Рішення
від 02.10.2020 по справі 160/12219/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 жовтня 2020 року 14 год. 30 хв. Справа № 160/12219/20 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Бондар М.В.

при секретарі Жарій О.І.

за участі

представника позивача Зосименко С.Г.

представника відповідача Юхимчук Н.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

О 14 год. 45 хв. 01 жовтня 2020 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ (адреса: 49005, м. Дніпро, вул. О.Гончара, буд. 28/1б) до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області (адреса: 49094, с.Знаменівка, вул.Центральна, б.182), в якій позивач просить:

- визнати протиправною та скасувати постанову № 35 від 28 вересня 2020 року Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області № 35 від 28 вересня 2020 року про відмову в реєстрації кандидата на посаду Піщанського сільського голови Новомосковського району Дніпропетровської області, висунутого Дніпропетровською обласною організацією політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ ОСОБА_1 ;

-зобов`язати Піщанську сільську територіальну виборчу комісію Новомосковського району Дніпропетровської області зареєструвати як кандидата на посаду Піщанського сільського голови Новомосковського району Дніпропетровської області, висунутого Дніпропетровською обласною організацією політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ ОСОБА_1 .

В обґрунтування позову зазначено, що 24 вересня 2020 року представником партії було подано до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області пакет документів для реєстрації ОСОБА_1 як кандидата на посаду Піщанського сільського голови. Постановою Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області №35 від 28 вересня 2020 року позивачу відмовлено у реєстрації кандидатом на посаду Піщанського сільського голови Новомосковського району Дніпропетровської області ОСОБА_1 . Позивач вважає, що відмовою у реєстрації ОСОБА_1 порушено право позивача на висування кандидата. Так, зазначені відповідачем неточності в заяві ОСОБА_1 про згоду балотуватись не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей. Дана підстава для відмови є надуманою, формальною та такою, що не відповідає приписам ч.2 ст. 230 Виборчого кодексу України. Інша підстава для відмови - автобіографія кандидата не відповідає затвердженим формам, оскільки містить відомості, що не передбачені законом. Проте, п.5 ч.2 ст. 224 Виборчого кодексу України не обмежує право кандидата щодо включення до автобіографії інших відомостей. Також відповідач не надав передбачений ст. 230 Виборчого кодексу України строк для усунення недоліків поданих документів.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01 жовтня 2020 року о 16 год. 50 хв. відкрито загальне позовне провадження у справі за правилами статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України, призначено підготовче засідання на 02 жовтня 2020 року о 13 год. 00 хв.

02 жовтня2020 року закрито підготовче провадження та за письмової згоди представників сторін розпочато розгляд справи по суті.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала, просила позов задовольнити у повному обсязі, посилаючись на протиправність дій та постанову Піщанської сільської територіальної виборчої комісії.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечувала проти задоволення позову та пояснила, що представником позивача невірно тлумачиться неточність в заяві ОСОБА_1 про згоду балотуватись кандидатом на посаду Піщанського сільського голови, яка стала підставою для відмови в реєстрації кандидатом. Також, зазначила, що в автобіографії ОСОБА_2 зазначені всі необхідні відомості, передбачені Виборчим кодексом України, проте зазначені і інші відомості, які не передбачені формою, затвердженою Центральною виборчою комісією. Крім того, пояснила, що Дніпропетровську обласну організацію політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ не було повідомлено про наявність неточностей для їх усунення, оскільки позивачем документи подані в останній день, встановлений Виборчим кодексом України.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

24 вересня 2020 року до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області, уповноваженим представником Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ подано пакет документів для реєстрації ОСОБА_1 як кандидата на посаду Піщанського сільського голови від Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ ОСОБА_1 .

Разом із заявою про реєстрацію ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщанського сільського голови подані такі документи:

- рішення конференції Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ про висування кандидата на посаду Піщанського сільського голови Новомосковського району Дніпропетровської області;

- заява особи про згоду балотуватись на посаду Піщанського сільського голови Новомосковського району Дніпропетровської області від Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ ;

- автобіографія кандидата на посаду голови;

- документ про внесення грошової застави;

- фотографія кандидата на посаду голови 4x6 см;

- копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки.

24 вересня 2020 року о 10 год. 15 хв. відповідач прийняв надані представником позивача документи, що підтверджується Довідкою №12 Про прийняття територіальною виборчою комісією документів, поданих на реєстрацію кандидатів у депутати та кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року .

28 вересня 2020 року о 18 год. 30 хв. Піщанською сільською територіальною виборчою комісією Новомосковського району Дніпропетровської області прийнято постанову №35 Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Піщанського сільського голови Новомосковського району Дніпропетровської області, висунутого Дніпропетровською обласною організацією політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ , в якій зазначено, що розглянувши надані документи, було встановлено їх невідповідність вимогам статті 224 Виборчого кодексу України, з таких підстав:

- в заяві кандидата на посаду Піщанського сільського голови ОСОБА_1 зазначено, що він дає згоду балотуватись кандидатом на посаду голови Піщанської сільської ради від Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ на перших місцевих виборах депутатів Піщанської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, що відбудуться 25 жовтня 2020 року, що не відповідає дійсності, оскільки вірним буде зазначення з виборів Піщанського сільського голови;

- автобіографія кандидата на посаду сільського голови не відповідає встановленим формам затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 14 серпня 2020 року №177, оскільки містить відомості, що не передбачені законом, зокрема відомості про батьків, інформацію про активну участь в громадській роботі, відомості про паспортні дані, інформацію щодо всіх місць роботи, відомості щодо сімейного стану та дітей. Крім цього, у графі невірно зазначено назву політичної партії, членом якої він являється.

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд зазначає наступне.

Постановою Верховної Ради України "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" №795-ІХ від 15.07.2020 р. призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на 25 жовтня 2020 року (день тижня - неділя).

Постановою Центральної виборчої комісії "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020" від 08.08.2020 р. №160 призначено на неділю, 25 жовтня 2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

Виборчий кодекс України відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

При вирішені спору суд виходить із того, що згідно із приписами статті 63 Виборчого кодексу України рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу, до суду, а також розгляд та вирішення справ судом здійснюються в порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України.

У статті 20 Виборчого кодексу України визначено, що виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Згідно зі статтею 196 Виборчого кодексу України, виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи: 1) утворення виборчих округів; 2) утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.

Територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та в порядку, передбачених цим Кодексом та законами України (ч. 1 ст. 206 Виборчого кодексу України).

Відповідно до ст. 221 Виборчого кодексу України, право висування кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, реалізується виборцями через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, визначеному цим Кодексом.

Частиною 1 ст. 229 Виборчого кодексу України визначено, що кандидат на посаду сільського, селищного, міського голови реєструється відповідною сільською, селищною, міською виборчою комісією, за умови подання їй документів, передбачених статтею 224 цього Кодексу.

На підставі ч.1 ст. 224 Виборчого кодексу України відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутого організацією партії, за умови отримання нею таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидата на посаду сільського голови;

2) рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидата на посаду сільського голови від цієї організації партії;

3) заяви особи про згоду балотуватися кандидатом на посаду сільського голови від цієї організації партії;

4) документа про внесення грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу;

5) автобіографії кандидата на посаду сільського голови;

6) однієї фотографії кандидата на посаду сільського голови розміром 4 х 6 сантиметрів;

7) копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки кандидата на посаду сільського голови.

Частиною 2 ст. 230 Виборчого кодексу України визначено, що територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у разі:

1) відсутності хоча б одного з документів стосовно кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зазначених у пунктах 5-12 частини першої статті 222, пунктах 3-7 частини першої статті 223, частині першій статті 224 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави кандидата на посаду міського голови)";

1 - 1 ) порушення порядку висування окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого статтями 216-221 цього Кодексу, в тому числі щодо заборони одночасного висування;

2) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт припинення громадянства України особою, висунутою кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови;

3) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт виїзду особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, за межі України для постійного проживання;

4) отримання від суду належним чином засвідченої копії судового рішення, яким особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, визнано недієздатною;

5) наявності в особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;

6) виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, права бути обраною депутатом.

З досліджених в судовому засіданні доказів вбачається, що позивачем подано до відповідача необхідний пакет документів для реєстрації ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщенського сільського голови.

Аналізуючи викладені в постанові № 35 від 28 вересня 2020 року Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області підстави для відмови в реєстрації ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщанського сільського голови, суд зазначає наступне.

Так, відповідно до вимог ч. 3 ст. 224 Виборчого кодексу України для реєстрації кандидата на посаду сільського голови подається заява особи про згоду балотуватися кандидатом на посаду сільського голови від організації партії.

В дослідженій в судовому засіданні заяві ОСОБА_1 на згоду балотуватися зазначено про надання згоди на балотування кандидатом на посаду голови Піщанської сільської ради від Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ на перших місцевих виборах депутатів Піщанської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, що відбудуться 25 жовтня 2020 року, тоді як вірним було б зазначення кандидатом на посаду Піщанського сільського голови .

Проте, інші документи (заява Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ , рішення конференції Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ , платіжне доручення про сплату застави) беззаперечно свідчать про намір ОСОБА_1 балотуватись саме кандидатом на посаду Піщанського сільського голови та прийняття позивачем рішення про висування ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщанського сільського голови.

Враховуючи приписи абзацу 1 ч.3 ст. 230 Виборчого кодексу України зазначена неточність в заяві на згоду балотуватись не є перешкодою для розуміння змісту волевиявлення ОСОБА_1 та не може бути підставою для відмови в реєстрації кандидатом на посаду сільського голови.

В частині недоліків в оформленні автобіографії ОСОБА_1 суд зазначає наступне.

Відмовляючи в реєстрації ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщанського сільського голови відповідачем зазначено, що автобіографія кандидата не відповідає встановленим формам, оскільки містить відомості, зокрема, щодо батьків, інформацію про активну участь в громадській роботі, відомості про паспортні дані, інформацію щодо всіх місць роботи, відомості щодо сімейного стану та дітей. Крім того, у графі невірно зазначено назву політичної партії, членом якої він являється.

Відповідно до п.5 ч.2 ст. 224 Виборчого кодексу України для реєстрації кандидата на посаду сільського голови подається автобіографія кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови на паперовому носії та в електронному вигляді, що обов`язково повинна містити: прізвище, власне ім`я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), всі попередні прізвища, власні імена, по батькові та дати їх зміни (якщо особа протягом останніх п`яти років до дня висування кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови змінювала прізвище та/або власне ім`я (одне з власних імен чи всі власні імена), та/або по батькові), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, посаду (заняття), місце роботи, партійність, адресу місця проживання, наявність чи відсутність представницького мандата, контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості, дату складання автобіографії та підпис кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (складається у друкованому вигляді).

В дослідженій автобіографії зазначено всі перелічені відомості, які обов`язково повинні бути, що підтверджено і представником відповідача в судовому засіданні.

Системний аналіз норм Виборчого кодексу України дає можливість зробити висновок, що п.5 ч.2 ст. 224 Виборчого кодексу України не обмежує право кандидата щодо включення до автобіографії додаткових відомостей.

В автобіографії ОСОБА_1 в розділі партійність зазначено: партія СИЛА І ЧАСТЬ .

Суд критично оцінює доводи відповідача, як підставу для відмову в реєстрації, щодо невірного зазначення назви політичної партії, оскільки вказаний запис не викликає жодного сумніву щодо того, до якої саме партійної організації належить ОСОБА_1 .

За наведених обставин, керуючись приписами абзацу 1 ч.3 ст. 230 Виборчого кодексу України, суд приходить до висновку, що зазначені недоліки в автобіографії ОСОБА_1 не можуть бути підставою для відмови в реєстрації кандидатом на посаду сільського голови.

Оскаржувана постанова містить висновок, що подані до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області представником Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ документи, визначені ч.1 ст.224 Виборчого кодексу України, для реєстрації ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщанського сільського голови на чергових місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, а саме, заява про згоду балотуватись кандидатом на посаду сільського голови та автобіографія не відповідають вимогам виборчого законодавства, у зв`язку з чим вважається неподаними.

Відповідно до ч.3 ст. 230 Виборчого кодексу України помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови. У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів. Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови. Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.

В судовому засіданні встановлено, що відповідачем не було повідомлено ні позивача, ні ОСОБА_1 про виявлені недоліки , внаслідок чого позивач та суб`єкт висування на посаду голови Піщанської сільської ради були позбавлені можливості усунути виявлені неточності у встановлений строк.

Та обставина, шо Дніпропетровською обласною організацією політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ документи для реєстрації ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщанського сільського голови подані в останній день, не є підставою для незастосування Піщанською сільською територіальною виборчою комісією Новомосковського району Дніпропетровської області вимог ч.3 ст. 230 Виборчого кодексу України.

Отже, суд доходить висновку, що позивачем вчинено необхідні дії для реєстрації ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщанського сільського голови на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, шляхом подання передбачених законом документів, що давало позивачу підґрунтя розраховувати на реєстрацію ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщанського сільського голови.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Таким чином, оскаржувана постанова винесена передчасно, без урахуванням усіх обставин, що мають значення для її прийняття, без дотриманням принципу рівності перед законом, непропорційно, зокрема без дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, внаслідок чого є протиправною та підлягає скасуванню.

На підставі п.4 ч.2 ст. 206 Виборчого кодексу України, відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довірених осіб, представників, уповноважених осіб організацій партій - суб`єктів відповідного виборчого процесу та видає їм посвідчення.

Частиною 1 ст. 229 Виборчого кодексу України визначено, що кандидат на посаду сільського, селищного, міського голови реєструється відповідною сільською, селищною, міською виборчою комісією, за умови подання їй документів, передбачених статтею 224 цього Кодексу.

Наведені норми свідчать, що за умови надання всіх документів, передбачених статтею 224 Виборчого кодексу України, відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата на посаду сільського голови.

Отже, у Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області відсутня дискреція, тобто, право суб`єкта владних повноважень обирати у конкретній ситуації між альтернативами, кожна з яких є правомірною. Відповідач не наділений повноваженнями за конкретних фактичних обставин діяти не за законом, а на власний розсуд.

Враховуючи, що позивачем подано необхідний комплект документів, а виявлені відповідачем неточності не перешкоджають реєстрації ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщанського сільського голови, суд приходить до висновку, що належним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом на посаду Піщанського сільського голови Новомосковського району Дніпропетровської області.

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до частини дев`ятої статті 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

При зверненні до суду з позовною вимогою немайнового характеру позивачем доказів сплати судового збору не надано.

З огляду на приписи статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 року №3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" від 14.11.2019 року №294-IХ установлено, що у 2020 році прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2020 року становить 2102,00 гривні.

Отже, зважаючи на те, що судом прийнято рішення про задоволення позову, то з урахуванням правил розподілу судових витрат, з відповідача належить стягнути судовий збір у розмірі 2102,00 грн.

Керуючись ст. ст. 241, 246, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Дніпропетровської обласної організації політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ (адреса: 49005, м. Дніпро, вул. О.Гончара, буд. 28/1б; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 43820695) до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області (адреса: 49094, с.Знаменівка, вул.Центральна, б.182; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 43795486) про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати постанову Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області № 35 від 28 вересня 2020 року про відмову в реєстрації кандидата на посаду Піщанського сільського голови Новомосковського району Дніпропетровської області, висунутого Дніпропетровською обласною організацією політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ ОСОБА_1 .

Зобов`язати Піщанську сільську територіальну виборчу комісію Новомосковського району Дніпропетровської області зареєструвати як кандидата на посаду Піщанського сільського голови Новомосковського району Дніпропетровської області, висунутого Дніпропетровською обласною організацією політичної партії СИЛА І ЧЕСТЬ ОСОБА_1 .

Стягнути з Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області до Державного бюджету України (реквізити: отримувач: УК у Чечелівському районі міста Дніпра/Чечел.р./22030101; Код отримавача (код за ЄДРПОУ) 37989253; Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); Код банку отримувача (МФО) 899998; Рахунок отримувача: UA238999980313131206084004008; за кодом бюджетної класифікації доходів: 22030101) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двох днів з дня його проголошення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя М.В. Бондар

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2020
Оприлюднено05.10.2020
Номер документу91950062
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/12219/20

Рішення від 02.10.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 01.10.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні