Ухвала
від 17.09.2020 по справі 295/11173/20
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/11173/20

1-кс/295/4571/20

УХВАЛА

Іменем України

17.09.2020 року м. Житомир

Слідчий суддяБогунського районногосуду м.Житомира ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 ,розглянув клопотанняпро тимчасовийдоступ доречей тадокументів заступниканачальника 2ВРКП СУГУ ДФСу Житомирськійобласті ОСОБА_3 ,за матеріалами кримінального провадження №32020060000000024 ,-

В С Т А Н О В И В :

В клопотанні слідчий зазначив, що в проваджені слідчого управління ГУ ДФС у Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування по кримінальному провадженню №32020060000000024, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 17.07.2020р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст.212 -1 КК України.

З клопотання слідчого вбачається, що досудове розслідування розпочато за матеріалами, які надійшли від ІНФОРМАЦІЯ_1 , у відповідності до яких встановлено, що на території Житомирської області здійснюють господарську діяльність ряд СГД, які в порушення Закону України № 2464-VІ від 08.07.2010 року «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообовязкове державне страхування» направляли кошти підприємств на оплату товарів (робіт, послуг) постачальникам, при цьому маючи заборгованість по виплаті ЄСВ на суму понад 7 млн. грн.

Так зокрема, до вказаних підприємств відносяться наступні ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДР НОМЕР_1 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), МКП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), Філія « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), Філія « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), Філія « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ДП Санаторій « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДР НОМЕР_14 ).

З метою встановлення сум, періоду та обсягів, а також інформації стосовно стягнення ЄСВ, експертного дослідження, проведення позапланових перевірок, а також аналізу обсягу і кількості операцій та розрахунків, що здійснювались, для з`ясування їх реальності, встановлення кола суб`єктів господарської діяльності та осіб задіяних у протиправній схемі злочинної діяльності яка направлена на ухилення від сплати податків, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків у органа досудового розслідування виникла необхідність у отримані інформації стосовно руху коштів підприємств, які відповідно до відповіді ІНФОРМАЦІЯ_17 мають заборгованість по сплаті ЄСВ.

Мотивуючи заявлене клопотання слідчий вказав, що під час досудового розслідування кримінального провадження отримано ухвали Богунського районного суду м. Житомира стосовно проведення тимчасового доступу до речей і документів по банківським рахункам які відкрито службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 , ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 », МКП « ІНФОРМАЦІЯ_6 », Філія « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_9 », Філія « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_9 », Філія « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 ».

Співробітниками УОРД ГУ ДФС у Житомирській області проведено тимчасовий доступ до речей і документів по банківським рахункам відкритого ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по рах. № НОМЕР_15 який відкрито та обслуговується у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » за період з 01.01.2017 по 02.02.2018 рік, та встановлено, що за вказаний період службові особи підприємства здійснили перерахунок грошових коштів та товари, роботи та послуги на банківські рахунки наступних СГД, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДР НОМЕР_18 ).

Станом на 13.07.2020 року податковий борг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_4 ) по сплаті ЄСВ (код НОМЕР_19 ) складає 1,9 млн. грн.

В обґрунтування заявленого клопотання слідчий вказав, що у службових (посадових) осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДР НОМЕР_18 ) знаходяться наступні документи по проведеним господарським операціям між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_4 ) за період часу з моменту проведених фінансово господарських операцій по теперешній час, у тому числі: договори (угоди) укладені між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 », накладні та податкові накладні, що свідчать про продаж ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » товарів, робіт (послуг) для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, яким ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » здійснювало поставку товарів, які реалізовані для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », карточки складського обліку, акти виконаних робіт та наданих послуг, документів щодо листування між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 (в тому числі вхідні та вихідні листи), з приводу виконання договорів. Інші документи, що стосується виконання договорів при здійсненні господарської діяльності.

У зазначених документах, наявна інформація, яка не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а саме: документи, відомості, що містять інформацію стосовно загальних сум грошових коштів, що спрямована підприємством не на сплату ЄСВ, а на сплату товарів (робіт, послуг), всупереч ч. 2 ст. 6 та ч. 8 ст. 9 Закону № 2464 VI від 08.07.2010 року «Про збір та облік ЄСВ».

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі, заявлене клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів підтримав у повному обсязі та просив його задовольнити.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення документів.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Враховуючи вищевикладене, а також те, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, керуючись ст.ст. 159-166 КПК України слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати заступнику начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області капітану податкової міліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до речей і документів та розпорядження про їх вилучення (виїмку) у службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДР НОМЕР_18 ), копій документів по проведеним господарським операціям між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_4 ) за період часу з моменту проведених фінансово господарських операцій по теперешній час, у тому числі: договори (угоди) укладені між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 », накладні та податкові накладні, що свідчать про продаж ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » товарів, робіт (послуг) для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, яким ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » здійснювало поставку товарів, які реалізовані для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », карточки складського обліку, акти виконаних робіт та наданих послуг, документів щодо листування між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 (в тому числі вхідні та вихідні листи), з приводу виконання договорів. Інші документи, що стосується виконання договорів при здійсненні господарської діяльності.

Встановити строк дії ухвали до 16.11.2020 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення17.09.2020
Оприлюднено03.06.2024
Номер документу91943136
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/11173/20

Ухвала від 17.09.2020

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Лєдньов Д. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні