ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
02 жовтня 2020 року о/об 12 год. 25 хв.Справа № 280/6930/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новиковій Д.А., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу
про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
30 вересня 2020 року о 20 год. 00 хв. до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ (надалі - позивач) до Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області (надалі - відповідач), в якій позивач просить суд: 1) визнати протиправною та скасувати Постанову №57 від 28.09.2020 Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області "Про відмову у реєстрації кандидата на посаду Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області ОСОБА_1 , висунутої ЗАПОРІЗЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ"; 2) зобов`язати Енергодарську міську територіальну виборчу комісію Василівського району Запорізької області зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом на посаду Енергодарського міського голови висунутої ЗАПОРІЗЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ.
У позові зазначено наступне. 24.09.2020 до Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області представник ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ подав заяву та інші, визначені ч.1 ст.224 Виборчого кодексу України, документи для реєстрації кандидата на посаду Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 , висунутої ЗАПОРІЗЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ. Відповідач Постановою №57 від 28.09.2020 відмовлено в реєстрації кандидата на посаду Енергодарського міського голови на перших місцевих виборах, що відбудуться 25 жовтня 2020 року, ОСОБА_1 , висунутої ЗАПОРІЗЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ. Зі змісту оскаржуваної Постанови виходить що підставою для відмови в реєстрації кандидата на посаду міського голови м.Енергодар від позивача стало порушення останнім ч.2 ст.218, п.3 ч.1 ст.224 Виборчого кодексу України. Позивач категорично не погоджується з висновками виборчої комісії, вважає їх такими що порушують правові норми закріпленні ст.ст.8, 9, 22, 38, 64, 69, 71 Конституції України, ст.230 Виборчого кодексу України, ст.3 Протоколу №1 до Конвенції про захист прав людини і основних свобод, ратифікованого Верховною радою України 17.07.1997.
Представник позивача підтримав позовні вимоги.
Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено наступне. Оскільки у поданих позивачем документах йшлося про кандидата на посаду Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області (а не Запорізького міського голови), то в даному випадку відповідною територіальною виборчою комісією з організації та проведення виборів такого голови є Енергодарська міська територіальна виборча комісія Василівського району Запорізької області, яка є самостійною юридичною особою та не має жодного відношення до Запорізької обласної територіальної виборчої комісії. До того ж, в доданій до позову копії повідомлення від 09.09.2020 на адресу Запорізької обласної територіальної виборчої комісії йдеться про висування кандидатів у депутати Запорізької обласної ради, а не Енергодарського міського голови. Жодного документу, в якому позивач повідомляв би виборчу комісію про проведення зборів з висування саме кандидата на посаду Енергодарського міського голови позивачем не надано і в матеріалах справи не міститься. За таких обставин факт подачі позивачем повідомлення до Запорізької обласної виборчої комісії про проведення конференції з висування кандидатів у депутати Запорізької обласної ради не можна вважати доказом дотримання ним порядку висування кандидата на посаду Енергодарського міського голови та своєчасного повідомлення відповідної виборчої комісії про це у розумінні ч.2 ст.218 цього Кодексу. При прийнятті оскаржуваної постанови про відмову в реєстрації комісія також враховувала той факт, що окрім порушення порядку висування кандидата на посаду міського голови позивачем також було надано деякі документи, які не відповідають вимогам Виборчого кодексу України. Всупереч наведеному у змісті поданої позивачем заяви ОСОБА_1 від 15.09.2020 про згоду балотуватися від кандидата на посаду міського голови відсутні зобов`язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні йому підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність), а також зобов`язання в разі обрання припинити діяльність чи скласти представницький мандат, які відповідно до Конституції та законів України несумісні з посадою сільського, селищного, міського голови (у разі відсутності такої діяльності чи такого мандата - зазначити про їх відсутність). Наведена обставина утворює додаткову підставу для відмови в реєстрації кандидата, адже згідно п.1 ч.2 ст.230 Виборчого кодексу України - територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у разі: відсутності хоча б одного з документів стосовно кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зазначених у пунктах 5-12 частини першої статті 222, пунктах 3-7 частини першої статті 223, частині першій етапі 224 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави кандидата на посаду міського голови). За таких обставин відмовляючи в реєстрації кандидата на посаду міського голови виборча комісія діяла в межах повноважень, в порядку та у спосіб визначений виборчим законодавством і не мала права приймати іншого рішення ніж те, що передбачено в постанові від 28.09.2020 за №57.
Представник відповідача проти позову заперечував.
Ухвалою судді від 01.10.2020 відкрито провадження у справі та призначено судове засідання на 01.10.2020 за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін.
Ухвалою суду від 01.10.2020 відкладено розгляд справи на 02.10.2020.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
У Постанові Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області від 28.09.2020 за №57 Про відмову у реєстрації кандидата на посаду Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області ОСОБА_1 , висунутої ЗАПОРІЗЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ (надалі - Постанова Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області від 28.09.2020 за №57) зазначено: … 24 вересня 2020 року до Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області (далі - виборча комісія) представник ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ, подала заяву та інші, визначені частиною першою статті 224 Виборчого кодексу України, документи для реєстрації кандидата на посаду Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 , висунутої ЗАПОРІЗЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ (далі - організація партії). При вивченні поданих представником документів було виявлено, що кандидата на посаду міського голови висунуто на конференції організації партії, яка відбулася 15 вересня 2020 року відповідно до наданого представником Рішення Конференції ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ про висування кандидата на посаду Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області від 15 вересня 2020 року. Відповідно до ч.2 статті 218 цього Кодексу, про дату, час і місце проведення зборів, конференції з метою висування кандидатів організація партії повідомляє у письмовій формі відповідну територіальну виборчу комісію не пізніш як за день до дня проведення зборів, конференції. До виборчої комісії не надходило повідомлення від організації партії про проведення загальних зборів з висування кандидата на посаду Енергодарського міського голови. Відповідно до п.3 частини першої статті 224 Виборчого кодексу України відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутого організацією партії, за умови отримання нею, зокрема, таких документів: заяви особи про згоду балотуватися кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови від цієї організації партії, яка повинна також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та на обробку персональних даних кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зобов`язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні йому підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність), а також зобов`язання в разі обрання припинити діяльність чи скласти представницький мандат, які відповідно до Конституції та законів України несумісні з посадою сільського, селищного, міського голови (у разі відсутності такої діяльності чи такого мандата - зазначити про їх відсутність). У заяві ОСОБА_1 про згоду балотуватися на посаду Енергодарського міського голови від 15.09.2020 відсутні відомості щодо зобов`язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні йому підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність), а також зобов`язання в разі обрання припинити діяльність чи скласти представницький мандат, які відповідно до Конституції та законів України несумісні з посадою сільського, селищного, міського голови (у разі відсутності такої діяльності чи такого мандата - зазначити про їх відсутність). Наведені обставини свідчать про порушення встановленого Кодексом порядку висування кандидата на посаду міського голови, а також встановлення факту невідповідності поданої заяви про згоду балотуватися вимогам Виборчого кодексу України, що є підставою для відмови в реєстрації такого кандидата (пункти 1 та 1-1 частини другої статті 230 Кодексу). Враховуючи вищевказане, керуючись ст.36, ч.2 ст.218, п.1-1 ч.2 ст.230, ч.4 ст.230 Виборчого кодексу України, виборча комісія постановляє: 1.Відмовити в реєстрації кандидата на посаду Енергодарського міського голови на перших місцевих виборах, що відбудуться 25 жовтня 2020 року, ОСОБА_1 , висунутої ЗАПОРІЗЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ. 2.Видати копію цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття представнику ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ. 3.Розмістити дане рішення на офіційному веб-сайті Енергодарської міської ради та на стенді офіційних матеріалів виборчої комісії. … .
Згідно з ч.2 ст.218 Виборчого кодексу України про дату, час і місце проведення зборів, конференції з метою висування кандидатів організація партії повідомляє у письмовій формі відповідну територіальну виборчу комісію не пізніш як за день до дня проведення зборів, конференції.
Відповідно до ч.2 ст.32 Виборчого кодексу України до виборчих комісій належать: 1) Центральна виборча комісія; 2) окружні виборчі комісії; 3) територіальні виборчі комісії; 4) дільничні виборчі комісії.
Як зазначено у ч.1 ст.202 Виборчого кодексу України, систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, становлять: 1) Центральна виборча комісія, яка є виборчою комісією вищого рівня для всіх виборчих комісій з усіх місцевих виборів; 2) територіальні виборчі комісії: а) виборча комісія Автономної Республіки Крим; б) обласні виборчі комісії; в) районні виборчі комісії; г) міські виборчі комісії; ґ) районні у містах виборчі комісії (у містах з районним поділом); д) селищні, сільські виборчі комісії; 3) дільничні виборчі комісії. Районні у місті виборчі комісії у містах з районним поділом, де не утворені районні у місті ради, утворюються для здійснення передбачених цим Кодексом повноважень у відповідному виборчому окрузі щодо виборів депутатів міських рад та міських голів.
У ч.2 ст.202 Виборчого кодексу України зазначено, що повноваження виборчих комісій щодо підготовки та проведення місцевих виборів поширюються: 1) Центральної виборчої комісії - на всю територію України; 2) територіальної виборчої комісії - на територію відповідного виборчого округу або частини виборчого округу в межах адміністративно-територіальної одиниці стосовно відповідних місцевих виборів; 3) дільничної виборчої комісії - на територію відповідної виборчої дільниці стосовно кожних місцевих виборів, які проводяться на її території.
За інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 17.08.2020 як юридична особа зареєстрована Запорізька обласна територіальна виборча комісія.
За матеріалами справи, 10.09.2020 до Запорізької обласної територіальної виборчої комісії позивачем було подано письмове Повідомлення від 09.09.2020, в якому зазначено наступне: … Відповідно до частини другої статті 218 Виборчого кодексу України Запорізька обласна організація Партії Зелених України повідомляє, що 15 09.2020 року об 11.00 год. у конференц-залі (2й поверх) готелю Intourist Hotel , розташованому за адресою: 69000, пр.Соборний 135 м.Запоріжжя відбудеться обласна партійна конференція Запорізької обласної організації Партії Зелених України з метою висування кандидатів у депутати Запорізької обласної ради на чергових та перших виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року. … .
Судом досліджені надані до суду позивачем фотоматеріали та відеоматеріал проведеної 15.09.2020 конференції ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ.
При цьому, у вказаному відеоматеріалі засобом масової інформації зазначається, що 15.09.2020 на конференції ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ відбулось висування кандидатів організацією партії як у депутати Запорізької обласної ради, так й у депутати інших органів місцевого самоврядування Запорізької області та на посади міських голів.
Враховуючи наведене, суд вважає, що позивачем не порушено приписи ч.2 ст.218 Виборчого кодексу України.
Як зазначено у п.3 ч.1 ст.224 Виборчого кодексу України, відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутого організацією партії, за умови отримання нею таких документів: заяви особи про згоду балотуватися кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови від цієї організації партії, яка повинна також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та на обробку персональних даних кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зобов`язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні йому підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність), а також зобов`язання в разі обрання припинити діяльність чи скласти представницький мандат, які відповідно до Конституції та законів України несумісні з посадою сільського, селищного, міського голови (у разі відсутності такої діяльності чи такого мандата - зазначити про їх відсутність).
У ч.2 ст.230 Виборчого кодексу України зазначено, що територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у разі: 1) відсутності хоча б одного з документів стосовно кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зазначених у пунктах 5-12 частини першої статті 222, пунктах 3-7 частини першої статті 223, частині першій статті 224 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави кандидата на посаду міського голови)"; 1-1) порушення порядку висування окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого статтями 216-221 цього Кодексу, в тому числі щодо заборони одночасного висування; (…).
Відповідно до ч.3 ст.230 Виборчого кодексу України помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови. У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів. Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови. Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.
Згідно з ч.4 ст.230 Виборчого кодексу України рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).
Суд вважає, що за наявності у заяві ОСОБА_1 про згоду балотуватися на посаду Енергодарського міського голови від 15.09.2020 відсутності відомостей щодо зобов`язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні йому підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність), а також зобов`язання в разі обрання припинити діяльність чи скласти представницький мандат, які відповідно до Конституції та законів України несумісні з посадою сільського, селищного, міського голови (у разі відсутності такої діяльності чи такого мандата - зазначити про їх відсутність) - відповідач відповідно до ч.3 ст.230 Виборчого кодексу України повинен був надати позивачу можливість усунути недолік у поданому документі, однак цього безпідставно не зробив.
Протилежного відповідач не довів.
Відповідачем не обґрунтовано не застосування ч.3 ст.230 Виборчого кодексу України у спірних правовідносинах.
За вказаних обставин, на думку суду, наведений недолік у поданому позивачем документі не може бути підставою для відмови у реєстрації кандидата ОСОБА_1 на посаду міського голови.
Таким чином, Постанова Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області від 28.09.2020 за №57 є протиправною та підлягає скасуванню.
Враховуючи те, що оскаржувана Постанова Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області від 28.09.2020 за №57 є протиправною та має бути скасованою, та оскільки реєстрація кандидатів у депутати місцевих рад, сільських, селищних, міських голів закінчилася, то суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Енергодарську міську територіальну виборчу комісію Василівського району Запорізької області зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом на посаду Енергодарського міського голови висунутої ЗАПОРІЗЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 29.06.2019 у справі № 855/161/19.
Як зазначено у ч.1 ст.9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246, 271-273 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву задовольнити у повному обсязі.
Визнати протиправною та скасувати Постанову Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області (71502, Запорізька область, м.Енергодар, вул.Курчатова, буд.11, каб.305; код ЄДРПОУ 43758360) від 28.09.2020 за №57 Про відмову у реєстрації кандидата на посаду Енергодарського міського голови Василівського району Запорізької області ОСОБА_1 , висунутої ЗАПОРІЗЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ .
Зобов`язати Енергодарську міську територіальну виборчу комісію Василівського району Запорізької області (71502, Запорізька область, м.Енергодар, вул.Курчатова, буд.11, каб.305; код ЄДРПОУ 43758360) зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом на посаду Енергодарського міського голови висунутої ЗАПОРІЗЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПАРТІЇ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ (69001, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Патріотична, буд.20-А; код ЄДРПОУ 25474489)
Стягнути з Енергодарської міської територіальної виборчої комісії Василівського району Запорізької області (71502, Запорізька область, м.Енергодар, вул.Курчатова, буд.11, каб.305; код ЄДРПОУ 43758360) на користь Державного бюджету України судовий збір за подання позовної заяви у сумі 2102 грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двух днів з дня його проголошення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга може бути подана до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд.
Повний текст судового рішення складено 02.10.2020.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2020 |
Оприлюднено | 05.10.2020 |
Номер документу | 91951013 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні