відмови в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради від Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина .
Розглядаючи дану справу, варто зазначити, що особливістю адміністративного судочинства, порівняно з іншими видами судочинства, є обов`язок суб`єкта владних повноважень, тобто відповідача, доказувати правомірність своїх рішень, дій чи бездіяльності (частина друга статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України).
Відповідно до частини четвертої статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
В даному випадку відповідачем у встановлений судом строк не було подано відзив на позов. При цьому у судовому засіданні 01 жовтня 2020 року представник відповідача - голова Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області Попова С.С. повідомила, що не заперечує відносно задоволення заявлених позовних вимог.
Указане у своїй сукупності кваліфікується судом як визнання відповідачем поданого Чернівецькою обласною партійною організацією Всеукраїнського об`єднання Батьківщина позову, що дає додаткові підстави суду для прийняття рішення про його задоволення.
На переконання суду, заявлені у позові вимоги узгоджуються із положеннями статті 5 (право на звернення до суду та способи судового захисту) та статті 245 (повноваження суду при вирішенні справи) Кодексу адміністративного судочинства України. Захист порушених прав позивача в адміністративній справі (в даному випадку виборчих прав) має бути реальним, ефективним та таким, що не призводитиме до виникнення нових спірних відносин.
З огляду на викладене, належним способом захисту порушених прав позивача буде визнання протиправними дій Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області щодо відмови в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , на перших виборах депутатів Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області 25 жовтня 2020 року; визнання протиправною та скасування постанови Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області від 24 вересня 2020 року №19 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина (25 кандидатів в депутати) ; зобов`язання Хотинську міську територіальну виборчу комісію Дністровського району Чернівецької області зареєструвати кандидатів в депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів в депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , висунутих на II етапі XVIII звітно-виборної конференції цієї організації партії 20 вересня 2020 року.
Щодо розподілу судових витрат варто зазначити таке.
Частиною першою, сьомою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо).
Оскільки згідно наявного у справі платіжного доручення №1 від 29 вересня 2020 року позивачем за подання позову сплачено судовий збір у розмірі 2102,00 грн, то вказана сума підлягає поверненню позивачу за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 72-77, 90, 139, 159, 241 - 246, 250, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина до Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області про визнання протиправними дій, визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.
Визнати протиправними дії Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області щодо відмови в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , на перших виборах депутатів Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області 25 жовтня 2020 року.
Визнати протиправною та скасувати постанову Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області від 24 вересня 2020 року №19 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина (25 кандидатів в депутати) .
Зобов`язати Хотинську міську територіальну виборчу комісію Дністровського району Чернівецької області зареєструвати кандидатів в депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів в депутати Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина , висунутих на II етапі XVIII звітно-виборної конференції цієї організації партії 20 вересня 2020 року.
Стягнути з Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області за рахунок її бюджетних асигнувань на користь Чернівецької обласної партійної організації Всеукраїнського об`єднання Батьківщина судовий збір у розмірі 2102,00 грн.
Згідно статті 272 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження.
У відповідності до статті 278, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом двох днів з дня його проголошення (підписання).
Повне найменування сторін: позивач - Чернівецька обласна партійна організація Всеукраїнського об`єднання Батьківщина (м. Чернівці, вул. Кафедральна,8/1, ЄДРПОУ 21436173), відповідач - Хотинська міська територіальна виборча комісія Дністровського району Чернівецької області (Чернівецька область, м. Хотин, вул. Незалежності, 52, ЄДРПОУ 43767878).
Суддя О.П. Лелюк
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.10.2020 |
Оприлюднено | 02.10.2020 |
Номер документу | 91913871 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Лелюк Олександр Петрович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Лелюк Олександр Петрович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Лелюк Олександр Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні