Рішення
від 14.04.2020 по справі 500/237/20
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/237/20

14 квітня 2020 рокум.Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючого судді Баранюка А.З.

за участю:

секретаря судового засідання Габрилецької С.Є.

представника позивача: Мельника А.Р.

представників відповідача: Вербицької Н.В., Міняйла О.І.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Вишнівецьке" до Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області про визнання протиправною та скасування постанови, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вишнівецьке" (далі - позивач, ТзОВ "Вишнівецьке") звернулося до Тернопільського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області (далі - відповідач, Головне управління) про визнання протиправною та скасування постанови про порушення Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", законодавства про харчові продукти та корми від 11 грудня 2019 року № 13/01.1.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 11.12.2019 року начальником Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області винесена постанова №13/01.1 від 11 грудня 2019 року, відповідно до якої на Товариство з обмеженою відповідальністю "Вишнівецьке" накладено штраф у розмірі 33384,00 грн за порушення вимог пункту 19 частини першої статті 65 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин".

Позивач вважає вказану постанову незаконною оскільки ТзОВ "Вишнівецьке" не є оператором ринку в розумінні вимог ст.65 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", а тому не може бути суб`єктом правопорушення.

Ухвалою судді від 06.02.2020, після усунення недоліків позовної заяви, відкрито провадження в адміністративній справі №500/237/20 за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.

26.02.2020 представник відповідача подав до суду відзив на позовну заяву (а.с. 27-30), в якому вказав, що вимоги припису Лановецького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 20.06.2019 №9 керівник ТзОВ "Вишнівецьке" не виконав, чим порушив вимоги ст.65 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин". Зазначив, що відповідно до рішення про державну реєстрацію потужності від 22.08.2016 №19-10-103/152 Управлінням Держпродспоживслужби в Лановецькому районі здійснено державну реєстрацію потужності ТзОВ "Вишнівецьке" та присвоєно реєстраційний номер r-UA-19-10-10З. Датою прийняття рішення про державну реєстрацію потужності встановлено 22 серпня 2016 року. Інформацію про ТзОВ "Вишнівецьке" внесено у Державний реєстр потужностей операторів ринку, запис про припинення використання потужності відсутній.

Тому вважає, що Постанову №13/01.1 про порушення Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", законодавства про харчові продукти та корми" від 11.12.2019, було винесено правомірно з урахуванням вимог чинного законодавства.

Ухвалою суду від 04.03.2020 розгляд справи було відкладено у зв`язку із неприбуттям представника відповідача.

Згідно довідки секретаря судового засідання, судове засідання 16.03.2020 не проводилося у зв`язку із перебуванням головуючого судді у відпустці.

Ухвалою суду від 31.03.2020 розгляд справи відкладено у зв`язку із неприбуттям сторін.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав. Зазначив, що на свинофермі наразі наявно мало тварин. Вказав, що штраф вже сплачено.

Представники відповідача в судовому засіданні проти позову заперечили, просили відмовити в його задоволенні.

Суд, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника позивача, представників відповідачів, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали, що містяться у справі, встановив наступні факти.

Судом встановлено, що за результатами планової перевірки ТзОВ "Вишнівецьке" щодо дотримання вимог законодавства у сфері ветеринарної медицини, оформленої актом від 14.06.2019 №705, посадовою особою Головного управління складено припис щодо усунення порушень, виявлених під час проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері господарської діяльності від 20.06.2019 №9, яким зобов`язано керівника ТзОВ "Вишнівецьке" у строк до 29.11.2019 усунути ряд порушень (а.с. 134-135).

З даним приписом керівник ТзОВ "Вишнівецьке" ознайомився і один примірник для виконання отримав, про що свідчить його особистий підпис (а.с. 135).

02.12.2019 керуючись ст.6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", на виконання вимог припису Лановецького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 20.06.2019 №9, начальником Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області видано наказ №1821-п "Про проведення позапланової перевірки ТзОВ "Вишнівецьке"" (а.с. 53).

На підставі вищезазначеного наказу Головним управлінням оформлено посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю) ТзОВ "Вишнівецьке" в період з 05.12.2019 по 06.12.2019 (а.с. 54).

Вказана перевірка оформлена актом, складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог законодавства у сфері ветеринарної медицини №1821 від 06 грудня 2019 (а.с. 55-65).

Як вбачається із вказаного акта під час проведення перевірки державними інспекторами Головного управління було виявлено ряд порушень норм законодавства про ветеринарну медицину, зокрема ідентичні тим, що зазначені у приписі Лановецького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 20.06.2019 №9.

На підставі акта №1821 від 06 грудня 2019 посадовою особою Головного управління на позивача був складений протокол №01-026/02 про порушення Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", законодавства про харчові продукти та корми від 06.12.2019.

Також посадовою особою Головного управління складено припис щодо усунення порушень, виявлених під час проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері господарської діяльності від 11.12.2019 №23 ТзОВ "Вишнівецьке" (а.с. 73-75).

На підставі протоколу №01-026/02 від 06.12.2019 ТзОВ "Вишнівецьке" направлено повідомлення про розгляд справи про порушення Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", законодавства про харчові продукти та корми від 06.12.2019 р. №01-26/02 (а.с. 70).

06.12.2019 була винесена постанова №13/01.1 про порушення Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", законодавства про харчові продукти та корми" та за порушення вимог п.19 ч.1 ст.65 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" на ТзОВ "Вишнівецьке" накладений штраф у розмірі 33384,00 грн (а.с. 71-72). Один примірник постанови був вручений директору ТзОВ "Вишнівецьке" Мельнику А.Р. під розпис після її винесення 11.12.2019 (а.с. 72 зворот).

Не погодившись із вказаною постановою позивач звернувся до суду із відповідним позовом.

Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з того, що відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України № 2747-IV від 06.07.2005 (далі - КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Приписами частини другої статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" №771/97-ВР від 23.12.1997 року (далі - Закон №771) до системи органів виконавчої влади у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів належать, зокрема центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (компетентний орган).

Відповідно до пунктів 1,12 частини 1 ст. 7 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" №2042-VIII від 18.05.2017 року (далі - Закон №2042) компетентний орган у сфері державного контролю, зокрема організовує та здійснює державний контроль, у тому числі на державному кордоні України; вживає у межах своїх повноважень заходів для усунення порушень цього Закону, законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин, а також для притягнення винних осіб до відповідальності, встановленої законом.

Відповідно до частини 2,3 ст. 7 Закону №2042 систему компетентного органу складають компетентний орган, його територіальні органи, а також державні установи, підприємства та організації, підпорядковані компетентному органу.

Територіальні органи виконують повноваження компетентного органу в межах відповідних адміністративно-територіальних одиниць. Керівник компетентного органу покладає виконання повноважень головного державного інспектора та головного державного ветеринарного інспектора на керівника територіального органу або його заступників, за умови їх відповідності вимогам, встановленим цим Законом відповідно до державного інспектора та державного ветеринарного інспектора.

Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2019 №442 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" утворена Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, реорганізувавши шляхом перетворення Державну ветеринарну та фітосанітарну службу і приєднавши до Служби, що утворюється, Державну інспекцію з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція) і Державну санітарно-епідеміологічну службу та поклавши на Службу, що утворюється, функції з реалізації державної політики, які виконували органи, що припиняються (крім функцій з реалізації державної політики у сфері племінної справи у тваринництві, у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), а також функції із здійснення державного контролю (нагляду) за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів.

Відповідно до п. 1 "Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 р. № 667 (далі - Положення №667) Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), з контролю за цінами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров`я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.

Відповідно до п. 3 Положення №667 основними завданнями Держпродспоживслужби є, зокрема реалізація державної політики у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), з контролю за цінами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров`я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і реклами в цій сфері.

Відповідно до п. 4 Положення №667 Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань забезпечує реалізацію державної політики, а саме у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та кормів, санітарного та епідемічного благополуччя населення, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, карантину та захисту рослин, пестицидів та агрохімікатів: організовує, здійснює у межах повноважень, передбачених законодавством, державний нагляд (контроль), зокрема щодо дотримання вимог санітарного законодавства; здоров`я та благополуччя тварин; субстанцій, кормових добавок, преміксів та кормів; дотримання вимог щодо ідентифікації та реєстрації тварин.

Відповідно до п. 6. Положення №667 Держпродспоживслужба для виконання покладених на неї завдань, зокрема має право: здійснювати заходи державного нагляду (контролю) відповідно до закону; вимагати відповідно до закону від суб`єктів господарювання усунення виявлених порушень; вживати у межах повноважень, передбачених законом, заходів до усунення порушень вимог закону і притягнення винних у таких порушеннях осіб до відповідальності відповідно до закону.

Відповідно до частини 3 ст. Закону №2042 територіальні органи виконують повноваження компетентного органу в межах в межах відповідних адміністративно- територіальних одиниць.

Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області було утворене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. №1092 "Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів", є територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та їй підпорядковане.

Головне управління діє на підставі "Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області (нова редакція)" затверджене наказом Держпродспоживслужби від 15 серпня 2017 року №694 (далі - Положення №694).

Відповідно до п. 3 Положення №694 завданням Головного управління є реалізація повноважень Держпродспоживслужби на території Тернопільської області.

Відповідно до ч. 4 ст. 18 Закону №2042 заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.

Згідно із статтею 65 Закону №2042 оператори ринку несуть відповідальність, зокрема за такі правопорушення: невиконання, несвоєчасне виконання законних вимог (приписів) посадової особи компетентного органу, його територіального органу щодо усунення порушень цього Закону, законодавства про харчові продукти та корми.

Суд зазначає, що під час розгляду даної справи встановлено, що керівником ТзОВ "Вишнівецьке" вимоги припису Лановецького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 20.06.2019 №9 не виконано, факт невиконання позивачем законних вимог (приписів) посадової особи компетентного органу підтверджується актом, складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог законодавства у сфері ветеринарної медицини №1821 від 06 грудня 2019. Доказів протилежного судом не здобуто, сторонами не надано.

Отже, з урахуванням вищенаведеного, суд приходить до висновку, що приймаючи оскаржувану постанову про порушення Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", законодавства про харчові продукти та корми від 11 грудня 2019 року № 13/01.1 Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області діяло в межах та у спосіб визначений чинним законодавством.

Щодо твердження позивача про те, що ТзОВ "Вишнівецьке" не є оператором ринку в розумінні вимог ст.65 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", а тому не може бути суб`єктом правопорушення, суд вважає за необхідне зазначити.

Відповідно до п.24 ч.1 ст.1Закону 2042, оператор ринку - оператор ринку харчових продуктів, оператор ринку кормів, оператор потужностей. Для цілей розділу VII нього Закону до операторів ринку також належить оператор ринку у сфері поводження з побічними продуктами тваринного походження.

Також, відповідно ст. 1 Закону №771, оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб`єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об`єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об`єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок; первинне виробництво - виробництво та вирощування продукції, у тому числі збір врожаю, доїння, розведення тварин до моменту забою, полювання на тварин, рибальство та збір врожаю диких рослин; реалізація - передача, обмін, поставка за договором та відчуження іншим шляхом . харчового продукту від однієї особи до іншої безвідносно від того, чи відбулася реалізація платно та/або в іншій формі.

Законом №771 визначено, що оператори ринку, що мають в управлінні відповідні потужності мають або отримати у Держпродспоживслужби експлуатаційний дозвіл на них, або зареєструвати їх у державному Реєстрі.

Відповідно до вимог ст.25 Закону №771, у реєстрі реєструються потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.

Не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності оператор ринку зобов`язаний подати (надіслати) до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності

Державна реєстрація потужностей здійснюється компетентним органом шляхом внесення відповідної інформації до реєстру на безоплатній основі. Потужностям у реєстрі присвоюється особистий реєстраційний номер.

Судом встановлено, що 22.08.2016 року директор ТзОВ "Вишнівецьке" звернувся до Управління Держпродспоживслужби в Лановецькому районі із заявою про державну реєстрацію потужності (а.с. 76-77).

Відповідно до рішення про державну реєстрацію потужності від 22.08.2016 №19-10-103/152 Управлінням Держпродспоживслужби в Лановецькому районі здійснено державну реєстрацію потужності ТзОВ "Вишнівецьке" та присвоєно потужності реєстраційний номер r-UA-19-10-103. Як вбачається із вказаного рішення, видом діяльності, що планується здійснювати із використанням вказаної потужності є первинне виробництво, зберігання, реалізація харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10° С і залишатися придатними для споживання людиною. Інший вид діяльності, первинне виробництво, реалізація (свиноферма). Датою прийняття рішення про державну реєстрацію потужності встановлено 22 серпня 2016 року (а.с. 78).

На виконання вимог чинного законодавства інформацію про ТзОВ "Вишнівецьке" внесено у державний реєстр потужностей операторів ринку. Доказів припинення використання потужності ТзОВ "Вишнівецьке" сторонами не надано та судом не здобуто.

Згідно з частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із частинами 1-3 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

За наведених обставин, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов висновку про відсутність підстав для визнання оскарженої постанови протиправною, а відтак й про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову.

Відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати у зв`язку з відмовою у задоволенні позову не підлягають відшкодуванню.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову про визнання протиправною та скасування постанови про порушення Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", законодавства про харчові продукти та корми від 11 грудня 2019 року № 13/01.1 - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Реквізити сторін:

позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Вишнівецьке" (с. Великі Кусківці, Лановецький район, Тернопільська область, 47413, код ЄДРПОУ 32290942);

відповідач - Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області (вул. Микулинецька, 20, м.Тернопіль, 46006, код ЄДРПОУ 40310895).

Повне судове рішення складено 15 квітня 2020 року.

Головуючий суддя Баранюк А.З.

копія вірна

Суддя Баранюк А.З.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.04.2020
Оприлюднено04.10.2020
Номер документу91952224
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —500/237/20

Рішення від 14.04.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Баранюк Андрій Зіновійович

Ухвала від 31.03.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Баранюк Андрій Зіновійович

Ухвала від 06.02.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Баранюк Андрій Зіновійович

Ухвала від 17.01.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Баранюк Андрій Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні